Vad ca cineva a facut curatenie p-aici, merci, altfel o faceam eu.
QUOTE(sobolan @ 31 Aug 2017, 02:11)
cand mergi mult cu ea e normal ca sar pietricele in capota,pe la arcadele rotilor,sare vopseaua si apare si rugina......tind sa cred ca a fost vopsita in graba din prima.....
Am si doua "ciobituri" de piatra, cam 2x2 mm fiecare, una pe capota motor si una pe aripa stg. fata, se rezolva si alea. Arcadele rotilor spate sunt problematice de fel in zona din poze. N-as spune ca data trecuta a fost vopsita in graba, atata timp cat problemele au fost punctuale, nu generale, iar masina, per total, arata mai mult decat bine.
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 31 Aug 2017, 03:27)
Masinile sunt aproape ca omul,isi traiesc viata apoi dispar.Anii isi arata coltii,indiferent ce am face sa prevenim treaba asta.Ganditi-va ca o sa vina un moment cand vom fii nevoiti sa renuntam definitiv la ele,satui fiind sa frecam la rugina de dimineata pana seara si bineinteles,disparitia totala a pieselor de schimb (piata fiind invadata in continuare de fake-uri care ne pot baga in pamant).Masina noua e masina noua,nu se compara niciodata cu o masina veche de 20-30-40 de ani.
Masina lui Maho am zarit-o in iulie la Brasov,mi s-a parut mai mult decat ok modul in care arata.Dar sa nu uitam: orice am face,oricum am proceda,nu putem opri un proces firesc al vietii.Daciile vechi vor mai trai doar din bunele intentii ale pasionatilor si atat.
Sper ca nu am deranjat cu nimic scriind randurile de mai sus,dar ar fii cazul sa mai deschidem putin ochii
Oricum in iulie se mai adunasera cateva bube in plus fata de intalnirile precedente...
QUOTE(BLUE R 19 @ 31 Aug 2017, 12:30)
maho, arcadele au fost ele curatate, tratate, vopsite dar au ramas pori in tabla (sau erau zone cu tabla asa subtire, incat ulterior s-a perforat, interiorul nefiind protejat), poate chiar care nu s-au vazut dupa slefuire. Este ca si cum ai vopsi o sita, tot comunica ambele parti. O zona din asta, proapat curatata este bine sa o lasi putin sa oxideze superficial, apoi sa o "ataci" cu acul in toate zonele mai inchise la culoare, sa impungi bine ca unde e tabla buna nu se va strapunge, unde e rugina, strat infim...intra.
Atata timp cat nu se poate accesa interiorul elementului si e zona poroasa, este bine sa se foloseasca vreun chit metalic, miniu de plumb, sau acoperire cu plumb, cu lampa. Bati cu ciocanul zonele problematice, sa fie sub nivel, apoi se incarca cu metal.
Corect. Problema e ca (din pacate) miniu de Pb nu se mai gaseste, nu se mai fabrica; am vaga impresie ca s-a cositorit in zona peticului pus acum, o sa mai intreb. N-o fac eu (din motiva multiple), asa ca... daca vor reaparea (dupa lucrare) probleme intr-un termen scurt, le-o duc inapoi pe garantie (ma am bine cu patronul, l-am mai ajutat si eu cu una-alta).
QUOTE(sobolan @ 31 Aug 2017, 14:16)
se poate accesa zona aia de dublura,inainte de a rugini torni ulei mult in ea,eu am bagat ceara....prin portbagaj merge
Ceara s-a bagat data trecuta, prin portbagaj, inca se simte la pipait in "buzunar".
Sa revenim: ieri si azi nu s-a facut nimic
, am promisiunea ca maine intra la pregatirea de vopsire (chit primar). Saptamana viitoare ar trebui sa fie gata.
Deh, chestii multe, dar marunte.