Buna ziua,
Caut ( chiar si cu functia cautare) de cca 2x8 ore si nu gasesc raspunsuri la intrebarile care ma framanta. Stiu ca multi o sa zica ca s-a deschis acest topic de multe ori.
Am un Renault Clio II(cel cu coada scurta) 1149 cmc, 16V benzina motorul BB2T, tipul motorului D4F-G7. an de fabricatie 2004 luna 11. Am ajuns cu el la 60.000 Km. Si am inteles ca trebuie sa fac revizia de 60.000 km. Am vazut ca la Renault fac cca 1.200 lei piesele si mai vreo 600-800 manopera.
Este dupa mine foarte mult. Am fost la diferite firme si mi-au spus ca la ei schimbarea distributiei si a pompei de apa face ( manopera ) 200 lei si piesele originale ma mai fac cam 450-500 de lei.
Si sunt in ceata totala. Nu stiu ce inseamna piese originale. Gasesc kituri de la Konitech, Gates, Ina, Bosch Febi, Swang SKF, si mai cate si mai cate. Sunt astea originale?. INA si SKF stiu ca sunt tari in rulmenti ( in special INA, SKF mai mult cu firma) Eu nu stiu ce am original in masina.
1 - Care sunt mai bune?
2 - Ce se mai schimba in afara de kitul de distributie si pompa de apa la 60 000 km? Masina merge ca si noua poate nu mai merge cu 180km/ora dar in rest numai bine.
Nu vreau sa-i ingras pe cei de la Reno service, dar nici nu vreau sa fac praf supapele de distributie sau mai stiu eu ce sa stric.
Face treaba buna Renault, dar cam scump in vremurile astea. De ex. la schimbarea uleiului din motor au venit cu o taxa pentru ca au verificat ca este pus bine dopul de scurgere al uleiului cu 5o lei in plus !!! ( scie negru pe alb pe factura,)
Astept raspunsurile voastre pertinente la subiectul care ma doare.
Va multumesc