Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lucrari Detailing Auto
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Anunturi - Oferte Permanente
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
sharkky
Salutare!

Initiez acest topic pentru a-mi prezenta micile lucrari din timpul liber ...
Detailing-ul este unul dintre hobby-urile mele si m-am gandit ca-l pot prezenta si aici smile.gif
Nu folosesc pasta de dinti/Axion pentru polishat farurile, nu curat banchetele/scaunele cu perdeaua (cum se vehiculeaza in alte locuri), nu polishez o masina intreaga in 2-3 pasi in 3-4 ore, cum am vazut pe alte forumuri.
Folosesc produse dedicate fiecarei operatiuni.

Preturile le ofer in functie de cerintele clientului si de starea in care se afla masina.
Informativ, reconditionarea unui set de faruri matuite grav, ar costa aproximativ 80 - 120 lei (una sa e reconditionezi un far de Opel Astra G si alta e sa reconditionezi unul de Astra H sau Vectra care sunt aproape duble ca si suprafata).

Opel Corsa D - Corectie minora
Masina in cauza este o Corsa D, apartinand unui bun prieten.
Un "binevoitor" i-a sters aripa spate si s-a facut nevazut ...

Zona a fost spalata repede cu ONR si stearsa cu o laveta de microfibra.
Cateva imagini cu defectul ...
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Wetsanding-ul a fost refuzat categoric de catre proprietar fiind multumit daca nu se mai vedea asa rau.
Ne pregatim de lucru ...
Menzerna Power Gloss pe pad-ul albastru de la Scholl ...
user posted image

Dupa 2 treceri ...
user posted image

user posted image

Asa arata vopseaua pe toata masina ...
user posted image

Dupa a 3-a trecere ...
user posted image

Un mic 50/50 ...
user posted image

Rezultatul, dupa stergerea cu IPA
user posted image

user posted image

Materiale folosite:

- orbitala Shine Mate Dual Action 600
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- alcool izopropilic
- pad albastru Scholl 85mm
- Menzerna Power Gloss

Pot spune ca s-a corectat in proportie de 95%, amicul fiind foarte incantat.
Nu au ramas urme de la Power Gloss, nefiind nevoie de un pas de finish.
Durata corectie: ~30 minute



17 Jun 2013, 23:50:
Fiat Punto - Reconditionare faruri

Masina in cauza este un Fiat Punto din 2001.
Am fost solicitat pentru o reconditionare a farurilor, care erau intr-o stare deplorabila.

Starea farurilor inainte sa ma apuc de treaba …
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Am inceput prin a le izola cu banda alba, care a cedat destul de repede la apa, fiind nevoit sa o scot pe cea de la 3M.
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Am folosit hartie abraziva de la Smirdex cu granulatie 1000,2000
user posted image

Dupa finalizarea wetsanding-ului, am trecut la indepartarea urmelor lasate de hartia abraziva.
Pe spot pad-ul albastru de la Scholl am folosit Menzerna Power Gloss iar ca finish, spot pad-ul portocaliu de la Scholl cu Menzerna Power Finish.
La sfarsit, am aplicat 3 straturi de Collinite 476S.
user posted image

Un 50/50 ...

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image


user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Am sarit unele etape din poze pentru ca masina trebuia sa plece cat mai repede la un drum de 400 km ...


Materiale folosite:
- banda mascare 3M 3434
- hartie abrazivaSmirdex 1000, 2000
- masina orbitala Shine Mate 600
- spot pad-uri Scholl Concepts albastru, portocaliu
- Menzerna Power Gloss + Power Finish
- alcool izopropilic
- ceara Collinite 476S

Durata:~ 2 ore


17 Jun 2013, 23:52:
Voi mai reveni cu lucrari in zilele urmatoare, nu le pot posta pe toate in acelasi post din cauza numarului mare de imagini.
mishu999
Un pret informativ pentru curatare tapiterie la un A4 2003?
sharkky
Textil? Scaune + bancheta?
Pe o scara de la 1 la 10, cam cat ar fi de murdara? (1 extrem de putin, 10 situatie grava)
1-2 poze?
sharkky
Ford Monde MK3 - Corectie minora capota (masina personala)

Beleaua a fost intr-un weekend, crezand ca va fi unul dedicat odihnei, fara prea mult stres si munca ...
Ma pregateam sa plec sa lucrez niste stalpi in fibra la Corsa si am vazut "minunea": cineva care a savurat o shaorma si nu stiut unde sa arunce "cotorul" sau restul din punga, a zis sa o intinda pe lateralul masinii iar ambalajul cu resturi, le-a pus pe masina, la baza parbrizului, langa stergatoare; un maidanez nemancat, care nu are nicio vina desi l-as fi decapitat pe loc, s-a urcat cu minunatele labutze cu gheare netaiate pe una bucata capota, pentru a savura o minunatie de shaorma, sau un gunoi ...

