Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema motor/distributie?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
komplikatkid
Am ramas pe autostrada in Ungaria, la 180 km de Oradea...
A inceput sa se auda un zgomot de la motor... motorul nu si-a pierdut din putere si porneate usor
Platforma pina in Oradea a costat 220 euro...
Masina a ramas in service in Oradea
Masina e din 2008 si e full (automata) motorul de 2.0 diesel 150 CP.
Eu banuiam ca e ceva la distributie.... sarit de la punct... cei de la service au zis ca e posibil sa fie injectoarele din cauza ca porneste usor... nu mai sta la relanti si se accelereaza un pic... si vibreaza acum...
Cam la ce sa ma astept? Ceva pareri?
darwin
Distribuția e pe lanț. Ar zornăi dacă n-ar mai fi întinzătoarele bune.
espacern
Posibil un piston topit.....de verificat!

@+
darwin
Sau poate aceeasi problema?
http://www.reno.ro/LAGUNA-3-2-0dCI-173CP-2...UL-t252758.html
komplikatkid
QUOTE(darwin @ 10 Nov 2013, 18:36)
Distribuția e pe lanț. Ar zornăi dacă n-ar mai fi întinzătoarele bune.
*


Pai cam zornaie.... cand o accelerez.... de-aia m-am gandit la distributie.... stiu ca e pe lant.... am vrut sa schimb rolele acum 5000 km cand am fost cu ea in service(schimburile de rigoare la 120.000) si mi-au zis ca se schimba abia la 160.000 km.... daca sunt rolele si distributia o sa fiu happy, ca altfel e cam naspa treaba.... o sa aflu astazi.... sper....


11 Nov 2013, 10:34:
Nasol... cica e dus motorul.... renunt la renault.... Nu mai vreau... cred ca il dau la dezmembrari sau altceva.... nu mai vreau Renault!!!!
CristianFlorea
Salut!

Ti-a dat ceva semne dinainte (zornait sau alte zgmote) sau te-a lasat in mers in Ungaria?

Cum sa fie dus motorul daca porneste?


madhorsefuzzy
Dus in ce sens? Piston topit? Problema cu biela?
komplikatkid
Cica trebuie alt motor... atat mi-au zis din service... dar motorul pornea.... nu prea inteleg.... caut acum un serviciu de tractare si sa o aduc acasa la Alba.... asta este....
Luko13
Cere si tu mai multe detalii la service privind cauza defectarii si posteaza sa ne informezi si pe noi. Ai luat masina second hand?Destul de nasol, e a doua laguna 3 cu probleme la motor de care aflu pe forum. Ce se intampla domnilor? Sa pice motor asa din senin?
komplikatkid
Masina am luat-o anul trecut... second... adusa din Germania... nu am avut probleme cu ea.... era ok... in mers a inceput sa se auda un zgomot... nu a avut pierdere de putere!!! Asta e mai ciudat.... cei de la service din Oradea au zis ca e la motor, ca trebuie desfacut samd.... am trimis o masina sa o aduca la Alba... o sa ajunga deseara aici iar maine intra in Service aici... o sa dau mai multe detalii cand o sa desfaca motorul...
Luko13
Sa ne tii si pe noi la curent si multa bafta !
dantes
QUOTE(komplikatkid @ 11 Nov 2013, 09:16)
Nasol... cica e dus motorul.... renunt la renault.... Nu mai vreau... cred ca il dau la dezmembrari sau altceva.... nu mai vreau Renault!!!!
*




QUOTE(komplikatkid @ 11 Nov 2013, 12:06)
Masina am luat-o anul trecut... second... adusa din Germania...
*



Sehas ca noua...cu putin km...aka 1.000.000 si textul stiut...
Nu puteam sa nu observ similaritatile plus jdemiile de topicuri deschise cu acelasi nume (probabil net prost sau/si incercare de vizibilitate maxima).
Chiar si o masina cu un milion de km e ok daca a fost si e intretinuta cum trebuie. Asta nu inseamna ca renoul e naspa.
..sau o fi minunata pompa de ulei care a mai stricat motoare in mers...

