bvandrei
13 Apr 2014, 21:18
Buna seara!
De la un timp a inceput sa faca presiune in vasul de expansiune,antigel....ba era la minim si urca aproape de capac la cald nu era stabil deloc
Apoi am observat ca nu mai baga caldura cum trebuie,mai mult rece chiar daca era motorul cald\
Am observat ca fluctueaza indicatorul de temperatura.....pe distanta relativ scurte si mers usor a crescut acul pe la 5,5-6 linie ceea ce niciodata nu a ajuns acolo apoi brusc coboara
O alta chestie....dupa 10 km nu se ridicase deloc acul cand dintrodata se ridica 3 linii apoi 4 linii apoi brusc 2 linii
am citit pe aici si am vazut ceva de garnitura de chiuloasa..dar nu am ulei in antigel sau uleiul peste nivel sau altceva
Ma gandeam la termocupla pentru ca ....oricum nu a pornit ventilatorul nici pe serpentine ,niciodata
Apoi senzorul de temperatura ?
Ce poate sa fie?
fsilviu86
13 Apr 2014, 21:33
desfa termostatul vezi sa nu fie blocat, il poti verifica bagandu-l in apa fierbine si vezi daca se deschide, daca termostatul este bun atunci problema este garnitura de chiuloasa. nu este neaparat nevoie sa ai antigel in ulei sau invers
bvandrei
13 Apr 2014, 21:38
Eu tot ma gandeam la termostat pentru ca fluctueaza acul....parerea mea este ca era garnitura daca crestea temperatura si ramanea asa
Unde este pozitionat la 1.5 dci 65cp?
Se scoate greu?
hellcat
13 Apr 2014, 22:02
Nu mai deschide un topic pt fiecare intrebare pe care o ai!
bvandrei
13 Apr 2014, 22:18
ok atunci puteti sa ma redirectionati intr-un post special pentru mine...peste tot era diferit cu ce am eu ca am cautat
Scuzele mele oricum!!
14 Apr 2014, 12:32:
Chiar nu a intampinat nimeni aceasta problema?
Nu stie nimeni simtomele?
14 Apr 2014, 12:33:
Chiar nu a intampinat nimeni aceasta problema?
Nu stie nimeni simtomele?
adrianopolis1978
14 Apr 2014, 13:37
Mie imi facea figuri ventulatorul. Nu mai pornea si se supraincalzea motorul. Am schimbat termostatul si la fel facea. Pana la urma am schimbat senzorul de temperatura apa si nu am mai avut probleme.
andutu
14 Apr 2014, 18:45
Deci avem asa:
-Presiune vas expansiune, scaderi al nivelului antigel de la minim peste maxim aprope de capac.
-Lipsa caldura habitaclu
-Fluctuare temperatura motor
Eu zic sa incerci sa ii faci o aerisire mai intai.Poate este aer pe traseu de asta scade creste etc.
fsilviu86
14 Apr 2014, 18:52
iti ziceu ca ai probleme la garnitura de chiuloasa.
bvandrei
14 Apr 2014, 20:19
Pana la urma eu zic ca e termostatul pentru ca:
-caldura baga uneori bine alteori intre
-acul s-a ridicat cu 2 linii peste jumate apoi am scos-o din viteza si a scazut usor usor sub jumate deci nu la jumate cum trebuia
-la destinatie cu motorul cald....aveam nivelul la antigel sub minim calumea
Eu zic ca e termostatul pentru ca el ...ba e blocat ba merge.....de acolo si fluctueaza acul....merge doar circuitul mic si nu merge in radiator de acolo si temperatura mare
Am unele intrebari:
1 ce sa aleg...termostat italienesc sau termostat frantuzesc
2.sa deschida la 83 sau 89 grade
3.unde se afla termostatul?(o poza ar fi genial)
4as vrea sa schimb antigelul...pe unde se goleste toata instalatia si ce cantitate intra?..c\um diluez antigelul ,sa il pun concentrat?
POate stie cineva altceva..sa ma ajute
Multumesc!
luckas_itd
14 Apr 2014, 20:46
Posibil sa fie termostatul,dar dupa simptome pare a fi probleme la chiulasa-garnitura,bafta.
bvandrei
15 Apr 2014, 21:38
Am schimbat termostatul..am inlocuit si antigelul dar stie cineva cum se aeriseste instalatia?
Am plecat ..s-a ridicat acul la 4 linii apoi a scazut usor usor pana la 2 apoi s-a ridicat iar..asa face pana se aeriseste sau fac eu ceva
P.s: termostatul era praf...se desprinsese termostatul de corpul din plastic deci oricum trebuia schimbat...o bucaticA din el era inauntru
espacern
15 Apr 2014, 21:57
Trebuia aerisit cand ai bagat antigelul....prin desfacerea surubului/capacel asemanator cu cel de la roata pana iesea lichid curat.
@+
bvandrei
15 Apr 2014, 21:58
capacelul de la termostat?..ala mi\cut?
espacern
15 Apr 2014, 21:59
Ala micut si necesar!
@+
bvandrei
15 Apr 2014, 22:07
pai asa am\ facut....l-a inceput a fasait mult si dupa a iesit antigel murdar...l-am lasat ceva timp si a venit antigel curat..l-am strans si am completat nivelul.....totul cand era motorul cald
trebuie sa fac si altceva?
16 Apr 2014, 09:34:
Am facut un drum de vreo 30 km.....chiar daca sunt 0 grade apa nu trece de 4 liniute...acolo sta
odata a ajuns sa fie orizontal apoi a scazut
-caldura baga bine ,nu sunt probleme
-nivelul la rece este la jumate si la cald putin sub jumate dar nu mai face presiune de dadea pe afara
Asa face pana se aeriseste automat sau fac eu ceva?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.