Am inceput prin a studia defectele ...
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Am mascat zona ce urma a fi corectata
user posted image

A 2-a zona ...
user posted image

Defectele din zona 2 nu erau asa pronuntate ca cele de mai sus, unde a avut loc festinul..
user posted image

Ne pregatim cu spot pad-ul albastru de la Scholl Concepts , in combinatie cu Menzerna Power Finish.
user posted image

Dupa 2 pase
user posted image

user posted image

Un defect de cand am luat masina.
Astept vopseaua de retus pentru a o suprima cat mai mult.
user posted image

Pentru finish am folosit un spot pad galben de la Menzerna combinat cu 3M Extrafina (sau Ultrafina). Nu stiu care din ele este pentru ca nu a venit in ambalajul original.
user posted image

50/50 dupa indepartarea benzii de mascare in partea de jos
user posted image

50/50 in partea de sus a capotei
user posted image

Final de corectie capota ...
user posted image

Daca tot desfacusem orbitala, am zis sa scot si o julitura de pe bara spate
user posted image

user posted image

Aceeasi combinatie ca si pe capota, spot pad-ul albastru de la Scholl si Menzerna Power Finish
user posted image

Nu am insistat foarte mult pentru ca venise ploaia ...
user posted image

Sunt multumit de corectie!
Masina are nevoie de o revigorare completa, dar asteptam vopseaua de retus ...

Materiale folosite:
- orbitala Shine Mate 600
- spot pad albastru Scholl Concepts
- spot pad galben Menzerna
- Menzerna Power Finish
- 3M Extrafina (sau Ultrafina) - a lucrat foarte bine
- IPA
- lavete pentru indepartarea uleiurilor de polish
- banda de mascare

Durata: ~30 minute

shteffanivlad
Ma intereseaza preturi pentru:

1. Polish faruri Audi 2003. Nu sunt jalnice, dar nici ok. Da-mi o plaja de preturi, si vedem mai departe
2. Polish integral pentru un Mecedes A Classe 2001 cu o zgarietura adanca facuta de cheie pe partea stanga si diverse zgarieturi si zone matuite de-a lungul vremii.
3. polish plafon (usor) si curatare tapiterie Megane 2.2 cu tapiterie textil/piele bej.

Si inca ceva: vin eu sau vii tu?
sharkky
Salut!

O luam pe rand:

1. 70-80 lei
2. Trebuie sa vad masina live sa-ti pot da un pret. Sunt cateva etape ce trebuiesc parcurse pentru a obtine un rezultat bun spre foarte bun.

In principiu, etapele principale ar fi urmatoarele:
- prespalare
- spalare prin metoda celor 2 galeti (2BM)
- decontaminare
- inspectie amanuntita a defectelor
- corectie in 1, 2 sau cel mai rau caz, in 3 pasi
- aplicarea dressing-ului pe zonele cu plastic nevopsit
- aplicare LSP (last step protection sau cum e mai popular, ceara solida in 1 sau 2 straturi)
- aplicare tratament hidrofob geamuri
- predarea masinii

3. 250 lei ambele operatiuni.

In cazul in care nu dispui de un garaj/curte acoperita, se ia in considerare prima varianta: vii tu ...

Numarul meu de telefon este in semnatura, nu ezita sa ma contactezi.
sharkky
O corectie la un set de triple de Opel Corsa D ...

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Ca protectie, s-au aplicat 3 straturi de ceara Collinite 476S.
L!nuX
Salut

ma intereseaza polish 1 far renault megane

curatare 2 fete usi , scaunele din fata si cotiera , nivel de murdarie fete 3-4 in special praf , scaune 2-3

Multumesc

sharkky
VW Bora - Reconditionare faruri

Masina in cauza este a unei prietene apropiate, aproape ca nu mai vedea noaptea smile.gif

Starea initiala a farurilor
user posted image


user posted image


user posted image

Wetsand cu P1000
user posted image

P2500 urmat de P3000
user posted image

Primul este gata, dupa 3M FCP si Menzerna 106FA
user posted image

Un mic 50 / 50
user posted image

Al 2-lea far, P1000
user posted image

Intre timp, farul stanga a primit un strat de Collinite 476S
user posted image

Un 50 / 50 (stanga P3000 - dreapta P2500)
user posted image

Dupa 3M FCP + Menzerna 106FA
user posted image

Ambele faruri au primit cate 2 straturi de ceara Collinite 476S, la interval de 30 min.

Finalul:
user posted image

Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- masina orbitala Shine Mate ERO 600
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- spot pad portocaliu Scholl Concepts + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA


Timp de lucru: ~ 2h30
MyKe89
Salut!

Pentru interior, ce metode si/sau materiale folosesti? Ma intereseaza pentru un Passat Variant din 2001, interiorul este gri, textil, iar gradul de murdarie e undeva pe la 8/10. smile.gif

Multumesc!
sharkky
Pentru interior se folosesc materiale dedicate curatarii tapiteriei/mochetei (Valet Pro Heavy Duty Extractor, Pulimax, lavete la greu smile.gif etc. ) combinate cu un aspirator cu injectie / extractie (cu functie de injectare a apei/solutiei in material si extragerea mizeriei).
Voi posta in zilele ce urmeaza alte lucrari, printre care si o Toyota Auris cu un grad ridicat de mizeri la interior ...
MyKe89
Am primit PM. E OK, dar un pret / interval de pret imi poti comunica? Multumesc.
sharkky
Undeva intre 140-180 as spune ...
Trebuie sa arunc si un ochi la interior, sa vad cat de afectata este tapiteria ...
fiul
Salut! Un polish din bara in bara la un Megane 1 gri sobolan? Vopseaua arata foarte bine doar ca pe capota si partial pe o aripa si plafon sunt punctulete cat varful de ac de vopsea alba. Bani, timp si locatia. Multumesc si spor la clienti.
sharkky
Asa cum am mentionat si mai sus pentru alt coleg, trebuie sa vad masina live sa-ti pot da un pret. Sunt cateva etape ce trebuiesc parcurse pentru a obtine un rezultat bun spre foarte bun.

