Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pareri rompetrol vs omv vs petrom
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
bvandrei
Buna seara!
Nu am gasit ceva recent (2014) in legatura cu asta

M-ar interesa cei cu diesel ,in special,dar nu numai in ceea ce priveste locul si tipul de carburant de unde alimentati ,daca se stie cum l-a consumat
P.S : SUNT DIN BRASOV (CEVA CONCRET,DACA STA CINEVA IN BRASOV)
Eu am pus de la omv ,aia standard si era ok
apoi am pus de la petrom tot aia standard si iar ok (dar nu stiu daca avea importanta carburantul dar am avut probleme cu injectoarele)
fix inainte sa merg la service am bagat de la ROMPETROL (nu parteneri sau alte prostii) aia cea mai scumpa...si nu imi dadeam seama cum merge pentru ca si asa mergea in 2 injectoare(tremura cam tare)......dupa ce am luat-o din service AICI AM DUBIU....fie de la injectoarele noi +reparat pompa de injectie(nu mai scotea fum ) dar mergea de rupea,accelera super fain...si mai avea motorina aia de la rompetrol
-dupa 1 luna de la service,am bagat de la omv aia cea mai scumpa,(maxxmotion) merge bine ,mai mult decat ok DAR NU LA FEL DE TARE CA AIA DE LA ROMPETROL


Acum am dubiul.....Mergea asa oare de la motorina de la rompetrol ...poate stie cineva cum este diferenta dintre EFIX 9AIA IEFTINA) SI ALTO55 SAU EFIXS( SCUMPA) SI CUM LE CONSUMA pe amandoua
sau poate ca erau injectorele noi



Multumesc!!
Astept pareri
AndreiMR
Eu de cand am masina am alimentat aproape exclusiv de la Rompetrol. Sa zic vreo 95% din motorina arsa, in rest ocazional OMV, Petrom sau Agip. De obicei motorina de 51, dar iarna mai mult motorina de 55. N-am avut niciodata niciun fel de problema cu motorina de la Rompetrol. Dar nici nu pot sa zic ca am sesizat vreo diferenta majora fata de cea de la OMV sau Agip.

Singura diferenta, in cazul motorinei mai scumpe, e ca motorul parea ceva mai iute la urcarea in ture. Zic parea, pentru ca nu sunt convins ca nu era vorba doar de autosugestie. Probabil ca masina merge mai bine cu o motorina mai scumpa, dar diferenta e mica, foarte greu de sesizat, in niciun caz nu te va da pe spate. Cu atat mai mult la un 1.5 dci. Uite si un test, nu chiar stiintific, pe tema asta:


In cazul tau, e foarte probabil ca masina mergea mult mai bine pentru ca avea injectoare noi.
dantes
QUOTE(bvandrei @ 30 Jan 2014, 17:11)
...
sau poate ca erau injectorele noi
..
*



Injectoare. Punct.

QUOTE(Synyster @ 30 Jan 2014, 17:52)
Singura diferenta, in cazul motorinei mai scumpe, e ca ....
*


...era motorina!

De ceva timp sesizez niste diferente (inainte de frigurile astea).
Cand bag de la Petrom/OMV/Rompetrol/Agip din Bucuresti, masina merge...si atat...dar cu consum mai mare, mai puturoasa, mai trepideaza un pic...plm.
Am bagat recent de la Gazprom...bai nene...racheta! adica merge cum trebuie, consum mult mai mic, nici o trepidatie nici o nimic...
Daca bag de la alte pecouri, in functie de cat de botezata e motorina, merge si cu aia la fel de bine...dar in bucuresti nu mai gasesc motorina nebotezata neam...

Poate are cineva vreun hint?
AndreiMR
Eu pun de la Rompetrolul care e intre Baba Novac si Dristor. Si merge masina foarte bine cu ea. Si a mea e destul de sensibila la motorina, am patit-o sa faca figuri cu motorina Petrom, sau chiar OMV, dar probabil botezata. Variatii la relanti, masina mai lenesa...Cu motorina pusa de la Rompetrolul ala n-am sesizat nicio problema.
bvandrei
Multumesc tuturor!!

