Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Fluence 1.5 110 cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Drago$
De 4 luni sunt proprietarul unui Fluence 1.5 dci 100 cp, euro 5, 60000 km rulati. Am o singura problema cu aceasta masina; in mers se intampla se mearga intrerupt pentru cateva secunde (parca pierde putere, merge in suturi maxim 5 sec) dupa care problema nu mai apare zile intregi. Totusi nu trece o saptamana sa nu se repete! Aceasta problema nu este atat de deranjanta dar ma gandesc sa nu fie inceputul unor probleme mai mari. La 2 serviceuri unde au verificat motorul cu calculatorul mi-au zis ca nu e nici o problema cu masina. Poate cunoaste cineva simptomul acesta!
cuki46
QUOTE(Drago$ @ 25 Nov 2013, 15:41)
De 4 luni sunt proprietarul unui Fluence 1.5 dci 100 cp, euro 5, 60000 km rulati. Am o singura problema cu aceasta masina; in mers se intampla se mearga intrerupt pentru cateva secunde (parca pierde putere, merge in suturi maxim 5 sec) dupa care problema nu mai apare zile intregi. Totusi nu trece o saptamana sa nu se repete! Aceasta problema nu este atat de deranjanta dar ma gandesc sa nu fie inceputul unor probleme mai mari. La 2 serviceuri unde au verificat motorul cu calculatorul mi-au zis ca nu e nici o problema cu masina. Poate cunoaste cineva simptomul acesta!
*



mie imi facea pe clio asa in treapta 3 pe la 1600-1700 rpm. Asa a facut de noua si asa am dat-o cu 90,000km rulati. Noul proprietar circula si acuma bine merci. Exact ca si la tine...din cand in cand...nu era regula...facea numai in trapta 3 la turatia aia si doar daca tineam piciorul usor pe acceleratie.
In cazul tau sper sa fie la fel...in cazul asta nu trebuie sa te sesizesi si sa cauzi nod in papura.
ali3n_cop
Vezi sa nu fie un injector, eu am patit asa ceva, facea figuri doar o data pe saptamana si am schimbat furtunasele de pe returul de la injectoare dupa care problema a disparut.
Drago$
Stie cineva vreun mecanic care sa stie ce face?! Ca cei doi care au vazut masina mi-au spus ca este in regula!!!
Drago$
alta problema/rugaminte... s-a exfoliat rombul de pe portbagaj si la reprezentanta mi-au cerut 180 ron! Variante mai ieftine are cineva?
vasile82
In 2010 Fluencele parca avea 4 ani garantie. Daca mai ai garantie asta este varianta cea mai ieftina.
Drago$
Masina e 2010 septembrie, garantia a expirat in IX 2013 a avut doar 3 ani garantie!
ali3n_cop
Suna la VC, ar trebui sa-ti inlocuiasca rombul pe garantie...
mihai-gmy
salut aceiasi problema o intampin si eu mai nou cu 1.5 dci 110cai am sunat si la VC si nu a facut decat sa ma trimita in reprezentanta si sa-mi explice moartea caprioarei cei de acolo ,mai nou culminand cu un consum de 9.9l/100km in oras ,sunt curios daca vrei sa imi spui si mie ce consum ai acum la fluence ,multumesc si astept raspunsul tau

6 Dec 2013, 01:32:
pentru dragos a fost intrebarea ,scuze ca nu am scris mai sus
ali3n_cop
Tinand cont de temperaturile scazute si de faptul ca ai specificat "consum de 9.9l/100km in oras ", in afara de problema mersului intrerupt, consumul este cat se poate de normal.
cuki46
QUOTE(ali3n_cop @ 6 Dec 2013, 08:11)
Tinand cont de temperaturile scazute si de faptul ca ai specificat "consum de 9.9l/100km in oras ", in afara de problema mersului intrerupt, consumul este cat se poate de normal.
*



chiar si pe frig si aglomeratie un diesel 1.5 nu scoate chiar 10/100.
Numai daca nu ii face regenerari de filtru de particule...atuci ii plauzibil
ali3n_cop
Bine, am uitat ca aveti imprimat in memorie miticul 5%...dar daca revenim la realitate, scoate fara probleme 10% in mediul urban, mai ales in orasele mai mari unde traficul este infernal. Daca locuiesti in orasele din astea mai mici unde traficul este mai lejer, atunci este cu totul altceva.
roland
E off topic, dar legat de consum te poti apropia de acel 10.

