Cum de altfel ma asteptam, azi-dimineata n-a mai pornit deloc (a mai facut figuri saptamana trecuta dar o lua la cel mult a 4 cheie). Am facut o citeala cu DDT2000 si a iesit Failures detected la ECM cu Fuel Pressure Regulator 1 Performance si parametrii din atasament.
Inverte la automat si nu mai porneste.
- am schimbat cheile
- am dat la pompita de motorina, nu am aer pe tur deloc
- am dat la automat si 10 secunde
- am calcat si frana si acceleratia (am citit pe undeva ca reseteaza nu-stiu-ce)
- am lasat-o 10 minute si iar am dat la automat
- am dat la automat si cu ea in viteza, crezând ca poate s-o misca una-alta
- rezervorul e full
- ieri a mers ok
Sunt in pana de idei. Am sa schimb senzorul de volanta. Poate s-a incarcat cu pilitura. Mai ramane pompa de inalta pentru motorina?
LE: Când merge, merge rotund, nu scoate fum deloc, se duce fara probleme si in 4000rpm, ralanti-ul este stabil la 850rpm. Are 109.000km din 2005.