Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Opel va inchide marca Chevrolet in Europa
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
aphophis
Se pare ca chevrolet va fi retrasa de pe piata europeana, din 2016, ca urmare a vanzarilor slabe ale marcii din ultimii ani. Motivele sunt diverse: masini scumpe, neatractive, prea apropiate de opel. Cine credeti ca are sanse mari sa profite de aceasta retragere? Cum vor fi afectati dealerii opel, care de obicei erau multimarca opel-chevrolet? Ca idee, chevrolet a vandut in primele 10 luni ale lui 2013, ~122.000 de masini, in scadere cu 18% fata de aceeasi perioada a lui 2012. Va profita dacia, renault, nissan de acest gol? Cine va mai cumpara pana in 2016, un chevrolet de la o marca muribunda in europa?


QUOTE
After talk of increasing the seperation between Chevrolet and Opel, GM has announced that it will axe the Chevrolet brand in Europe, despite previously aiming to make Chevrolet its low-cost brand, while signing a nine-year, $584 million deal to have the brand sponsor Manchester United football club.

Poor sales of Chevrolet were blamed as the major culprit, with volumes for the brand were estimated to be about 180,000 units, with the bulk of the models being rebadged Daewoos. Axing the brand will reportedly cost GM $1 billion. GM hasn’t said how it will handle the brand’s 1,900 strong dealer network, but Chevrolet will apparently remain in Russia, where its cars are somewhat more popular.

Not long ago, GM was busy touting Chevrolet as a “world brand”, one that could compete in Europe, despite unfavorable market conditions and an internal rivalry with Opel, which occupies roughly the same market space. There was even talk of an end to South Korea imports and production on the continent, but that dream is now over.

While certain models like the Corvette and Camaro will stay on, Chevrolet’s lack of success in Europe, combined with its attempt to move upmarket with products like the Cruze wagon, but it on a collision course with Opel, which is also struggling in a cutthroat, declining European car market.


http://www.thetruthaboutcars.com/2013/12/c...dead-in-europe/
AndreiMR
Kia si Hyundai vor profita, fac masini care se potrivesc pe profilul cumparatorilor de Chevrolet. La cum era pozitionarea marcilor pe piata, era clar ca Chevrolet nu isi gasea locul. Nu sunt nici suficient de ieftine ca sa concureze Dacia, nici suficient de bune masinile ca sa se apropie de ceilalti generalisti. Pacat ca au irosit o caruta de bani pe marca asta in loc sa pompeze fondurile astea in Opel, care s-au zbatut la limita falimentului si au intarziat enorm dezvoltarea de motoare performante si de platforme tehnice conforme cu secolul asta. Strategii marca GM dry.gif
balanel
Cea mai mare prostie pe care o aud de ani buni incoace.
Chevrolet are o pozitionare foarte clara pe piata, atat ca dotari si nivel de calitate, dar si ca design sau dimensiuni.
E cam 2000 de euro diferenta intre Opel si Chevrolet, la masini comparabile. Asta in primul rand.
In al doilea rand, ceea ce mi se pare foarte important, in toamna, cand eu mi-am cumparat un Aveo sedan 1.4 benzina, un Logan cu dotari similare, dar cu flatulatia de motor 0.9 TCe, era cu DOAR 50 de euro mai ieftin.
La Logan discountul era de 230 euro, la Aveo a fost de 2700 euro.

Si la Opel erau discounturi mari, dar totusi nu m-am incadrat la Astra. Sigur ca daca luam un Corsa masina avea o calitate mai buna ca Aveo, insa am nevoie de spatiul suplimentar oferit de sedan.

In concluzie, ambele marci, Opel si Chevrolet, au targetul lor de clienti. Daca se renunta la marca Chevrolet, eu cred ca vor cadea din lac in put, si le vor scadea vanzarile grav. La GM ma refer. Si asta chiar daca vor lansa niste modele suplimentare la Opel, ca sa inlocuiasca intr-un fel marca Chevrolet, deoarece sunt clienti pentru care conteaza foarte mult designul. Iar Chevrolet avea specificul lui in acest sens.