Vara, pe drumuri foarte scurte (max 3 km) in Cluj (aglomeratie mare), in stil accelerare apoi frana, stat pe loc si din nou, poti ajunge lejer la 7.5.

Iarna, fiind frig, in stilul asta am vazut peste 9.

Probabil cu un mers mai "batranesc" ar iesi un consum mai bun putin, dar traficul te obliga sa fii dinamic.

Cifrele de mai sus sunt pe condus sportiv, bineinteles fara blana cu motorul rece (adica iarna... mai putina blana).
cuki46
Bine mah baieti...asa este...defapt consuma 15l...dar imi place sa zic ca consuma 5 ca sa nu rada altii de mine... blink.gif
La motorul de 90CP nu am depasit 7.5 nici in cel mai groaznic trafic cu v.med. sub 15km/h si climatronic pornit. Iarna...ce castigi de la klima...pierzi la frig, dar nu cu mult mai mult...
Acuma motoru de 110 in 6 trepte, poate consuma un pic mai mult...poate si din cauza treptelor de viteza...dar nu poate fi diferenta de 2.5l
Pana acuma din toate masinile pe care le-am avut/condus...de valoare 10% se apropia Golf IV Variant 1.9tdi 101CP 2003, Audi A4 2.0tdi 2006 si un benzinar...Mitsubishi Lancer 1.5 2010 bezina.
Probabil ajungi la consumul asta, daca stai 15min dimieata pe loc sa se incalzeasca masina, stai in trafic si cand ai 100m liber ii dai 4000rpm. In conditiile astea cred ca se poate.

99AIM
Mai baieti sigur asta e consumul cu plin pe plin,10%? in cazul asta eu as face un scandal monstru la RR,eu am 5,2 cu vreo 35km/h viteza medie.
mihai-gmy
salut ,pentru 99AIM uite poze din bord sa vezi cosum la 1.5dci 110cp nu mai stiu ce sa ii mai fac la masina toti au spus ca masina merge perfect si nu are nimic sa ma obisniesc cu gandul ca consuma atata ,va rog dati-mi voi un sfat unde sa mai ma interesez sau sa fac reclamatii la VC am facut deja si nimic

<span class='edit'>7 Dec 2013, 14:15:</span>
si consumul la 100km mers cat se poate de normal
ali3n_cop
Mihai, pune o poza si cu viteza medie pentru ca media colegului 99AIM este destul de mare si nu se incadreaza la mers urban, este de fapt o medie 80% extraurban/ 20% urban sau probabil o medie dintr-un orasel de tranzit gen Adjud, etc. Te asigur ca intr-un oras aglomerat nu o sa ai o medie mai mare de 18-20 km/h si un consum mai mic de 8% cu tot mersul economic pe care vrei sa-l impui.
mihai-gmy
sa stii ca am vazut un fluence la fel ca masina mea care avea consum de 6.8/100km in oras ,nu mi se pare normal cand in carte iti da consum urban de 5.4 sa ai 9 este culmea si mers la buc pe autostrada pe pilot cu 120/km/h consum de 7.2 chiar nu se poate asa ceva

7 Dec 2013, 14:37:
dupa sarbatori o sa vin in bucuresti sa merg la o reprezentanta de acolo sa vad ce o sa-mi spuna si ei am inteeles ca este undeva pe varianta buc setras sau cam asa ceva,la noi la constanta mesina este impecabila si mai nou mi-a cazut si bateria la ea ca sa fie tacam complet masina de 5 luni
ali3n_cop
Ai resetat vreodata CB-ul?
Sa stii ca 9% la media aia de 19km/h este un consum bun. Reseteaza cb-ul inainte sa faci un drum extraurban si posteaza dupa aia viteza medie si consumul mediu si o sa vezi ca o sa ai si tu cu siguranta consumul pe care l-a etalat colegul 99AIM.

