Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Arunca ulei pe la joja ...
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Modus
gaby94br
Salut ! Dupa cum stiti , am mai postat si pe alt topic , masina are blocul motor , un piston si segmentii schimbati acum cca 4000 de km .
De cateva sapt , tot vad o pata de ulei sub motor ( in garaj ) pata nu este mare , cativa cm , in schimb nustiu cat pierde in mers , sau daca pierde . Am observat ca pata de ulei se scurge pe motor in jos nustiu exact de unde , dar in principiu de deasupra baii.

Acum cateva zile , am scos joja de la ulei in timp ce el functiona la relanti , surprinza arunca stropi de ulei inafara .

Am discutat cu mecanicul despre cele intamplate , acesta mi-a spus ca sunt segmentii ( 4000 de km ) tin sa precizez ca masina nu a fost folosita pentru tractat , remorcat , sau mai stiu eu ce chestii de genul . Este masina de familie si atata tot .

Ma puteti ajuta cu o parere , va rog ?


bogdannicusor83
presiune mare de gaze in carter, din diferite motive.....
- segmenti
- epurator gaze
- etc....


Fa un test de genu:

motor pornit, desfa busonul de alimentare cu ulei(cel de deasupra) si il lasi pe locasul lui, desfacut. Daca busonul oscileaza sus jos, sus jos inseamna ca ai presiunea de gaze in motor ok, daca il arunca de pe locas inseamna ca ai presiune mare de gaze, care treb vazut exact de unde....

gaby94br
Daca ar fi totusi vorba de segmenti , ce segmenti ar trebui sa aleg ? incat sa fiu cat de cat multumit !
espacern
La DCI este recomandabil sa schimbi tot motorul,nu doar segmentii,daca vrei multumire!

@+
argon
QUOTE(gaby94br @ 21 Jul 2014, 22:12)
Este masina de familie si atata tot .

*



Familia locuieste in masina, de a facut atatia km cat sa necesite schimbarea segmentilor? Ca trebuie cam 4-500.000 km, daca nu mai mult sa se duca, aia-s ultimul lucru ce se duce la motorul ala.
bogdannicusor83
QUOTE(espacern @ 23 Jul 2014, 09:21)
La DCI este recomandabil sa schimbi tot motorul,nu doar segmentii,daca vrei multumire!

@+
*





ma rog si de unde vine aceasta recomandare?
comanr
icon_mrgreen.gif

dci este doar un motor, nu te speria se rezolva, normal motorul ar duce cam 4-500k dar in anumite situatii la 200k segmentii sant terminati(ulei prost neschimbat la timp)

eu nu stiu de ce ai schimbat tu blocul sau alte subansable dar in principiu daca ai deabia 4000km cu masina si porneste usor nu iti fa griji, motorul se va aseza si iti vei face treaba cu el.

la plecarea gazelor de carter(epurator) exista o ciuperca neagra din plastic, asa e la mine, desfa acea ciuperca si curata orificiile din ea, vezi ca are un arc si o menbrana in ea, daca nu te pricepi du te la un service.

ar trebui luat in calcul faptul ca la o segmentare desi pui piese noi camasa e veche si e uzata conic, in functie de uzura motorului o segmentare nu rezolva problema uneori.

espacern
QUOTE(bogdannicusor83 @ 24 Jul 2014, 14:37)
ma rog si de unde vine aceasta recomandare?


Din experinta proprie...evident!
Intrebarea ta tendentioasa posibil sa ascunda necunoastere in acest domeniu.
Refacerea unui motor implica multe piese si manopera costisitoare.....nu vorbesc de "carpeala" ci de refacere corecta ca la carte.
Piesele de calitate si manopera facuta cum trebuie sunt scumpe si chiar si asa nu se apropie de calitatea unui motor facut in fabrica....la "mama" lui.
Daca la o masina recenta cu valoare de piata ridicata se justifica financiar refacerea unui motor la o masina veche este recomandabil sa montezi un motor bun SH.....parerea mea!

@+
bogdannicusor83
QUOTE(espacern @ 24 Jul 2014, 20:18)
Din experinta proprie...evident!
Intrebarea ta tendentioasa posibil sa ascunda necunoastere in acest domeniu.
Refacerea unui motor implica multe piese si manopera costisitoare.....nu vorbesc de "carpeala" ci de refacere corecta ca la carte.
Piesele de calitate si manopera facuta cum trebuie sunt scumpe si chiar si asa nu se apropie de calitatea unui motor facut in fabrica....la "mama" lui.
Daca la o masina recenta cu valoare de piata ridicata se justifica financiar refacerea unui motor la o masina veche este recomandabil sa montezi un motor bun SH.....parerea mea!