Oricum ar fi, multa bafta si pregateste banutii ca o sa ai de bagat ceva in masina...
Sincer imi pare rau ptr tine..si ptr ca cineva te-a pacalit cu o masina cu probleme si/sau ai nimerit una proasta...
komplikatkid
O sa aflu mai multe maine... deocamdata mai decartez o platforma de la Oradea la Alba Iulia.... o sa vad ce si cum.... mai avem Renault in familie... un Megane cu care nu am avut probleme.... eu am avut inainte de Renault un Ford Focus....
Eu i-am facut schimburile la timp samd.... acum oi vedea ce si cum....
Stie careva de pe unde pot lua un motor sh? ca nu am de unde sa mai bag 25.000 RON pentru un motor... si aveti si cateva poze cu ea.... inainte de a intra in stop cardiac...

PS: eram pe mobil cand am creat postul... am cerut admin-ului sa le stearga pe celelalte... de-aia au fost mai multe... au fost vre-o 5!
pishky
QUOTE(dantes @ 11 Nov 2013, 13:29)

..sau o fi minunata pompa de ulei care a mai stricat motoare in mers...

*



poti sa detaliezi putin te rog!
dantes
Am mai zis mai demult pe aici...
Motoarele de 2l dci au avut o buba la inceput la pompa de ulei care se strica brusc si daca erai si in mers si ignori o incurci maxim. Era pe la inceputuri (aka pana pe la sf de 2008 inceput de 2009) si nu la toate masinile.
Stiu doar ca se faceau pe garantie (inclusiv schimbat de motor) insa nu schimbau ei de la sine prin vreo rechemare...
Cam la fel cu centura de siguranta care cu greu s-a transformat in rechemare... Chiar am fost unul dintre triggere ptr ca am reclamat situatia cu centura si am facut scandal de au schimbat prima data pe garantie apoi si la rechemare...
komplikatkid
Am primit verdictul final.... vibrochen + urme de la un cuzinet in baia de ulei
Trebuie schimbat motorul...
darwin
Acesta este al doilea motor de 2.0 dci pe forum cu aceasta problema. Cel al lui Gysel era varianta de 173cp.
OvidiuMe
120 mii km erau reali? sau cati avea?
pishky
QUOTE(dantes @ 13 Nov 2013, 11:02)
Am mai zis mai demult pe aici...
Motoarele de 2l dci au avut o buba la inceput la pompa de ulei care se strica brusc si daca erai si in mers si ignori o incurci maxim. Era pe la inceputuri (aka pana pe la sf de 2008 inceput de 2009) si nu la toate masinile.
Stiu doar ca se faceau pe garantie (inclusiv schimbat de motor) insa nu schimbau ei de la sine prin vreo rechemare...
Cam la fel cu centura de siguranta care cu greu s-a transformat in rechemare... Chiar am fost unul dintre triggere ptr ca am reclamat situatia cu centura si am facut scandal de au schimbat prima data pe garantie apoi si la rechemare...
*



asta e valabil si la vechea laguna 2?
eu am sarit recent de 200.000 fara fite, cel putin deocamdata.
EL-TORO
problema grava de ungere/uzura cuzineti
poti sa ne pui foto cu vilbrochenul?
uzura e pe maneton sau palier?
komplikatkid
Poze nu am, ca nu am fost la service cand a desfacut... pot sa intreb mecanicul unde si ce... m-am uitat dupa motoare second in afara si e cam nasol.... cel mai ieftin e la 2700 Euro... decat sa dau banii astia pe motor mai bine iau o alta masina second.... un Ford Focus din nou.... sau mai este varianta cu o laguna busita la 3300 euro... de pe care sa iau motorul...
Stie careva daca se potrivesc alte motoare pe ea? sa pun spre ex u motor de 1.5dci in loc de cel de 2.0 dci.... asta in conditiile in care nu vreau sa schimb cutia.... partea electrica samd....
espacern
QUOTE(komplikatkid @ 13 Nov 2013, 23:48)
Stie careva daca se potrivesc alte motoare pe ea? sa pun spre ex u motor de 1.5dci in loc de cel de 2.0 dci.... asta in conditiile in care nu vreau sa schimb cutia.... partea electrica

Nu se potriveste alt motor.
Doar motor IDENTIC cu cel de origine se poate monta.
Prin Franta gasesti motor nou la pret rezonabil dar si SH bune.