PS: nu incepe si tu cu 5% in mediul urban pentru ca e doar un mit.
Drago$
La mine consumul a intepenit la 8.3 in oras 100%. Cand era mai cald afara arata 8 fix! Fac drumuri scurte de 3-5 km dar la ore mai relaxate ... dupa 10 dimineata. Cred ca un consum de 10% in conditii de aglomeratie maxima este ok! As aprecia daca reveniti cu discutia la micile intreruperi in mersul motorului!
Razvy
Eu am patit la fel la Fluence-ul meu DCI 110 CP. De asta vara am reclamat la Serus motor zgomotos, trepidatii la relanti, trepidatii in mers cand tin pedala apasata constant, indicatie extremd e mare de carburant consumat si nu m-a bagat nimeni in seama. Ieri 16.12.2013 dupa ce mi s-a aprins pe bord Check Injection System, am fost al serus, am facut ture cu un nenisor care a constatat si el ca trepideaza masina si dupa ore in care incerca sa ma vrajeasca ca eroarea de la bord provine de la nu stiu ce senzor de temperatura , VRAJEALA, a descoperit ca ar fi un update de soft pt calculatorul de injectie. Atentie, pt calculatorul de injectie. Mi-a facut resoftarea si pot spune acum ca nu mai trepideaza la relanti, este mult mai cursiva in accelerari, totusi am mai sesizat unele trepidatii cand tin pedala apasata constant si nu accelerez. O voi mai testa, dar cu siguranta iti va rezolva problema si tie ! Consumul pe bord tot este aratat eronat, eu consum 75 L motorina cu un plin, asa zice dupa mintea ei, iar la pompa bag 58 L , iar nesimtitii de la service ma imbariga ca e un calcul facut dupa nu stiu ce OZN-uri care se modifica si care este da nu este.
Eu sunt fan Renault de f multi ani, am avut SuperNova, Clio, Megane si acum Fluence. Ma intriga faptul ca in ciuda garantiei existente nu sunt capabili sa-ti repare masina. Nu cred ca mai merita cumparata masina noua...
Drago$
La mine mersul intrerupt apare foarte rar (la o saptanana) si tine cateva secunde. Se intampla in mers niciodata la relanti. Al treilea mecanic mi-a spus ca nu e nicio problema cu masina!!! E clar ca este o problema dar este adevarat ca nu a facut niciodata intreruperile in momentul in care o vedea un mecanic!!! Ca la doctor, cand ajungi nu te mai doare nimic!
Razvy
Da, asa a inceput si la mine, numai ca tinea cateva minute, in mers cand motorul este cald, iar in timp sacadarile au inceput sa se acutizeze . Niciodata nu mi-a facut la relanti ci numai cand aveam pedala apasata astfel incat masina sa curga linistita la o turatie stabila, in general facea intre 1800 si 2500 ture. Eu zic sa te interesezi totusi de update-ul ala de soft, mie mi-a facut minuni. O voi scoate la drum lung sa vad cum se comporta.
adytym
pai voi consumati cu dci-urile mai mult ca si un benzinar, intradevar in oras dieselul nu are cum sa consume 5%, orice diesel se invarte undeva la 7-10% in oras mai ales daca ai drumuri scurte, fa ce au spus colegii , reseteaza totul la zero cand faci un drum extern si atunci poti sa vezi exact daca consuma sau nu
cuki46
QUOTE(adytym @ 17 Dec 2013, 22:38)
pai voi consumati cu dci-urile mai mult ca si un benzinar, intradevar in oras dieselul nu are cum sa consume 5%, orice diesel se invarte undeva la 7-10% in oras mai ales daca ai drumuri scurte, fa ce au spus colegii , reseteaza totul la zero cand faci un drum extern si atunci poti sa vezi exact daca consuma sau nu
*



daca asta te face pe tine sa te simti un pic mai bine stiind ca ai facut alegerea mai proasta iar acuma cauti nod in papura...atunci da...ai dreptate.
Eu am fost un prost ca mi-am luat dci si consum 6! in oras...ii drept am o viteza medie mai mare decat cei din bucuresti, dar cum nu locuiesc in bucuresti inseamna ca am facut alegerea buna. Mai sunt pe aci cativa ca scot consumuri de 6 sau poate chiar sub 6 in oras.