@+
*



inteleg ce spui tu....

Problema e dus si intors, sunt deacord cu tine in momentul in care piese importante, cum ar fi arborele cotit, sunt distruse, dar nu sunt deacord cand vine vorba de niste amarati de segmenti, si asta o spun din cauza faptului ca nu stii ce motor cumperi, nu stii in ce stare este, si una peste alta ai putea avea nesansa sa nimeresti un motor in care sa bagi mai multi bani decat face ....

comanr
imi pare rau ca nu ai inteles nimic din ce scrie mai sus, omul ti a explicat clar ca in momentul in care cineva crede ca e cazul de o segmentare e posibil sa se insele sa nu fie vorba doar de segmentare, eu am fost mai indulgent si ti am zis sa mai mergi cu motorul poate se aseaza.

cert e ca dci ul are o perioada de viata mai mult decat decenta daca este intretinut corespunzator, cand ajungi sa umbli in el cu piese de pe vapor(tot ce e e aftermarket) nu mai scoti motor, orice inafara de motor.
gaby94br
QUOTE(argon @ 24 Jul 2014, 13:16)
Familia locuieste in masina, de a facut atatia km cat sa necesite schimbarea segmentilor?  Ca trebuie cam 4-500.000 km, daca nu mai mult sa se duca, aia-s ultimul lucru ce se duce la motorul ala.
*




Masina are 148000 km , la 125000 dupa ce a mers putin cu turbina defecta ( fara sa stiu ) , nustiu ce s-a intamplat si a necesitat schimbarea blocului motor a unui piston si inplicit a segmentului acestuia .

Au fost schimbati toti segmentii o data cu asta . In prezent are 148000 , dar doar 4000 de la segmentare , porneste , nu fumeaza , insa mecanicul spune ca este nevoie de segmentare .

In principiu sunt gaze in motor , arunca ulei pe unde am explicat in postul anterior .

Multumesc de sfaturi , voi tine cont de ele si sper sa o rezolv cat mai repede .
espacern
QUOTE(gaby94br @ 25 Jul 2014, 19:39)
Masina  dupa ce a mers putin cu turbina defecta ( fara sa stiu ) ,  nustiu ce s-a intamplat  si a necesitat schimbarea blocului motor a unui piston si inplicit a segmentului acestuia .

Au fost schimbati toti segmentii o data cu asta .

Daca turbina defecta a introdus ulei in motor si acesta a functionat in regim de combustie necontrolata motorul este bun de REMAT.....nu de reparat.
In cadrul arderii necontrolate a uleiului se distrug pistoanele/segmentii/cuzinetii/garnituri.....si costurile reparatiei CORECTE este majora.
Bineinteles tu poti in continuare sa speri ca dupa re/re/reparatie totul o sa fie OK.....dar nu este asa.
Cauta un motor SH BUN identic cu al tau ......si bucura-te de masina.

@+
gaby94br
QUOTE(espacern @ 25 Jul 2014, 18:48)
Daca turbina defecta a introdus ulei in motor si acesta a functionat in regim de combustie necontrolata motorul este bun de REMAT.....nu de reparat.
In cadrul arderii necontrolate a uleiului se distrug pistoanele/segmentii/cuzinetii/garnituri.....si costurile reparatiei CORECTE este majora.
Bineinteles tu poti in continuare sa speri ca dupa re/re/reparatie totul o sa fie OK.....dar nu este asa.
Cauta un motor SH BUN identic cu al tau ......si bucura-te de masina.

@+
*




Am spus mai sus ca treaba asta a fost la 125000 de km . A fost schimbat un cilindru si blocul motor care au fost afecate , plus segmentii . Mai pe romaneste a fost schimbat tot ce a fost afectat , plus segmentii . Motorul s-a comportat exemplar pana acum .
Face gaze in motor ,dar doar la relanti . Cum creste turatia , presiunea scade .
De ce se intampla asta ? Tin sa precizez ca motorul nu consuma ulei si nu scoate fum .
comanr
gabi,

cand spui ca a fost schimbat blocul si un cilindru te referi la faptul ca a fost schimbat blocul si un piston, incearca sa nu incurci mere cu pere, asta nu are importanta, doar ca se creeaza confuzie.

la relanti si la dci ul meu exista gaze de carter , daca scot joja se vede ca un abur care se ridica, nu ceva excesiv si e normal daca motorul nu e nou.

ti am mai zis sa verifici circuitul de epurator, acel furtun care colecteaza gazele de carter si supapa, in turatie creste depresiunea din admisie si gazele sant trase de turbina si dispar mai repede decat in relanti, e normal.

daca ies gaze multe la relanti pe la joja, adica daca e un furnal acolo, motorul este terminat.





This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.