Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfat achizitie Renault Clio
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
maryws
salut
vreau sa cumpar un renault clio din 2007-2008 1.5dci.
vreau neaparat sa aiba maxim 100.000km, stare generala buna si sa nu fie revopsita.nu vreau decat luate din Romania de noi si aiba carte service. parerea mea ca masinile din Germania aduse de samsari nu au km reali.
in afara de un clasic drive test si o verificare facuta de un mecanic ce sfaturi imi puteti da?
care sunt problemele cele mai des intalnite la acest model?
ii rog pe cei care detin acest model sa imi spuna ce reparatii majore au efectuat si la cati km.
multumesc
bvandrei
Eu detin un 1.5dci 65 cp
-ca revizie ...filtru motorina 100 lei , filtru aer 50 lei,polen 30 lei,filtru ulei 20 lei,uleiul (depinde )

-probleme majore....clar injectoare,turbina egr dar depinde cum s-a mers cu ea,de unde s-a alimentat...daca iti cumperi asa ceva sa ai grija sa nu mergi subturat,schimbi pe la un 2800-2900 (la cald) si la rece maxim 2500 dar nici foarte jos deorece se umple cu funingine egr ,turbina etc si chiar nu are rost pentru 0,2 in plus la consum
de aici si problema cu injectoarele

-sincer eu am 250.000 km si recunosc am schimbat injectoarele dar inainte masina a fost la o doamna si a mers subturat ..de atunci nu mai am probleme

-probleme la instalatia electrica deobicei sunt la stopurile spate la mufe unde se rupe insertia ,intrand apa dar totul se rezolva prin curatare etc

-eu am de 65 cp si sunt foarte multumit de ea,acclerare,demaraj tot....sincer sa iti zic ma gandeam daca asta de 65 merge bine dupa parerea mea oare ala de 85 cum merge?
acum sa mai vorbesti cu ,colegii care au de 85 dar stiu ca sunt mai bune ca au turbina cu geometrie variabila

-mai poate sa fie pompa de injectie ,asa am patit si eu.....scoate un fem extraordinar(negru)..si am inceput ...am curatat egr,a fost schimbat (nou),injectoare ...dadeam talpa 4000-4500 ture si tot asa .....apoi am descoperit asta
deci cand o cumperi sa fii atent sa nu scoate fum excesiv si in mers (putin tot o sa scoata)

-sa ai grija de unde alimentezi ...eu le-am incercat pe toate (pentrom,omv si rompetrol) lukoil si altele niciodata
PETROM: putin puturoasa si accelerez mai tare ...deci un consum mai maricel
OMV: ok dar parca se duce putin cam repede.....maxxmotion merge bine
ROMPETROL: efixs(55) vs efix(51) ...sincer pentru 30 bani diferenta se merita...
cu efix 51...mi se pare la fel ca acclerez cam tare si consum crescut dar cu efix 55 merg de 1 an si nu am absolut nici o problema,merge foarte bine si am si un consum scazut,pentru ca abea apas pedala si se misca foarte bine

-verifici abreiajul ,scurgeri etc

-consumul pentru mine este excelent comparativ cu 1.6 16v 101 cp (cealalta masina)
oras (brasov) ...4,8l
exterior: am fost cu 5 persoane (adulti ) +portbagajul full pe siriu (buzau) deci multe serpentine si am scos fix 4% ...si nu am mers subturat deloc .....sincer am mai auzit aici de 3,8..3,5 dar pentru 0,5 acolo nu imi stric masina!



Alte probleme majore n-am avut!
maryws
Am gasit unul care imi place.
1.5dci, 85cp, 2007, 105.000km.
Are 4 usi, jante, climatronic, senzor ploaie si lumini, semipiele, etc.
cere 3800 euro negociabil, are taxa platita si nerecuperata.

maine ma duc cu el la service.
la interior arata foarte bine, nu am ce reprosa.
la exterior sunt mici chestii, dar care nu ma deranjeaza.

in prima poza se vede aripa fata sparta. cat costa o aripa fata noua/second?
in a doua poza se vede bara spate sparta, asta se repara. daca stie ceineva costul uneia noi/second, de curiozitate?
in poza trei sunt scaparile de elei de la motor? sunt normale?
desemenea pornirea mi s-a pornit putin lunga, dar am pornit-o de 5-6 ori si pornit mereu la fel.

@ bvandrei
la cati km ai schimbat injectoarele si pompa de injectie?
espacern
QUOTE(maryws @ 11 Jun 2014, 22:59)
vreau neaparat sa aiba maxim 100.000km


QUOTE(maryws @ 12 Jun 2014, 19:05)
Am gasit unul ... 105.000km.