On topic: Eu cred ca acel mers intrept pentru cateva secunde o data pe saptamana...hai mah baieti, nu aveti ce face cu timpul vostru. Ai fost la 3 mecanici ca iti scutura 1 data pe saptamana masina?? Eu zic sa va bucurati de masina si sa o folositi cat de mult puteti. Stresuri si serviceuri cu mecanici romani nu cred ca le fac bine...
Drago$
Sa inteleg ca e normal sa ma scuture odata pe saptamana?! Si asta nu ar trebui sa ma faca sa-mi pun semne de intrebare, nu?! Am mai avut si pana la masina asta si altele si nu faceau figuri!!! Daca dvs vi se pare normal sa rulati cu o masina care intrerupe in mers e treaba dvs!
cuki46
QUOTE(Drago$ @ 18 Dec 2013, 14:30)
Sa inteleg ca e normal sa ma scuture odata pe saptamana?! Si asta nu ar trebui sa ma faca sa-mi pun semne de intrebare, nu?! Am mai avut si pana la masina asta si altele si nu faceau figuri!!! Daca dvs vi se pare normal sa rulati cu o masina care intrerupe in mers e treaba dvs!
*



Habar nu am daca este normal sau nu. Aparent la niciun Fluence nu dezaburesc ultimele doua filamente de pe luneata. In prima faza am crezut ca este defect la mine la masina, dar aici pe forum am aflat ca defapt asa este la toate blink.gif . Oricum nu m-as fi dus sa-mi schimbe lunata pentru doua filamente decat in ultima luna de garantie.
Tu ai fost de 3 ori la mecanic si aia au zis ca este in regula.
Daca nu crezi ca este in regula, schimba filtru de aer, filtru de motorina, schimba uleiul si filtru de ulei. Un usor trepidat 1 data pe saptamana nu este din cauza unui defect, este din cauza unei functionari anormale in secundele respectiva a motorului.
Dupa cum vezi au mai fost semnalate asemenea cazuri pe 1.5dci, deci nu ii ceva singular...poate ii o boala a motorului, asa cum tdi-ul de vw papa ulei mai mult decat orice alt motor...dar chiar si asa mergea sute de mii de km.

P.S. Gropile nu te scutura??? radmasa.gif
Razvy
QUOTE(adytym @ 18 Dec 2013, 00:38)
pai voi consumati cu dci-urile mai mult ca si un benzinar, intradevar in oras dieselul nu are cum sa consume 5%, orice diesel se invarte undeva la 7-10% in oras mai ales daca ai drumuri scurte, fa ce au spus colegii , reseteaza totul la zero cand faci un drum extern si atunci poti sa vezi exact daca consuma sau nu
*



Eu am zis ca numai indicatorul de consum de pe bord, ala electronic, e in porumb grav, plutitorul arata bine. Masina nu consuma mult, calculat la pompa 5l /100km afara 2 persoane in masina , si 8 l/100 in oras , consumuri foarte rezonabile.
Drago$
Am inteles cuki46, esti haios. Intamplator am mai condus si alte dci-uri si nu am vazut problema asta. Si la Passat pot sa-ti garantez ca nu completam nici un gram de ulei de la schimb la schimb. Ma refer la masini normale nu la gloabe cumparate de prin targ cu sute de mii de km rulati! Nu exista functionare anormala "normala"! Eu astept aici sfaturi de la oamenii care au intalnit aceasta problema si eventual au rezolva-o! Apropo, ma deranjeaza si gropile dar nu dau in ele! wink.gif
cuki46
QUOTE(Drago$ @ 19 Dec 2013, 12:51)
Am inteles cuki46, esti haios. Intamplator am mai condus si alte dci-uri si nu am vazut problema asta. Si la Passat pot sa-ti garantez ca nu completam nici un gram de ulei de la schimb la schimb. Ma refer la masini normale nu la gloabe cumparate de prin targ cu sute de mii de km rulati! Nu exista functionare anormala "normala"! Eu astept aici sfaturi de la oamenii care au intalnit aceasta problema si eventual au rezolva-o! Apropo, ma deranjeaza si gropile dar nu dau in ele! wink.gif
*



nici eu nu vorbeam de gloabe din targ, vorbeam de masini noi asa cum este si a mea, spre deosebire de a ta, unde scrie expres asta in cartea technica.
Vezi cartea technica de la 1.2tsi si 1.4tsi. Ia da o geana sa vezi pana la valoare de consum ulei este normal dpdv al producatorului?

Apropos, mai sus ai primit o solutie, schimbatul softului! Ai facut asta? Mai tremura?...a stai, ca inca nu a trecut saptamana...vorbim luni.

