Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: inlocuire rezervor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
barbarossa91
Buna ziua! Am avut "norocul" ca aseara hotii sa imi sparga rezervorul si sa imi fure motorina... mad.gif Vreau sa stiu si eu daca este o idee buna sa cumpar un rezervor "nou" de la dezmembrari, si daca exista vre-o modalitate sa imi protejez masina de astfel de probleme pe viitor, eu ma gandeam la un scut metalic montat sub rezervor sau sub toata partea din spate dar nu am gasit pe nicaieri sa se comercializeze asa ceva gata facut. Masina este un Renault Thalia 1.5 dci din 2007.
Multumesc anticipat!
espacern
QUOTE(barbarossa91 @ 25 Jul 2014, 16:02)
Vreau sa stiu si eu daca este o idee buna sa cumpar un rezervor "nou" de la dezmembrari


Da!

@+
barbarossa91
Am sunat un mecanic si mi-a recomandat sa pun o sticla cu motorina la intrarea in filtru de motorina( undeva langa baterie) si sa ma duc la service, unde urmeaza ca rezervorul sa fie dat jos , curatat si "sudat".Din cate am observat rezervorul este facut dintr-un material plastic, este posibil sa fie reparat?
espacern
QUOTE(barbarossa91 @ 25 Jul 2014, 19:08)
rezervorul este facut dintr-un material plastic, este posibil sa fie reparat?


Nu!

@+
barbarossa91
Totusi exista vre-o posibilitate sa pornesc motorul ocolind rezervorul de combustibil? Omul ala mi-a zis sa pun o sticla cu motorina la intrarea in filtru si o sa traga de acolo, acum intrebarea mea este daca macar e posibil sa fac acest lucru si daca nu cumva risc sa stric ceva mai scump ca un rezervor, spre exemplu pompa de motorina (care stiu ca foloseste comustibilul ca lubrefiant).
Apreciez raspunsurile tutror , dar as aprecia daca ar fi compuse din mai mult de un singur cuvant.
espacern
Ai intrebat si ti-am raspuns...vrei romane scrise sa intelegi?
Circuitul de combustibil este etans/presurizat pentru ca nimic sa nu se amestece cu lichidul din interior.
Daca tu bagi un furtunul de la intrare in filtru alimentezi pompa si injectoarele......dar exista un circuit de retur de combustibil care duce inapoi in rezervor.
Adica lichidul din recipientul improvizat in rezervor o sa migreze rapid tot adevaratul rezervor.....asta nu ti-a transmis "omul"?
Daca vrei sa rulezi pe o distanta limitata cu motorul pornit trebuie sa faci modificari la conductele de alimentare(nerecomandat).....mai bine gaseste alta varianta de deplasare(platforma/trasa).

@+
barbarossa91
Multumesc espacern pentru raspunsuri up.gif , nu sunt expert in mecanica (mai mult de schimbat filtrele de aer si polen nu stiu sa fac la masina) de asta aveam nevoie de un "roman" ca sa inteleg si eu biggrin.gif

26 Jul 2014, 11:28:
Nu stiu daca e cineva interesat de sa vada cum arata "opera" hotilor dar am facut cateva poze.
Spartura
incercare esuata
Din cate vad au perforat plasticul cu o surubelnita fierbinte.
twinbubu
Am patit si eu la Twingo,numai ca acolo rezervorul e din doua corpuri si a curs ce era i primul corp,eu nu am stiut de gaura pana nu am facut plinul,atunci surpriza,gaura perfecta facuta cu bormasina.Am bagat un holsurub,poxipol deasupra si sanatate,am mers eu 4 ani cu ea asa si am vandut o acum 2 ani si tot e ok.Pune i un dop de cauciuc ca vad ca la tine gaura e mai mare,curata bine zona din jurul sparturii si peste dop pune poxipol cat sa cuprinzi si o bucatica din rezervor de jur imprejur.,,succesuri,,:-)
lucianm
De curiozitate.... in ce zona s-a intamplat?
barbarossa91
QUOTE(lucianm @ 26 Jul 2014, 22:06)
De curiozitate.... in ce zona s-a intamplat?
*



Constanta, Tomis Nord
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.