Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Masina de 5000 de euro de la DACIA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
tomageorgian
Noua Dacie de 5000 euro apare in 2015

p.s. parca si primul Logan se vroia masina de 5000e si acum costa 13.000euro biggrin.gif
Dacia-Berlina1997
Arata misto , buna pentru oras . La 5000 euro probabil ca o sa fie fara aer conditionat etc . Tot la 7-8000 euro ajungi icon_mrgreen.gif
tomageorgian
este fara AC, geamuri electrice, fara servo, fara radio, dar cica se pot comanda ca si optiuni wink.gif
T.rac3Er
ahahaaaa, povestea se repeta. radmasa.gif
dupa ce au scos profituri uriase cu prima generatie de logan de si-au facut fabrica in africa si mai vor inca una, continua.

cat timp nu au concurenta pe segement nu vor practica preturi oneste raportate la calitatea produsului, adica la jumate fata de ce e acum, so...cumparati dacii frate, ca apoi sa se bage taxe de poluare si sa iti devalorizeze masina si mai mult, fata de pretul oricum mizerabil la care ajunge fata de nou.
Marius 77
Preþul de 5000 Euro este doar o estimare a celor de la Auto Plus.
spy_oh_joy1389
Nimeni nu citeste steluta dar toti se aprind smile.gif)
Cosmin.nova
QUOTE(tomageorgian @ 27 Apr 2013, 13:06)
este fara AC, geamuri electrice, fara servo, fara radio, dar cica se pot comanda ca si optiuni wink.gif
*


in 2015 masina fara SERVO, AC.......nu cred
dar daca e asa, cine e interesat, in 2015 vand eu nova mea cu 3000 de euro....are radio fata de aia..

Oricum mie imi place cum arata....un hatchback nervos (mai ales de la spate)
tomageorgian
asa au scris aia de la autoplus
BannedHost
Care e faza cu stopurile si farurile puse tot mai sus .... In fiecare an, vad ca farurile sunt amplasate tot mai sus ... Mi se pare foarte neestetic ...

La banii aceia e super, doar ca va fi o calitate foarte aiurea .. si tabla foarte moale .... Si asa tabla la logan/symbol e super moale.... un doi se indoaie, chiar si fara socuri
ssilviu
QUOTE(T.rac3Er @ 27 Apr 2013, 14:49)
cat timp nu au concurenta pe segement nu vor practica preturi oneste raportate la calitatea produsului, adica la jumate fata de ce e acum


Pretul onest e stabilit de piata. Ca asa pot sa-mi arat si eu frustrarea ca nu am bani de Ferrari acuzandu-i pe macaronari de lipsta onestitatii, mai ales cand poti sa-ti cumperi un GT-R, la fel de performant, dar la jumatate de pret. Macar Dacia are scuza lipsei concuntei, dar nenorocitii aia italieni, cum dracu isi permit ei sa vine cu preturile alea nesimtite?
clr
QUOTE(Cosmin.nova @ 27 Apr 2013, 16:28)
in 2015 masina fara SERVO, AC.......nu cred
dar daca e asa, cine e interesat, in 2015 vand eu nova mea cu 3000 de euro....are radio fata de aia..

Oricum mie imi place cum arata....un hatchback nervos (mai ales de la spate)
*



Dar la 5000 Euro ce ai vrea? Inclus servo, ac, esp, 8 airbaguri, navigatie samd? Sa fim seriosi.

Cat e timbrul de mediu la nova aia de 3000 ? tongue.gif
argon
QUOTE(Cosmin.nova @ 27 Apr 2013, 16:28)
in 2015 masina fara SERVO, AC.......nu cred
*




De ce sa nu crezi? Sunt optionale, bine macar ca are cateva dotari obligatorii prin lege, ca daca nu ar fi obligatorii nu va avea nici airbag volan, ABS si ESP.
mk2
QUOTE(ssilviu @ 28 Apr 2013, 09:09)
Pretul onest e stabilit de piata. Ca asa pot sa-mi arat si eu frustrarea ca nu am bani de Ferrari acuzandu-i pe macaronari de lipsta onestitatii, mai ales cand poti sa-ti cumperi un GT-R, la fel de performant, dar la jumatate de pret. Macar Dacia are scuza lipsei concuntei, dar nenorocitii aia italieni, cum dracu isi permit ei sa vine cu preturile alea nesimtite?
*



In momentul in care nu vor mai exista tot felul de taxe ilegale facute cu dedicatie, atunci va fi pretul stabilit de piata.