P.S. Iei o maina low budget second hand si te astepti la perfectiune? Daca da, atunci ai gresit modelul. Pe langa asta, o masina budget bagata fara rost intr-un service din tara noastra dauneaza grav sanatatii...atata a proprietarului cat si a masini. Daca iei in considerare ce am spus mai sus atunci te ti departe de service-uri atata timp cat problema este saptamanala si tine 2-3 secunde (dupa spusele tale). Nu merita
Drago$
Tot spiritual cuki!!! Am inteles ca pt tine o masina de 9300 E la mana a doua trebuie sa aiba hibe! Neaparat! Cred ca tie ti se pare ciudat ca o masina sa mearga bine! Faza cu masina de buget tine-o pt tine! Apreciez si o sa urmez sfaturile celor care sau obosit sa mi le dea! Dar sunt ultra satul de dastia ca tine care le stiu pe toate. Te respect pt darurile cu care te-a inzestrat natura dar permite-ne si noua, astora mai limitati, sa fim contemporani cu tine! Chiar nu inteleg de ce iti pierzi timpul cu mine?! Te rog fa-ti o favoare si ocupa-ti timpul cu ceva la nivelul tau. Aici e un forum unde se intalnesc diverse persoane pt a schimba opinii, suporta-ne! Multumesc pt timpul acordat problemei mele!
cuki46
QUOTE(Drago$ @ 19 Dec 2013, 23:03)
Tot spiritual cuki!!! Am inteles ca pt tine o masina de 9300 E la mana a doua trebuie sa aiba hibe! Neaparat! Cred ca tie ti se pare ciudat ca o masina sa mearga bine! Faza cu masina de buget tine-o pt tine! Apreciez si o sa urmez sfaturile celor care sau obosit sa mi le dea! Dar sunt ultra satul de dastia ca tine care le stiu pe toate. Te respect pt darurile cu care te-a inzestrat natura dar permite-ne si noua, astora mai limitati, sa fim contemporani cu tine! Chiar nu inteleg de ce iti pierzi timpul cu mine?! Te rog fa-ti o favoare si ocupa-ti timpul cu ceva la nivelul tau. Aici e un forum unde se intalnesc diverse persoane pt a schimba opinii, suporta-ne! Multumesc pt timpul acordat problemei mele!
*



cred ca am mai scris mai sus ca am avut un Clio care tot asa, din cand in cand zgatlia masina in treapta 3 pe la 1600-1800 de ture. Cateodata zgaltaia chiar tare, de zici ca sarea schimbatorul din loc (la clio schimbatorul se misca odata cu motoru nu sta fix). Am facut asa 98.000km si actualul proprietar merge in continuare cu masina fara probleme.
Ceea ce incercam eu sa iti explic (in felu meu) este ca problema nu este grava, poate nici nu este o problema majora iar daca se manifesta 1 data pe saptamana nici nu are rost sa o iei in seama. Daca face 1-2-3-n ori pe zi, atunci da...este o problema undeva si este normal sa o rezolvi.
Asta ca si cand te doare ceva, nu mergi ata la medic crezand ca poate ai ceva boala grava.
Eu iti recomand cu cea mai mare caldura sa te bucuri de masina atata timp cat nu consuma in plus, cat timp nu papa ulei si scoate zgomote ciudate...nu cred ca are rost sa umpli buzunarele mecanicilor care pana la urma...isi dau cu presupusu, nu?

