Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reconditionare Dacia 1310 "Diamantina"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
sobolan
QUOTE(ydaniel @ 20 Mar 2017, 14:32)
Elementele de suspensie e normal sa rugineasca la mersu pe timpul iernii,cel mai bine este sa fie sablate si vopsite electrostatic.

*




si ma rog cat ar tine un arc vopsit electrostatic....gandeste-te ca e ARC,e flexibil,ala se da cu o vopsea tot flexibila,asa ar fi teoretic,nu ?masina lui merge ,nu sta la garaj....
Marea belea....au ruginit arcurile si bratele radmasa.gif de parc-o cauta cineva pe burta.....
ydaniel
Cat a fost un rulment de roata?
maho
56, doua bucati (28/buc.).
ydaniel
I-ai schimbat pe toti 4 pe fata?

Normal ar fi ca in orasul URB sa mai gasesti rulmenti...Nimica?
maho
Nu, doar la dr. fata.
Rulmentu' nu mai exista de mult, iar in ultimii ani oricum nu mai faceau marfa de calitate. Acum gasesti "URB" de Barlad, de Suceava, de Alexandria, de... India, etc.
ydaniel
URB-e facut la Barlad,dar cum alta grafica a ambalajului.
Eu sunt tare multumit de crucile cardanice de URB-fff bune calitativ.
Da prin targ,pe la oameni care''lucrau'' la intreprindere nu ai mai gasit?
maho
Prin targ n-am mai fost demult (meteo de Brasov, deh), dar oricum nu ma zgarcesc pt. 28 de lei/buc., cand e vorba de calitate garantata (si pe hartie). Daca ar fi vorba de vreo piesa pe care o pot evalua vizual (la calitate) as zice, dar la un rulment... iar prin targ am vazut ca de obicei vin aceiasi tipi, cu aceleasi piese, nimic deosebit care sa merite atentie (d.p.m.d.v.).

Am terminat azi si cu itp-ul, luat din prima (a doua oara consecutiv cand se intampla asta, ce n-a pupat "Diamantina" in viata ei wub.gif ). Singura chestie, mi-a zis tipul sa mai strang piulita cablului franei de mana (o s-o fac cu prima ocazie cand ma bag sub ea), ca-i cursa manetei cam lunga (corect), si sa ma gandesc la schimbarea bieletelor, ruginite (corect si asta). Le stiam pe amandoua, deci tipul a fost ok, n-a cautat nod in papura.
sobolan
cum adica ? daca-s bieletele ruginite nu-s ok ? eu stiam ca daca au joc in articulatiile sferice se inlocuiesc....eu am lucrat la o banda ITP ceva timp da' sa ma bata sfantu' dac-am mai auzit asa ceva sau dac-am respins vreo dacie pe motivul asta......sau cum muma ciorilor,is ruginite incat s-a gaurit tabla si se rupe??? unsure.gif fa-ma sa inteleg ,te rog !!!
Nu cumva si portfuzetele trebuiesc inlocuite daca-s ruginite ???

URB fac rulmenti buni sau faceau.....acum avem KOYO la Alexandria si-s foarte buni si astia,ca sa tina trebuie inlocuita vaselina din ei,de multe ori se usuca stand la raft......eu am mai avut dacii si stiu ce zic....pe spate merg aia de matiz,pe-asta am "furat-o" de la amicul Blue-R19 biggrin.gif ,momentan am URB si mai am un set noi pentru ambele roti gasiti in dulapul din portbagaj radmasa.gif ....
La spate e crucial cuplul de strangere,de regula se strange usor la masa,se prinde roata si se verifica jocul,se lasa joc mic la rece,la cald ei se dilata si jocul se anuleaza,multi merg pe strans la maxim si dat un sfert de tura inapoi,nu e valabil mereu si e o metoda proasta......daca nu-s stransi corespunzator poti sa-i pui ce rulment vrei,in 500km e facut praf wink.gif

LE: atentie la bieletele "noi" de la bursa...am luat eu o pereche "noi" refacute de cineva,nu mai conteaza....se pun pe o bucsa facuta la strung si se baga la presa sau se bat la ciocan,jocul se va anula dar atentie ca nu e de joaca.......am mai vazut pivoti reglabili.....atentie si la aia,e motiv de respins la ITP......
Ia bielete noi...eu am ASAM si-s bune inca dupa 3500km si drumuri "bune" ....
sorin105
Un pivot de topoloveni este aproximativ 30 de lei.

