danut 69-71
8 Jan 2014, 18:27
QUOTE(roby_1300_rap @ 8 Jan 2014, 15:29)
72 UAP nu e din ianuarie 1972 ???

, si o intrebare ca tot veni vorba de geamuri , la mine scrie 09.08 atat fara an de fabricatie , care e ziua si care e luna???
Nu stiu din ce luna e.
Nu exista ziua trecuta pe geamuri, doar luna si anul.
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 8 Jan 2014, 17:58)
Ce serie de caroserie are 72 UAP ?
Serie caroserie 18811 si are vipusca.
roby_1300_rap
8 Jan 2014, 19:21
QUOTE(danut 69-71 @ 8 Jan 2014, 19:27)
Nu exista ziua trecuta pe geamuri, doar luna si anul.
atunci ar veni ca geamurile sunt din 2008 sau 2009???

le fac o poza si vi le arat poate va dati seama

vineri cand mai merg la masina .
deceneu32
8 Jan 2014, 19:43
QUOTE(danut 69-71 @ 8 Jan 2014, 08:31)
Factura de la HNA- 10.02.1970, ce sa mai inteleg?????????
HNA nu este adusa din Germania?Ai factura in limba germana?Asa scrie acolo?
Sa nu fie luna,apoi ziua.
Nu cunosc germana dar ma gandesc ca e ca-n engleza:10.02=october two
danut 69-71
8 Jan 2014, 19:49
Nu este adusa din Germania HNA-ul, in 70 romanii nu exportau...era vorba de 10 februarie 1970, probabil m-am exprimat eu gresit scriind 10.02.1970.
deceneu32
8 Jan 2014, 20:00
QUOTE(danut 69-71 @ 8 Jan 2014, 08:31)
Masina cu pricina este 72 UAP, gemaurile-s toate 12.71 intr-o aerisire e 72.
Masina este 1972 cu elemente din anul anterior,1971.Importurile depaseau necesitatile si fluxul de productie?Ce sa faca cu piesele ramase pe stoc din anul precedent?Le montau in continuare pe masini...
Anul marcat pe pisele de plastic CPIO reprezinta data fabricatiei respectivului reper,nu a masinii in sine.Faptul ca cei doi ani de fabricatie corespund(plastic-masina) e doar o coincidenta relativa,
Eu am 6 69 in aerisire dar masina este 1970:in iunie 1969 a fost turnat plasticul montat pe o masina din 1970.
Date depre CPIO:http://ciedutertre.org/?mode=le_ce-historique
8 Jan 2014, 20:06:QUOTE(danut 69-71 @ 8 Jan 2014, 19:49)
Nu este adusa din Germania HNA-ul, in 70 romanii nu exportau...era vorba de 10 februarie 1970, probabil m-am exprimat eu gresit scriind 10.02.1970.
Da,stiam si eu ca-n 70 nu exportau romanii masini.Am vazut imaginea asta!

Pune o poza cu factura ca sa ne dumirim.
danut 69-71
8 Jan 2014, 20:19
QUOTE(deceneu32 @ 8 Jan 2014, 22:00)
Da,stiam si eu ca-n 70 nu exportau romanii masini.Am vazut imaginea asta!

Pune o poza cu factura ca sa ne dumirim.
Imaginea asta-i bestiala...pe mine m-a shokat o poza pe care a pus-o Silviu si-i multumesc, m-am indragostit pe loc de acesta masina, uite poza si alta si mai.
deceneu32
8 Jan 2014, 20:26
Va jucati cu numerele!
Daciotul_98
8 Jan 2014, 20:31
B I J U T E R I E,in poza se vede ca erati impresionat de masina

),si referitor la prima dacie ma refeream la judet

Si o poza cu solexurile mele,care nu stiu din ce an sunt,poate ma lamureste cineva,oricum BAFTA imi sustin opinia,si cine stie poate mai apar si altele din 69.Am o intrebare cum ati depistat unde a fost prima 1300?
Daca doresti, pune pozele cu acele piese direct pe topic, acel site este plin de virusi si se blocheaza computerul!
danut 69-71
8 Jan 2014, 21:03
QUOTE(deceneu32 @ 8 Jan 2014, 22:26)
Va jucati cu numerele!

