Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mesaj bord
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
vidoch
Buna ziua tuturor,sint la al 3-lea Megane de aceasta data un coupe din 2009,dci, de 110cp in posesia mea de o luna iar deunazi mi-a aparut mesajul :check antipollution system..(masina are filtru particule) Pe test au fost memorate 3 mesaje:
P0380-GLOW PLUG/HEATER CIRCUIT A MALFUNCTION
P0204-INJECTOR CIRCUIT MALFUNCTION-CYLINDER 4
P0202-INJECTOR CIRCUIT MALFUNCTION-CYLINDER 2...la prima pornire dimineata cu motorul rece cam ,,clampane''dupa ce se incalzeste e ok,oricum functioneaza si trage foarte bine!!! Masina pina sa o iau a fost in probe 2 zile nici gind de acel zgomot la rece,cei drept in localitatea de unde am cumparat-o,cind am adus-o acasa dupa un timp a inceput zgomotul si acel mesaj...gurile avizate dau vina pe motorina! Este adusa de ,afara' si are la bord 65000 km,in tara a rulat 2 rinduri de nr.rosii.Poate cineva a intimpinat sau are o alta parere mai pertinenta caci la reprezentanta nu vreau sa am de a face...Ms si o zi buna ..
adytym
du-te undeva in afara orasului si dai putin in ture vreo 20-40 km pana cand se regenereaza filtrul de particule , dar sa o tii cat mai turata , vezi sa nu spargi motorul, problema pe care o ai este ca sa infundat filtrul de particule si trebuie regenerat ,trebuie sa arzi depunerile din filtru mai pe romaneste, probabil va trebui sa-i faci si stergere de erooare. mergi cu ea putin mai turata pe viitor ca nu se intampla nimic, schimba vitezele de pe la 2500 rot/min in sus.
caty2k
Exact cum zice si "adytym" doar ca mai e o varianta in plus! Filtrul ala de particule daca e situat ca la alte masini(pe evacuare, DPF la gama VAG) se poate da jos, scoate ce e inauntru, montat la loc si scos eroarea din calculator sau resoftata masina!

La Seat Leon 2.0 170cp diesel, dupa scoaterea acestuia masina evacueaza gazele mai rapid si se aude putin si mai sportiv!

Din cate stiu, filtrul e montat acolo pentru a evacua cat mai putine gaze, pentru taxa de inmatriculare mai mica(cica protectia mediului)!

La Opel Zafira 2.0 150cp diesel, scos filtru particule + resoftat ... e alta masina! La aceasta ii aparea zilnic, iar cand s'a hotarat scoaterea filtrului, masina mergea cu maxim 10km/h (apasai degeaba acceleratia, nu se accelera) si nor de fum in spate!

Deci ... poti face ce a zis ADYTYM ... iar daca problema persista, gasesti pe google firme care scot filtrul de particule si resofteaza si masini! Decat sa cumperi altul, mai bine faci treaba asta, e mult mai ieftina si scapi si de probleme pe viitor!
vidoch
Ms mult de sfaturi deja o chinuisem in afara orasului la turatii ridicate,am sters erorile si momentan e bine daca mai recidiveaza o sa trebuiasca sa-l indeparte fizic...o zi buna.
IancuMIC
Am si eu o nedumerire; filtrul de particule la Megane 3 1,5 dci E5, este cu aditiv ?
...
LE.
Poate nu e topicul cel mai indicat, dar folosind functia "cautare", n-am gasit unul mai potrivit.
loganmpi16
QUOTE(IancuMIC @ 4 Sep 2014, 19:03)
Am si eu o nedumerire; filtrul de particule la Megane 3 1,5 dci E5, este cu aditiv ?
...
LE.
Poate nu e topicul cel mai indicat, dar folosind functia "cautare", n-am gasit unul mai potrivit.
*


Nu, nu este cu aditiv. Foloseste post-injectia de motorina.
IancuMIC
Multumesc; asadar filtru de particule cu regenerare activa.
Reno98
Buna . Detin la moment un renault megane 3 gt-line automat 2010. Mi sa aprins check anti pollution system . Am facut o diagnostica si mi sa spus ca problema este in ambreaj , ca primul disc din 2 fac alunecare . Poate fi ambreajul cind apare eroare de antipollution??
Merci anticipat.
beraru_010384
Da poate fi ambreiajul, aceiasi eroare mi-a aparut si mie cand a trebuit sa-l schimb. L-am schimbat si totul este ok, de curiozitate cati km are masina?
keos
QUOTE(adytym @ 5 Sep 2013, 21:47)
du-te undeva in afara orasului si dai putin in ture vreo 20-40 km pana cand se regenereaza filtrul de particule , dar sa o tii cat mai turata , vezi sa nu spargi motorul, problema pe care o ai este ca sa infundat filtrul de particule si trebuie regenerat ,trebuie sa arzi depunerile din filtru mai pe romaneste, probabil va trebui sa-i faci si stergere de erooare. mergi cu ea putin mai turata pe viitor ca nu se intampla nimic, schimba vitezele de pe la 2500 rot/min in sus.
*