Te-ai "razgandit"....sau?

@+
argon
Cere enorm, nu merita masina aia 3800 de euro la 7 ani vechime pocnita pe toate partile, cu cel mai prost motor renault. Aia e masina de 2500 de euro maxim.
maryws
QUOTE(espacern @ 12 Jun 2014, 19:04)
Te-ai "razgandit"....sau?

@+
*



nu m-am razgandit dar 5000km in plus chiar nu cred ca sunt un capat de tara. asta daca nu ai postat doar ca sa faci misto.


QUOTE(argon @ 12 Jun 2014, 20:17)
Cere enorm, nu merita masina aia 3800 de euro la 7 ani vechime pocnita pe toate partile, cu cel mai prost motor renault. Aia e masina de 2500 de euro maxim.
*



este renault 3, cam asta este pretul pietei. da-mi si argumente te rog pentru cel mai prost motor.

p.s. imi cer scuze, dar nu vazusem topicul dedicat pt clio 3, asa ca am postat gresit. rog un moderator sa-l mute acolo.
argon
Clio 3 e pe alta arie, nu aici. Cel mai prost motor e dci euro 3 de 65 de cai, dupa urmeaza cel de 70 de cai euro 4. Dar in principiu toate-s sensibile , pica injectoare, pompe turbine, se da vina pe motorina proasta, desi alte dieseleluri de la alte marci merg exact cu acelasi lucru si nu se strica asa repede, si masina te controleaza pe tine, in loc de invers, e un intreg roman despre cum sa mergi cica sa nu pice una alta. Pai merg cum vreau eu, nu cum vrea masina wacko.gif
maryws
QUOTE(argon @ 12 Jun 2014, 21:20)
Clio 3 e pe alta arie, nu aici. Cel mai prost motor e dci euro 3 de 65 de cai, dupa urmeaza cel de 70 de cai euro 4. Dar in principiu toate-s sensibile , pica injectoare, pompe turbine, se da vina pe motorina proasta, desi alte dieseleluri de la alte marci merg exact cu acelasi lucru si nu se strica asa repede, si masina te controleaza pe tine, in loc de invers, e un intreg roman despre cum sa mergi cica sa nu pice una alta. Pai merg cum vreau eu, nu cum vrea masina  wacko.gif
*



asta pe care o vreau eu are 1.5dci 85cp, euro 4.
LUCCI LUCIANO
Singura solutie; ia-ti pe benzina.Daca nu faci peste 18-20000 anual, nu prea renteaza dieselul. Benzina + GPL este mai ieftina la intretinut, costul/litru e acelasi si nu stai toata ziua ,,aoleu ,turbina, injectoarele'' etc.enaultul e cam ,,sensibil'' la diesel...sa nu zic altfel.Iar pretul cerut pt. cat de varza este masina....no coment.
bvandrei
maryws sincer ....au zis si altii dar nu merita masina aia in niciun caz.....sincer cu banii aia imi iau audi a4 1.9tdi ,opel astra h (e mai noua) ,astra g si multe altele.....e prea mult si eu tot cred ca a fost lovita mai tare masina aia ...oricum nu mi se pare ok

Eu am clio 2...si le-am schimbat pe la 240.000 km dar ...sa fim realisti...si sa il indrumam pe om cum trebuie nu neaparat ca suntem pe clubreno.......daca ai atatia bani ...banuiesc ca aia e 3800 deci sigur ai 4000-5000 euro si cu banii aia gasesti o groaza de masini

Eu n-as da clioul meu pe niciun audi a4,astra h si altele dp.v al consumului.....am pus motorina de 50 lei acum recent si am fost brasov-predeal-posada-comarnic (deci serpentine si am urcat mult) ...am plecat cu o liniuta si m-am intors in brasov cu 113 km facuti si a scazut acul foarte putin apoi am facut in oras pana la 190km si apoi s-a aprins canistra (schimbat la 3000 ture cald si 2500 rece)

Comfort ce sa zic,sa fim realisti...eu m-am obisnuit dar nu prea sunt ergonomice scaunele ..deobicei fac drumul asta: brasov-siriu-buzau-ramnicusarat (e85) deci si serpentine (siriu )si drum intins (e85) cu 5 persoane si portbagajul full si mi-a iesit 4% dar si putin combinat cu oras ca mai aveam motorina cand am ajuns la brasov..am mers cu 90 ,scapari 130 dar putin si uneori turat si in 4000 ture sa mai curat egr etc

La motor....normal ca as alege un 1.9tdi 131cp chiar daca ia 8-9 in oras sigur...bine ca si acolo pica injectoarele totul tine de cum a fost exploatata masina

Sa stai fara griji poti sa iti iei benzina daca nu mergi mult..fa un calcul cat mergi si cat ar consuma dieselulsi benzina plus eventuale reparatii si vezi daca merita!
Acum tu stii ce vrei de la masina!!