Daca avem posibilitatea de ce nu!
Daciotul_98
8 Jan 2014, 21:34
Numerele de la hna sunt facute la comanda?Electromotorul este ducel,o fi de 1100 sau 1300?M-a impresionat starea semalului cibie dar si a carburatorului solex mai putin folosit...
P.S. vreau sa pun un solex pe 1310 1996 dar si pe 1304,ce reglaje si modificari trebuiesc facute?Dau o bere la brasov
danut 69-71
8 Jan 2014, 22:22
Electromotorul este de 1100, nu-ti recomand sa pui Solex pe motor de 1,4 ai sa ai parte de un dezastru.
Ambele solex-uri sunt EISA-2.
QUOTE(Daciotul_98 @ 8 Jan 2014, 21:34)
Numerele de la hna sunt facute la comanda?Electromotorul este ducel,o fi de 1100 sau 1300?M-a impresionat starea semalului cibie dar si a carburatorului solex mai putin folosit...
P.S. vreau sa pun un solex pe 1310 1996 dar si pe 1304,ce reglaje si modificari trebuiesc facute?Dau o bere la brasov

daca tot vrei pe o dacie din 96 pe care oricum nu ar avea valoare istorica, mai bine vinzi solexurile alea din poza (daca sunt ale tale), iti iei un "solex" dublu corp (adica un carfil 28/30 dci), il montezi pe o galerie de papuc si o sa mearga brici. Sunt niste carburatoare excelente, in ciuda "legendelor" de pe forum.
si iti mai raman si bani de niste benzina si o bere.
Eu merg cu unul de vreo 3 ani, fara niciun fel de reglaj si consumul e mai bun ca la cel monocorp, sa nu mai vorbesc de performante.
ps. scuze ca sunt off-topic.
Daciotul_98
9 Jan 2014, 15:58
De ce e groaznic pe 1.4?
cristi_a17
11 Jan 2014, 17:08
Domnu Dan felicitari pt 00002!
Putem vedea mai multe poze cu aceasta raritate? cum evolueaza in reconditionare.
Ma fascineaza evolutia, nu numai rezultatul final si mai invatam cum se fac restaurari de calitate. Daca se poate.
Poate il convingeti pe fiul dumneavoastra sa mai faca poze, cum sa intamplat la reconditionarea R ului lui Remus, bineinteles cand nu are scoala si teme.
Multumesc anticipat
Daciotul_98
11 Jan 2014, 22:48
Banuiesc ca o sa mosteneasca pasiunea pentru dacii a tatalui sau!!!Succes si multumesc de raspunsuri!!!
danut 69-71
11 Jan 2014, 22:53
Multumesc Cristian, lucrarea a fost intrerupta putin deoarece au fost ceva evenimente nefericite in familia vopsitorului.
In momentul in care va ajunge masina la mine la garaj, sa fiti convinsi ca va voi pune la dispozitie mai multe poze...in limita posibilitatilor, evident.
deceneu32
11 Jan 2014, 23:05
Asteptam cu interes!
cristi_a17
12 Jan 2014, 18:21
Multumesc si asteptam cu interes.
Banuiesc ēa povestea ei o vom auzi-o la intalnirea anuala de anul acesta la un pahar de vin in jurul focului ceea ce face topicul mai interesant.
Am sa urmaresc cu interes
Bafta si multa sanatate
danut 69-71
12 Jan 2014, 21:47
Ma tot gandesc, daca mai intervine un neprevazut, posibil sa nu ma incadrez si sa nu fie gata masina pana la intrunire.
B71KOX
14 Jan 2014, 11:15
QUOTE(deceneu32 @ 8 Jan 2014, 20:00)
Masina este 1972 cu elemente din anul anterior,1971.Importurile depaseau necesitatile si fluxul de productie?Ce sa faca cu piesele ramase pe stoc din anul precedent?Le montau in continuare pe masini...
Anul marcat pe pisele de plastic CPIO reprezinta data fabricatiei respectivului reper,nu a masinii in sine.Faptul ca cei doi ani de fabricatie corespund(plastic-masina) e doar o coincidenta relativa,
Eu am 6 69 in aerisire dar masina este 1970:in iunie 1969 a fost turnat plasticul montat pe o masina din 1970.
Date depre CPIO:http://ciedutertre.org/?mode=le_ce-historique
<span class='edit'>8 Jan 2014, 20:06:</span>
Da,stiam si eu ca-n 70 nu exportau romanii masini.Am vazut imaginea asta!