Nu te juca cu pivoti făcuți la strung,am mai vazut inginerii făcute si se mirau de ce le "cadea" toata.
maho
QUOTE(sobolan @ 31 Mar 2017, 23:44)
fa-ma sa inteleg ,te rog !!!
*


N-am cum, ca n-a fost explicit, a mormait doar "cablul franei de mana trebuie strans, ... bieletele..hmmm..." si asta a fost (plus faptul ca placuta cu seria motorului o port in buzunar, ca-i cazuta de zeci de ani biggrin.gif ), am presupus ca se refera la rugina, ca altfel mormaia "joc la directie" (urmat de revenire, mai mult ca sigur), nu? Nu mai conteaza decat ca mi l-a dat, in rest poa' sa mormaie orice nu sfideaza bunul-simt.
@ Sorin: Pivotii i-am schimbat in 2013, de uzina, n-au probleme.
sobolan
motorul e piesa de schimb acum,nu-ti fa probleme.....cat despre bielete...pai rolleyes.gif ,astepta si el ceva..... rolleyes.gif
maho
S-astepte. Sau sa-i dea nevasta-sa... ca de la mine nu vede: ori nu-i in regula (si ma respinge, remediez pe bune si revin), ori e ok si iar n-am de ce sa-i dau. Dupa ce mi-a dat actele, tipul mi-a zis in particular ca-i place masina, dar nu-i convine (nu doar lui, ci itp-istilor in general) sa faca itp la masini vechi, pt. ca-l iau la intrebari aia de la r.a.r.: "cum, bã, respingi (corect) un plastic din '90- 2000 cu nr. de Bg, care fumega ca un furnal, si vrei sa zici ca dacia aia din '70-' 80 e buna?! Ia sa venim noi in control..." Si atunci majoritatea prefera sa nu se lege la cap. La plecare mi-a oferit o pompita stropgel de picior (pt. 1300, noua blink.gif ), l-am refuzat - pe de-o parte i-am zis ca nu se potriveste cu modelul meu (si nici nu-mi trebuia, sprituitorul meu merge beton), pe de alta parte n-am fost sigur ca mi-o ofera cadou (ca n-a specificat clar asta), si n-am vrut sa-i platesc echivalentul unei spagi. radmasa.gif
Placuta cu seria motorului cred c-o s-o lipesc candva cu un adeziv pt. temperaturi mari, ca n-am chef sa ma complic cu nituire.
maho
Sa revin cu niste feedback-uri la cateva chestiuni de pe pagina precedenta:

QUOTE(maho @ 12 Dec 2016, 19:18)
.. uzura cuiului pointeau): in ultimele zile, avea un mers f. neregulat la ralanti cu motorul rece, imediat ce incepeam sa imping socul la loc, ocazional chiar se oprea motorul, dupa ce-l turam. Cuiul vechi scapa benzina non-stop, l-am inlocuit, acum sper ca s-a rezolvat si cu consumul mare, si cu bujiile afumate.
*


Cu consumul (si bujiile afumate) s-a rezolvat, am reintrat in lumea buna cu 7.2-7.5% (de la ~ 9% inainte de schimbarea cuiului); porneste brici la cald, mai greu la rece, ca nu prea nimeresc din prima pozitia exacta necesara pt. șoc, daca-l trag ca inainte e prea mult, se ineaca. In fine, pot trai cu asta. Am renuntat si la efix-ul celor de la Rompetrol, si bag iar de la Petrom sau Lukoil.

QUOTE(maho @ 29 Dec 2016, 12:30)
Ok, am pus la loc releul vechi

M-am trezit ca a inceput si asta vechi sa faca figuri, incarcare f. proasta la ralanti (si chiar turata, cu lumini - incarca normal doar cu pozitiile...), asa ca l-am remontat pe cel electronic, acum e ok.

QUOTE(maho @ 11 Mar 2017, 13:21)
- inlocuit ulei (dupa 5.111 km si 2.300 ml adaugati; consum ~ 450 ml/1.000 km) cu Liqui Moly luat in toamna (cel cu bisulfura de molibden), filtru (dupa 11.114 km) cu Mahle.

Merge excelent cu uleiul asta, si culmea e ca la un drum mai lung (520 km in doua etape) n-a consumat aproape deloc (inainte, la aceeasi distanta, completam ~ 300 ml).

QUOTE(maho @ 11 Mar 2017, 16:55)
Garnituri am pus deocamdata ce-am luat cu o zi inainte (ca si pistonul), de Arcarm srl (par bune, cauciucul moale, facute in 2017)


QUOTE(sobolan @ 11 Mar 2017, 20:57)
Cu arcarm o să plângi după o lună,trust me


A trecut luna si vreo 600 km, si totul e ok, nici o urma de pierdere.

