Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu porneste dupa 4-5 ore - porneste doar cu spray
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
fsilviu86
problema este urmatoarea: dimineatza sau peste zi dupa cxe masina a stat cateva ore nu mai vrea sa porneasca, dai la automat invarte si nimic. daca tii mai mult automate gen 10 15 secunde se aprinde martorul stop si bujii si semnul de la injectie cel rosu care palpaie. daca pun testerul pe ea imi apar doua erori senzor ax cu came si supapa presiune, dar problema e ca nu este sarita de la punct sau supapa sa fie proasta pentru ca daca apuc sa pornesc masina cu spray pe urma porneste toata ziua iar eroarea nu mai reapare.bule de aer nu am pe instalatie, am schimbat aseara para de amorsare cu una originala, aveam una after market care mai lasa cateva bule, am schimbat si filtru de motorina ca celalalt cand am desfacut aerisitorul de jos mia curs "90%" apa, motorina are plin facut cu cea ma scumpa de la rompetrol (alimentez de acolo ca am card fill&go si platesc la salariu daca apar intrebari de ce bag de la rompetrol).
espacern
Schimba senzorul de la distributie sau verifica mufa/cablajul.

@+
fsilviu86
este nou senzorul si supapa de presiune ... cablajul este bun, problema nu este senzorul de pe axu cu came, ca motorul ar trebui sa porneasca si fara acel senzor numai ca trebuie sa dai de mai multe ori la automat. problema este ca imi apare eroare si pe supapa de presiune si fara aia nu porneste. supapa este noua. poate sa se dezamorseze pompa de injectie dar sa nu apara bule pe instalatie, sau injectoarele sa se dezamorseze? testul ainjectoare a iesit bine, deci exclus injectoare defecte.
espacern
Daca senzorul este nou si bun inseamna ca este decalata roata de la pompa pe care se afla portiunea citita de senzor.
Cam la asta conduce rezultatul testerului......si daca nu rezolvi problema asta nu poti sa treci mai departe cu "ancheta".
Senzorul de pe volanta este verificat?

@+
alexgeogabriel
Iar ti-a sarit distributia de la punct, nu ziceai ca iti montasera o pana ca sa nu mai sara? Du-te si da-le in cap cu distributia lor cu tot.
vali_mester
Am avut o problema asemanatoare.In urma schimbarii distributiei, conductele de motorina nu au fost clipsate corespunzator in capacul de protectie a distributiei si conducta tur a fost roasa,a fost suficient un por care sa dezamorseze pompa.Incearca sa verifici aceasta conducta,se poate desface din mufa de sub pedalier(mufa asemanatoare cu cea de la filtru)
meggeo81
QUOTE(alexgeogabriel @ 1 Mar 2014, 10:47)
Iar ti-a sarit distributia de la punct, nu ziceai ca iti montasera o pana ca sa nu mai sara? Du-te si da-le in cap cu distributia lor cu tot.
*



"daca apuc sa pornesc masina cu spray pe urma porneste toata ziua iar eroarea nu mai reapare"

inseamna ca nu are distributia sarita, de altfel i-ar fi mers si prost rau motorul daca o avea sarita.
are rugina in injectoare, parerea mea, la cit zice ca a stat pe bara masina si la cita apa a gasit in filtru ...

curata injectoarele!
fsilviu86
Alex acea pana vine la set cu fulia de la arbore si este recomandat si mai sigur sa ai o fulie cu pana decat una cu prindere pe con ... Totusi nu cred ca este sarita de la punct pt ca daca pornesc masina cu spray ju ia nici o eroare si metge bine tiata ziua ...
lucianm
injectoarele sunt duse.
hellcat
Neeeah, nu cred ca-s duse, altfel n-ar fi deschis un topic nou. wink.gif

Glumesc...test de retur pe injectoare si se va observa problema.
fsilviu86
Astazi am schimbat supapa de presiune a pornit din prima toate bune si frumoase, in seara asta am vrut sa pkec acasa si pun contactu si observ ca nu se mai sting becurile de service, stop, bujii, bateeiw si ulei si nu a mai pornit deloc. Acum nu stiu ce sa-i mai fac ....
ady24
O diagnoza e sfanta in cazul de fata. Poate sa fie vorba de orice defectiune atat mecanica, vezi returul la injectoare cat si electronica senzor sau altceva care se poate depista numai printr-o diagnoza corecta.
fsilviu86
Am rezolvat problema cu becurile care nu se stingeau era un fir rupt de la un injector ... Acum am doua injectoare infundate si doua sunt bune ... Urmeaza sa schimb duuzele de pe toate 4 sa fiu sigur ca nu mai am nici o problema ...
alexgeogabriel
Pai daca schimbi supapele nu raman totusi infundate si in interior?
fsilviu86
pai se da jos injectorul se desface se curata tot corpul de calamina si ce mai are se sufla si se pune o supapa de retur noua, o sa suflu toate condu ctele si apoi ar trebui sa fie treaba buna ...
luckas_itd
Trebuie avuta grija la impuritati,daca e blocat vreun canal al pulverizatorului nu prea mai e de facut nimic.Daca cumperi din comert supapa si pulverizator ca sa il reconditionezi ,iesi mai scump ca la un service delphi.
fsilviu86
sincer nu cred ca ies mai scump avand in vedere ca la reprezentanta unde am facut si testul de injectoare mi-au zi ca ma costa toate 4 injectoarele 6000 lei cu tot cu manopera, si am mai fost si la alte service-uri si cam pe acolo se invarte pretu ... un injector delphi original este undeva la 1600 1800 lei per injector ... deci un set de supape si daca cumva este infundat pulverisatorul sau capul vad de unde fac rost de unu la mana a doua ...
luckas_itd
Daca partea electrica este buna(ceea ce nu prea pica),la un reconditionat la delphi costa in jur de 430 ,si schimba supapa ,pulverizator si ii genereaza alt cod.Deci 4 injectoare costa in jur de 1700 ,fara montat demontat de pe masina.
fsilviu86
Pe mine ma costa mai putin si daca ar fi nevoie de pulverizator am de unde sa iau ....sambata o sa le schim supapele

6 Mar 2014, 21:02:
Pe mine ma costa mai putin si daca ar fi nevoie de pulverizator am de unde sa iau ....sambata o sa le schim supapele
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.