Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Check injection system - Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
poolshark
De ceva vreme tot imi apare pe bord check injection system si masina cred ca intra intr-un mod de avarie (imi este limitata puterea motorului).
Am fost la reprezentanta Renault Brasov si dupa o diagnoza au ajuns la concluzia ca este vorba de o clapeta admisie aer.
Intrebarea mea este daca aceasta clapeta admisie aer este EGR sau este altceva?

Ma intereseaza lucrul acesta intrucat incerc sa dau de piesa asta la un pret mai accceptabil decat cei 1800 RON propusi de reprezentanta.

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si daca da cum au rezolvat-o?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri,
mistoiunicolae20
As dori sa stiu daca ai rezolvat problema deoarece am o problema asemanatoare,imi apare in bord check injection system si nu trece de 2500 turatii.
Am fost la reprezentanata si a zis ca e rampa de vina,am schimbat-o si tot la fel face.
dorin
Salut,

Am avut exact aceiasi problema la 2L dci, si s-a rezolvat prin simpla curatare a EGR.
Intai se incearca curatarea si abia apoi schimbarea daca nu se rezolva problema.
Manopera in jur de 200 RON, nu-mi mai aduc aminte exact.
maytow_airis
De ce nu va luati un ELM32 Bluetooth? impreuna cu un smart-phone,economisiti o groaza de bani. Eu il am mereu dup amine,si la cea mai mica problema am scanat imediat,si iti da codul de eroare. Asa stii exact caree problema,nu mai stai dupa aia de la reprezentanta.....
Vara aceasta si eu am patit cu check injection,dar la mine nu se limita,si de vina era filtrul de motorina,imbaxit! Dupa schimbare,am sters eroarea,si totul sa rezolvat! ELM32 in jur de 22$ pe ebay,si aplicatia e pe market....
dubf1r3
Salutare,si eu am avut aceeasi problema insa o singura data .
Poate fi legat oare si de faptul ca motorul nu se incalzise inca si eu am turat-o la 4000 rot/m (precizez ca motorul e de 1,5dCi) ..ma gandesc ca e posibil sa imi fi taiat din putere tocmai ca n uera motorul incalzit?
Tot ce am facut a fost sa o opresc si sa o repornesc,dupa care mi-a disaprut mesajul de pe ecran.
bogdanlx
salutare
aceeasi eroare o am si eu in bord
am dus masina la tester si mi-a dat doua erori
- DTC253F22- ENGINE OIL DILUTION
- DTC1525F3- CONSISTENT MULTIPLEX SIGNALS FOR CC/SL

recomandarea mecanicului - SCHIMBAT ULEI + FILTRE
mi- a sters eroarea din calculator la scurt timp a reaparut
nu am probleme cu turatia
dupa schimb revin si va spun daca am rezolvat sau nu
i_am_sleek
trebuie schimbat EGR ul. Am avut ac simptome si mi s a spus in 2 service uri ca nu prea se poate curata la acest model. L am inlocuit si totul e ok acum. cost 1250 cu manopera cu tot.
maytow_airis
@bogdanlx
Sa stergi erroarea,fara a rezolva cauza,este ca si cum am face pe noi,si ne-am schimba doar chilotii,fara sa ne spalam ! biggrin.gif
Ca sa fii util si pentru altii,ar fi bine sa ne spui cati km ai facut cu prezentul ulei,si ce ulei ai folsit,si pe "unde umbli" mai des cu masina! (oras/afara)
DTC253F22 inseamna ca uleiul este prea diluat,sonda are un senzor OCS,care te avertizeaza in functie de starea/presiunea uleiului.
DTC1525F3 cred ca are legatura cu filtrul de particole,care si normal,datorita uleiului,este probabil sa-l fi adus ceva suferinta.
Cati km ai ,si ce tip de motor??
dorin
EGR-ul se poate curata la 2L DCI 110kw. Am avut aceasi problema si s-a rezolvat prin curatare in toamna.
bogdanlx
QUOTE(maytow_airis @ 5 Feb 2014, 00:25)
@bogdanlx
Sa stergi erroarea,fara a rezolva cauza,este ca si cum am face pe noi,si ne-am schimba doar chilotii,fara sa ne spalam ! biggrin.gif
Ca sa fii util si pentru altii,ar fi bine sa ne spui cati km ai facut cu prezentul ulei,si ce ulei ai folsit,si pe "unde umbli" mai des cu masina! (oras/afara)
DTC253F22 inseamna ca uleiul este prea diluat,sonda are un senzor OCS,care te avertizeaza in functie de starea/presiunea uleiului.
DTC1525F3 cred ca are legatura cu filtrul de particole,care si normal,datorita uleiului,este probabil sa-l fi adus ceva  suferinta.
Cati km ai ,si ce tip de motor??
*