QUOTE(maho @ 31 Mar 2017, 17:24)
sa mai strang piulita cablului franei de mana (o s-o fac cu prima ocazie cand ma bag sub ea), ca-i cursa manetei cam lunga


Fixed, am lasat-o la maxim 9 dinti.


Rob3rto
Nu recomand nimanui Lukoil, cea mai proasta benzinarie, ever!
Garniturile de etrier n-or sa curga acum, ne auzim prin decembrie, cand da frigul smile.gif
maho
Eu n-am avut niciodata probleme cu Lukoil (cu Petromul, in schimb, am avut o data benzina cu mizerii pusa in Pitesti, de atunci n-am mai avut, nici chiar acolo). Am mai scris parca, am prins o data o promotie de weekend la ei, cu benzina de 98 la acelasi pret (pt. posesorii de card) cu aia de 95; normal, am pus de 98, si am simtit diferenta: o rampa (in Rucar) pe care o urcam obisnuit cu a 2-a, cu benzina de 98 am urcat-o cu a 3-a (masina plina, in ambele cazuri). Renuntasem un timp sa mai bag de la ei, cand a fost scandalul din Cluj (cu apa in benzina, la o anumita statie, cam in aceeasi perioada cand le pusesera procurorii sechestru pe bunuri in toata tara), dar acum vad ca n-au recidivat, sunt ok pt. mine pana acum. Acum am renuntat in schimb la efix (Rompetrol), se pare ca_ cu benzina lor am avut cel mai mare consum (probabil au cel mai mare adaos de aditivi volatili).
In privinta garniturilor... daca au tinut alea de Armcomp, sper sa tina si astea, o sa vad.

Am mai curatit putin rugina care aparuse langa ultima gaura de scurgere din pragul stang si pe capatul de jos (langa fusta)al aripii drepte - fata, plus protejat cu un grund cenusiu care mi se pare foarte bun (Klar Professional GF 11-1, grundfiller HS gri", facut de Policolor.
[attachmentid=1628060329] [attachmentid=1628060330]
sobolan
Belea ornamentele alea de inox de la prag down.gif .....am facut bine ca nu le-am pus inapoi......ai face bine sa infunzi scurgerile si sa torni mult ulei in praguri,de motor,nefolosit.....il lasi asa vreo 3 zile si dup-aia ii dai drumu' ....
Cu garniturile alea ai sa te lamuresti repede......eu is patit....
maho
Pe la scurgeri s-a prelins ceara de la Ixell (componentul 2) cand am bagat de doua ori prin toate gaurile, nu am probleme cu pragurile.
maho
QUOTE(maho @ 10 May 2017, 11:59)
Pana sa schimb ultima oara uleiul, imi manca ~ 450 ml/1000, dar de cand am pus LM-ul (de vreo 600 km) n-a fost nevoie sa adaug nimic deocamdata.
*