In principiu, etapele principale ar fi urmatoarele:
- prespalare
- spalare prin metoda celor 2 galeti (2BM)
- decontaminare
- inspectie amanuntita a defectelor
- corectie in 1, 2 sau cel mai rau caz, in 3 pasi
- aplicarea dressing-ului pe zonele cu plastic nevopsit
- aplicare LSP (last step protection sau cum e mai popular, ceara solida in 1 sau 2 straturi)
- aplicare tratament hidrofob geamuri
- predarea masinii
Punctuletele sunt de la vopsea straina (gazare) sau sunt mici ciobituri de la pietre si se vede grundul?

Timp: 2 zile, operatiunile de mai sus

Pret: se face la fata locului. Ca o idee, se porneste de la aproximativ 450 - 500 lei. Nu fac polish ca la spalatorii, si in cateva saptamani, e la loc, zgariata.

Locatie: Undeva in zona Halei Traian
Mai repede de atat ar insemna sa dau rasol, si sa nu iasa treaba buna.
sharkky
Toyota Auris - Detailing interior

Masina in cauza este o Toyota Auris, cu aproximativ 78.000km la bord ...

Interiorul se prezenta cam asa, cand am luat-o in primire ...
[attachmentid=1627900198] [attachmentid=1627900199] [attachmentid=1627900200] [attachmentid=1627900201] [attachmentid=1627900202] [attachmentid=1627900203] [attachmentid=1627900204] [attachmentid=1627900205] [attachmentid=1627900206] [attachmentid=1627900207]

Dupa sesiunea de poze, am demarat la curatarea plafonului care nu era foarte murdar si nu am avut cum sa-i fac poze inainte/dupa ...
Curatarea s-a facut cu Pulimax diluat 1:10, aplicat cu pulverizatorul si apoi sters cu laveta de microfibra.
Mocheta si scaunele au fost aspirate dupa care s-a trecut la injectarea de solutie pentru spalare.
Am folosit Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner diluat 1:5 cu apa calduta, pentru mocheta, care nu era foarte murdare.


Scaunul soferului, injectat cu Pulimax si apoi clatit pana nu a mai iesit mizerie ...
[attachmentid=1627900208]

Mizeria din scaunul soferului ...
[attachmentid=1627900209]

Bancheta spate, inainte de curatare ...
[attachmentid=1627900225]

Consola centrala ...
[attachmentid=1627900210]

Dupa ce am spalat si clatit bancheta spate, am mai aruncat o tura de apa ...
[attachmentid=1627900211]

Dupa finalizarea spalarii, interiorul se prezenta cam asa:

[attachmentid=1627900212] [attachmentid=1627900213] [attachmentid=1627900214] [attachmentid=1627900215] [attachmentid=1627900216] [attachmentid=1627900217]

Bordul si suprafetele de plastic au fost curatate cu 1Z Einszett Cockpit Premium si cu laveta de microfibra.
[attachmentid=1627900218] [attachmentid=1627900219] [attachmentid=1627900220] [attachmentid=1627900221] [attachmentid=1627900222] [attachmentid=1627900223]

Presurile au fost curatate cu APC si peria, clatite cu apa si uscate pe cale naturala .

Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie
- lavete microfibra
- Pulimax
- Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Einszett Cockpit Premium

Durata: ~5 ore
Pentru unii, pare foarte mult insa nu am spalat doar scaunele si am aspirat mocheta.
Prefer sa tin masina putin mai mult sa iasa perfect decat sa dau rasol ...

Pentru orice alte intrebari, va stau la dispozitie.

Multumesc!
sharkky
Reconditionare faruri - Kia Pro Ceed

Sambata dupa masa/seara mi-am facut de lucru cu un set de faruri la o Kia Pro Ceed, fabricatie 2008.

Farurile se prezentau astfel:
user posted image

user posted image

user posted image

Au urmat pasii de wetsand: 800, 1000, 1500, 2500 si putin 3000 ...
user posted image

user posted image

Un 50/50 cu o prima mana de 3M FCP pe spot pad portocaliu Shine Mate
user posted image

user posted image

Primul la final, dupa 2 treceri cu Menzerna 106FA pe spot pad alb Shine Mate...
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Din pacate, la al 2-lea far nu am mai apucat sa fac poze pentru ca se cam intunecase ...
Farurile au primit si cate 2 straturi de ceara Collinite 467S.

Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P1500, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h30

R19/16v
Ar trebui sa spui si cat ii taxezi p-astia wink.gif
sharkky
Pentru lucrarea de mai sus am taxat proprietarul cu 80 lei.
Ma uit la dimensiunea farului mai mult ...
Ca timp de lucru, cam toate sunt pe acolo, in cazul in care au zgarieturi sau matuieli.
Nu pot spune ca pentru orice masina, pretul este fix.
sharkky
Reconditionare faruri - Mercedes Clasa A

Masina in cauza este din 1999, motorizare diesel, cu aproximativ 250.000 km.
M-am apucat la ora 7, dimineata, o ora numai buna de lucru.
De la 9, a inceput caldura ucigatoare.

Farurile, inainte de reconditionare
user posted image

user posted image

user posted image

Au urmat pasii de wetsand: P800, P1000
user posted image

user posted image

Farul dreapta, dupa P2000, spot pad portocaliu Shine Mate + 3M FCP
user posted image

Dupa Menzerna PO 106FA pe spot pad alb Shine Mate si un strat de ceara Collinite 476S
user posted image

Farul stanga, aceleasi etape ca si cel din dreapta
user posted image

Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P2000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h
sharkky
Detailing exterior - Chevrolet Cruze

Masina in cauza este un Chevrolet Cruze din 2010.

Materiale folosite pentru exterior:

- prespalare cu Magifoam + Karcher 5.700
- spalare cu Meguiars Gold Class + Mafra Flux Lavasciuga
- uscare cu prosop Kent
- decontaminare cu argila Bilt Hamber Regular + apa
- orbitala Shine Mate ERO 600
- pad 5.5" Lake Country portocaliu
- pad 5.25" Optimum Microfiber Cutting Pad
- spot pad albastru Scholl Concepts
- spot pad galben Menzerna
- 3M Fast Cut Plus
- Menzerna 106FA
- mult IPA
- lavete Kent
- ceara Meguiar's #26 Yellow Wax Paste
- dressing plastice Finish Kare 108AS Top Kote
- prosop buffing Viking
- geamuri: Meguiar’s Glass Cleaner, Abro Clearview

Starea initiala, inainte de spalare ...
[attachmentid=1627901904] [attachmentid=1627901905] [attachmentid=1627901906] [attachmentid=1627901907] [attachmentid=1627901908]

Am inceput prin a pulveriza din belsug Valet Pro Blue Gel Wheel Cleaner, dilutie 1:2
[attachmentid=1627901909]

Dupa aproximativ 30-45 secunde au inceput sa curga mizeriile ...
[attachmentid=1627901910]

Apoi am agitat cu peria de la Kent
[attachmentid=1627901911]

Clatit cu un Karcher 5.700
[attachmentid=1627901912] [attachmentid=1627901913]

A urmat o pulverizare pe caroserie de Magifoam din vermorel de 2L, amestecat cu apa calda
[attachmentid=1627901915]

Nu am mai facut poze din timpul prespalarii...
A urmat spalare 2BM cu un amestec de Mafra Flux Lavasciuga + Meguiars Gold Class

[attachmentid=1627901916] [attachmentid=1627901917]

Ce a mai ramas in galeti ...
[attachmentid=1627901918]

Dupa uscarea masinii cu prosopul galben de la Kent, a urmat decontaminarea cu argila Bilt
Hamber Regular si apa din belsug

[attachmentid=1627901919]

Un sfert de capota
[attachmentid=1627901920]

Portiera stanga fata
[attachmentid=1627901921]

Portiera stanga spate
[attachmentid=1627901922]

Plafon
[attachmentid=1627901923]

Cateva cadre cu defectele prezente pe masina
[attachmentid=1627901924]

Capota
[attachmentid=1627901925]

Bara spate
[attachmentid=1627901926] [attachmentid=1627901927] [attachmentid=1627901928] [attachmentid=1627901929]

Toata masina era plina de swirls si mici rds-uri ...
Corectia s-a facut in mare parte cu pad-ul portocaliu LC + Menzerna 160FA

[attachmentid=1627901930]

Pregatire de 50/50
[attachmentid=1627901931]

Inainte
[attachmentid=1627901932] [attachmentid=1627901933]

Dupa 2 treceri cu 106FA si stergere cu IPA
[attachmentid=1627901934]

Portiera stanga fata, tot cu 2 treceri + IPA
[attachmentid=1627901935] [attachmentid=1627901936] [attachmentid=1627901937] [attachmentid=1627901938]

Un 50/50 pe carcasa oglinzii
[attachmentid=1627901939] [attachmentid=1627901940]

Ceva foarte urat pe plafon ...
[attachmentid=1627901941]

Am scos pad-ul de microfibra de la Optimum pe care am pus 3M FCP, realizand 3 treceri cu presiune medie, dupa care am facut o trecere cu pad-ul portocaliu LC + 106FA pentru a scoate hologramele lasate de FCP.
[attachmentid=1627901942]

Aripa spate
[attachmentid=1627901943] [attachmentid=1627901944]

Un 50/50 pe portbagaj, la lumina naturala (mai mult in nori a stat Soarele, nu am lucrat in prezenta lui directa)
[attachmentid=1627901945] [attachmentid=1627901946]

Bara spate
[attachmentid=1627901947] [attachmentid=1627901948] [attachmentid=1627901949] [attachmentid=1627901950]