Pune o poza cu factura ca sa ne dumirim.
Placutele ale sunt facute de Mihai, fostul proprietar al HNA_ului, in Germania, cu ocazia unei vizite in DE, fara nici o legatura cu importurile sau exporturile Dacia, in anii 2000, just for fun. Masina cand era inmatriculata in Bucuresti a avut numarul " B 23 HNA" de aici si numarul de DE.
danut 69-71
26 Feb 2014, 22:46
Am revenit cu ceva pregatiri pentru acesta bijuterie.
Jantele au fost sablate in totalitate, vopsite in camp electrostatic si lacuite.
Dupa cum vedeti pe ecranul aparatului de echilibrat si rezultatul scontat.
Si o poza cu " Printesa" cu care m-am deplasat la pneu center.
DACIOTUL_97
26 Feb 2014, 22:50
Au iesit foarte fain !

In cat timp s-au facut toate operatiunile astea (sablare,vopsire,lacuire) ?
danut 69-71
26 Feb 2014, 23:48
Totul a durat maxim 4 zile, in ziua in care au fost sablate le-am si dus la vopsit.
Jantele sunt refacute de anul trecut, astazi le-am montat, probabil intr-o luna ajunge si masina la garaj pentru montare/echipare.
Pozele nu reflecta realitatea deoarece sunt facute cu mobilul.
roby_1300_rap
27 Feb 2014, 18:47
QUOTE(danut 69-71 @ 26 Feb 2014, 23:46)
Am revenit cu ceva pregatiri pentru acesta bijuterie.
Jantele au fost sablate in totalitate, vopsite in camp electrostatic si lacuite.
Dupa cum vedeti pe ecranul aparatului de echilibrat si rezultatul scontat.
Si o poza cu " Printesa" cu care m-am deplasat la pneu center.

cauciucurile cat au costat ?? , ca ma gandeam sa imi iau si eu MICHELIN
Cauciuc nou, bavete montate, parca lipseste ceva.
Daca ii pui proiectoarele alea din avatar ar fi marfa!
Daciotul_98
27 Feb 2014, 19:31
si principesa 69 cand intra la vopsit?
danut 69-71
27 Feb 2014, 19:48
QUOTE(4x4 @ 27 Feb 2014, 21:07)
Daca ii pui proiectoarele alea din avatar ar fi marfa!

Daca n-ar fi un cap de serie s-ar putea monta orice.
QUOTE(Daciotul_98 @ 27 Feb 2014, 21:31)
si principesa 69 cand intra la vopsit?
Cat de curand, nu vreau sa mint dand o data anume...am fost asigurat ca la finele lunii martie este vopsita.
cezardacia
28 Feb 2014, 16:43
Desi am vazut live masinile, inclusiv 16-DAN, chiar si acum in poza nu inceteaza sa ma uimeasca. Mult succes in continuare cu acest proiect maret!
BTL gordini
28 Feb 2014, 18:12
Ma bucur sa vad ca ai renuntat la unele piese, sau accesorii de pe '' Dan'' altfel se vede "Timisoara "acuma