salut
motor 2l diesel 150cp automata
91000 km
cu uleiul cred ca 10000 ianite sa o alerg eu masina a cam stat. de rulat si in oras si afara. eu am luat masina de la un amic la 87000 si mai avea pe bord 4000 pana la revizie. trebuia sa il schimb atunci. asta e
sapt asta schimb uleiul si filtre.
ceva recomandari sfaturi pentru un proaspat posesor de laguna?
multumesc
Luko13
Bine ai venit printre noi bogdanlx! Cati mai multi km fara evenimente!
bogdanlx
Doamne azuta. merci mult Luko13
sergiu90_donos
Buna seara Domnilor!
Am si eu o problema asemanatoare, dar totusi putin diferita de a voastra!
Asta seara mi-a aparut si mie eroarea <Injection System Fault +STOP!>, am pus masina pe tester si surpriza e ca nu am nici o eroare chiar daca mesajul e activ pe bord! Nustiu daca e coincidenta sau nu dar astazi am spalat compartimentul motor insa am circulat vreo jumate de zi fara probleme si abia spre seara au aparut figurile. Eroarea apare cand trec de 3500 de ture insa in putere parca nu pierde! EGR-ul lam curatat cam vreo doua saptamini in urma, azi lam mai dat jos odata sa ma asigur ca nu e blocat, pare a fi ok, nu stiu ce ar putea fi. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Masina e o Laguna 3 cu 1.5 dCI
P.S: masina a mai facut figuri din astea cu putin timp in urma, chiar dupa vreo 3-4 zile dupa ce o procurasem (sunt proaspar detinator de L3), informindu-ma tot aici am hotarint problema prin inlocuirea filtrului de motorina atunci fiind prezenta si eroarea P0089 Fuel pressure regulator 1 performance. Merci anticipat!
maytow_airis
Schimbă filtrul de motorina .
La fel am pățit eu!
În sarcina, în 3500 ture, necesită flux mare de motorină, dar nu ajunge destulă căci e îmbâcsit.
sergiu90_donos
Dar are maxim doua saptamini de cand l-am inlocuit, am schimbat atunci uleiul si toate filtrele! Plus ca cred ca daca ar fi de la la filtru ar fi acest mesaj insotit de vreo eroare. Deja vad maine cum se comporta si cred ca il inlocuiesc daca are si maine aceiasi problema, Merci smile.gif
andreist
Ce filtru de motorina este pus pe masina? Poate serviceul ti-a pus unul ieftin de calitate indoielnica sau poate este ceva contrafacut.
maytow_airis
Sau poate că nici nu l.au schimbat ... decât pe factura!
radunre
Acel mesaj mi-a aparut si mie la cateva ore de la cumparare sad.gif
Disparea la o repornire a motorului, functiona aproape perfect, nu pierdea putere, mergea in ture etc.

In drum sprea casa (treaba a inceput in DE) am inceput sa inteleg cand apare acea eroare, mai exact, in momentul unei f. usoare cereri de putere, mai ales in jurul turatiei de 2000rpm.

Ajuns acasa, am fost la un tester (CLIP) si aparea o eroare "ambigua" de presiune carburant. Mecanicul a miscat de mufa senzorului de presiune in rampa si motorul aproape a murit... desfacut mufa, intarit pinii, spray contact si la test. Problema persista.

Fiindca era legat de presiunea carburantului s-a decis inlocuirea regulatorului de presiune din pompa de injectie. Problema persista.

Urmatoare incercare s-a facut cu regulatorul de debit, tot din pompa de injectie si de data aceasta problema a disparut complet.