Daca masina este modelul pe benzina se aplica asta de mai sus? Eu am tot mers cu ea inafara orasului dar n-am fortat-o. Dar nici nu conduc "usurel".
Helloween
Bună seara, Chiar dacă nu s-a mai discutat de o vreme pe acest topic, vin și eu cu o întrebare: în seara asta mi-a aparut și mie mesajul Check antipollution system. Am scanat cu Pyren și mi-a dat eroarea DF092 (am înțeles că ar fi vorba de sonda lambda înaintea catalizatorului). La fosta mașină, din grupul VAG, se putea măsura impedanța în mufa sondei. La aceste sonde se poate face asa ceva?
Atașez mai jos o captură de ecran cu eroarea detectată.
Mașina este 1.6 16v 110CP (benzina+GPL)
Gil26
Atasat cateva capturi despre eroarea inregistrata DF092- Sonda de oxigen amonte din procedura de diagnosticare, valori de referinta, masuratori, verificari electrice, diagnoza CLiP plus schema injectiei si locatie cu mufa sondei pentru MeganeIII K4M866 GPL, tinand cont insa ca si eroarea DF398 este una prezenta as sugera sa se trateze conform si aceasta (pot sa fie legate, plus ceea ce ai scris in celalalt topic).
azaghorth
QUOTE(Helloween @ 18 Mar 2022, 23:37)
La aceste sonde se poate face asa ceva?

Sonda lambda are de regula 4 pini, din care 2 is o rezistenta de incalzire de 5-10 Ohm (aprox)-->care se cam "duce" (adica masurat cu multimetrul arata 0 Ohm, sau mai rar OL adica e intrerupta)-->alta sonda.
Daca rezistenta e buna , poate senzorul e contaminat/murdar, faci o curatare cu alcool/spray contact, nu foarte agresiv
Daca merge bine daca nu, alta sonda
wink.gif
Helloween
Mulțumesc frumos, deocamdata am șters eroarea, nu mi-a mai apărut, o să curăț contactele mufei și aștept să vedem dacă reapare.
Gil26
In postul #12 se gasesc toate detaliile erorii DF092, modul de diagnosticare si verificare plus mufa cu locatia celor 4 pini (iar rezistenta de incalzire a sondei intre primii doi pini 3FB3 si 3GF este intre 7-11 ohm, vezi tabelul din prima captura, plus ca se putea verifica si PR098), insa aceasta eroare a fost doar una inregistrata iar DF398 una prezenta.
Helloween
Gil26, le-am descărcat de când le-ai postat, dar în prima fază, așa cum am scris și mai sus, am sperat sa fie doar un contact imperfect sau ceva temporar. Mulțumesc pentru tot sprijinul acordat!
Gil26
Versiunea de PyRen pe care o folosesti este una mai veche de aceea am insistat pe statusul erorilor, sunt si fisiere modificate care trateaza minor DTC, sugerez sa monitorizezi asta si sper la fel sa fie ceva temporar (problema rezolvata), iar detaliile despre sonda lambda pot sa fie de folos si altor colegi cu probleme comune si destul de des intalnite.
gamerii
Salutare de curând am achizitionat un Renault laguna 3 1.5 110 și după aproximativ 5 mii km a stat puțin la relanti după un drum pe munte apoi am plecat la drum ,după câțiva metri a aparut eroarea ".Check anti pollution system " , am fost cu ea la un tester și au apărut aceste erori atasate in poze.
A întâmpinat cineva aceasta problema?
Mulțumesc.
Clau 75
Buna ziua(gamerii) am aceeasi problema dupa un drum extern de 200 km extern mi s-a aprins in bord,, check anti polution sistem,, insotit de o cheita si martor motor aprins. Ai descoperit problema?
cj98czh
ca sa descoperi problema trebuie sa mergi la un tester si ala sa stie sa il foloseasca . vezi ce erori ai stocate ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.