QUOTE(tavi_dacia1100 @ 13 Dec 2013, 21:53)
In sfarsit!!! De nu stiu cand tot astept topicul asta....
Deocamdata va urez spor la lucru si va rog sa puneti cat mai multe poze, sa ne mai clatim si noi ochii!
Octavian, greu a fost sa iau acesta decizie...imi asum orice risc.
QUOTE(Iulikk @ 14 Dec 2013, 00:04)
Serie sasiu... adica asta este a doua Dacia 1300 produsa?
Exact, a-2-a masina fabricata.
QUOTE(maho @ 14 Dec 2013, 00:11)
Sa inteleg ca ai luat la mana
fiecare saiba veche ? Ar fi contat cu ceva in procesul de restaurare/atestare daca ai fi cumparat saibe zincate/cadmiate noi ?
Spor la treaba, n-am nici o indoiala ca va iesi foarte bine; si asteptam, evident, poze si detalii cu etapele intermediare !
Da, fiecare saiba, surub si piulita in parte. Nu problema-i atestarea ei ci simplul fapt ca vreau sa am cat mai multe din piesele originale din 69.
QUOTE(remusro @ 14 Dec 2013, 00:29)
Danut, vei indrepta scutul la baia de ulei, sau il lasi asa impuns tot?
Doar nu crezi ca voi las scutul botzit.
Multumesc tuturor de aprecieri si sustinere.
Voi lipsi o perioada, nici pe la masina nu voi ajunge curand...voi reveni si cu mai multe poze.
Din nefericire, astazi 13 Decembrie 2013 a decedat un coleg de la RCR pe nume
Ioan Cristian Stoian, un expert in domeniul auto, pilot profesionist, participa la cursele regulate de VTM, un mare fan si devotat autoturismelor Opel.
A fost un bun coleg si un prieten minunat, a fost unul din cei care au pus bazele RCR ca noi sa ne bucuram prin atestarea masinilor ca "vehicul istoric".
M-a sprijint enorm in proiectul Gordini, o enciclopedie umana.
Pentru cei care nu l-au cunoscut.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, sa-i fie tarana usoara.
.