Dupa ce-am facut niste drumuri mai lungi (cea ma mare parte pe "drum european") si-am mers ca pe circuit pe bucati sanatoase, era imposibil sa nu se simta si la ulei: am adaugat ~ 200 ml dupa aproape 1.200 km. Au dreptate astia de la tv cu emisiunea "standard pt. est", uleiul nemtesc veritabil isi merita banii cu varf si indesat, inclusiv la capitolul fonic, in mod clar. La benzina am scos intre 6.23-7.1%, ca in vremurile bune.
Vara-mea cica: "ba ej' nebun?! motorul tau se aude mai bine decat Santa-Fe-ul meu!".
BLUE R 19
Pai...daca e tractor radmasa.gif sau nu...
sobolan
tura viitoare sa incerci MOL 15w40,e mai ieftin dar o sa vezi,la mine pe 3 motoare de dacie nu da gres.....nu merita prea mare risipa de ulei in dacie,daca nu-l tii prea mult nu se merita.....intr-adevar ca uleiul e viata motorului ....la tine fiind motor de 1.3 cu chiulasa fara simeringuri pe supape e posibil sa-l pape pe la supape,adica e foarte posibil sa ai un motor in mintile lui(ca si set),e ceva natural sa-l pape,cand mai umbli la motor pune-i simeringuri pe ghidurile supapelor (daca poti si e varianta de chiulasa mai noua cu ghiduri lungi) sau cauta o chiulasa buna 102-13,cam singura care se impaca ok cu setul de 1300......
MuciX
Acum sa imi fie scuzat, dar in conditii de mers la "drum lung", mai turat si cu opriri putine mi se pare perfect normal consumul ala.
sobolan
corect + ca are cutie in 4 si daca vrea 90-100 obligat se tureaza....
maho
In situatia actuala, n-am nici un motiv sa umblu la chiulasa sau motor, iar la ulei nici atat; cred ca bisulfura aia de molibden care-i da nuanta cenusie isi face treaba mult mai bine decat ma asteptam initial, iar la cum am mers (Calarasi - Bacau, 330 km facuti in 5 ore, a fost o ambitie personala care-a iesit si netaxata de radar), consumul ala de ulei e mai mult ca perfect, sub ce credeam c-o sa iasa.
Am mers bucati destul de lungi intre 100-110, cu un maxim scurt de 120. Am zgomot mai mare intre 90-95, la viteza "de rezonanta", peste incepe copiloata sa faca zgomot. tongue.gif Evident ca asfaltul bun si traficul decent ajuta, poate si benzina de 99 cu care-am facut ultimele doua plinuri.
sobolan
anvelopele-s de 155 sau 165 ?
maho
155, evident.
sobolan
Eu merg cu 165 si fac zgomot mai mare decat alea de 155 ,e logic.......
Revenind la oile noastre,ca sa zic asa,uleiul ala LM e bun,din ce m-am mai documentat si eu recent consumul de ulei si benzina mi se pare corect......
Cutia mea de viteze,aia in 4, era de tractiune....dupa 80 se tura rau motorul,suspectez un 3500 la 80,aia a ta poate e altfel la rapoarte ....la cutia in 5 am treapta 4 mai lunga decat treapta 4 de peaia in 4....
maho
QUOTE(sobolan @ 19 May 2017, 12:49)
Cutia mea de viteze,aia in 4, era de tractiune....dupa 80 se tura rau motorul,suspectez un 3500 la 80,aia a ta poate e altfel la rapoarte ....la cutia in 5 am treapta 4 mai lunga decat treapta 4 de peaia in 4....
*


Si asta-i tot "de tractiune", nu pot trece neam de 125 max., indiferent ca-i masina plina sau nu; la 85 e inca liniste, dupa normal ca se aude, dar "rau" doar in intervalul de mai sus (90-95), peste 95 se aude ca-i mai turat motorul, dar zgomotul general e mai digerabil, mai "rotund" si mai slab decat la 94. Probabil chestie de lungimea de unda, pt. cine-si mai aminteste de la fizica.
E diferenta mare intre cutiile cu 4 si cele cu 5, cred ca la toate treptele/rapoartele; am mers in trecut cam un an cu una in 5, era flexibila, puteam merge lejer intr-a 5-a cu 50/h (chiar daca incorect) prin oras, asa cum acum, cu a mea in 4, pot merge la fel de lejer (uneori o fac, alteori nu) cu a 4-a la 40/h, cand n-am nevoie de acceleratie rapida.
sobolan
QUOTE(maho @ 19 May 2017, 14:12)
era flexibila, puteam merge lejer intr-a 5-a cu 50/h (chiar daca incorect) prin oras,
*



si are si repriza buna.....de la 50 urca repede la 90 cu motorul de 1400 biggrin.gif
DACIOTUL_97
QUOTE(sobolan @ 1 Apr 2017, 21:08)
motorul e piesa de schimb acum,nu-ti fa probleme.....
*



Poti sa detaliezi ? Stiam ca numai in alte tari e valabila treaba asta.
sobolan
ce sa detaliez.....iei un motor de dacie,il pui pe masina,te duci la RAR,platesti o taxa,ti se iau noxele,completezi o foaie si iti trece noul motor in carte.....
maho
Despre releu
QUOTE(maho @ 19 Apr 2017, 17:12)
.. l-am remontat pe cel electronic, acum e ok.

