QUOTE(bucatzel @ 22 Sep 2015, 20:41)
Si asta, dar nu cred ca e legatura intre ele, pozitiile sunt diametral opuse
QUOTE(maho @ 6 Oct 2015, 14:30)
"De joi, pana mai apoi". Adica vreo 250 km... daca-i cuminte, ii fac cadou si-un radiator (mare) de Romradiatoare, ca rahatul asta turcesc se cam umezeste pe sub el.
Noutati in ordine crono:
De prin noiembrie am pornit-o la garaj de vreo 4-5 ori (mare gresala), a pornit din ce in ce mai greu, motorul s-a incalzit destul de greu, s-au afumat bine bujiile, fum ca la cocserie la ralanti cu socul tras (fara nu statea neam);
Drum lung, si-a dat drumul la mers de-abia dupa ~ 20 km de forjat prin oras; dupa ce am schimbat bujiile la destinatie, s-a normalizat totul;
Pe drum, surpriza - n-au mai aparut stropii de antigel pe capota, deloc, deci totusi capacul pompei e ok,
QUOTE(tunderbird @ 23 Sep 2015, 09:21)
Poate sa scape cateva picaturi pe la aerisitorul de la pompa
Se pare ca si-a revenit.
La destinatie, a doua zi am gasit antigel sub radiator, si locul pe unde plange consistent, stanga jos, in dreptul fuliei de alternator; am astupat cu ce-am gasit gaura, de m-a tinut pana acasa fara sa mai pierd antigel. E clar, radiatorul de cupru (de Romradiatoare, mare) e un "must".
Inlocuit borna cablului de "-" cu una noua (cea veche era crapata), curatit trese de masa, verificat incarcare, se pare ca trebuie sa schimb iar releul, asta nu baga suficient la ralanti cu consumatori.
Spalat, uscat, bagat la hibernare pana-n primavara, si bateria in casa.