Cine va avea de castigat? Nimeni dupa parerea mea. Poate doar marcile Kia si Hyundai, cum spunea cineva. Un client tipic Chevrolet probabil ca ar alege intre cele 2 Kia, deoarece are acelasi gen de design cu forme ascutite si unghiulare, ca Chevroletul. Hyundaiul are forme rotunjite, in genul Opel.


L.E. Am citit din nou stirea in engleza si m-am linistit: cel care a scris-o e doar un prost, asa ca nu e de luat in seama. Auzi, modelele Chevrolet sunt Daewoo rebotezate radmasa.gif . Asta nu mai e la curent cu lumea auto de 10 ani!
diesel_power
Decat putin si bun mai bine mult si prost.
Ampt
@aphophis : Nu Opel va închide marca Chevrolet în Europa, ci GM ! wink.gif
tony-s
Parerea mea e ca Chevrolet cel putin in romanika are cel mai bun raport calitate/pret.

Cu banii de un logan cu toate dotarile aproape iti cumperi un Cruze care e cu totul alta masina fara sa punem la socoteala ca cumperi Chevrolet nu Dacie.
diesel_power
Chevrolet e un fel de Dacie in SUA.
AndreiMR
Singurul avantaj Chevrolet in fata Dacia a ramas nivelul de siguranta. In rest, Dacia are dotari comparabile, materialele din interior sunt la fel de proaste la amandoua, ambele se conduc la fel de "neinteresant", iar la fiabilitate Dacia e cu vreo 2 clase peste Chevrolet. Cu nivelul ala extrem de slab al vanzarilor nu se justifica mentinerea marcii, in Europa civilizata cel putin. La noi se vand Aveo sedan si Cruze pentru ca avem specificul nostru de piata estica, noi vrem sedan sa caram porcul si sacul de varza dar sa aiba masina "prestanta" oferita de un portbagaj separat.
balanel
Pentru unul care habar nu are ce vorbeste, si deci nu merita citat, Aveo este pe o platforma din 2011, iar Corsa pe una din 2005, mai exact o platforma comuna GM-Fiat.
De-abia din 2014, noul Corsa va avea platforma pe care este construit actualul Aveo. E posibil ce-i drept sa existe niste modificari ale platformei, ca urmare a colaborarii cu cei de la PSA.
De principiu e bine ca cei ce nu stiu ce vorbesc, sa taca.
tony-s
QUOTE(diesel_power @ 6 Dec 2013, 11:33)
Chevrolet e un fel de Dacie in SUA.
*



pai si volkswagen e un fel de dacie din germania.....asta inseamna ca nu e nici o diferenta intre vw si dacia ?

Asta cu materiale de interior asemenatoare intre logan si Cruze e extrem de tare...inteleg patriotismul local insa are si ala o limita.

La logan in 2 ani jumatate am schimbat niste becuri arse si usa croncanea de ziceai ca sta sa cada - e drept ca s-a rezolvat rapid cu strangerea unor suruburi, la lacetti in 6 ani nu s-a stricat absolut nimic

Iar partea cu condusul si stabilitate la logan mi s-a intamplat nu o data sa fiu nevoit sa corectez pozitia masinii din cauza unei rafele de vant laterale pe autostrada....la lacetti nu mi s-a intamplat niciodata si banuiesc ca Cruze nu sta deloc mai rau ci dimpotriva....

La logan cu cel mai mic motor 1.4 mpi 75 cp te rugai sa urci cat de cat decent o panta ...lacettiul cu cel mai mic motor 1.4 16v 94 cp urca cel putin decent aceiasi panta, de cruze nu stiu insa ma gandesc ca la 1.6 si 124 cp nu sta deloc rau.