L-am schimbat azi iar, tot cu un Malvina cu fir de referinta, ca de-asta am gasit. Precedentul baga la ralanti + lumini doar 13.1, in rest era ok.
Cu asta nu s-a schimbat treaba:
Masurat pe baterie: - ralanti fara consumatori 14.3, turata fara consumatori 14.36;
- ralanti cu lumini 13.1, cu aeroterma 14.4, cu aeroterma si lumini 12.81;
- turata cu lumini 14.44.
Masurat pe releu: - ralanti fara consumatori 9.1 turata fara consumatori ~ 3;
- ralanti cu lumini 11.7
Il las dracu' asa, ca tot nu prea stau cu luminile aprinse la ralanti.
maho
QUOTE(maho @ 20 Apr 2017, 15:58)
Am mai curatit putin rugina care aparuse langa ultima gaura de scurgere din pragul stang si pe capatul de jos (langa fusta)al aripii drepte - fata, plus protejat cu un grund cenusiu care mi se pare foarte bun (Klar Professional GF 11-1, grundfiller HS gri", facut de Policolor.
[attachmentid=1628060329] [attachmentid=1628060330]
*


Update wacko.gif : [attachmentid=1628066561] [attachmentid=1628066562]
Astea, plus rezolvarea profi a celor de aici, o sa intre in lucru pe la sfarsitul lui august, ca nu-mi place sa vad rugina.
Ov
ia si tu o sticla de d'asta si n-o sa mai ai surprize
maho
As lua, dar asta rezolva doar partial problema. Oricum trebuie si vopsita dupa, de-aia o duc la meseriasi. O sa-mi aplice (probabil, eu o sa le cer) Corroplex cred, cum au facut acu' 4 ani. Convertor de rugina as fi putut sa aplic si eu, cu ixellul pe care l-am folosit anul trecut la aripa spate, acolo se prezinta mult mai bine, dar deh...; blush.gif
Acu' 4 ani, cand mi-au facut masina, au dat cu corroplex doar unde era rugina, iar aripile, fiind noi, doar le-au vosit.
Ov
Eu as curata singur locul, as da cu ceva convertizor de rugina, grund, vopsea local mai ales ca e jos si nu se vede nimic.
maho
Daca ar fi doar acolo (dedesubt sub aripa dr. fata si in dreptul gaurii de evacuare de la prag), as face-o eu, ca acum m-am convins ca trebuie protejat pe ambele fete, nu doar exteriorul, dar mai sunt locuri unde e vizibila orice lucratura neprofesionista, ca la aripa dr. spate de exemplu, sau micile "bubite" de deasupra farurilor.
Poate fac si jantele (sablat, vopsit, lacuit, etc.), pt. ca, desi la exterior arata inca bine, la interior le-a mai lovit rugina in zonele unde a mai curs in trecut lichid de frana, la schimbare.
Vreau s-o am impecabila pt. semicentenarul de anul viitor, cand cred ca va fi o expozitie misto... si sunt exigent nu doar cu masinile altora, ci si cu a mea. rolleyes.gif
sobolan
asa-i dacia care merge,mereu mai apare cate un punct de rugina pe ici-colea.....si pe la mine au mai aparut pe la capota de la pietricele luate in bot,ploi si alte celea.....da-i inainte cu ea,e dacie,merge up.gif
maho
La o intalnire de tunate 04.gif
[attachmentid=1628067007]

Pe drum inapoi am depasit tot ce-am prins, asa ca a trebuit sa completez iar uleiul, am ajuns cam la acelasi consum ca si cu precedentul (~ 440 ml/1000), acceptabil inca.

DACIOTUL_97
Îmi pare rău că nu am avut vreme sa te salut.Eram și eu cu "plasticul" pe acolo.
Îți mulțumesc pentru urarea făcută pe celălalt topic smile.gif
maho
Nici o problema, n-am stat prea mult ca era prea cald, iar berea fara alcool e mizerabila.
Cu placere.
Rob3rto
Ne-am bucurat ca ati ajuns, eu unul nu ma asteptam tongue.gif Sper sa ne vedem si anul viitor!
maho
QUOTE(maho @ 20 Jul 2017, 14:53)
Daca ar fi doar acolo (dedesubt sub aripa dr. fata si in dreptul gaurii de evacuare de la prag), as face-o eu, ca acum m-am convins ca trebuie protejat pe ambele fete, nu doar exteriorul, dar mai sunt locuri unde e vizibila orice lucratura neprofesionista, ca la aripa dr. spate de exemplu, sau micile "bubite" de deasupra farurilor.
Poate fac si jantele (sablat, vopsit, lacuit, etc.), pt. ca, desi la exterior arata inca bine, la interior le-a mai lovit rugina in zonele unde a mai curs in trecut lichid de frana, la schimbare.
Vreau s-o am impecabila pt. semicentenarul de anul viitor, cand cred ca va fi o expozitie misto... si sunt exigent nu doar cu masinile altora, ci si cu a mea.  rolleyes.gif
*