Stopurile pot spune ca erau praf ... "Pielea" de caprioara isi are meritele ei
[attachmentid=1627901951]

Dupa 2 treceri cu spot pad-ul albastru de la Scholl + 3M FCP si 2 treceri cu spot pad-ul de finish de la Menzerna + 106FA ...
[attachmentid=1627901952]

Pentru protectie am folosit Meguiar's #26 Yellow Wax Paste, aplicata manual cu aplicatorul de la Meguiars.
Buffing-ul a fost facut cu prosopul de la Viking.
Cateva cadre de final, pe seara ...
[attachmentid=1627901953] [attachmentid=1627901954] [attachmentid=1627901955] [attachmentid=1627901956] [attachmentid=1627901957] [attachmentid=1627901958] [attachmentid=1627901959] [attachmentid=1627901960] [attachmentid=1627901961] [attachmentid=1627901962] [attachmentid=1627901963] [attachmentid=1627901964] [attachmentid=1627901965]

Putinele plastice nevopsite au fost tratate cu Finish Kare 108AS Top Kote.
Operatiunea s-a facut pe parcursul a 2 zile, insumand aproximativ 20 ore de munca.
sharkky
Reconditionare faruri - BMW X5(E70)

Masina a ajuns la mine vineri, pentru o reconditionare a farurilor.
Ciudat a fost ca farul de pa partea soferului a fost intr-o stare deplorabila, fata de celalalt.
Masina avea in jur de 80.000 km.

Starea initiala
user posted image

user posted image

Problemele severe ale farului stanga
user posted image

Pentru farul problematic, slefuirea pe ud s-a efectuat de la P800
user posted image

P1500 ...
user posted image

P2000
user posted image

Farul din dreapta nu a fost foarte deteriorat, fiind folosita doar P3000 pentru a inlatura mici zgarieturi
user posted image

Dupa 3M FCP ...
user posted image

user posted image

user posted image

Pas de finish cu spot pad-ul alb Shine Mate + Menzerna PO106FA
user posted image

Aplicare ceara Collinite 476S
user posted image

Finalul, dupa buffing ...
user posted image

user posted image

Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 3h
mircea-daniel
Am fost si eu cu a mea leguma la sharky. Ce sa spun, a lucrat numai cu nume dubioase si rezultatul a fost o masina de care nu imi mai vine sa ma despart.
Free up, recomand.
darem
Cred ca este nevoie de o clarificare mica asupra numelor acelea dubioase.
Sunt dubioase pentru ca nu sunt accesibile usor pe piata din tara si sunt necunoscute publicului larg. wink.gif
mircea-daniel
Discutia e lunga. Eu pur si simplu nu am mai avut timp sa ma ocup de ea, si oricum de fiecare data nu iesea exact asa cum imi doream eu. Asa ca am dat masina pe mana lui si am preferat sa imi spuna la final ce a facut. Nu inteleg de ce nu pune niste poze cu masina, a muncit ceva la ea.
sharkky
Multumesc Mircea pentru feedback!
Numele sunt dubioase pentru multi ce nu stiu cu ce se mananca detailing-ul.
Stiu ca nu ai vrut sa fii rau intetionat cu mesajul tau smile.gif

Ciprian, multumesc pentru clarificarea sumara smile.gif

Pozele le voi posta in cursul zilei de maine, nu am decat vreo 300 din care sa aleg ...
La masina s-a muncit aproximativ 25 ore, in decursul a 2 zile, la foc continuu ...
Ne mai gasim noi sa-ti mai povestesc exact care e treaba cu "numele dubioase" smile.gif
sharkky
Renault Laguna 2 - Detailing complet (partea 1)

Masina in cauza este o Laguna 2, an de fabricatie 2003, aproximativ 125000 km la bord, albastru metalizat.
Proprietarul a dorit o readucere la viata a masinii...

Asadar, am inceput cu interiorul, care se prezenta in felul urmator:
[attachmentid=1627904034] [attachmentid=1627904035] [attachmentid=1627904036] [attachmentid=1627904037] [attachmentid=1627904038] [attachmentid=1627904039] [attachmentid=1627904040] [attachmentid=1627904041] [attachmentid=1627904042] [attachmentid=1627904043] [attachmentid=1627904044] [attachmentid=1627904045] [attachmentid=1627904046] [attachmentid=1627904047] [attachmentid=1627904048] [attachmentid=1627904049] [attachmentid=1627904050] [attachmentid=1627904051] [attachmentid=1627904052] [attachmentid=1627904053] [attachmentid=1627904054] [attachmentid=1627904055] [attachmentid=1627904056]

Masina era plina de astfel de "bulinute", atenuand greierasii pe timp de iarna, cand plasticul devine enervant ...
[attachmentid=1627904057] [attachmentid=1627904058] [attachmentid=1627904059] [attachmentid=1627904060] [attachmentid=1627904061] [attachmentid=1627904062] [attachmentid=1627904063] [attachmentid=1627904064] [attachmentid=1627904065]

Am inceput prin curatarea plafonului si a parasolarelor cu Pulimax diluat 1:10, o perie cu par scurt si muuulte lavete.