Singurul lucru la care lacetti sta mai prost decat loganul e consumul mai mare cu 1-2 l la 100 km, de cruze nu stiu care e consumul real.
dizzy
Am avut si Chevrolet Kalos si Dacie Logan. Mie mi-a placut mai mult Loganul.
Parerea mea este ca au o idee proasta sa scoata Chevrolet de pe piata Europeana. E adevarat ca piata acum e in scadere dar isi va reveni la un moment dat. Masinile propuse sub brandul Chevrolet sunt la pret de Dacie - Renault si au destula atractivitate pe piata.
La ora asta au o gama destul de completa si un vector de imagine bun in persoana lui Camaro:
- Spark De la € 8.505
- Noul Aveo 4 uși De la € 11.820
- Noul Aveo 5 uși De la € 11.620
- Cruze 4 uși De la € 14.765
- Cruze 5 uși De la € 14.565
- Cruze Station Wagon De la € 15.615
- Malibu De la € 27.150
- Trax De la € 15.500
- Orlando De la € 17.950
- Captiva De la € 26.500
- Camaro De la € 44.900
Cu noile preturi de la Skoda, cred ca este un concurent bun de luat in seama pe segmentul low-medium cost.

Mi-a placut un comentariu
GM loves p!ssing money away in Europe…buy part of Fiat, pay Fiat $2 billion to go away, buy part of VM Motori, practically give it away to Fiat, introduce an All-American brand in Europe to sell crappy Korean cars from a failed automaker in a patronizing and arrogant manner, close the brand down (lose $1 billion), buy part of PSA, get out of PSA, etc. All the while largely ignoring or trying to figure out how to shed liabilities of their relatively competent German brand.

This is a big win for Opel and European auto industry in general…that 180k sales will be gladly absorbed by other companies there. In the long term, probably good for GM, too, as Opel’s engineering resources will be kept afloat and benefit GM platforms worldwide. It’s a loss for Korean unions, but with rising costs in South Korea and their militant unions this is coming one way or another to them.

In other words, this is probably the smartest move GM has made in Europe out of all the incompetent and idiotic ones listed above.
b76bgaarh
camaro si corvette, raman.
balanel
Se pare din pacate ca e adevarat.
Vestea buna insa e ca vor continua vanzarile in zona Rusia, Moldova, etc., probabil modele produse in fabrica din Rusia.
Dealerii romani DESTEPTI de Chevrolet, vor importa de acolo masini, si sunt sigur ca vanzarile nu ii vor dezamagi.
AndreiMR
Fanii Chevrolet vad ca sunt chiar mai agresivi decat aia Kia. Interesant blush.gif Acum m-am lamurit, Cruze si Aveo sunt cele mai bune masini...moderne, bine finisate, stabile, cu motoare de ultima generatie, fiabile. Noroc ca au venit posesorii sa ma lamureasca, dupa ce am mers cu Aveo, Lacetti si Cruze se pare ca imi facusem o impresie gresita. Probabil la fel ca toti europenii aia care nu le cumpara pentru ca nu vad ce minuni ale tehnicii sunt radmasa.gif

PS: Oare de ce 90% din cei care isi iau o masina doar o idee mai stralucita decat Loganul precedent (recte Chevrolet sau vechile Kia Ceed/Hyundai i30) au impresia ca si-au cumparat o masina perfecta si incearca cu agresivitate sa ii convinga pe ceilalti ca nu si-au luat doar o masina ieftina si cel mult decenta, ci un fel de OZN subevaluat? nedumerire.gif
akileon
nu a zis nimeni ca chevrolet fac super masini dar sa spui ca dacia e peste mi se pare consum de etnobotanice la mijloc
argon
QUOTE(tony-s @ 6 Dec 2013, 12:09)
fara sa punem la socoteala ca cumperi Chevrolet nu Dacie.
*