Deci sa bag in continuare de la rompetrol...oricum astept si alte pareri

Stie cineva care e diferenta dintre partener rompetrol vs rompetrol?
-poate sa difere carburantul,pretul?
AndreiMR
Teoretic motorina ar trebui sa aiba aceeasi calitate. Practic, la partener rompetrol ai sanse mai mari sa fie botezata, fiind vorba de statii private, care au colaborare cu Rompetrol. Si fiecare statie are angajati, sau mai bine zis sefi, care se dedau sau nu la manarii.

Pretul variaza intre statiile aceluiasi grup, in general in functie de pozitionare. O statie dintr-un cartier e de obicei mai ieftina decat o statie de la iesirea din oras, sau de pe un DN circulat. Oricum, diferentele sunt infime, daca nu mergi sute de mii de km nu ajungi sa simti paguba la aia 2-3 bani.

Eu sunt multumit de rompetrol, altii prefera OMV sau Petrom, sau MOL. Vezi si tu cu care se intelege cel mai bine masina ta. Dar ti-as recomanda sa eviti Lukoil.
Florin Mihai
De 5 cinci ani de zile pun motorina standard de la un OMV Viva care garanteaza ca si la -25 grade , masina porneste , din C-ta zona Boema. Dar ultima patanie cu siguranta nu am sa o uit vreodata. In data de 3 ianuarie am plecat in Brasov pt cateva zile si am bagat full rezervor , rezervorul meu fiind aprope gol . De cum am ajuns , in fiecare dimineata masina pornea din ce in ce mai greu temperaturile afara fiind de aproape - 5 .dar cand sa plec spre casa , spre Constanta, masina nu a mai pornit deloc ! Dupa nustiu cate zeci de incercari de pornire, reusesc sa o pornesc doar impinsa . Ajuns acasa , m-am dus cu ea direct la mecanicul meu . Teste peste teste , schimbat toate filtrele , verificat fiecare supapa si tot ce se putea verifica , macar sa inteleg ce avusese masina , nimic . Am zis ca o fi luat-o dracii si pe ea . Dar fiind iarasi rezervorul aproape gol , am alimentat pt prima data De la un Rompretrol . Diferenta mare. Imi cunosc masina f bine , si diferenta era f mare . Nu am fost atent si la consum , dar cu motorina standard de la Rompetrol , masina a devenit brusc mai nervoasa , fara trepidatii , Accelera parca instantaneu , pe cand de la OMV ... ma rugam de masina . In fine, se consuma din nou motorina , si ma reintorc La OMV in care am avut atata incredere . Dupa nici 3 ore la minus 5 grade , masina iarasi nu mai pornesc . Avand un spray de pornire la indemana , i-am dat , si masina porneste... !! Din acel moment , a devenit clar pt mine ca motorina a fost botezata la greu ..... si dau fuga imediat la un peco ,un LUKOIL am gasit in drum , am bagat vreo 30 litri de cea mai scumpa motorina care o aveau ei acolo. Dar de la peco si pana acasa nu am facut prea multi KM , asa ca am ramas fara sa imi dau seama cu motorina de la OMV pe teava , si in injectoare. A doua zi , sa crape masina si injectoarele , ca masina tot nu pornea. Cu f mare greutate , a reusit sa o pornesc , tot impinsa . Am lasat masina pornita pana in bord imi arata ca am consumat in jur de 5 litri. Abia atunci am zis ca e suficient , si am oprit masina . Si de atunci , masina mea porneste la sfert si la - 17 garde, Prin Moldova se intampla asta . Nici nu aveti idee ce scandal am facut si la Vocea Clientului , si la Peco . Au zis ca vor cerceta si ma vor anunta . De o saptamana , nici un raspuns ! Inca se mai cerceteaza . Mai nou sa aud ca le-au inghetat si pompele celor de la OMV... Halal de ei !Concluzie ..... Sa nu mai aud de OMV....
bvandrei
Imi pare rau Florin!!
La mine in Brasov nu s-a intamplat asa ceva,personal!
De oricunde am bagat (petrom/omv sau rompetrol) nu mi-a fluctuat relanti si alte beleli...
Au fost cu injectoarele (poate si ca am 240.000 km ) ca subturat nu am mers,schimbat la rece 2500 si la cald 2900-3000 ture,cateodata forje de 4000ture

Vroiam sa zic in general despre rompetrol ,deci mai pun un + pentru rompetrol! Daca a sesizat cineva vreo diferenta intre partener si normal (mai ales daca era cineva din brasov)
madhorsefuzzy
QUOTE(dantes @ 30 Jan 2014, 20:11)
Am bagat recent de la Gazprom...bai nene...racheta! adica merge cum trebuie, consum mult mai mic, nici o trepidatie nici o nimic...
Daca bag de la alte pecouri, in functie de cat de botezata e motorina, merge si cu aia la fel de bine...dar in bucuresti nu mai gasesc motorina nebotezata neam...