@+
Luko13
Nu ma pricep la motoare , dar totusi care ar putea fi cauza prin care se poate duce vibrochenul la un motor? Ulei prost si neschimbat la timp? Mers sportiv excesiv? Incepe sa ma sperie problema colegului , mai ales ca pe forum suntem ceva proprietari de Laguna 3 cumparata SH. A mea este din 2008 , tot CVA 150cp , chiar aceeasi culoare cu a colegului , doar ca a mea este model initiale .Inainte sa o cumpar am mers cu ea la Renault si acolo aveau in baza de date toate reviziile pana la 130 de mii facute in reprezentate Renault din Franta , din 30 in 30 de mii de km. Acum am 170000 km cu ea si am luat-o acum 2 ani. Momentat nu am schimbat decat consumabile la ea . Speram sa nu mai apara probleme de acest gen .
komplikatkid
Din ce am mai intrebat in diverse parti se poate schimba motorul (adica sa fie acelasi m9r)... al meu este (era) m9r-805 sau m9r-j8... am intrebat in mai multe parti si cica se poate pune si altul dar tot tip m9r... adica tot de 2.0 l si distributie pe lant... o sa cumpar un motor neechipat si o sa iau de pe celalalt restul de componente...
Preturi motor Renault (intrebat ieri): 27.115 lei fara motor la schimb sau 25.260 lei cu motor la schimb.
am gasit pe stoc un motor M9R-E780 la 1800 euro fara accesorii... si saptamana viitoare spre sfarsit mai aduce cineva 2 motoare din franta cu 1000 de euro...

15 Nov 2013, 10:55:
QUOTE(Luko13 @ 14 Nov 2013, 12:22)
Nu ma pricep la motoare , dar totusi care ar putea fi cauza prin care se poate duce vibrochenul la un motor? Ulei prost si neschimbat la timp? Mers sportiv excesiv?
*



Am facut schimbul acum vre-o 5.000 km.... e cutie automata si mers sportiv nu prea poti.... pare a fi defect de fabricatie....
florinoana
vibrochenul in general se deterioreaza de la mersul fara ulei, sau ungerea foarte slaba.

inainte sa ti se intample acest necaz, nu ai observat nici un zgomot la motor? nivelul de ulei era ok?

am avzut ca ai pus masina la vanzare, bafta!
espacern
QUOTE(komplikatkid @ 15 Nov 2013, 11:53)
e cutie automata si mers sportiv nu prea poti....


E infranata sau de ce nu poti?

Ca ce am condus eu mergea "bomba" cutia automata....sportiv.

@+
komplikatkid
QUOTE(florinoana @ 18 Nov 2013, 22:13)
vibrochenul in general se deterioreaza de la mersul fara ulei, sau ungerea foarte slaba.

inainte sa ti se intample acest necaz, nu ai observat nici un zgomot la motor? nivelul de ulei era ok?

