Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire Clio 2 1.4 an 2000
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
smadalin
Salutare,
langa Laguna 2 si-a facut loc de curand in garaj si un Clio 2, mai mult pentru oras.

A doua zi dupa ce am cumparat Clio, a aparut o problema la pornire: motorul invarte dar pur si simplu nu porneste dupa ce masina a stat cateva ore bune(cu alte cuvinte la rece). Nu am avut probleme cu masina la cald, sub nici o forma: porneste la sfert, nu moare motorul chiar si daca sta o ora-doua dupa ultima pornire mai lunga.

Daca o pornesc, stau cu ea pornita 1 minut, apoi o opresc si incerc din nou sa o pornesc nu merge la sfert dar nici nu e asa de greu ca la prima operatiune de pornire.

Dupa cateva investigatii pe forum am ajuns la urmatoarele doua probleme:

1. cheie: cipul poate fi dus. Am observat ca la a doua, a treia sau chiar a patra cheie porneste daca incep sa strang in mana partea din plastic a cheii. Poate fi o coincidenta, dar m-am gandit sa rezolv problema asta pentru ca oricum nu am o a doua cheie de rezerva.
Intrebarea mea este: pot face rost de o cheie blank aftermarket pe care sa o programeze cei de la Service-ul Reno? Eu am sunat la ei si in momentul asta dureaza 2 saptamani sa aduca una, costa 700 lei si cica vine cipul inscriptionat deja cu codul masinii. Au zis ca pot face si doar programare la pretul de 80 lei dar ca nu gasesc cheia respectiva pe piata tocmai datorita acelui cod cu care vine. Am solutii sa reduc pretul cheii sau nu? (ps: bateria cheii a fost deja schimbata)

2. senzorul de turatie curatat: a devenit problema cea mai ieftina de rezolvat, nu am incercat inca dar cu siguranta voi face asta in curand. Dupa simptome pare mai plauzibila problema la senzorul de turatie, dar nu ma pricep.

3. mai pot face altceva inafara de cele doua de mai sus? Ma intereseaza chestii pe care le pot verifica/rezolva singur, fara sa intru in jocul service-urilor: schimba asta, ba schimba cealalta, nu era asta dar asta sigur este si tot asa. Voi apela si la un service daca problema devine foarte serioasa.

Multumesc mult!
bundy220
Pentru inceput,vezi daca se stinge ledul rosu cand pui contactul.Daca nu,atunci e din cheie,sau mai exact sistemul antidemaraj.Dar daca ledul se stinge,eliminam aceasta varianta.
Incearca sa pui benzina(e pe benzina motorul nu?) buna.
Curata captorul de turatie,schimba bujiile,filtrul de aer.Nu doar ca nu porneste,dar e bine sa ai la masina un moment"zero".
smadalin
QUOTE(bundy220 @ 17 Mar 2014, 09:59)
Pentru inceput,vezi daca se stinge ledul rosu cand pui contactul.Daca nu,atunci e din cheie,sau mai exact sistemul antidemaraj.Dar daca ledul se stinge,eliminam aceasta varianta.
Incearca sa pui benzina(e pe benzina motorul nu?) buna.
Curata captorul de turatie,schimba bujiile,filtrul de aer.Nu doar ca nu porneste,dar e bine sa ai la masina un moment"zero".
*



1. ledul rosu de pe bord se stinge
2. benzina e buna, pun de la OMV la fel ca in Laguna(stiu ca am avut probleme cu ea si doar cu benzina de la OMV merge fara sa primesc eroare in bord)
3. filtrele sunt schimbate, bujiile nu si la captorul de turatie ma uit in curand.

Multumesc de raspuns.
wolfin
punctul 2 aka senzorul de turatie.

pentru inceput (asa fac eu) misca putin cu degerul senzorul. nu tare doar usor excl.gif + wd40 sau spray de contacte pe el cat cuprinde.

daca porneste ai gasit cauza...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.