Si ca sa-mi dau si cu parerea, eu as zice ca aprox 1 data pe saptamana motorul dci intra in regenerare pentru filtru de particule, moment in care ii da mai multa motorina si moment in care conform cartii masini exista posibilitatea ca motorul sa se comporte mai anormal decat in faza normala, fara ca soferul sa stie ca exact in momentul ala regenereaza filtrul.
Drago$
Am facut progrese, vezi ca se poate?! Nu m-am exprimat niciodata ca ar fi o problema grava, am intrebat doar daca stie cineva cazul ca sa nu fie inceputul unor probleme mai grave. D-aia e forum! Ca sa interactionam! Altfel ne intalneam doar la serviceuri! Oricum, ma bucur ca am gasit o cale sa ne intelegem. wink.gif
alexme24
cuki sa fac si eu putin off-topic, dar m-ai ajutat cu commentul tau. DUpa lungi incercari de a face schimbatorul fix la clio, m-am lamurit ca e o chestiune generala la ele. Tu mi-ai confirmat inca odata. smile.gif
maytow_airis
La regenerare filtru de particule,nu trebuie sa se semnaleze in bord?
ceva de genul:
[attachmentid=1627923589]
Singura explicatie,dupa cunostintele mele,ar putea fi o "rea alimentare" in acele secunde cand ti.se intampla. Cert este ca in timp,te va sacai mai din ce in ce mai des.
Daca excludem tot ce tine de elctronica masinii,trepidatiile pot provini de la o alimentare inadecvata.
Mie mi-se intampla cu motorul rece,pe la 1800 rot. pana in 2000,imi dadea putin in nas. Aici pot fi mai multe cauze,dar am incercat varianta de curatare a injectoarelor cu Winns. La un plin am pus un recipient intreg,iar la urmatoarele 2 plinuri,cate jumatate. Am adaptat ocazional,un mers mai turat,cu a 3 a 100km/h,si am rezolvat problema.
Referitor la consum,cum se vorbeste mai sus,fac 3 plinuri pe luna,si in BC am 5.0%,iar calculul plin/plin imi iese 5.4% deci...se apropie de adevar.
Schimba filtrul de motorina,si cand il scoti,motorina ce se scurge,recolteaza-o intr-un recipient transparent (pahar de plastic),si observa daca in aceasta ai pilitura de fier,cu un magnet la baza paharului. Nu stiu ce sistem de injectie este pe Fluence,dar eu am verificat inainte sa cumpar masina,si daca era DELPHI,nu o cumparam,caci au o uzura foarte mare,si lasa in urma o foarte mare cantitate de pilitura de fier,care imbaxeste filtrul,si infunda injectoarele. Are injectie Continental (fosta Siemens),si e foarte bine imbunatatita.
Ne tii la 220 (curent) .

cuki46
QUOTE(maytow_airis @ 20 Dec 2013, 01:08)
La regenerare filtru de particule,nu trebuie sa se semnaleze in bord?
ceva de genul:
[attachmentid=1627923589]
*



Fluence-ul nu are acel bec.
Drago$
Si la mine tot Siemens am inteles ca este injectia. Filtrul de motorina nu l-am schimbat pt ca mi s-a spus ca se schimba la 40000 km (din 2 in 2 revizii) Am vrut sa incerc cu un aditiv Liqui Moli dar am fost oprit de mecanici care mi-au spus ca la Renault e nasol cu aditivi! Cica iar face mai mult rau decat bine. Aste e, merg cu masina asa pana se va agrava problema si poate atunci va fi evidenta si cauza!
maytow_airis
QUOTE(cuki46 @ 20 Dec 2013, 08:36)
Fluence-ul nu are acel bec.
*


Dar are filtru de particule???

QUOTE(Drago$ @ 20 Dec 2013, 13:06)
Si la mine tot Siemens am inteles ca este injectia. Filtrul de motorina nu l-am schimbat pt ca mi s-a spus ca se schimba la 40000 km (din 2 in 2 revizii) Am vrut sa incerc cu un aditiv Liqui Moli dar am fost oprit de mecanici care mi-au spus ca la Renault e nasol cu aditivi! Cica iar face mai mult rau decat bine. Aste e, merg cu masina asa pana se va agrava problema si poate atunci va fi evidenta si cauza!
*


La cum e motorina....nu as recomada mai mult de 20k km.
Nu te lua dupa INTERVALURILE recomadate de service-uri,caci nu le prinde bine deloc aceste intervale imense la ulei+filtre....in fine..
Aditiv liqui moly pentru ce? Motorina? pai ce rau sa faca.... la RENAULT... biggrin.gif eu cand am fost in tara anul acesta am facut vre.o 4 plinuri,si la un plin aditiv,iar la celalt nu. tot cu winns. Cel care zice ca face mai mult rau decat bine,sa vina si cu explicatii! sa stim si noi "cat e ceasul" cu Renault,si cu filtele ei,de a refuza curatarea injectoarelor.
Diferenta intre motorine este cantitatea de sulf, cu cat este mai putin cu atit creste in norma de poluare.
Deci motorina euro 5 are mai putin sulf decit motorina euro 4.
Sulful ajuta la ungerea pieselor care isi fac ungerea cu motorina,deasemenea,arde fara a lasa cenusa in urma sa.
Motorina euro 5 este mai uscata si automat ungere precara.
Sincer,nu vad ce rau ar putea face....folosita,desigur in cantitati recomdate de producator.
Drago$
Cred ca ai dreptate cu filtrul de motorina, ii voi schimba! Aditivul Liqui Moli pt motorina era. Motivatia era ca toti aditivii bulesc injectoarele la Renault!!!!!! Acest aditiv a fost folosit de doi prieteni pe un vectra si un focus cu rezultate vizibile la recomandarea aceluiasi mecanic care mi-a spus ca la reno nu e de bine!!!!
ssilviu
QUOTE(maytow_airis @ 21 Dec 2013, 02:33)
Dar are filtru de particule???
La cum e motorina....nu as recomada mai mult de 20k km.