Codurile pieselor sunt:
regulator presiune - X39800300005Z
regulator debit - X39800300006Z

LE. @ sergiu90_donos, la ce terster nu-ti aparea eroarea ?
sergiu90_donos
Filtrul este MAN, made in France parca... nu e prima oara cand schimb la ei, si am stat chiar acolo cand l-au montat. Astazi insa am depistat ca la rezervor chiar pe la supapa de la intrare patrunde apa inauntru. Cred ca ar trebui sa curat rezervorul+ conducte + un alt filtru nou. Interesant e ca pe tester (CLIP)nu apare nici o eroare, si nu inteleg de ce... A facut cineva procedura de curatare a rezervorului si in general la toata sistema de alimentare?
sergiu90_donos
deci azi am dat jos rezervorul, am curatat tot, am schimbat filtrul inca o data si am ramas cu aceiasi problema, deci trebuie sa trec la etapa urmatoare, radunre regulatorul de presiune si de debit pot fi curatate si ele sau doar se schimba? Maine cred ca merg la un alt service pentru o alta testare ca sa vad exact undei problema! Orice sfat din partea voastra e binevoit smile.gif
radunre
Cele 2 regulatoare se schimba, nu se pot curata (sunt capsulate).

Operatiunea este f. simpla, ~5 minute pentru oricare dintre ele.

Intrucat aceste componente sunt parte a sistemului de injectie, este necesara o curatare locala de praf/depuneri pt. a evita introducerea lor in system.
sergiu90_donos
Am rezolvat problema, toate figurile au fost de la senzorul de la arborele cotit, patrunse apa cand am spalat motorul. Scos, suflat cu aer comprimat, pus la loc si adio probleme, merge perfect. Datorita lui masina a beneficiat de o curatire a rezervorului + conducte + alt filtru nou smile.gif
bvirgil
In timpul unei acceleratii mai puternice, pe la 130 km/h mi-a aparut si mie eroarea "Check injection system" si cheita de service, cu limitarea puterii motorului.

Nu mai merge nici cruise-control-ul.

Filtrul de motorina nu are mai mult de 15-20 k.

As putea incerca o curatare de EGR? Nu am facut asta de 3 ani de cand detin masina si in ultima vreme e drept ca am utilizat-o mai mult in oras, trasee scurte.

Multumesc anticipat pentru sfaturi!
thrall17
Si mie imi apare cam la 4 sapt cu limitare la 3000 de ture. Am fost la service si initial mi-au zis sa schimb vana Westgate. dar in continuare are probleme. pe tester daca sterge eroarea (care nu mi0a spus care este) masina se comporta normal.
Recunosc ca trebuie sa schimb si firltrul de mototrina.
bvirgil
La mine masina si-a revenit singura. Am oprit 10 minute la o statie peco iar la pornire totul arata normal. Fara eroare in bord si comportament normal.

Ciudata masina smile.gif
thrall17
QUOTE(bvirgil @ 28 Mar 2016, 14:41)
La mine masina si-a revenit singura. Am oprit 10 minute la o statie peco iar la pornire totul arata normal. Fara eroare in bord si comportament normal.

Ciudata masina smile.gif
*



Din pacate la mine odata ce s-a inregistrat eroare nu se mai stinge decat daca o sterg.
CristiA.
Imi aparea "injection system fault" in special la pornirea motorului si la anumite turatii...aparea mesajul si disparea,dar cateodata mai si persista....la tester indica regulator presiune pompa injectie defect...dar mecanicul f.priceput si un bun amic a observat ca de cate ori ridica capacul motorului totul era ok...cand il punea aparea eroarea...deci probkema era pe cablaje...remediat imediat,am scutit si bani...deci,care mai intampinati aceasta eroare luati in calcul si aceasta chestie...
andreist
2.0 dci problema cunoscuta si des intalnita pe forumurile din afara, senzorul asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q...vOPXftYi2SFNs_t
, dupa inlocuire nu a mai facut treaba cu check injection system deloc in 4 luni. Cam asa se comporta la mine: https://www.youtube.com/watch?v=YEt-SAfHBS0 . Senzorul respectiv se afla in partea frontala a motorului / masinii.
CristiA.
Da- nu un cod de origine pt el si cum se numeste...trebuie sa stim pe viitor
andreist
Nu am codul exact, il stiu numai vizual, nu mai am renault cu 2.0 dci, dar el este vizibil imediat dupa clapeta acceleratie/egr, cateodata pozitionat deasupra lor. Arata la exact ca in poza. Codul de piesa este scris pe el. Se vede clar in poza asta pozitia: https://i.ytimg.com/vi/yZsPsQw9fHA/maxresdefault.jpg
florinoana
QUOTE(CristiA. @ 13 Jul 2016, 13:53)
Da- nu un cod de origine pt el si cum se numeste...trebuie sa stim pe viitor
*