am avzut ca ai pus masina la vanzare, bafta!
*


Nivelul de ulei era ok... si la verificarea din bord si pe joja.... era peste jumatate din buline in bord si la fel si la joja....
Mi-a spus mecanicul ca a gasit foita de cuzinet in baia de ulei, nu pilitura ci foita!
M-am hotarat sa o fac si sa o tin... maine merg dupa motor... am gasit 3 motoare disponibile la Bucuresti....
Eu nu am mers sportiv cu ea.... adica nu am bagat piciorul in acceleratie....
darwin
Nu a fost vina ta. Fie defect de fabricatie, fie intervalele de 30.000km cu un ulei gen ELF, dar inclin spre un defect de fabricatie. Cat despre mersul sportiv de care tot intreba colegii, motoarele nu trebuie sa se strice cand mergem sportiv. Sunt de acord, in schimb, ca un mers sportiv + un ulei prost poate duce la probleme.
madhorsefuzzy
Stai un pic. Ce treaba are uleiul ELF care trebuie sa respecte doar norma RN0720?
Orice ulei cu norma RN0720 ar trebui sa fie ok 30.000km, ca doar de aia e norma specifica. Fie ca e ELF sau altceva.
darwin
Norma RN720 eu as pune-o deoparte, pur si simplu.
Atasez o analiza in rusa la Elf Solaris FE 5w30, care este un ulei derivat din Solaris DPF. Aceasta analiza este facuta pe un 2.0dci Laguna 3. Dupa numai 9800km TBNul a ajuns la 1,46. Va las pe voi sa decideti la cat la fi la 30.000km. Pentru 12.000-15.000km este un ulei excelent. Peste 15.000km, decideti voi.
madhorsefuzzy
Mai ai si alte analize la alte uleiuri? biggrin.gif
darwin
Mai am. smile.gif Dar nu as vrea sa deschid 'cutia Pandorei'. Se supara unii utilizatori/moderatori cu gura multa si cunostinte slabe despre uleiuri. Hai pe PM.
pishky
imi dai voie sa consider garaficul acela fix inutil?
cred ca sunt unul, dintre multi, care nu inteleg chirilic.
daca tot pui o informatie fa-o calumea,
si de ce pe privat, si eu am tot un fel de 2.0 dci (zic un fel, pentru ca e dispobil intre 130 si 180 cp, iar eu nu il am fix pe ala de 150) si mi-s curios.
darwin
La privat, pentru ca nu este un topic despre uleiuri. Putem sa continuam discutia si pe un topic despre uleiuri prin Diverse.
Cat despre analiza pusa in rusa... trebuie sa ne multumim cu ce avem.
florinoana
QUOTE(komplikatkid @ 20 Nov 2013, 15:39)
Nivelul de ulei era ok... si la verificarea din bord si pe joja.... era peste jumatate din buline in bord si la fel si la joja....
Mi-a spus mecanicul ca a gasit foita de cuzinet in baia de ulei, nu pilitura ci foita!
M-am hotarat sa o fac si sa o tin... maine merg dupa motor... am gasit 3 motoare disponibile la Bucuresti....
Eu nu am mers sportiv cu ea.... adica nu am bagat piciorul in acceleratie....
*



cand ai facut schimbul de ulei? cu cati kM inainte?

Te intreb pt ca teoretic nu ar fi avut voie sa iti manance gram de ulei!

Masina mea are 243000 KM si schimb pe schimb ( 15 000 ) nu mananca ulei absolut deloc, am verificat si in bord si la motor
De curiozitate, ce pret are un motor SH?

si referitor la graficul de mai sus... elf solaris folosesc si eu... totusi, eu nu cred ca este chiar atat de prost! smile.gif graficul de cine este facut? de cei de la Mobile? sau Castrol? smile.gif)
darwin
QUOTE(florinoana @ 22 Nov 2013, 15:01)
...graficul de cine este facut?...

Esti al doilea care zice ca e grafic. Nu este grafic, este un tabel care contine 2 analize de ulei: una la 0 km si cealalta la 9.800 km si este facuta de un posesor de Renault Laguna 3 pe banii lui, care posesor a scanat-o si a facut-o cunoscuta fara sa ceara nimic in schimb. In backgroundul imaginii se vede de pe ce site este luata.
pishky
intrebarea nu eara ca e grafic / studiu / sondaj / plm,
intrebarea e ce zice nea ala pe limba lui acolo, si de ce l-am crede?
maytow_airis
Putem continua despre tema uleiurilor de motor,aici: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=118258&st=0
Plus ca sunt foarte interesat de tema uleiurilor.
In fisele tehnice ce am eu, ELF solaris,nu imi apare HTHS-ul acestuia! Stie cineva cat are?
In legatura cu tinutul 30k km ....poate sa fie el oricare,ca nu il tin mai mult de 10k km.