Ce are motorina? Nu mai suntem ca acum 20 de ani. Atâta timp cat pui de la statii oneste, nu ai de ce sa-ti faci griji. Ce zici, gasesti si niste poze cu un filtru de motorina facut praf? Am desfacut zilele astea Loganul ala cu 370.000 km cu elf 10w40 schimbati la 20k sa strang tachetii. Ce să vezi, strălucea totul pe acolo icon_mrgreen.gif
ali3n_cop
Nu de gunoaie cred ca trebuie sa-si faca griji ci de calitatea execrabila a motorinei. In urma cu 10 ani era mult mai densa si uleioasa, asigura o oarecare ungere mult mai buna decat in prezent. Parerea mea ca multe probleme la masinile diesel sunt din cauza calitatii combustibilului.
Drago$
La multi ani!!! Eu revin la problema mea! smile.gif Odata cu sarbatorile au inceput si problemele cu motorul meu, mai exact au reinceput acele intreruperi care, acum sunt mult mai dese si mai de durata. Acum 2 zile am facut un drum de 20 km din care 10 cu suturi in fund.... Acum iar este in regula, merge perfect. Intrebare si rugaminte; stie cineva un mecanic priceput in ale Renaultului?! Astept recomandarile voastre si va multumesc!
ali3n_cop
Du-te la reprezentanta si vezi daca au vreun update de soft al injectiei. Daca il au, fa-l. Pune-i sa faca si o diagnoza a injectoarelor, poate ai vreunu' care are momente de "samba".
Drago$
Asa am sa fac, sti cumva cat ma costa povestea cu softul? Multumesc!
ali3n_cop
Crede-ma ca nu stiu nimic despre pret dar din ceea ce am auzit, ar trebui sa fie gratis. Cand ti-a expirat garantia la masina?
Drago$
in septembrie 2013
Drago$
Azi am fost la service!!! Surpriza!!! Masina n-are nimic!!! smile.gif. Dupa ce au testat-o si para testat-o rezultatul a fost ca masina nu are vreo problema!!! Totul s-a redus la schimbarea filtrului de motorina din motivul ca face bule de aer pe conductele de motorina! La proba de drum masina n-a facut nici o figura. Cei de la service mi-au spus sa mai merg cu ea si daca mai face probleme vor pune testerul pe ea si vom face un drum de 100 km sa vada cum se comporta la distanta mare. La testul de azi toti parametrii au iesit normal!!!
cuki46
QUOTE(Drago$ @ 7 Jan 2014, 17:42)
Azi am fost la service!!! Surpriza!!! Masina n-are nimic!!! smile.gif.  Dupa ce au testat-o si para testat-o rezultatul a fost ca masina nu are vreo problema!!! Totul s-a redus la schimbarea filtrului de motorina din motivul ca face bule de aer pe conductele de motorina! La proba de drum masina n-a facut nici o figura. Cei de la service mi-au spus sa mai merg cu ea si daca mai face probleme vor pune testerul pe ea si vom face un drum de 100 km sa vada cum se comporta la distanta mare. La testul de azi toti parametrii au iesit normal!!!
*



Ai vazut...eu la primul reply, candva prin decembrie, ti-am spus sa schimbi filtrele...dar tu ai pus tot timpul raul inainte...si ai fost la trei mecanici.

Poate data viitoare o sa ai mai multa incredere in masina...iar daca apare o problema, bine ar fi sa o iei gradual
Drago$
Asa sunt eu, pun raul inainte. Problema e ca cei de la Renault nu au gasit defectul, schimbarea filtrului a fost doar o incercare de rezolvare!!! Chiar ei erau putin convinsi ca filtrul ar fi problema... A ramas sa "tin masina sub observatie" si daca face iar figuri sa facem un drum lung cu calculatorul conectat poate asa se vor dumiri.... Asta e, va tin la curent!!!!
Drago$
Pana astazi masina n-a mai facut figuri, Doamne ajuta s-o fi rezolvat doar cu filtrul! smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.