Poate are cineva vreun hint?
*


Vad a doua oara cand scrii de Gazprom. O sa incerc si eu cu proxima ocazie de pe A1.
Cea scumpa sau cea ieftina?

In Bucuresti eu alimentez doar de la Rompetrol-ul din Pipera. Fara probleme pana acum.
bvandrei
Multumesc madhorsefuzzy
gabize
Eu alimentez doar de la benzinării "genuine", nu de la parteneri. În general Petrom-OMV, ca-mi sunt aproape, dar și MOL sau Rompetrol. Nu văd diferențe demne de notificat nici la consum și nici la funcționare. Indiferent ce fel de sortiment.
nonic
Cu motorina de la MOL masina este mai lenesa.
bvandrei
Multumesc tuturor!
dantes
QUOTE(madhorsefuzzy @ 31 Jan 2014, 10:13)
Vad a doua oara cand scrii de Gazprom. O sa incerc si eu cu proxima ocazie de pe A1.
Cea scumpa sau cea ieftina?
*



Ieftina.
Ce incerc eu e sa gasesc una din Bucuresti care sa nu fie botezata...ca de fapt asta e spilu'.
semit
furnizor Gazprom... OMV Petrom laugh.gif asa scrie la pompa la bariera Domnesti..
bvandrei
M-am uitat la 2 filmulete pe youtube.......1 cu cv span in filtrul de motorina
2 insepctie vizuala injector 1.5dci

1 avea span in filtrul de motorina si a spus ca a pus numai de la rompetrol
2avea ceva negreala,calamina si tot de la rompetrol a alimentat

A gasit cineva asa ceva in filtrul de motorina cu rompetrolul?..Poate era demult ,conteaza si pompa..dar in general a-ti avut probleme?
Yan78
Span in filtru... cauza motorina Euro5 folosita in motoarele Euro 4 de la Reno cu pompa injectie Delphi. Cu cat motorina este mai aditivita cu atat creste riscul aparitiei spanului.

Calamina,negreata... cauza mersul subturat la motoarele diesel, ardere incompleta.

75AIM
La pompa Dephi prezenta si la Ford de altfel cauza spanului nu este motorina E5 ci calitatea proasta a materialului din care e facuta pompa de joasa presiune incorporata acolo se produce pilitura.
Yan78
Corect, calitatea proasta pentru ca a fost gandita pentru Motorina Euro 4 care este ceva mai uleioasa fata de cea Euro 5 care este mai uscata.

Iar cea aditivata care ne place noua pentru ca trage masina mai bine nu prea este recomandata, scrie si in carte la masina( la mine cel putin) dar unde mai gasesti? Toate tipurile au acum aditivi bagati inclusiv cea standard.
75AIM
Atunci incearca cu ulei 2T sa vezi ce frumos merge motorul.
m3st_tce
Eu alimentez de regula cu benzina cea mai scumpa si in general de la OMV, cu exceptia unei statii ce mi-a creat probleme serioase, insa la alta masina; practic nu mai pornea. Am completat cu alta benzina, si s-a rezolvat. Insa dupa schimbarea (ne-necesara) a bateriei.
Pe scurt:
OMV 100
Petrom 99
De doua ori am pus Rompetrol, la statia din Managlia. Nu mai repet experienta - masina tragea slab si motorul, un motanel ce toarce linistit, devenise zgomotos.
stefan85
Rompetrol motorina 55 de ceva timp, am consum mixt de 5.8 masina merge bine sunt multumit de ea, inainte bagam 51, mare diferenta nu mi se pare ca este, insa nici la pret.