Cateva 50/50 din timpul operatiunilor ...
[attachmentid=1627904066] [attachmentid=1627904067]

Pentru zonele cu piele, am folosit Gliptone Leather Cleaner, intins uniform pe toata suprafata si agitat cu o perie.

Cotiera
[attachmentid=1627904068]

Scaun sofer
[attachmentid=1627904069] [attachmentid=1627904070]

Spatar scaun dreapta
[attachmentid=1627904071]

Sezut dreapta
[attachmentid=1627904072]

Tetiera
[attachmentid=1627904073]

Pentru bord si plasticele aferente, am folosit 1Z Cockpit Premium
[attachmentid=1627904074] [attachmentid=1627904075]

Pentru mocheta, am apelat la aspiratorul cu injectie-extractie, la Pulimax diluat 1:10 si Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner, diluat 1:10
Pentru un rezultat cat mai bun, s-au efectuat aproximativ 5 clatiri, pana nu a mai iesit mizerie
[attachmentid=1627904076]

Inca un 50/50 pe hayon...
[attachmentid=1627904077]

Portiera
[attachmentid=1627904078] [attachmentid=1627904079] [attachmentid=1627904080] [attachmentid=1627904081]

Mizeria extrasa din mocheta de la sofer
[attachmentid=1627904083]

Dupa aproximativ 6 ore de munca, interiorul se prezenta cam asa:
[attachmentid=1627904084] [attachmentid=1627904085] [attachmentid=1627904086] [attachmentid=1627904087] [attachmentid=1627904088] [attachmentid=1627904089] [attachmentid=1627904090] [attachmentid=1627904091] [attachmentid=1627904092] [attachmentid=1627904093] [attachmentid=1627904094] [attachmentid=1627904095] [attachmentid=1627904096] [attachmentid=1627904097] [attachmentid=1627904098] [attachmentid=1627904099]

Oricat am injectat Pulimax si Valet Pro + agitat in zonele incapatanate, tot au ramas cateva urme ...
[attachmentid=1627904100] [attachmentid=1627904101] [attachmentid=1627904102]

Inca o urma mica ...
[attachmentid=1627904103] [attachmentid=1627904104] [attachmentid=1627904105] [attachmentid=1627904106] [attachmentid=1627904107]
[attachmentid=1627904108] [attachmentid=1627904109]

Balamalele au fost curatate cu Supermafrasol si gresate cu Lubrimax, tot de la Mafra.

Maine voi reveni cu partea a 2-a, mai exact cu exteriorul.
sharkky
Renault Laguna 2 - Detailing complet (partea 2)

Asa cum am promis, am revenit cu pozele reconditionarii exteriorului.
Dupa finalizarea interiorului, in prima zi, spre seara, m-am apucat de exterior, incepand cu rotile ...

Am pulverizat din belsug Valet Pro Blue Gel Wheel Cleaner si agitat cu peria de la Kent
[attachmentid=1627904432] [attachmentid=1627904433]

Am trecut la cauciuc, pe care l-am curatat cu APC, agitat bine cu o perie mai dura
[attachmentid=1627904434]

Pregatirea pentru spalarea 2BM, cu ajutorul a 20ml de Chemical Guys Citrus Wash & Gloss in 10L de apa rece
[attachmentid=1627904435]

Cu toate ca era apa rece, spuma era incontrolabila
[attachmentid=1627904436]

Spalarea s-a facut cu un burete moale, lubrifierea fiind nemaipomenita
[attachmentid=1627904437]

Chederele au fost si ele date cu APC si agitat bine cu peria
[attachmentid=1627904438]

Ce a mai ramas de la spalare
[attachmentid=1627904440]

Uscarea s-a facut cu prosopul Cobra Deluxe Ultra 600
[attachmentid=1627904442] [attachmentid=1627904443]


Am trecut la decontaminarea lacului cu ajutorul argilei Bilt Hamber Medium si multa apa.

Un sfert din capota ...
[attachmentid=1627904444]

Un alt sfert de capota
[attachmentid=1627904445]

Aripa ... A ramas si marker-ul utilizat pentru mascarea zgarieturilor profunde
[attachmentid=1627904446]

Usa sofer
[attachmentid=1627904447]

Usa spate
[attachmentid=1627904448]

Hayon
[attachmentid=1627904449]

Jumatate de plafon
[attachmentid=1627904450]

Nivelul de contaminare al lacului era destul de ridicat, semn ca nu a avut nimeni grija de masina, asa cum trebuie.

Gainatul de pasare lasat in exces, a lasat urme adanci in lac si vopsea
[attachmentid=1627904451]

Am pregatit o zona de test, inainte de incheierea primei zile de lucru ...
[attachmentid=1627904452]

Dupa o trecere cu pad-ul portocaliu LC + Meguiars Ultimate Compound
[attachmentid=1627904453] [attachmentid=1627904454]

Se pare ca avem un lac moale spre mediu, semn ca vom avea rezultate destul de bune.