Zici ca ar fi Audi, dar Chevrolet sau Dacie e tot pe acolo, marca a doua a unui mare concern.
AndreiMR
Cine a zis ca e peste? Am zis ca intre actuala generatie de Dacia si Aveo, ca asta ii concurentul real, nu Cruze, diferenta majora in favoarea strainilor a ramas siguranta, unde intr-adevar coreenii (pentru ca Aveo, Cruze, Captiva n-au nicio treaba cu Chevy din USA, chiar daca se vand si pe acolo, fiind gandite ca modele globale si fabricate in Coreea) au progresat sensibil. In rest, dotarile sunt tot pe acolo, materialele din interior sunt slabe calitativ si la Aveo si la Logan, tinuta de drum e cel mult modesta la ambele. Ca design, da, Chevroletul arata mai bine, dar cum designul e subiectiv, n-are niciun sens sa ne legam de el. In schimb, Dacia e peste Chevrolet la motoare. 1.5 dci e un motor mai bun decat 1.3 de la Opel, iar benzinarele Chevrolet sunt din vremuri de mult apuse, in timp ce 0.9 tce, desi nu e cel mai bun motor posibil, e totusi un motor in ton cu vremurile si care, pentru clientul tipic de asa ceva, e mai practic si mai economic.

Comparatia Logan vs Cruze e un pic fortata, din punctul meu de vedere, pentru ca ala e o masina de clasa compacta, iar Logan e o masina oarecum intre clasa mica si cea compacta. Mai degraba Fluence reprezinta concurenta pentru Cruze, atat ca pozitionare cat si ca pret.

Chevrolet ar fi mers ca un rival pentru Dacia in conditiile in care era propus la preturi apropiate...pentru ca nu ofera masini cu mult mai bune, in schimb cer mai multi bani pe ele. Pentru o diferenta de calitate de, sa zicem, 5%, Chevrolet cereau 20% in plus la pret. Dar trebuie comparat evident pretul de lista la dotari similare. Daca tu imi compari pretul unui Logan cu toate optionalele vs pretul unui Aveo chel, la promotie...atunci da, diferenta de pret nu mai e, ba chiar ajungi sa te miri de ce un Logan diesel complet echipat costa cat un Golf de 80 cp complet chel.

Americanii au incercat sa faca in asa fel incat sa scada costurile cu platformele, dar au pozitionat prea aproape ca pret Chevrolet si Opel. In conditiile astea, pe o piata atenta la imagine si la traditia unei marci, era clar ca sansele de succes sunt modeste. Iar treaba asta, cu platforma comuna care inseamna ca e aceeasi masina, e un romanism din ala de posesor de Octavia care incearca sa te/se convinga ca de fapt conduce un Audi A3 cu alta sigla, pentru ca platforma e aceeasi. Diferente sunt destule intre masini, plecand de la calitatea de fabricatie la producatorii componentelor auxiliare, la proiectarea interioarelor etc.

Ca sa nu zica cineva ca am ceva cu Chevrolet, Trax chiar mi se pare fain. Nu l-am condus, doar l-am studiat la salonul auto, dar mi se pare o masina corecta ca pret, mai ales ca ofera si 4wd. L-as prefera oricand in locul unui Duster, daca m-ar interesa un SUV ieftin. In schimb, imi pare rau, dar Spark, Aveo si Cruze chiar mi se par niste masini cel mult modeste, vandute prea scump pentru ce stiu sa faca. Iar Captiva e cea mai proasta gluma de SUV de la prima generatie Santa Fe incoace.