Atat timp cat avem protectie de stat, mi se pare de-a dreptul nesimtire din partea celor de la Dacia-Reno sa sustina ca e un pret onest facut de piata.
spy_oh_joy1389
Adica la Dacii nu se plateste taxa de prima inmatriculare sau cum ii mai zice acum?
Cosmin.nova
lumea auto a evoluat extrem de mult in ultimul timp si servodirectia mi se pare de bun simt..nici nu ar mai trebui specificata ca optiune..ci stoc..ca si cum ai avea 4 roti si un volan. Ma rog..asta e parerea mea...acuma haterii pot vorbi
spy_oh_joy1389
La 5000 euro nu o sa vezi servodirectie.
kog
abs are? unsure.gif
Merced
O sa aiba, ca nu mai ai voie sa faci fara.

Nu inteleg care-i problema unora. Eu chiar asteptam de mult o masina de genu' asta de la ei. Chiar si mai mica, cu doua usi, eventula s-o scoata mai ieftin.
Cu siguranta n-o sa arate ca-n pozele astea de ok, da' o sa fie cu cateva mii de euro sub Polo, Corsa, Fiesta, s.a.m.d., si isi va gasi clientii usor.
VladSoare
QUOTE(tomageorgian @ 27 Apr 2013, 12:19)
Noua Dacie de 5000 euro apare in 2015
*


Ce, iar? Încã una? radmasa.gif
E mai bine de un deceniu de cînd ne-au promis-o pe prima, și nici pînã-n ziua de azi n-am vãzut-o. rolleyes.gif
Markos
Încercarea moarte n-are tongue.gif

Acum serios, mi se pare o utopie sã anunþi maºini de-astea megaieftine pentru piaþa UE, unde normele de siguranþã obligatorii evolueazã, nu involueazã.

Ah, dacã-þi propui o maºinã pentru piaþa din India ºi China (aproape 3 miliarde de fiinþe), ok, poþi anunþa orice preþ.
svclio
Ar fi extraordinar daca ai putea s-o iei in 8000 cu servo, AC si geamuri electrice. Pare perfecta pentru oras, un twingo care nu arata de parca ar fi desenat de un designer ciung si cu un singur ochi si ala afectat de ceva boala.
T.rac3Er
QUOTE(ssilviu @ 28 Apr 2013, 09:09)
Pretul onest e stabilit de piata. Ca asa pot sa-mi arat si eu frustrarea ca nu am bani de Ferrari acuzandu-i pe macaronari de lipsta onestitatii, mai ales cand poti sa-ti cumperi un GT-R, la fel de performant, dar la jumatate de pret. Macar Dacia are scuza lipsei concuntei, dar nenorocitii aia italieni, cum dracu isi permit ei sa vine cu preturile alea nesimtite?
*


+1

si mai nou renault vrea sa lanseze un viitor alpine cu motorul de megane RS la pret dublu. holly s***. talk about money hungry

evolutia pe piata low-cost cum o percep eu.

reno au descoperit reteta succesului si desi preturile retail sunt mult sub alte produse available pe piata, totusi si costurile de productie au fost joase. de mare ajutor a fost fabrica de la pitesti pe care au valorificat-o integral (si si-au recuperat o uriasa parte din investitii). plus alte avantaje fiscale de care probabil noi inca nu stim.
tehnica o aveau deja de la produsele lor de generatii precedente, deja amortizate si deci ramanand doar pretul efectiv de productie (mic, din valoarea unui auto nou)
bun, au iesti la rampa cu 5000 euro, pret de pornire pt o caroserie...dar pe care au facut-o fara TVA, si care de fapt nu s-a vandut niciodata. a fost o minciuna uriasa.

deci profituri uriase datorita unor elemente conexe care i-au ajutat, imposibil de egalat de vreun eventual concurent. astfel noua generatie au ridicat-o de pret desi pe dedesubt cei de pe aici care stiu, zic ca e cam aceeasi marie.

acum orice concurent (avand in vedere interesul tuturor de a maximiza profitul) va fi baiat destept si va lua drept reper brandul dacia. vor vinde produse similare la pret similar, si sub nici o forma nu vor incerca sa loveasca sub centura si sa practice preturi mult mai mici.

