Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Hyundai I30 rateaza testul elanului
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
aphophis
Traducerea de aici cu google translate: http://www.teknikensvarld.se/2014/05/23/48...-dor--livsfara/ . Cu video aici:
. Pe scurt: suedezii au facut un test al elanului cu un hyundai i30, pe care insa masina l-a ratat din cauza blocarii servodirectiei, masina nemaiputand fi controlata. Chestie destul de grava pentru ca din cate vad eu , masina nu se comporta ca si cum nu ar mai avea servodirectie ci opune rezistenta si face ff dificila controlarea masinii. Chestie care nu e chiar asa de noua la hyundai, fostul hyundai accent, i10 si i20 au avut probleme de genul asta, prin care masinile ramaneau fara servo..

QUOTE
La testele noastre de mare combinatorie, am găsit o serie de comportamente ciudate în mașinile de testare în älgtestet, dar nimic nu a fost la fel de remarcabil ca Hyundai i30. Direcție a murit în mijlocul acțiunii evaziv!
Autor: Mattias Rabe Foto: Glenn Lindberg și Peter Klemensberger
Masina, o combinație Hyundai i30 1.6 CRDI cu opționale jante de 17 inch cu Hankook Ventus prim 2 anvelope de vară cu dimensiunea 225/45 R17 și transmisie automată, se apropie älgtestbanan. Atunci când mașina intră pista, deoarece leagăne primul din stânga, la fel cum era de așteptat. Dar apoi se întâmplă inexplicabil.
În loc de a urmări acțiunea de evitare prin transformarea înapoi în banda din dreapta continuă Hyundai i30 hatchback din calea de pe stânga. În cazul în care acest lucru ar fi fost pe drum, mașina a ajuns în șanț - după trecerea pe banda din sens opus. Filmul de mai jos prezinta comportamentul.
La volanul, experiența este atât de extrem de surprinzător și terifiant. Ce se întâmplă este pur și simplu faptul că motorul servo pentru controlerul se oprește brusc atunci când cea mai mare nevoie de ea. În mijlocul manevrei de evitare.
pierdere este imediat evident, pentru directie merge de la a fi relativ usor de manevrat pentru a fi cât de greu orice moment. Încearcă să controleze masina noua, cu motorul oprit pentru a obține o imagine bună a ceea ce se întâmplă.

Rezultatul următor este că nu poți păstra mașina în cale, chiar dacă rata este scăzută 68 kilometri pe oră De fapt, mijlocul manevrei de evitare abia se duce să se balanseze, la toate, pentru atât de greu devine. În plus, se întoarse volanul din mâinile șoferului. Controlul rămâne oprit până când vom opri mașina, opriți motorul și porniți-l din nou. Apoi se stinge butonul roșu lumina de avertizare în formă de pe tabloul de bord și de direcție funcționează din nou, așa cum ar trebui -, dar atunci e prea târziu.
Hyundai i30 hatchback prezintă un comportament extrem de periculos. În timpul serii noastre, astfel repeta acest comportament de nu mai puțin de patru ori. În cazul în care controlul este de lucru în mod corespunzător de către älgtestbanan masina este extrem de predispus cordon, făcând Hyundai i30 la una dintre cele mai grave masinile pe care le-am condus vreodată. Când vom rula testul din nou câteva săptămâni mai târziu cu un alt Hyundai i30 1.6 CRDi Hatchback, deși echipate cu anvelope 205/55 R16 (Hankook Ventus prim 2) și transmisie manuală, astfel încât mecanismul de direcție funcționează în mod corespunzător. Masina este încă cordon extrem de predispuse, dar unele probleme de control nu poate fi găsit.
Exact de ce nu știm, dar un lucru este sigur - nu vrei să stai în mașină în care greva de direcție, atunci când a abate pentru a evita elan. Câte mașini au aceste probleme de guvernare nu știm, dar că acest lucru este, la toate se intampla intr-o masina este suficient de gravă și are nevoie de cercetari suplimentare de Hyundai.

Citiți mai multe despre rezultatele testelor la testul nostru mare în cazul în care 24 de proprietati incluse. Testul poate fi găsit în numărul mondial de tehnologie 12/2014, care este în magazine acum, sau pentru a comanda on-line .

Acest lucru se întâmplă - pas cu pas
1. Abordarea Viteza de 68 kmh Noi măsurăm viteza, cu un echipament de testare pe bază de GPS numita VBox si masuram de-al zecelea când. Rata de constant se aplică atunci când vom merge în älgtestet. 2 girație Cross la stânga. Ne întoarcem atât de repede la stânga pentru a evita elan pe care Hyundai i30 va accepta fără probleme. Sarcina este mare, dar va fi mai mare în etapa următoare. treilea Acum dispare direcție efect servo. Când ne întoarcem spre dreapta și în cele din urmă vin înapoi la benzii de pe dreapta, astfel se oprește lucrarea de servodirecție și de direcție devine extrem de greu de manevrat. Extrem de periculos.
papa_mulo
Eu am condus o masina cu servo defect si masina nu se comporta deloc ca o masina care nu are servo din fabrica ci directia e cu mult mai greoaie decat la una fara servo. Daca in mers reusesti sa faci fata, la manevre pe loc pt parcare devii in scurt timp candidat la Strongest Man. Imi imaginez ca la fel e si in caz de derapaj,o situatie de criza in care trebuie sa actionezi rapid si in care mai ai si forte care se opun miscarii tare de contrabracare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.