Aigrija sa nu iti ia ochii cu piele,trapa ,jante aliaj si alte abureli
Motorul e baza ca in depasiri nu te ajuta climatronicul si exteriorul ca sa nu incepi deja sa vopsesti


daca pot sa te mai ajut cu cea mai mare placere!
espacern
QUOTE(maryws @ 12 Jun 2014, 21:58)
asta daca nu ai postat doar ca sa faci misto.

Cand scrii MAXIM si tu cauti ceva peste la ce poti sa te gandesti....seriozitate?
Masina se alege in proportie majora dupa aspect/prima impresie apoi urmeaza cifre.....se stie.
Sfaturile primite pe aici fara ca cineva sa vada masina sunt aproape nule...si daca cauti bine pe forum gasesti cam toate informatiile si problemele specifice.

@+
SandelBS
La matrimoniale, anuntul tau ar fi aratat ceva de genu: Caut femeie de 35-40 ani, sa nu fi fost calarita prea mult (eventual virgina), fara obligatii, fara palme trase, fara manichiura facuta, exclus par revopsit.

O masina din 2007, maxim 100 000 km, si diesel...cam greu gasesti una si acceptabila ca pret. Nu am inteles cum de te deranjeaza un element revopsit (la reprezentanta de ex si fara diferente de nuanta) si ti-a placut o masina cu parte lipsa din caroserie si zgariata. Iar la prag sau unde era lovita aia, ma pune pe ganduri de cum a fost lovita acolo.
Ca parere personala, nu ma deranjeaza daca un element e revopsit/inlocuit atata timp cat a fost facut cum trebuie iar la geometrie (masurare parametri fata-spate) sa iasa bine. Evident exclus accident grav cu urmari ca avariere sasiu, partea din fata reparata in urma unei daune totale, din 2 masini una etc. De ex, elemente de ornament cum ar fi bara spate, capota cu ce te ajuta daca sunt zgariate, dar vopseaua originala? Sa te intereseze mai mult exteriorul decat motorul pare ca te intereseaza ce-o sa zica vecinii si mai putin cat de fiabila e masina aia.

Daca chiar vrei parere de specialist, am citit un link pe forum cu un tip (nu-i mai stiu numele) in schimbul unei sume relativ mici se duce si verifica masina pe care o vrei, poate negocia pretul si iti spune daca merita sau nu, sau iti arata si alte variante poate mai bune.
SorinCT
Vad o fobie mare de injectoare si pompe pe aici. Daca tot sunteti asa speriati si vreti sa stati linistiti cu motorul, luati un 1.6 16v si terminati balciul. Ori ca te apuci sa schimbi injectoare/pompa/egr sau fulie defazoare/bobine/bujii, e tot aia. Si nu, revizia la diesel nu e considerabil mai scumpa decat una pentru benzinar. Singura chestie e ca din 2 in 2 revizii mai schimbi si un filtru de combustibil de vreo 100 RON. Degeaba faceti voi calcule de rentabilitate cu km parcursi pe an si mai stiu eu ce.
Acum daca tu vrei consumul unui motor diesel cu "linistea" oferita de benzinar la km putini, stare impecabila si pret bun atunci iti urez succes. Ai de cautat mult si bine.
bvandrei
SorinCT ai perfecta dreptate!!
Vad ca ai numai diesel,deci stii ce vorbesti!

Orice masina ai tot trebuie sa o ingrijesti,sa schimbi etc!
Si oricare le-ai lua pararea mea este sa mergi sa o verifici amanuntit la un service ca nu o cumperi in fiecare zi!
mihai leu
dupa 100 000 la orice masina apar mici bpobleme normale, deci dupa 100 mii un clio sau symbol inceppe sa se lase, nu devine inca harb dar este mai lasat
nero73
ce ziceti merita sa dau un golf 4 1.6 fsi din 2002 pt. un clio symbol 1.5 dci din 2008.
Astept pareri

17 Oct 2015, 21:09:
clio are 105000 km golful 190000 km si este break
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.