@argon: Multumesc ca ai scos citatul ala. Eu chiar ratasem fraza radmasa.gif Intr-adevar, altfel te vede lumea cand zici ca ai Chevrolet, nu Dacia
balanel
As vrea detalii suplimentare, de ce motorul pe benzina A14XER pe care il am eu pe masina, ar fi depasit.
Eu stiu ca are distributie pe lant, admisie variabila, distributie variabila pe admisie si distributie variabila pe evacuare (fapt ce a permis renuntarea la "superba" valva EGR - prin efectul de recirculare indus de lasarea supapelor de evacuare deschise un pic, in momentul admisiei), Start-Stop. Cuplul motorului este 130 NM, adica putin sub cei 135 ai 0.9TCe, dar una e acest cuplu trecut printr-o cutie de aspirat, si alta e senzatia la ascutitoare, care are etajarea cam lunga.

Reamintesc de asemenea ca exista si varianta 1.4 turbo benzina, pentru doritori, pe Cruze, Aveo de pe anumite piete, Trax, etc..

In ceea ce priveste consumul, pe traseul meu, in aceste conditii de frig, consuma undeva pana in 7%, iar fostul Symbol dCi imi consuma in conditii similare, cam 5.5%.
tony-s
Nu stiu cine a zis ca aveo sau cruze sunt super masini...insa chevrolet chiar face si supermasini spre deosebire de dacia....corvette,camaro.... insa evident vorbim de o cu totul alta gama de preturi...nimeni nu produce supermasini la preturi de logan,aveo sau cruze.

Parerea mea e ca noul aveo e peste logan din toate punctele de vedere (nu stiu ca si consum) chiar daca are dimensiuni mai mici si e submotorizat exact la fel ca si loganul. Cruze deja e cu totul o alta masina in comparatie cu loganul...si nu sunt posesor de Cruze.

Iar ca brand Chevrolet e unul dintre cele mai de traditie din istoria automobilistica cu peste 100 de ani de activitate pe cand dacia e un brand comunist chiar daca francezii in ultimii vreo 10 ani l-au mai sters cat de cat de praf....
AndreiMR
Legatura dintre Camaro sau Corvette si Cruze sau Aveo e fix la fel ca legatura dintre Fiat Panda si Ferrari sau Maserati. Doar pentru ca apartin de acelasi grup nu inseamna ca se inrudesc cumva. Bine, americanii le vand cu aceeasi sigla si vad ca pun acelasi volan (pe Camaro si Cruze), dar in rest...nu au treaba una cu alta. La fel cum Chevroleturile astea de la noi nu prea au treaba cu USA. Astea sunt facute in Coreea, daca nu ma insel proiectate in Coreea...cam ca Dacia fata de Renault. Asta nu inseamna ca Made in Korea e mai nasol decat Made in USA, dimpotriva, la capitolul eficienta si controlul calitatii americanii stau mai rau decat asiaticii.

Brandul e unul de traditie pentru masinile americane, dar in Europa n-au stralucit niciodata. Dimpotriva, cu exceptia Ford, care oricum e perceput ca fiind mai degraba nemtesc, in domeniul auto brandurile americane sunt vazute foarte rau in partea asta a lumii. Si pe buna dreptate, cu cateva exceptii, masinile americane chiar nu se potriveau pe specificul european.

In fine, eu unul sper ca prin retragerea Chevrolet Opel va primi mai multe resurse. Nu sunt fan Opel deloc, dar concurenta ne prinde bine noua, consumatorilor, iar in Europa VW nu prea mai are concurenta.
tony-s
Pai aici se zicea ca chevrolet ca si brand e exact sau chiar sub dacia....in plus nu prea stiu multe supermasini gen corvette sau camaro produse de fiat...ferrari e cu totul alt brand/fabrica chiar daca e detinut de fiat.N-a spus nimeni ca aveo,cruze=corvette,camaro asa cum nici fiesta sau focus nu-s mustang

Partea cu perceptiile ieuropenilor chiar ma lasa rece...asa cum americanii tin partea marcilor lor exact la fel fac si ieuropenii....de romanasi nici nu mai are rost sa zic, ei sunt campioni mondiali la imbecilitati lansate.