spre exemplu, acum daca ar reaparea honda anilor 70-80, cu produse fiabile si ieftine, i-ar zapaci pe renoisti. adica chinezii. dar din nefericire piata auto si corporatiile in general s-au cam extins peste tot si si-au inradacinat bine influentele in fabricantii chinezi
argon
QUOTE(VladSoare @ 28 Apr 2013, 20:05)
Ce, iar? Încã una? radmasa.gif
*



Poate de data asta taie din profit, Loganul actual cea mai ieftina varianta ar costa linistit 3000 de euro daca nu ar avea pus in pret un profit substantial pentru fabricant. Asta ce-l anunta acum 3000 n'o sa fie ca intruneste niste norme de siguranta euro 5 probabil..dar 5000 ar fi plauzibil.
Markos
QUOTE(argon @ 28 Apr 2013, 21:08)
intruneste niste norme de siguranta euro 5
*


Ia povesteºte-ne despre normele astea de siguranþã, euro5 nedumerire.gif
BannedHost
Cred ca era norme de poluare *
Squirrel
QUOTE(BannedHost @ 27 Apr 2013, 21:45)
Care e faza cu stopurile si farurile puse tot mai sus .... In fiecare an, vad ca farurile sunt amplasate tot mai sus ... Mi se pare foarte neestetic ...
*



Cei de la Ford pe Focus ºi italienii de la Fiat pe Punto susþineau cã la tamponãri se eliminã schimbarea grupurilor optice spate, destul de costisitoare. La Duster au ales o altã variantã: o triplã spate costã mai puþin decât cei doi catadioptrii montaþi pe bara spate.
minny
De putut se poate scoate o masina de 5000 de euro, numai sa se si vrea. Loganul cand a iesit cea mai ieftina varianta costa 5700 de euro dar avea ceva dotari pe ea: airbag conductor, inchidere centralizata, luminina in portbagaj, bari de protectie vopsite in culoarea caroseriei, ceva textil pe usi, consola centrala pana la frana de mana, adica chestii ce unele acum nu le mai gasesti nici pe al mai scump logan. La vremea aceea in RO legislatia era mai permisiva, puteau deci fara probleme scoate masina de 5000 de euro ca aveau de unde taia dar oricum mare parte din masinile vandute erau Laureate si Ambition deci le-a convenit asa.
Acum daca scot o masina mai mica se compenseaza ceea ce trebuie montat oricum prin lege si oricum dupa atata timp au devenit si solutiile gen ABS si ESP mai abordabile. Problema e sa se si vrea. Si sa aiba si rost. Ca acum in Germania al mai chel Duster e mai ieftin ca in RO dar ce te ajuta, ca variantele scumpe is la preturi prohibitive. Si la noi la Duster tot rearanjeaza nivelele de echipare da' parca tot mai scump iese ala FULL desi Duster-ul acum a ramas in urma rau fata de restul gamei si deci nu se justifica cu nimic manevrele lor. Eu personal asteptam face-lift-ul Dusterului la Geneva de anu asta, dar putorile au lasat pentru la anu. Cred ca asta se va vedea si in vanzari, dar poate asa e strategia sa bata saua acum cu noul Logan. Atata ca nu am vazut tare multe Logane noi, piata de masini noi nu se simte prea bine niciunde.
vijelie
Ambiance nu a avut inchidere centralizata, era de la Preferance in sus.
Iar restul "chestiilor" le gasesti, poti verifica la un dealer.
daciafan
extinderea de gama inspre segmentul mini mi se pare fireasca
probabil va fi cel mai spatios mini de pe piata si cel mai ieftin, atuuri suficiente ca sa se vanda
vis a vis de pret, nu cred ca se poate fabrica un mini cu costuri semnificativ mai mici decat cele de la clasa mica sau compacta
nu consider segmentul mini unul foarte profitabil astfel imi explic eu intarzierea cu care vine mini sa intregeasca gama dacia
Iulikk
QUOTE(minny @ 30 Apr 2013, 20:27)
luminina in portbagaj
*



