Ma hotarasem de anu' trecut sa-i fac "babei" o bucurie, si s-o repar ca lumea (tinichigerie + vopsitorie, complet). Normal ca dupa ce am mostenit-o de la batranu' (2009), am mai schimbat una-alta (nimic esential), + ceva imbunatatiri minore, dar nu fusese desfacuta complet niciodata, era la vopseaua originala, si "mi s-a pus pata" s-o pastrez, din mai multe motive (unul fiind si tablaria, in general mentinuta bine, in ciuda varstei).
Cateva poze mai vechi: [attachmentid=1627903561] [attachmentid=1627903562] [attachmentid=1627903563] [attachmentid=1627903564][attachmentid=1627903571] ; in primavara m-am ocupat personal de fusta fata (curatit, grunduit, vopsit): [attachmentid=1627903565] [attachmentid=1627903570] . In timp, am avut parte si de "ne pare rau, nu facem dacii", si de "nu se merita", dar si de sfaturi si contacte utile, suport moral si material. Celor din ultimile 3 categorii, le multumesc.
Luni a poposit in service (cerinta mea la intrebarea "ce vreti sa faceti cu ea?" a fost "sa ma mai tina inca doua vieti" ), si a fost dezechipata; probleme pre-antifonare-vopsire (cunoscute, de altfel): aripile fata ruginite jos, bara fata urata ca dracu' (va fi schimbata), podeaua fata cu ceva rugina si cate-o gaura mica pe fiecare parte, puntile pline de rugina superficiala, parbrizul (cu o mica fisura) va fi schimbat (deja il am pe cel nou, Pilkington), la fel si chederul aferent, culisele/perie de geamuri vor fi schimbate, chederele de usi, posibil (inca nu m-am hotarat, ca nu-i urgent) planetarele + simeringurile... si mai vedem.
Prima zi de service, dezechiparea: pe sub aripi, nesperat de bine, la fel si locasul farurilor, nestrapunse de rugina. Podeaua fata dupa cum am spus, cea spate in general ok, usile, portbagajul, tavanul, pragurile ok: [attachmentid=1627903572][attachmentid=1627903573] [attachmentid=1627903574] [attachmentid=1627903575] [attachmentid=1627903577] [attachmentid=1627903578] [attachmentid=1627903579] [attachmentid=1627903580] [attachmentid=1627903581] [attachmentid=1627903582] . Din pacate (chiar daca-mi voi lua critici), am decis (din motive legate de ... diagrama Fe-C) ca aripile nu le voi repara, ci le voi inlocui (evident, cu Conex, care si-asa, de-abia le-am gasit - se pare ca nu se mai fabrica de vreo 2 ani, deci... ). Asta e, nu vorbim de o restaurare.
Maine - poimaine, ziua 2-a de poze in service.