Asta cu unde este produs chiar e irelevant.....renault de ex produce in turcia...am eu asa o banuiala ca ce se produce in correa e peste ce se produce in turcia+multe alte tari din ieuropa inclusiv romanika chiar daca exista legenda cat de profesionisti si meseriasi sunt romanasii si ce superloganuri produc ei la mioveni.
vladbobtm
Eu detin un Cruze din 2010 si sunt foarte multumit de el din toate punctele de vedere, nu am avut niciodata probleme in acesti 84.000 de km, iesire din scena a Chevrolet din Europa este o mare greseala a celor de la GM, o sa vedeti ca nimeni ce a cumparat Chevrolet nu isi va lua vreodata Opel, fara suparare pt. posesorii/fanii Opel dar Chevrolet cel putin stilistic sunt peste Opel la ora actuala, asa ca Opel oricum va falimenta chiar daca pleaca Chevrolet caci pana la urma an de an au vandut in jur de 200.000 de unitati Chevrolet anual(in afara anului curent) nu e chiar cifra de nimic!! Apropo de diferenta intre Logan sau Cruze cred ca cineva vorbeste in necunostinta de cauza, cum sa zici ca intre Logan si Cruze nui nici o diferenta la stabilitate/calitate??Eu apreciez ceea ce face Dacia dar inca sunt mult prea departe de nivelul Chevrolet, nu numai la siguranta ci si la insonorizare si finisari ceva mai bune. Nu mai pun faptul ca Cruze a iesit chiar mai bine la insonorizare decat Audi A4 in multe reviste specializate din strainatate....
mircea_aq
Vlad, eu am citit un articol in care Cruze era mai bun la confort si insonorizare decat A6, nu A4.
vladbobtm
Nu stiu cat este de insonorizat A6, aici in Italia citesc lunar o revista care da absolut toate detaliile, insonorizare(in dB) la anumite viteze(autostrada,extraurban si la viteza maxima) in testul acela mai era si Skoda Octavia dar nu mai tin minte detaliile de la Skoda, oricum intre Cruze si A4 era diferenta de 8 dB in medie (nu stiu cat este de sesizabil...) aici ma refer la versiunile Diesel, cele pe benzina nu le cunosc.
AndreiMR
Ce imi place cand se compara mere cu pere. Intai comparam Cruze cu Logan, desi sunt in clase diferite...apoi comparam Cruze cu A4. Mai silentios cu 8 db? Asta e imposibil radmasa.gif 3 db in plus inseamna de 2 ori mai mult zgomot masurat. Eu am mers cu Cruze benzinar, si nu e o masina zgomotoasa, insa nu e nici model de silentiozitate. Asa ca o diferenta de 8 db fata de Audi A4, o berlina premium nu o masina de buget...tine de domeniu SF. Au baut italienii prea multa grappa inainte de masuratori, probabil tongue.gif

Cruze trebuie comparat cu Fluence, Jetta (dintre sedanuri) iar varianta hatchback trebuie comparata cu Megane, Golf, Astra, Focus etc, nu cu Logan, nu cu A4. Si, in compania concurentei din clasa compacta, din toate punctele de vedere, Cruze se situeaza undeva jos...Ca posesor, e oarecum de inteles ca iti aperi achizitia, dar sa pui la egalitate un Chevrolet cu orice masina premium e taaaare comic.