23 Nov 2013, 22:56:
QUOTE(darwin @ 22 Nov 2013, 16:43)
Esti al doilea care zice ca e grafic. Nu este grafic, este un tabel care contine 2 analize de ulei: una la 0 km si cealalta la 9.800 km si este facuta de un posesor de Renault Laguna 3 pe banii lui, care posesor a scanat-o si a facut-o cunoscuta fara sa ceara nimic in schimb. In backgroundul imaginii se vede de pe ce site este luata.
*


Cred ca trebuie sa dispui de ceva "scule" pentru acest test!
darwin
QUOTE(pishky @ 23 Nov 2013, 20:36)
intrebarea nu eara ca e grafic / studiu / sondaj / plm...
*


Si uite asa te-am bagat la IGNORE.

@maytow: este o idee foarte buna sa ne mutam acolo.
pishky
QUOTE(darwin @ 24 Nov 2013, 09:16)
Si uite asa te-am bagat la IGNORE.
*



hm....no more russian for me blink.gif
STANCIU CEZAR
salut baieti, mi-am luat si eu laguna III din 2010, cu 160.000km acum 3 luni si mi s-a gripat motorul.
Mai exact cuzinetii pe vibrochen.
motor 2.0 dci de la nissan si cutie automata.
La renault mi-au spus minim 10.000 ron reparatia, iar dupa, sa o vand urgent.
10.000 ron sunt 2250 euro.
Ma deranjeaza suma dar mai mult ma deranjeaza faptul ca mi se propune sa o vand deoare ce nu pot garanta ca nu se va intampla din nou.
A cumparat cineva motor nou? (fara accesorii)
multumesc
R19/16v
Care a fost cauza griparii?
maytow_airis
Daca au spus ca "dupa aia" sa o vinzi urgent,e un argument prost.
Doar nu toate 2.0 dci le este prezisa griparea.
Aceasta gripare are loc datorita reviziilor indelungate,a cate 30.000km! cat a fost in garantie!
Exagerat de mult ! cum naiba,cu un ulei ELF,care miroase a petrol,sa il tii atat de mult in motor......eu unul nu ma mir!!

Tu cati km ai exploatat masina? Ai schimbat ulei+filtre? Ce ulei ai pus? la ce interval ai facut schimbul?
florinoana
QUOTE(STANCIU CEZAR @ 29 Nov 2013, 11:58)
salut baieti, mi-am luat si eu laguna III din 2010, cu 160.000km acum 3 luni si mi s-a gripat motorul.
Mai exact cuzinetii pe vibrochen.
motor 2.0 dci de la nissan si cutie automata.
La renault mi-au spus minim 10.000 ron reparatia, iar dupa, sa o vand urgent.
10.000 ron sunt 2250 euro.
Ma deranjeaza suma dar mai mult ma deranjeaza faptul ca mi se propune sa o vand deoare ce nu pot garanta ca nu se va intampla din nou.
A cumparat cineva motor nou? (fara accesorii)
multumesc
*



imi pare rau pt problema ta, iti recomand in primul rand sa nu te mai duci la ei, sa incerci sa schimbi service-ul. Nu este posibi sa iti spun asa ceva! sunt incompetenti.
Orice problema ai avea la o masina se poate rezolva, poate iti recomandau si un cumparator ca sa o vinzi ieftin smile.gif

motorul nou am inteles ca ar fi undeva peste 20000 ron sad.gif dar cred ca poti incerca cu un motor SH, am inteles ca ar fi undeva la 1500 euro

inainte sa se blocheze motorul masina a dat vreun semn?ce ulei foloseai? nivelul era ok ?
komplikatkid
QUOTE(STANCIU CEZAR @ 29 Nov 2013, 11:58)
salut baieti, mi-am luat si eu laguna III din 2010, cu 160.000km acum 3 luni si mi s-a gripat motorul.
Mai exact cuzinetii pe vibrochen.
motor 2.0 dci de la nissan si cutie automata.
La renault mi-au spus minim 10.000 ron reparatia, iar dupa, sa o vand urgent.
10.000 ron sunt 2250 euro.
Ma deranjeaza suma dar mai mult ma deranjeaza faptul ca mi se propune sa o vand deoare ce nu pot garanta ca nu se va intampla din nou.
A cumparat cineva motor nou? (fara accesorii)
multumesc
*