8200292433
danytaticu
Eu am schimbat luni ,termostatul.Cand am vrut sa o pornesc aveam eroarea asta in bord.M-am amintit ca nu bagasem mufa de la senzorul de pe termostat.Am bagat mufa si a disparut eroarea..
Era prima data cand imi dadea eroarea asta.
georgianmar
Si eu am avut eroare cu check injection system si check anti-polution ... Dupa verificarea pe tester in service a dat eroarea p0488 care tine de sistemul de evacuare (valva egr blocata pe deschis, pe tester era ceva de 30 pe cand trebuia sa fie 0 sau 100) motorul era oprit. Am demontat valva acasa si am curatat-o cu spary special pentru egr. Avea ceva depunere pe ea de carbon. Problema eea ca pe clapeta este un semering (un inel de metal) acsta era iesit dintro parte si bloca inchiderea clapetei. Dupa punerea lui la loc s-a rezolvat toate problemele. Ca-sa il pun la loc a trebuit sa desfac capacul valvei si sa scot roata din mijloc.
prontokala
Salutare lagunisti,sunt proaspat posesor al unei laguna 3 GT 2.0 dci 178 cp si dupa 160 de km/h imi apare eroarea asta cu check injection system..doar cand pun picioru in podea de la 160 incolo..daca las gazul dispare..a mai intalnit cineva asa ceva?
Mentionez ca am pus o pe tester si nu apare nimic neobisnuit
tek_IDs
Este simplu, faci diag folosind clipul in conditiile de rulare in care apare eroarea si vezi ce iti da pe pompa de inj. si pe presiuena la turbo ( nu ma refer numai la coduri de eroare ci si la o captura de parametrii) .
Toate bune!

PS.
Cam asa am gasit la o laguna dar cand aparea "check injection system" motorul se oprea, reporneai si era ca noua, cauza : pompa de inj.
prontokala
Up
Am reusit sa fac o diagnosticare la 170 exact cand apare eroarea,parametrii sunt ok turbo face presiune tare bine,dar problema se pare ca e la valva egr, am curatit o,am facut si o regenerare a FAP si acum nu mai sunt probleme.
Multumesc de ajutor.
codrynn
Salutare! Am si eu o laguna 3 2008 1.5 dci, aceeasi problema! Se aprinde check injection sistem uneori, doar cand se incalzeste motorul de regula si imi limiteaza turatia la 2500!daca opresc si repornesc motorul dispare si apare dupa un timp, cativa km sau zile!
Am curatat egr + evacuari, schimbat ulei, filtre aer, nimic!
Am facut si o diagnoza, avand mai multe erori, printre care si 2 care nu stie mecanicu vietii ce sunt
1088Fc28 si 1525F328 - daca poate afla cineva la ce se refera erorile astea, as fi recunoscator!
Multumesc!
AkkYleX
QUOTE(andreist @ 13 Jul 2016, 14:35)
2.0 dci problema cunoscuta si des intalnita pe forumurile din afara, senzorul asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q...vOPXftYi2SFNs_t
, dupa inlocuire nu a mai facut treaba cu check injection system deloc in 4 luni. Cam asa se comporta la mine: https://www.youtube.com/watch?v=YEt-SAfHBS0 . Senzorul respectiv se afla in partea frontala a motorului / masinii.
*



Dintr-un motiv pe care nu îl cunosc nu reușesc sa accesez link-ul imaginii, ați putea să îl mai postați o data, sau în alt format pentru a fi vizibil? Ar fi de mare folos, ca și eu ma chinui sa dau de senzorul ala. Am mai avut un L2 care făcea probleme la puterea motorului și după ce a fost asigurat puțin mai bine senzorul nu a mai făcut nici o figura. Mulțumesc anticipat!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.