Statia e cea de pe Bucurestii Noi colt cu Pajura, fiind la 2 pasi de casa.

dolc3_sell
Alimentez constant de la Rompetrol si nu am avut niciodata probleme.
Solon
Eu nu bag de la niciuna. Alimentez numai de la eni. Nicio pb de ani de zile.
Master200
M-am inregistrat doar ca sa pot confirma mai sus spusele colegului cu OMV. AM patit fix la fel. Sunt din Brasov. Am bagat motorina de la OMV din aia scumpa. La -10 masina nu mai pornea. Aveam un Fiat Stilo JTD. Abia cumparasem masina. Avea 2 ani. Era inca in garantie. Am zis ca am luat vreo tzeapa. Pornea dupa vreo 10 incercari. Atunci mi-a recomandat cineva sa bag de la MOL. Vreau sa zic ca a pornit la prima cheie. PRIMA. Adica nu e efect placebo sau ceva. Diferenta mare de calitate. Cu OMV ma chinuiam de numa iar cu MOL mergea perfect. De atunci doar MOL am bagat si uneroi Rompetrol. Evit OMV. La fel si Petrom care e la fel din cate stiu.
Dan Danny
Eu de obicei alimentam de la Lukoil dar cand scadea sub -5 grade dimineata pornea greu ( invartea de vreo 5-6 ori motorul pana sa o ia si cand o lua tremura de parca era tractor..) acum ultima oara am alimentat de la Rompetrol cu Efix Plus si pot sa spun ca acum imi porneste la sfert... E diferenta de la cer la pamant...
mihaypmihay
Si eu alimentam de la OMV cu Maxx Motion diesel. Dar de Craciun am facut un plin la ei si nu vreau sa va spun cum s-a comportat masina. Pornire grea(15-20 secunde), tremurat in mers, la ralanti facea ca toti dracii. Am facut o diagnoza si toate injectoarele erau la ~1.4 corectie.(in august erau toate intre 0.1-0.4)

O sa ma duc sa imi iau cu camionul din Austria.sad.gif

Phill
Eu doar MOL cumpar, de cand ma stiu cu masina asta, deci, peste 100k km, vara motorina tempo plus, si iarna Evo Diesel.

Daca pretul de la Evo Diesel ramane decent, voi alimenta cu el si vara.

Se simte o mica diferenta intre motorina normala si cea aditivata, toarce mai bine masina.

O data am facut un plin de la OMV, ca am primit cadou cupoane dealea de combustibil, si chiar m-am necajit ca nu pot pune MOL... dupa aceea mi s-a aprins martorul "check engine", inainte sa imi intre pe rezerva cu motorina OMV, deci, cam dupa +1000km de mers pe motorina omv.

Mi-a strambat din nas EGR-ul, cand am pus OMV, si s-a sters eroarea si nu a mai aparut dupa aceea, dupa ce am alimentat cu MOL.
vallixx
Eu bag Rompetrol si MOL, totul e OK
De la Petrom nu imi place cum merge masina, e puturoasa, trage greu.
Iar la Loganul de munca, motor 1.6 16V, de la Petrom s-a aprins becul in bord.
Am schimbat benzina, s-a stins becul.
igl1
alimentat luni 5 oct cu 57.76 l (conform bon) motorina OMV MAX diesel la OMV Maica Domnului a trebuit sa fac un drum mai lung de vreo 600 km
pe la otopeni imi apare injection fault si se oreste motorul
acum nu stiu ce sa zic este o intamplare nefericita sau motorina a fost cauza
oricum maine merg la un service de injectoare sa vad ce si cum
Sinny85
Te asteptam cu feedback smile.gif
SorinFCS
Cati km ai cu masina @igl1? Poate a fost o coincidenta ca altfel mai toate masinile care au alimentat de acolo ar trebui sa aiba masina stricata acum:))
igl1
Sunt sigur este o coincidenta tare nefericita dar sa vad ce-mi zice maine specialistu.



10 Oct 2015, 16:29:
salut,

problema a fost de la regulatorul de presiune de pe pompa de injectie se pare ca incepuse sa lucreze aiurea
Rimio de Vassur
treaba aia cu motorina Gazprom care transforma masina in racheta m-a amuzat. Gazprom, Mol (si agip inainte sa fie cumparat de mol) cumpara de fapt de la petrom. doar lukoil si rompetrol au rafinariile lor. Mol o fi aducind si din ungaria prin partea de vest.

de 8 ani pun petrom, din aia mai ieftina. uneori pun omv (din aia mai ieftina) cind ma prinde nevoia prin tara si e mai ieftina decit la petrom in bucuresti (sau nu gasesc nici un petrom pe drum). 1-2 plinuri iarna cu aia mai scumpa de la petrom.