Eu am cumparat motor second din Bucuresti cu 1500 de euro... cu injectoare, rampa de injectie si pompa pe el... fara celelalte accesorii....
Pretul la un motor chel, la Renault este de 27.115 lei!!!!
Masina nu e gata inca!
Ieri s-au trezit ca nu au ulei pentru cutie automata (Stau cu ea in reprezentanta la Renault, la Alba Iulia de 3 saptamani...) si e la mintea cocosului ca iti trebuie anumite lichide.... dar aici nu... plus ca e o operatie care e normata 9 ore... nu ar trebui sa dureze atat reparatia.... acum am alta problema la care nu ii dau de capat... cand strang cutia pe motor, nu se mai roteste motorul.... cand o destrang in partea de jos, se roteste....
Stie cineva care ar putea fi problema?

7 Dec 2013, 09:42:
Am uitat.... schimbul de ulei a fost facut cu 5000 de km inainte.... am facut schimburi la 15000 km si am luat masina cand avea 75.000 km.... acum are peste 120.000 km....
STANCIU CEZAR
Eu am cumparat masina acum 3 luni din germania cu 157.000km, din acelasi loc de mi-am luat o laguna 2, motor 1,9 / 120 cp cu 147.000 km acum 7 ani. Cu laguna 2 am mers fara probleme 7 ani, am ajuns la 260.000 fara nici o problema la motor sau cutie.
Cu laguna 3 am ajuns acasa, sa zicem aprox 2000km + 1500km prin bucuresti si cateva drumuri la tara. (nu am schimbat nimic pentru ca avea vreo 8000km de la ultima revizie)

La 2 zile dupa ce am dus masina, au desfacut motorul si au constatat urmatoarele:

Cuzinetul de la biela pistonului 3 s-a fu--t, s-a astupat gaura de ungere cu span.
A rezultat apoi mai mult span si s-a facut vibrochenul varza.
Span era in baie, in racitor si in filtru.
Uleiul era la nivel, nu era ars, sau cu alte impuritati.

Din ce cauza s-a intamplat?
-probabil cuzineti de o calitate proasta
-majoritatea care au acelasi lucru, erau tot cu, cutie automata
-ei presupun ca acea combinatie intre motor si cutie nu e ok.

Au mai fost urmatoarele alternative: (inainte de a desface motorul)
Motor reconditionat de Nisan 24.000
Motor nou 27.000

Din ultima aproximare, a rezultat pretul de 7000 ron, piese + manopera.
Daca racitorul de ulei este plin de span, + 1200ron.

Mecanicul m-a sfatuit sa vand masina deoarece in istoricul masinii de la reteaua renault, erau trecute alte cateva reparatii la motor.
La 90.000 au schimbat chiulasa cu tot ce cuprinde ea: supape, axa cu came.....
La 120-130.000 au schimbat partea inferioara a blocului motor.
Asta era motivul.
Dar eu vad partea plina a paharului: mai schimb si eu vibrochenul si cuzinetii, palier + biele si am aproape motor nou.

Hai ca am scris un roman.
Va salut.
espacern
QUOTE(STANCIU CEZAR @ 8 Dec 2013, 22:57)
Dar eu vad partea plina a paharului: mai schimb si eu vibrochenul si cuzinetii, palier + biele si am aproape motor nou.

Nu confunda motorul nou cu motorul in care s-a umblat si s-au montat niste piese noi....e diferenta mare de tot.
Cred ca stii deja asta pe piele ta....de la portofel!