Dupa cum spuneam, sfarsit de august = ne apucam de lucru.
Ziua 1: [attachmentid=1628069373] [attachmentid=1628069374] [attachmentid=1628069375] [attachmentid=1628069376] [attachmentid=1628069377]

+ deblocat faimoasa usa stanga spate. A durat vreo 10 secunde si sclipirea de geniu a unui mecanic cu adevarat priceput in dacii. Deocamdata nu va zic cum. biggrin.gif
maho
Ziua 2-a, aripi spate. La dreapta, s-a hotarat ca ar fi prea gros chitul necesar pt. aducere la nivel, asa ca s-a optat pt. decupare si sudarea unui petic mic:
Dreapta: [attachmentid=1628069578]
Stanga, mai lejer: [attachmentid=1628069579]
sobolan
cati km faci pe an cu ea ? huh.gif
maho
Maxim 4500.
MuciX
Tu ai facut-o acum 2-3 ani parca. Te asteptai sa o repari tabla atat de curand? O tii si in garaj, nu?
Mie mi se pare cam timpurie rugina. Ai spune ca e calitatea lucrarii de atunci, tabla prea veche, sau exploatarea?
Ma surpinde, sincer.
maho
4 ani.
Per ansamblu nu ma pot plange, arata foarte bine (de la mai mult de 3 m, sa zicem), e admirata, dar detalii marunte apar pt. mine. Nu vreau sa le las sa se extinda (problemele punctuale). Tabla (exceptand aripile fata, Conex, deci calitate slaba prin definitie) are totusi 34 de ani, iar "minunile" gen Corroplex sau alti convertori/stopanti/etc. de rugina nu tin "o viata", mai ales in cazul elementelor sudate (chiar si din fabrica, tot sudura e). Da, o tin in garaj, dar jos e pamant batatorit si pietruit, iar prin acoperis se mai preling picaturi la ploaie, printr-un loc greu de depistat. Nu-i al meu garajul, nu pot face prea multe in privinta asta.
Exploatarea in nici un caz, am grija de ea mai mult decat altii; probabil tabla pe primul loc (dar la 34 de ani zic ca-i f. bine, totusi), iar lucrarea... a fost buna de banii aia (totusi n-a fost desfacuta la ultimul surub). Un utilizator normal, cu pretentii medii, n-ar fi facut-o acum, la stadiul general in care se afla, si oricum n-o refac (vopsitorie) complet. Sper sa iasa fara diferente. La final mai primeste un tratament cu ceara prin cavitati, echivalentul Gerovitalului tongue.gif
Jantele, de ex., la exterior arata inca f. bine, dar au la interior (unde nu se vede) zone cu rugina pe unde nu s-au sters bine urmele de lichid de frana la schimburile din trecut. Nu-mi place chestia, asa ca le fac iar.
MuciX
up.gif
sobolan
QUOTE(maho @ 30 Aug 2017, 10:39)
Maxim 4500.
*



curios lucru....cand mergi mult cu ea e normal ca sar pietricele in capota,pe la arcadele rotilor,sare vopseaua si apare si rugina......tind sa cred ca a fost vopsita in graba din prima.....
Produsele astea care neutralizeaza/omoara rugina is foarte ok ,folosite corect prelungesc mult viata tablei.....oricum ,nimic nu e ca tabla noua chiar fie ea si de conex,o aripa luata noua de conex si antifonata corect tine de rupe,problema e ca nu prea se aseaza corect pe masina,nu se potriveste la gauri,eu am aruncat una de aia noua.....
DACIOTUL_97
Masinile sunt aproape ca omul,isi traiesc viata apoi dispar.Anii isi arata coltii,indiferent ce am face sa prevenim treaba asta.Ganditi-va ca o sa vina un moment cand vom fii nevoiti sa renuntam definitiv la ele,satui fiind sa frecam la rugina de dimineata pana seara si bineinteles,disparitia totala a pieselor de schimb (piata fiind invadata in continuare de fake-uri care ne pot baga in pamant).Masina noua e masina noua,nu se compara niciodata cu o masina veche de 20-30-40 de ani.

Masina lui Maho am zarit-o in iulie la Brasov,mi s-a parut mai mult decat ok modul in care arata.Dar sa nu uitam: orice am face,oricum am proceda,nu putem opri un proces firesc al vietii.Daciile vechi vor mai trai doar din bunele intentii ale pasionatilor si atat.

Sper ca nu am deranjat cu nimic scriind randurile de mai sus,dar ar fii cazul sa mai deschidem putin ochii biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.