ATENTIE NU SUNT RESPONSABIL PENTRU EVENTUALE PROBLEME APARUTE

1-Se destrang prezoanele, se urca masina pe cric, pe butuci si neaparat inca un sistem de asigurare sa nu cada masina (eu am folosit propria roata bagata sub masina)se da scutul de plastic motor jos pentru acces mai bun la burdufele caseta-bieleta [attachmentid=1627901117]

2-Se destrange piulita respectiv contrapiulita de pe capat bara,bieleta (cheie de 16 si 22 nu imi aduc aminte exact) ,dupa ce am desfacut piulita de pe capatul de bara se loveste cu ciocanul sa cada din fuzeta (iese foarte usor nu loviti tare)[attachmentid=1627901118]

3-Se dau sigurantele si burduful jos - pentru siguranta de pe caseta a fost necesar sa ma bag sub masina [attachmentid=1627901120] [attachmentid=1627901119]

4- Se desface capatul de bara si se numara numarul de filete desfacute (pentru a pastra cat de cat aceeasi pozitie a rotii pe directie) , se desface si bieleta de pe axul casetei --- aici avand o cheie de 32 prea mare din punct de vedere fizic am folosit un mox(papagal) pentru desfacerea ei [attachmentid=1627901121]

5-Se monteaza bileta se strange cu putere pe axul casetei , se aseaza burduful la loc , montam si capatul de bara cu contrapiulita numarand numarul de filete sa fie acelasi ca si la cel vechi , se strange piulita de la captul de bara pe fuzeta si fuga la service pentru reglarea directiei [attachmentid=1627901122] [attachmentid=1627901123]

Motivul schimbarii a fost unul evident , troncanea pe drum cu piatra (bieleta si capat de bara dreapta varza) , le-am schimbat si pe stanga si am folosit acelasi producator pentru a avea aceeasi rezistenta la stres FEBI