Adica, loganu de acu' nu mai are lumina in portbagaj si torpedo? Vaaaiii... au economisit 2 lei / rablament vandut....
vijelie
In portbagaj are, nu mai dati cu fumigene degeaba.
minny
Am zis ca "unele" dotari din lista actuala nu se mai gasesc nici pe al mai scump logan. Mai precis lumina in torpedo si textil pe usi.
Si da, vechiul Ambiance avea centralizata. Nu pe butonu de la cheie, aia era intr-adevar de la Preference in sus ci comandata de la butucu usii soferului. Cand soferu deschidea usa lui se deschideau toate celalalte usi. Idem pentru inchidere. Or fi schimbat dupa aia e altceva. Dar la inceput asa era. Cine are/a avut Ambiance din 2004/2005 poate confirma. Apoi din 2006 a aparut colectia 2 si au inceput sa taie si sa le imbine de nu mai era evident nimic.
T.rac3Er
QUOTE(Squirrel @ 30 Apr 2013, 14:20)
Cei de la Ford pe Focus ºi italienii de la Fiat pe Punto susþineau cã la tamponãri se eliminã schimbarea grupurilor optice spate, destul de costisitoare. La Duster au ales o altã variantã: o triplã spate costã mai puþin decât cei doi catadioptrii montaþi pe bara spate.
*




la noul gip cerokii au fazele importante puse jos in bara, ca deh e neprofitabil sa faci masina accidentabila si fara sa isi schimbe omu toata partea fata la cel mai mic impact.

de asemenea si noul C4 picasso are acelasi sistem gandit inteligem tp piesarii de schimb. arata fantastic, dar hmmz

de asemene un tuner indian a transformat renault prafsterul dupa un design ce imi aminteste de camaro zl1 si a mutat in bara jos in locatia proiectoarelor, faza scurta/lunga, pastrand semnalizarea/dayline intr-un design foarte interesant in zona superioara
dizzy
Pai Renault e societate comerciala, d'aia de-si propune sa faca profit.
N-au spus niciodata ca vor sa faca mecenat aici, sa faca burta mare muncitorului roman. Nu-ti convine produsul, nu cumpara! Crezi ca BMW nu si-a propus sa faca bani cu X3-ul ala din prima generatie care arata mai rau ca Meganele in interior?
Gama Dacia acopera in acest moment zona mica-compacta +utilitara. Orice firma cu creier in capul conducerii cauta sa capitalizeze succesul prin lansarea unor modele noi pt piete noi. Cum criza inca nu a fugit, contrar parerii politicienilor, extinderea gamei in jos pare pt moment mai inteligenta decat extindeea in sus.
Poate ca vor face cu obraznicie o copie dupa Mini pe mecanica de Logan.
Sper sa vad curand si un concurent in clasa dubelor si un concurent in clasa masinilor de 4.5m gen Laguna 2 cu sigla Dacia.
herske
pacat ca aceasta masina apare asa tarziu - 2015.

cred ca este un mare loc liber pe piata masinilor mici, de oras, ieftine. chiar si la 7000 eur cu dotari corecte ar fi un hit, avand in vedere ca pretul de lista la concurenta incepe de la 9 - 10 000 eur.

intr-un oras ca bucuresti este un mare confort (macar psihic) sa ai o masina mica, cu care sa te misti rapid, sa parchezi lejer oriunde, cu consum mic. as plati chiar extra pentru cutie automata.
T.rac3Er
bai sa fie ce s-au ajuns oamenii

hyundai accent, generatie precedenta (gen anul 2007) se vindea cu 7000 euro si era masina in toata reguala, FARA probleme.
Echiparea de varf cu motor diesel 1.5 crdi 115cp (un motor excelent, mult peste dci-urile de la dacia din toate pct de vedere) se cumpara cu 9000 euro.
si tu vorbesti de trocarici, juma de masina ca e pret decent 7-9000. asta practica in mod concertat producatorii auto, ridica preturile, non-stop, nejustificat.

asta pana sa se prinda si ei ca e rost de crescut preturile, cum au facut imediat cu generatia urmaoare.

cum, daca restul vand cascarabete la 8k euro, cum sa vindem noi masina super doata si smechera la aceeai bani. ia, sa restilizam putin designul exterior si ta-dam.
vijelie
Accent la 7-9000 era cu discounturi si cu tichete Rabla, intotdeauna Hyundai a fost mai scump decat Dacia Logan.
aphophis
QUOTE(T.rac3Er @ 1 May 2013, 10:06)
bai sa fie ce s-au ajuns oamenii

hyundai accent, generatie precedenta (gen anul 2007) se vindea cu 7000 euro si era masina in toata reguala, FARA probleme.
Echiparea de varf cu motor diesel 1.5 crdi 115cp (un motor excelent, mult peste dci-urile de la dacia din toate pct de vedere) se cumpara cu 9000 euro.
si tu vorbesti de trocarici, juma de masina ca e pret decent 7-9000. asta practica in mod concertat producatorii auto, ridica preturile, non-stop, nejustificat.