.Singurul lucru care din pacate nu mai exista ar fi anvelopa tipul vechi sa o putem cumpara dinou,ar da foarte bine ca si aspect, binenteles in conformitate cu noile anvelope.
Daciotul_98
28 Feb 2014, 18:49
Ca si la americani,din alea radiale,nu?
danut 69-71
28 Feb 2014, 23:08
QUOTE(BTL gordini @ 28 Feb 2014, 20:12)
Ma bucur sa vad ca ai renuntat la unele piese, sau accesorii de pe '' Dan'' altfel se vede "Timisoara "acuma

.Singurul lucru care din pacate nu mai exista ar fi anvelopa tipul vechi sa o putem cumpara dinou,ar da foarte bine ca si aspect, binenteles in conformitate cu noile anvelope.
Danutule, din fabrica erau echipate cu Michelin ZXZ...exista si in ziua de azi acel profil retro care ajunge in jur de 400 euro/bucata x 5 ????.

O poza cu profilul.
madalin78
28 Feb 2014, 23:26
salutare
danutule tata sa ai mult succes cu proiectul asta timp si nervi si sa fii mai <productiv > ...nu ca mine ....bafta multa
danut 69-71
1 Mar 2014, 02:29
Madalin, fii convins ca sunt pregatit atat material cat si psihic.
Daciotul_98
1 Mar 2014, 09:12
Anvelopele alea michelin doar arata old school si facute dupa tehnicile din prezent sau doar au Fost recreate dupa standardele de atunci??
danut 69-71
6 Mar 2014, 09:07
Capote si portiere.
danut 69-71
10 Mar 2014, 23:10
Am revenit cu poze din timpul lucrarilor.
Masina a fost rasa in totalitate pana la tabla curata, interior exterior...o mica precizare, caroseria nu a fost sablata.
Equinox
10 Mar 2014, 23:29
Felicitari Domnu Danut.
De mult as vrea sa fac si eu asa ceva dar din pacate ma opresc multe obstacole
Felicitari inca odata si spor in continuare va doresc!
danut 69-71
10 Mar 2014, 23:37
QUOTE(Equinox @ 11 Mar 2014, 01:29)
Felicitari Domnu Danut.
De mult as vrea sa fac si eu asa ceva dar din pacate ma opresc multe obstacole
Felicitari inca odata si spor in continuare va doresc!
Multumesc, stiu ca e boala grea dar sper sa reusesti si tu sa treci peste acele obstacole.
In momentul de fata masina este grunduita partial, tabla oxideaza foarte rapid in contact cu aerul desi este un mediu uscat si cald.
bartenders
11 Mar 2014, 00:31
Cum a fost curatata caroseria?
danut 69-71
11 Mar 2014, 01:19
Totul s-a facut manual, cu perii de sarma rotative, cutite, smirghil, etc.
Exclus procedee chimice ori sablare.
sorin105
11 Mar 2014, 13:11
QUOTE(danut 69-71 @ 11 Mar 2014, 00:10)
Am revenit cu poze din timpul lucrarilor.
Masina a fost rasa in totalitate pana la tabla curata, interior exterior...o mica precizare, caroseria nu a fost sablata.
Raman uimit,stiu cata munca este sa ''sablezi'' cu flexul si cu peria de sarma,zile intregi,asa am facut si eu la ims-ul meu,3 zile am muncit...
Daca tot a fost luata toata vopseaua de ce nu a-ti optat ca caroseria sa fie tratata cu zinc,adica zincare?Cum la masiniile noi anumite zone sunt zincate...