nu am avut probleme, nu am umblat niciodata in motor, nu s-a lenevit. 130k km.


edit: inainte de megane puneam exclusiv de le petrom, din cea mai ieftina.
DannyG3081
Buna, pt Colegul din Brasov. Si eu obisnuiam sa bag motorina de la Petrom in ultimile 10 luni ca era mai aproape. Stau in Craiter si treceam podul spre Triaj si alimentam. La ultimile alimentari am observat niste ciudățenii gen trepidatii motor, se chinuia efectiv, plus pompa mergea greu. Colac peste pupăză ultima dată am pus doar de 100 Ron să văd cât mă duce si am făcut doar 265 km, puțin zic ca mai mult înafară. Eu cred că am plătit un carburant prost si posibil aer. În seara asta am băgat de la Rompetrol de lângă podul de cale ferată Craiter, str Harmanului. A plecat motorul f frumos si am făcut o tură să văd cum se aude, e altceva si am băgat motorina 51. Deci clar e ceva în neregulă cu statia Petrom din Triaj, Brașov.
PRESTIGE97
Salutare! Eu sunt din Blaj, dar stau in Brasov in timpul saptamanii! Ce pot sa zic, masina are 250 000 km fara nicio problema si fostul proprietar mi-a zis ca a bagat motorina doar de la petrom si uneori de la lukoil. Eu de cand am luat-o am bagat tot de la petrom si o singura data de la mol. Pe ger masina nu imi pornea decat la a 3-a a 4-a cheie, am fost la service si avea 3 bujii incandescente arse... bun, le-am schimbat. De atunci masina porneste la prima cheie chiar si la -20 grade, dar mai greoi cu motorina de la petrom. ( alte probleme nu mi-a facut, merge rotund, suna frumos motorul etc.) Cand am alimentat de la MOL masina a pornit impecabil la -15 grade, nefiind pornita de 2 zile. Nu stiu daca a fost coincidenta sau cele -5 grade in plus au facut diferenta.
Astazi o sa merg sa alimentez de la un Rompetrol in Brasov sau vad daca o sa se simta vreo diferenta. Cu masina fac in jur de 500 km saptamanal si trage impecabil.
P.S este euro 4 din nov 2007 si are injectie siemens. Din ce an s-a renuntat la delphi?
DannyG3081
Salut colegul, eu zic sa bagi de la Rompetrol cel de pe strada Harmanului, e imediat după giratoriul Harmanului cu Vlahuță în direcția Craiter-Triaj, e lângă podul de cale ferată. Eu numai de acolo bag și e o diferența între ei și Petrom. Bag diesel 51, am incercat și 55, e puterea mai mare și îmi pare că se consuma mai repede, in rest nu văd diferența. Așa că la minus 27 mi-a pornit mașina cu diesel 51 fara probleme. Spor.
PRESTIGE97
Am cautat acum si pe gps spune ca ar fi partener rompetrol acela. Stiu ca era unu si pe calea fagarasului.
DannyG3081
Ai dreptate este unul pe strada Harmanului partener Rompetrol dar nu de acela vorbesc cu de altul. Vino dinspre centrul civic înspre Autogara 3 sau Craiter-Triaj și în dreptul podului de cale ferată direcția Brasov-Bucuresti este benzinărie Rompetrol pe strada Rozelor. Spor

28 Jan 2017, 21:09:
Vezi atasamentul cu benzinăria Rompetrol, Strada Rozelor numarul 1

28 Jan 2017, 21:11:
Apropo preturile ce le arata pe gps in fotografia atașată de mine nu sunt adevărate. Am alimentat la un preț mai bun mai devreme, sub 5 lei/L
PRESTIGE97
Multumesc frumos! O sa merg maine!
DannyG3081
Cu placere! Aștept părerea ta! smile.gif
DannyG3081
Bună,

Știu că e off the topic dar am nevoie de un sfat. Am părțile interioare ale tapitariei, in mod special stâlpi pe interior murdari. Aveți vreo idei de vreo soluție cu care sa ii curat?

Merci
catalin1
Sal eu folosesc misavan cu un capacel de misavan in cativa litri apa cu o perie si ai sa fii uimit ce ti iese din tapiterie
DannyG3081
Merci de info!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.