Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Car of the Year 2015
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
IRONICK
http://www.caroftheyear.org/candidates/2015_1/coty


Audi TT

BMW Seria 2 Active Tourer

BMW Seria 2 Coupe

BMW i8

BMW X4

Citroen C1

Citroen C4 Cactus

Fiat 500X

Ford EcoSport

Ford Mondeo

Hyundai i20

Infiniti Q50

Jeep Renegade

Kia Soul

Lexus NX

Lexus RC

Mercedes-Benz Clasa C

Mercedes-Benz GLA

Mercedes-Benz Clasa S Coupe

Nissan Pulsar

Nissan Qashqai

Nissan X-Trail

Opel Corsa

Peugeot 108

Porsche Macan

Renault Twingo

Skoda Fabia

Smart ForFour

Smart ForTwo

Subaru WRX STI

Suzuki Celerio

Toyota Aygo

Volkswagen Passat


Nu vad Captur/Clio4.
aphophis
nu vezi pt ca au fost lansate anul trecut/acu 2 ani daca nu ma insel. Da sunt sigur ca stiai asta
IRONICK
Car of the Year 2013: VW Golf does it again
Car of the Year 2014: A clear win for Peugeot 308

Da, ca sa vezi. Nu a fost in stare nici in 2013 si nici in 2014 sa castige nimic.
andri1940
Pai ce sa castige cu motoarele alea invechite pe benzina? 0.9 TCe si 1.2 16v sunt glume fata de face Ford, de exemplu. Daca nu iti place diesel nu prea ai optiuni la Clio4 (sa nu spuneti de Clio 4 RS ca ala e alta poveste).
aphophis
QUOTE(IRONICK @ 24 Jul 2014, 21:25)
Car of the Year 2013: VW Golf does it again
Car of the Year 2014: A clear win for Peugeot 308

Da, ca sa vezi. Nu a fost in stare nici in 2013 si nici in 2014 sa castige nimic.
*


si totusi nu mi-ai raspuns. Prin ce minune, clio-ul si capturul ar fi trebuit sa fie selectate pt car of the year 2015, din moment ce nu se poate dpdv al regulamentului?
btw.. ce parere ai despre faptul ca capturul a ajuns pe locul 7 la vanzari in europa in iunie? Sau ca pe locul 2 e clio4? icon_mrgreen.gif

http://www.jato.com/PressReleases/European...20of%202014.pdf
andri1940
aphophis, ce folos? Cauta pe youtube cum face caseta de directie la Clio4 si te lecui...

In ultimul timp, singurul succes al Renault e motorul de 1.6 DCI. Daca nu-si schimba urgent gama de modele cu unele mai trainice, vor avea de suferit rau de tot.
papa_mulo
QUOTE(andri1940 @ 24 Jul 2014, 23:19)
In ultimul timp, singurul succes al Renault e motorul de 1.6 DCI.


Zi-mi un motor al lor care e insucces...de acord cu tine ca te poti lua de ei din alte puncte de vedere, dar nu de motoare.
IRONICK
QUOTE(papa_mulo @ 25 Jul 2014, 08:26)
Zi-mi un motor al lor care e insucces...de acord cu tine ca te poti lua de ei din alte puncte de vedere, dar nu de motoare.
*


Ce inseamna de succes? Ca nu crapa? Ca asa sunt destule bube, fulii defazoare, injectoare, bobine, etc
b76bgaarh
x 4 rulz.

papa_mulo
Bube are toata lumea in ziua de azi iar altii mult mai bine cotati pe piata au bube mai multe si mai grave.
Eu ii raspunsesem lui andri1940 care are impresia ca ford e un specialist in motoare si renault niste agarici. Altii n-a gasit si el...explica-i tu ca esti mai in domeniu cate din motoarele din paleta ford sunt facute de ei...daca nu scoteau 1.0 ala nu mai stia nimeni nimic de ei.
balanel
As vota cu Twingo, pentru solutia constructiva cu propulsie wub.gif .
IRONICK
Eu imi amintesc ca pe vremuri singurele motoare diesel care porneau iarna la prima cheie, erau cele de Ford. Dar pe vremuri nu era cr-ul aparut.
papa_mulo
Si eu imi amintesc ca prima carutza motorizata a fost facuta de Ford sub numele de T...dar noi vorbim de zilele noastre.
andri1940
N-am nimic cu motoarele pe benzina Renault, ba chiar le apreciez. Dar, din pacate, ce le inconjoara nu prea mai e de calitate.

De exemplu, n-o sa uit niciodata senzatia de acum sase ani cand am avut niste treaba cu un Megane 2 sedan 1.9 DCI. Motor zdravan, cutie in sase viteze, dar ce folos: mi-a cazut oglinda retrovizoare in brate, dupa un drum mai denivelat semnalizatoarele laterale se mai tineau doar in fire, iar cand puneai mana pe manerele de la usi te gandeai cine naiba a dat cu acetona pe ele... Experienta de maxim 100 km, dar memorabila, mai ales ca masina o mai vad din cand in cand prin oras.
IRONICK
QUOTE(papa_mulo @ 25 Jul 2014, 11:59)
Si eu imi amintesc ca prima carutza motorizata a fost facuta de Ford sub numele de T...dar noi vorbim de zilele noastre.
*


da, suntem in 2014.
nu mai trebuie sa segmentezi motoarele de cativa ani buni

ce defineste de fapt un motor?
madhorsefuzzy
Feeling-ul de putere/forta, consumul si fiabilitatea.

Din ce citesc nu exista motor cu consum exceptional si fiabil.

Din pacate fiabile sunt motoarele slabe ca performante si gurmande.
St
QUOTE(IRONICK @ 25 Jul 2014, 08:19)
Nu mai crede nimeni in marketingul producatorilor.
*



Pai si sa treci de la marketingul producatorilor la cel al unei competitii cum este "car of the year" nu e ca si cum ai sari din lac in put? smile.gif
IRONICK
QUOTE(St @ 26 Jul 2014, 01:05)
Pai si sa treci de la marketingul producatorilor la cel al unei competitii cum este "car of the year" nu e ca si cum ai sari din lac in put? smile.gif
*


cred ca este aceeasi oala
QUOTE(madhorsefuzzy @ 26 Jul 2014, 00:14)
Feeling-ul de putere/forta, consumul si fiabilitatea.

Din ce citesc nu exista motor cu consum exceptional si fiabil.

Din pacate fiabile sunt motoarele slabe ca performante si gurmande.
*


eu as incepe cu compresia pastrata in timp, toata lumea vrea ca dupa sute de mii de km motorul sa aiba puterea cat mai apropiata de cea de fabrica si consumul nemodificat ...
sistemul de alimentare/pompe/injectie/perfuzie ...
accesoriile, gen fulie defazoare, bobine

feelingul mai tine si de cutie, consumul la fel, dar si ala influentat de aerodinamica
multe variabile
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.