Nu stiu de care zone zincate zici la masinile noi, dar e greu (spre imposibil) sa gasesti la noi (in Ro) o baie de zincare pt. dimensiunile unei caroserii auto. In plus, ar fi si inutila.
@ danut: pacat ca nu vei veni cu ea la intalnire, dar nu conteaza, mai bine un lucru facut ca lumea, decat in graba unui termen - limita. Spor la treaba in continuare !
cezarmad
11 Mar 2014, 16:38
In ce hal de bine arata, va iesi cea mai tare Dacia 1300 mai ales cu seria 00002, piesa de muzeu.
Multe felicitari si $$por la treaba.
Abia astept sa m-a apuc si eu de a mea
@ maho: exista si alt fel de zincare ( o folosesc si cei de la Oldtimer):
http://www.metallisation.com/products/flam...mk73flames.htmlRespect,
Cezar.
Mda, eu ma gandeam la cea clasica (electrochimica), care ar permite accesul si la interiorul pieselor gen lonjeron. Nu comentez utilitatea si costurile, dar nu s-ar mai numi restaurare, ci imbunatatire, si deja trecem la altele.
danut 69-71
11 Mar 2014, 19:36
QUOTE(sorin105 @ 11 Mar 2014, 15:11)
Raman uimit,stiu cata munca este sa ''sablezi'' cu flexul si cu peria de sarma,zile intregi,asa am facut si eu la ims-ul meu,3 zile am muncit...
Daca tot a fost luata toata vopseaua de ce nu a-ti optat ca caroseria sa fie tratata cu zinc,adica zincare?Cum la masiniile noi anumite zone sunt zincate...
Sorin, toata munca asta de sisif a durat 5 saptamani.
De ce tratament a beneficiat acesta masina si materialele folosite, cu siguranta va mai tine inca 50 de ani.
QUOTE(maho @ 11 Mar 2014, 16:08)
@ danut: pacat ca nu vei veni cu ea la intalnire, dar nu conteaza, mai bine un lucru facut ca lumea, decat in graba unui termen - limita. Spor la treaba in continuare !
Stiu, mi-as fi dorit sa vin cu ea dar nu ma incadrez ca timp si nu sunt dispus sa ma inec ca tiganul la mal.
QUOTE(cezarmad @ 11 Mar 2014, 18:38)
In ce hal de bine arata, va iesi cea mai tare Dacia 1300 mai ales cu seria 00002, piesa de muzeu.
Multe felicitari si $$por la treaba.
Abia astept sa m-a apuc si eu de a mea
@ maho: exista si alt fel de zincare ( o folosesc si cei de la Oldtimer):
http://www.metallisation.com/products/flam...mk73flames.htmlRespect,
Cezar.
Cezar, am vazut Renault 12 facut la Oldtimer si no comment...ma uit la mine-n ograda nu la altii, e mai constructiv asa.
roby_1300_rap
11 Mar 2014, 19:37
QUOTE(danut 69-71 @ 11 Mar 2014, 00:10)
Am revenit cu poze din timpul lucrarilor.
Masina a fost rasa in totalitate pana la tabla curata, interior exterior...o mica precizare, caroseria nu a fost sablata.
sa fiu eu ce bine poate sa arate

, Felicitari

, fac cinste cu o bere cand am drum prin SV

( desigur pentru cei ce au VOLANITA fara alcool )
jak_ati
11 Mar 2014, 21:48
Imi place nespus ceea ce ai facut pana acum !
SPOR !
Daciotul_98
11 Mar 2014, 21:54
va arata mai bine decat era noua!
fullhouse
12 Mar 2014, 12:22
Am si eu o curiozitate. A fost necesara peticirea caroseriei, sau asa ai gasit-o? Respectele mele pentru ceea ce faci, arata extraordinar, ce i-ar mai place si masinutei mele asa un rasfat
Hormonelul
12 Mar 2014, 12:54
Maho, se gaseste si la noi zincare si chiar se face pentru automobile.
SC GRIMET IMPEX SRL Rāmnicu Vālcea, judežul Vālcea, Str. Carpaži Nr. 40, Romānia.
Exemplu:

Din pacate nu toata lumea isi permite pretul unui astfel de tratament fiind in jur de 3000 Lei pentru o caroserie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.