A 2-a zi de dimineata, am pornit la vanatoarea de defecte
[attachmentid=1627904455] [attachmentid=1627904456] [attachmentid=1627904457]

Sigur nu va iesi la polish ...
[attachmentid=1627904458] [attachmentid=1627904459] [attachmentid=1627904460] [attachmentid=1627904461] [attachmentid=1627904462]

O dovada ca cineva a mai incercat un polish pe aripa ...
[attachmentid=1627904463]

Plafonul era destul de afectat ...
[attachmentid=1627904464] [attachmentid=1627904465]

Lac zgariat destul de bine
[attachmentid=1627904466]

Sub lumina reflectorului, capota se prezenta cam asa
[attachmentid=1627904467] [attachmentid=1627904468]

Matrix CP1200 + pad LC portocaliu + Meguiars Ultimate Compound
[attachmentid=1627904469]

Un 50/50
[attachmentid=1627904470] [attachmentid=1627904471] [attachmentid=1627904472] [attachmentid=1627904473]

Capota finalizata
[attachmentid=1627904474]

Un 50/50 pe aripa
[attachmentid=1627904475]

Am inceput tot cu LC portocaliu + UC, terminand cu orbitala + pad galben Menzerna + Menzerna PO 106FA
[attachmentid=1627904476]

50/50 (usa vs. aripa)
[attachmentid=1627904477] [attachmentid=1627904478]

50/50 pe oglinda
[attachmentid=1627904479]

Arcada usa, alt 50/50 ...
[attachmentid=1627904480]

Usa ...
[attachmentid=1627904481]

Finish-ul lasat de PO 106FA
[attachmentid=1627904482] [attachmentid=1627904483] [attachmentid=1627904484]

Am ajuns si pe la hayon
[attachmentid=1627904485]

Fiind ceva mai afectat, am aruncat in joc pad-ul galben LC + 3M FCP, creatorul de holograme
[attachmentid=1627904486]

Cateva cadre cu usile finalizate
[attachmentid=1627904487] [attachmentid=1627904488]

Revenind la hayon, PO 106FA a venit de hac hologramelor
[attachmentid=1627904489]

Pentru o corectie eficienta asupra plafonului, am ales pad-ul de microfibra de la Optimum + 3M FCP, combinatie care a lasat in urma o gramada de swirls-uri, corectate apoi cu orbitala si PO 106FA
[attachmentid=1627904490]

Final ...
[attachmentid=1627904491]

Pentru protectie, am ales Finish Kare #2685, aplicat cu pad-ul rosu de la Sonus (SFX4) si orbitala
[attachmentid=1627904492] [attachmentid=1627904493]

Buffing-ul s-a facut extrem de usor, dupa aproximativ 15 minute

Ca si bonus, stopurile au primit si ele o reconditionare, urmata de un strat de Collinite 476S
Inainte ...
[attachmentid=1627904494] [attachmentid=1627904495]

Dupa
[attachmentid=1627904496] [attachmentid=1627904497]

Cauciucurile, chederele, bandourile, oglinzile au primit un strat de Finish Kare 108AS Top Kote.
Geamurile au fost curatate si tratate cu Stoner Invisible Glass Cleaner with Rain Repellent.

O poza de final, inainte de a preda masina, la 22.30
[attachmentid=1627904498]

Materiale folosite:

Interior:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner
- Pulimax
- Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- Supermafrasol
- Lubrimax
- Stoner Invisible Glass Cleaner
- pensule, perii

Exterior:
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Spalare: burete, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Uscare: Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, pad galben Menzerna, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu Shine Mate, spot pad alb Shine Mate, pad microfibra Optimum
- 3M Fast Cut Plus, Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna PO 106FA
- lavete Meguiar's Supreme Shine
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- ceara Finish Kare #2685
- tratament hidrofob geamuri: Stoner Invisible Glass with Rain Repellant

Timp de lucru: ~25 ore, impartite pe 2 zile
sharkky
Reconditionare faruri - Opel Astra Classic (G)

Dupa cum bine stiti, Opel Astra Classic este una din masinile "premiante" la faruri deteriorate.
Proprietarul era convins ca nu se mai poate face nimic, urmand sa le schimbe cu altele noi.

Starea initiala
user posted image

user posted image

user posted image

Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
user posted image

Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

La final, farurile au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h 30 min

sharkky
Reconditionare faruri - Mitsubishi Outlander

Desi masina este un model nou, se pare ca au dat gres si la acest model cu farurile.

Starea initiala
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
user posted image

Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Ca si Opel-ul de mai devreme, si acestea au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h 30 min
sharkky
Reconditionare faruri - Opel Astra Classic (G)

Masina in cauza este fabricatie 2001, adusa in tara prin 2010.
Proprietarul era pe cale sa cumpere 2 faruri aftermarket ...

Starea initiala
user posted image

user posted image

Wetsand cu P1000/P1500/P2000/P3000
user posted image

user posted image

Am inceput cu 3M FCP + spot pad LC Waffle Pro, Menzerna Power Finish + spot pad alb Shine Mate + CP1200, apoi am aplicat un strat de ceara Collinite 476S
user posted image

user posted image

Finalul dupa buffing...
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
sharkky
Reconditionare faruri - Renault Megane 2

Fara prea multe comentarii, am mai bifat pe lista un set de faruri.
"Pacientul" a fost un Renault Megane 2, cu o matuiala destul de severa asupra farurilor.
Recomandarile "expertilor" din service au fost de schimbare a farurilor ...
Cu toate ca afara au fost in jur de 3-4 grade, operatiunea a decurs fara probleme.

