Sa revin cu niste feedback-uri la cateva chestiuni de pe pagina precedenta:
QUOTE(maho @ 12 Dec 2016, 19:18)
.. uzura cuiului pointeau): in ultimele zile, avea un mers f. neregulat la ralanti cu motorul rece, imediat ce incepeam sa imping socul la loc, ocazional chiar se oprea motorul, dupa ce-l turam. Cuiul vechi scapa benzina non-stop, l-am inlocuit, acum sper ca s-a rezolvat si cu consumul mare, si cu bujiile afumate.
Cu consumul (si bujiile afumate) s-a rezolvat, am reintrat in lumea buna cu 7.2-7.5% (de la ~ 9% inainte de schimbarea cuiului); porneste brici la cald, mai greu la rece, ca nu prea nimeresc din prima pozitia exacta necesara pt. șoc, daca-l trag ca inainte e prea mult, se ineaca. In fine, pot trai cu asta. Am renuntat si la efix-ul celor de la Rompetrol, si bag iar de la Petrom sau Lukoil.
QUOTE(maho @ 29 Dec 2016, 12:30)
Ok, am pus la loc releul vechi
M-am trezit ca a inceput si asta vechi sa faca figuri, incarcare f. proasta la ralanti (si chiar turata, cu lumini - incarca normal doar cu pozitiile...), asa ca l-am remontat pe cel electronic, acum e ok.
QUOTE(maho @ 11 Mar 2017, 13:21)
- inlocuit ulei (dupa 5.111 km si 2.300 ml adaugati; consum ~ 450 ml/1.000 km) cu Liqui Moly luat in toamna (cel cu bisulfura de molibden), filtru (dupa 11.114 km) cu Mahle.
Merge excelent cu uleiul asta, si culmea e ca la un drum mai lung (520 km in doua etape) n-a consumat aproape deloc (inainte, la aceeasi distanta, completam ~ 300 ml).
QUOTE(maho @ 11 Mar 2017, 16:55)
Garnituri am pus deocamdata ce-am luat cu o zi inainte (ca si pistonul), de Arcarm srl (par bune, cauciucul moale, facute in 2017)
QUOTE(sobolan @ 11 Mar 2017, 20:57)
Cu arcarm o să plângi după o lună,trust me
A trecut luna si vreo 600 km, si totul e ok, nici o urma de pierdere.
QUOTE(maho @ 31 Mar 2017, 17:24)
sa mai strang piulita cablului franei de mana (o s-o fac cu prima ocazie cand ma bag sub ea), ca-i cursa manetei cam lunga
Fixed, am lasat-o la maxim 9 dinti.