@+
STANCIU CEZAR
Motorul nu s-a blocat, a inceput sa bata usor, nu am mai turat mai mult de 1500 ture, dupa 3 km a inceput sa se auda un scartait urat de tot (de fier pe fier) si am oprit-o.

8 Dec 2013, 23:06:
Pardon, un motor cu multe piese noi.
Cu siguranta cel care a cumparat-o cu 0 km, a avut un motor nou si tot varza a fost.
Pacat, aveam o impresie lasata de fosta mea masina, Laguna 2 .....
maytow_airis
La mine a fost invers: am avut LII si dupa ce am avut numai probleme,am zis ca nu mai vreau Laguna never! Si cand am avut 8 mii sa-mi caut o masina,5 saptamani,am intrat pe toate forum.urile de la toate marcile (care se incadrau in bani),si din o gramada de tari biggrin.gif
Si unde am vazut cele mai putine probleme,a fost la LIII 1.5
Asa a rezultat alegerea facuta.
Daca s-a schimbat supaepele,si axa cu came....nu stiu ce sa zic,in germania masinile "scot untul" pe esapament,am fost si am vazut,si de aici cred ca a avut o problema cu intinzatorul.....sau chiar cu lantul....cred...
Am fost de multe ori pe acolo,si sincer le intretin foarte bine,dar "le fierb" la propriu,nu as cumpara de acolo nici daca m-ar ruga!

<span class='edit'>9 Dec 2013, 00:33:</span>
Alte cauze...
Uleiul nepotrivit si raspunsul motorului:

Uzura axului cu came, a culbutorilor sau tachetilor:
uzura apare prin polisajul concav al tachetilor cu rotunjirea varfului camelor
subtierea tachetilor poate sa duca la oprirea comenzii asupra supapelor

Coroziunea cuzinetilor:
o vascozitate prea slaba a lubrifiantului, incalzirea excesiva datorata unei suprasarcini sau dilutiei cu carburant provoaca un defect de lubrifiere prin ruperea filmului de ulei.
corodarea cuzinetilor poate fi provocata si de prezenta in lubrifiant a acizilor organici formati la temperatura inalta[ (The German autobahns)

Uzura la demaraj:
un lubrifiant mai vascos la rece forteaza demarajul sau antreneaza functionarea fara lubrifiere a motorului ducand la distrugerea rapida a cuzinetilor, rulmentilor, a vilbrochenului si axului cu came
uzura la demaraj apare si daca pomparea si vascozitatea nu sunt compatibile cu pompa de ulei pentru a asigura o aspiratie buna si o refulare corespunzatoare de-a lungul circuitului de distributie a uleiului - dimensiunile conductelor si ale filtrului

Uzura cilindrului, a segmentilor, a camasii:
temperatura ridicata la miscarea segmentului in canal provoaca uzura canalului ceea ce poate antrena ruperea segmentului
la contactul piston � camasa: ruptura filmului de ulei antreneaza incalziri anormale (lipsa racirii, fenomene de preaprindere - aprindere) si anuleaza jocurile functionale.

Perforarea pistonului:
poate apare ca urmare a calaminei care se depune pe capul pistonului si pe cel al coroanei; este un compus al carbonului, rezultat la arderea carburantului
depunerile sunt incandescente si actioneaza ca o sursa de pre-aprindere distructiva insotita de perforarea pistonului.

Consum mare de ulei:
se datoreaza punctului de aprindere coborat, volatilitate ridicata si trecerea gazelor pe langa segmenti, ceea ce induce un consum mai mare de ulei
vascozitatea prea mica a uleiului duce la o crestere a debitului de curgere prin jocurile anormale ale garniturilor
komplikatkid
Deci... am noutati....
Kilometrajul la laguna mea a fost dat inapoi... asa cu vre-o 200.000 km.... cel putin...
Am cerut vanzatorului din Germania sa-mi confirme kilometrajul cu care a vandut-o. Romanasul care mi-a vandut-o se va alege cu un dosar penal, pina una alta... sa dea putin cu subsemnatul.... eu am dat banii pe o Laguna cu 74.000 km nu pe una cu 274.000 km...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.