Starea initiala a farurilor
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Indepartarea oxidarii cu ajutorul hartiei abrazive: P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
user posted image

user posted image

Indepartarea urmelor de wetsand cu ajutorul rotative Matrix CP1200 + spot pad portocaliu LC Waffle Pro + 3M FCP, urmat de finish cu orbitala Shine Mate ERO 600 + spot pad galben Menzerna + Menzerna Power Finish
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Farurile au fost sterse cu IPA, dupa care s-a aplicat un strat de ceara Collinite 476S

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200 + orbitala Shine Mate ERO 600
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h
MyKe89
Salut!

Am vorbit in urma cu ceva timp pentru interiorul unui Passat 3BG Variant super-murdar. Sambata, pe 19.10, va ajunge masina in Bucuresti si va sta 2 zile. Cum se prezinta agenda ta pentru acel weekend? As vrea sa-l programez pentru atunci. smile.gif

Multumesc!
sharkky
Salut!

Putem face programarea pentru atunci, inca nu am nimic programat pentru acea sambata.

Numai bine!
RadulescuRomulus
cunosti oameni mai mult sau mai putin pasionati care aplica folie pe portiere / capote?
sharkky
O sa ma interesez si voi reveni cu un PM.
RadulescuRomulus
te rog mult
m-am tot uitat pe forum pe aici, am gasit pe unii altii, dar... as vrea si un pret de la altcineva, de preferinta unu' care nu face strict pt bani. sau... mai pune si ceva in plus pe langa ban: hobby, dorinta de a ajuta, etc... ceva suflet daca vrei sa-i zicem asa.
dizzy
Salut,
Intrebare legata de faruri: Au cumva farurile un strat de lac peste plastic?
Dupa ce le polishezi, le aplici cumva un strat de lac sau vreo folie?
Am observat ca farurile polishate se deterioreaza foarte repede dupa aia.
Dai cumva factura la polishare?
Cumva icscinciul de pe pagina 1 avea farul de pe dreapta mai nou?
sharkky
Salut!

Iti raspund in ordinea intrebarilor ...

1. Da, farurile vin cu un strat foarte subtire de lac, in majoritatea cazurilor foarte prost, deteriorandu-se de la spuma activa din spalatorii.
2. Nu aplic lac sau folie. Fiecare isi are dezavantajul si pretul ridicat.
3. Nu stiu unde ai observat ca se deterioreaza mai repede. Sunt clienti care au farurile reconditionate de mai bine de 1 an si tot arata foarte bine.
4. Nu ofer factura.
5. X5-ul avea ambele faruri originale, neschimbate. Fenomenul a fost ciudat, farul de pe partea soferului fiind foarte afectat iar celalalt aproape impecabil.
andreis
Salut,

Am o intrebare, in urma unei vopsiri am cateva piese gazate, se pot scoate prin polish? Nu se vad tare, doar din anumite unghiuri.
Timp si pret, pls.
sharkky
Salut!

Se pot scoate, dar pentru timp si pret trebuie sa vad masina inainte.
fuzzzy
Ma declar satisfacut de prestatia lui sharkky.

sharkky
Multumesc Fuzzy!

Reconditionare faruri - Dacia Logan

Farurile prezentau o oxidare in partea de sus, spre capota si mai mult ca sigur, s-ar fi extins si in partea de jos.

Initial, farurile se prezentau asa
user posted image

user posted image

Wetsand cu P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
user posted image

user posted image

Un mic 50/50
user posted image

user posted image

Pentru a inlatura urmele de wetsand, am folosit rotativa Matrix CP1200, spotpad portocaliu LC + 3M FCP iar pentru finis spotpad alb Shine Mate + Menzerna Power Finish
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

La final, farurile au primit un strat de ceara Collinite 476S.

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
RadulescuRomulus
ceva noutati pt mine?
sharkky
Am intrebat in stanga/dreapta dar nu am aflat nimic ...
MyKe89
Salut!

Ramane cum am stabilit, azi nu te-am mai sunat fiindca am vorbit ieri. Maine ajunge masina in Bucuresti, speram sa putem ajunge la tine in jurul orei 12.

Multumesc!
Alexul
Salut. Nu pot sa ti dau pm. Trimite te rog un pm cu un pret ptr o laguna 1 break ptr un polish total si faruri...masina ca in poze. Vopseaua arata destul de bine...deci nu cred ca i munca multa la ea.
sharkky
De unde esti?
Da-mi te rog maine un telefon la numarul din semnatura.
Alex.M2
Salut,

Un pret pentru 2 faruri + 2 stopuri de Renault Megane 2 sedan?
Un renault are farul dreapta matuit bine, iar la celalalt renault sunt un pic matuite.
Daca se poate sa-mi trimiti pm cu un numar de contact.

Multumesc si o zi placuta.
sharkky
Salut!

Da-mi maine un telefon te rog pe numarul din semnatura (0721.433.295).
Farurile ar costa aproximativ 100 lei/pereche.
Sunt 2 masini, adica 2 perechi sau am inteles eu gresit?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.