akileon
din cate vad eu nu el a facut comparatia cu a6, cruze e o masina decenta si isi merita banii, eram la un pas sa cumpar unul acum cateva luni pentru ca imi place masina, bineinteles ca nu se compara cu vreo masina premium sau cu multe altele care nu sunt premium dar are locul ei langa renault, ford, fiat, clientul de cruze nu va pleca la opel, adica insignia, diferenta de pret este uriasa
IRONICK
Intodeauna posesorii de deuu, sevi, chia sau hiundai au crezut ca masinile lor sunt rachete. Trist.
Mai si se lauda cu Italia, macar daca era o tara de doamne ajuta.
vladbobtm
Nu se lauda nimeni cu Italia, dar aici am crescut, e vreo problema cu asta? Eu nu spun ca Cruze e masina perfecta, are si ea defectele ei cu siguranta dar nu ce sa enumerat mai sus, in legatura cu silentiozitatea chiar e adevarata treaba inainte de a vorbi e mai bine sa urcati intr-un Cruze Diesel cum am scris si mai sus(nu benzina ca cica ar fi mai prost izolate), hai sa nu exageram ca au baut ei grappa sau mai stiu eu ce ca revista respectiva e foarte respectata si detaliata pana acum nu m-am inselat deloc cu ei.
Ironick eu nu cred ca a mea o fi racheta, este un Cruze 2.0 D de 150 CP care nu a avut vreodata o problema si are un consum decent pentru categoria si motorizarea sa, nu stiu unde vezi tu ca am zis ceva de rachete, de altfel eu nu am gasit inca o masina sa fie "racheta" sau perfecta chiar si la mai marii premium Audi(care de altfel lasa de dorit dotarile de baza) se gasesc defecte cate vrei dar cum ei sunt" premium" si se numesc Audi totul se trece cu vederea prin Romania vad, ei bine in tara asta mai de doamne ajuta cum se zice lumea nu se uita numai la stema din fata(chiar si asa multi au confundat Cruze cu Seria 3..) ci la ce iti ofera aceea masina de banii respectivi!!
Squirrel
Nu știu cât va închide „Opel”(GM) marca Chevrolet în Europa, însă GM a declarat că va insista pe Cadillac în cadrul pieței auto europene
aphophis
sunt convins ca va fi o revolutie pe piata europeana. O sa vanda gm 300 de cadilacuri pe an in loc de 100 smile.gif))
Squirrel
Or fi schimbat tactica din mers. Au sesizat că europenii nu vor privi niciodată un Opel ca o marcă premium față de un Chevrolet(care trebuia să acopere segmentul de bază) cum se dorea inițial, și au adus altceva(Cadillac) perceput ca premium, urmând ca Opel să rămână ceea ce a fost…
Asta ar putea însemna o „sărăcire” în dotări pe viitoarele modele Opel.
dizzy
De ce ziceti ca va disparea Cruze de pe piata?
Spark, Cruze, Aveo, Trax, Orlando si Captiva sunt masini decente, presupun ca vor pune sigla Opel pe ele.
Spark se completeaza bine cu Adam, Aveo cu Corsa, Cruze cu Astra pe post de Astra Classic, Orlando cu Zafira (aici sunt ceva probleme), Captiva cu Opel Antara (sunt aceeasi chestie).
Ar putea baga de exemplu si Malibu sub brandul Opel pe post de Insignia plus dar nu prea vad piata pt dansa. Acolo e piata Audi, BMW, Mercedes. Un Dadillac ar fi mai ok pe segmentul asta.
Ar fi foarte destepti daca ar face un Cadi Escalade cu diesel de maxim 3 litrii, s-ar vinde ca painea calda la manelistii europeni.
Avantajele ar fi de imagine, totusi Opel are o imagine ceva mai buna decat Chevrolet, de cheltuieli de marketing, etc.
vladbobtm
Dizzy din pacate vor dispărea doar din Europa cu excepția Rusiei, in restul lumii inca se va comercializa in continuare Chevrolet, greu de crezut ca vor schimba doar stema( cum e Lancia si Chrysler), macar de ar rămâne spark si cruze ar fi bine....dar asta este se pare ca vor pleca cu totul
klaus
QUOTE(vladbobtm @ 10 Dec 2013, 22:35)
[...]aici in Italia citesc lunar o revista care da absolut toate detaliile, insonorizare(in dB) [...]intre Cruze si A4 era diferenta de 8 dB in medie
*

Crezi ca ai putea gasi revista respectiva sa-i faci o poza sa o pui pe aici?
Si mie mi se pare extrem de mare diferenta de 8 db.
tony-s
Ma repet dpmdv consider Cruze cea mai buna masina ca si raport calitate/pret din romania....si nu sunt posesor de cruze.Cum am mai spus ca posesor de lacetti sunt foarte multumit de masina in ciuda legendelor lansate de romanasi despre fiabilitatea chevrolet...iar Cruze evident ca e un update mult imbunatatit fata de lacetti.

Evident ca totul se refera la pret un Cruze nou incepe de pe la 12-13 000 euro cu toate taxele incluse.....l-as alege in locul unui Megane,Hyundai i30....si ce masini mai sunt in gama aia de pret, Jetta poate este peste Cruze insa dpmdv nu merita cei 3-4 000 euro in plus la pret, A4 evident ca este peste orice am amintit aici insa acolo deja vorbim de preturi de minim 25-30 000 euro....la fel nu cred ca A4 merita dublul pretului unui Cruze.
b76bgaarh
QUOTE(IRONICK @ 11 Dec 2013, 00:26)
Intodeauna posesorii de deuu, sevi, chia sau hiundai au crezut ca masinile lor sunt rachete. Trist.
*



spre deosebire de posesorul de zamzung... pardon reno fuence/koileos/flatitude sau dacia by reno.
vladbobtm
QUOTE(klaus @ 11 Dec 2013, 15:17)
Crezi ca ai putea gasi revista respectiva sa-i faci o poza sa o pui pe aici?
Si mie mi se pare extrem de mare diferenta de 8 db.
*



Klaus revista ce am citito era din 2009(anul cand am comandat masina, venita in februarie 2010), am cautat revista in garaj si se pare ca nu o mai am, am cautat si online tot la revista aia si acolo nu dau detalii prea multe mad.gif din pacate, in orice caz revista se numeste Auto. Am un coleg care are un A4 din 2010 si a confirmat ca e mai silentios dar nu e ceva ca de la cer la pamant. Nu vad de ce e asa mare lucru ca o marca premium este inferioara unei alte marci care costa mai putin?? Pana la urma sunt doar cateva detalii, cu siguranta nu alege nimeni o masina doar ca are cativa dB mai putin/mult decat alta...
klaus
Nu e o problema ca ar fi mai silentioasa o masina mai ieftina, e o problema sa fie mai silentioasa cu o diferenta de 8 db, care in zona a 60 db e o gramada de zgomot suplimentar.
Plus de asta, am mai zis pe aici, s-a reusit realizarea unor masini foarte silentioase cu ajutorul unor metode electronice (defazare de unda sonora, dar dificil cu amplasarea microfoanelor de preluare a zgomotului sursa si a difuzoarelor de antifaza, totusi), insa lipsa zgomotului conduce la o stare de somnolenta a soferului mult mai rapid decat la masinile care au un "zgomot de fond".
Lupta se da la gasirea unui nivel de "zgomot de fond" neutru, si placut, si redus, dar fara influente negative asupra sigurantei rutiere.
Cypher4laguna
Cruze e momentan Best Buy (cum era mai demult Ceed).

Generatia noua se anunta ca ar fi adus multe imbunatatiri. Sa faca ce vor ei, dar e pacat de Cruze. Opel nu se apropie la pret de gama Chevrolet...
Ampt
QUOTE(Cypher4laguna @ 12 Dec 2013, 13:51)
Cruze e momentan Best Buy (cum era mai demult Ceed).
*


Concret, ofertă Chevrolet Cruze motorizare 1,8 litri și 141 Cp, variantă echipare LT+, culoare alba nemetalizată, preț final 10.500 Euro (TVA inclus) !

Ce depunctează serios mașina este consumul, nu tocmai prietenos cu buzunarul !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.