asta pana sa se prinda si ei ca e rost de crescut preturile, cum au facut imediat cu generatia urmaoare.

cum, daca restul vand cascarabete la 8k euro, cum sa vindem noi masina super doata si smechera la aceeai bani. ia, sa restilizam putin designul exterior si ta-dam.
*


nu ma leg de preturile date de tine (ca is fanteziste) ci de fiabilitatea accidentului. Daca pentru tine faptul ca poti ramane fara servo inseamna ca masina e fiabila sau ca proprietarii au trebuit sa puna suspensii de logan ca sa nu le mai pice intr-o veselie... ce pot sa zic.. biggrin.gif Plus o gramada de alte probleme, datorate unor proiectari deficitare si a unei masini sensibile
argon
QUOTE(Markos @ 29 Apr 2013, 00:09)
Ia povesteºte-ne despre normele astea de siguranþã, euro5 nedumerire.gif
*



Pai cica e bazata pe platforma Clio doi, care are 5 stele, daca era pe platforma Loganului aia veche, nu era cazul...parerea mea.
Merced
Mai bag eu o fisa: normele de siguranta euro5?
vijelie
L-ati prins, de-asta o sa iasa masina mai scumpa, sa-l tineti minte.
tomageorgian
oricum in revista scrie ca baza e Twingo II, deci e ""norma de siguranta euro 3"" biggrin.gif
P-A-C-O
QUOTE(argon @ 1 May 2013, 12:31)
Pai cica e bazata pe platforma Clio doi, care are 5 stele, daca era pe platforma Loganului aia veche, nu era cazul...parerea mea.
*


pa vremea lu Clio doi, alea 5 stele sunt vreo 3 acu cu noua grila de testare de la EuroNcap
spy_oh_joy1389
http://www.euroncap.com/tests/renault_clio_2000/64.aspx

Se intereseaza vreunul inainte sa scrie?
dizzy
Aphopis, da-ne si nou niste detalii despre suspensia de Logan montata pe Accent, te rog ?
In afara de problemele cu servodirectia nu stiu de alte belele serioase ale Accentului.
7000 EURoi pe un Hyundai noi, ar fi fost frumos, dar nu cred ca era sub 10000EURO+TVA+taxe vamale. Poate vreo manarie Tiriac style.
bradone
QUOTE(dizzy @ 3 May 2013, 07:44)
... niste detalii despre suspensia de Logan montata pe Accent, te rog ?


http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?...pic=6626&page=1
incearca sa citesti topicul si sigur gasesti modalitatea de inlocuire a amortizoarelor accentului cu cele de Logan
Amedeus
Totusi, suspensia e compusa din mai multe componente, nu doar amortizoare. sleep.gif
tomageorgian
http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/daci...dero-18715.html

QUOTE
"Nu vreau sa avem prea multe masini in gama. Trebuie sa comunicam si sa facem cunoscut brandul Dacia, nu sa fragmentam banii pe care ii avem incercand sa promovam prea multe modele. Brand awareness-ul Dacia este inca la un nivel modest"

Cosmin.nova
QUOTE(T.rac3Er @ 30 Apr 2013, 23:17)
de asemene un tuner indian a transformat renault prafsterul dupa un design ce imi aminteste de camaro zl1 si a mutat in bara jos in locatia proiectoarelor, faza scurta/lunga, pastrand semnalizarea/dayline intr-un design foarte interesant in zona superioara
*


leepu si bernie? radmasa.gif radmasa.gif
P-A-C-O
QUOTE(Alain-Gabriel Verdevoye via latribune.fr @ 13 Sep 2013, 11:30)
La future Renault à 5.000 euros roulera aussi en Europe

La future voiture à très bas coûts de Renault est destinée officiellement aux pays émergents. Mais elle devrait finalement débarquer en Europe sous le logo Dacia, la marque roumaine de Renault. Une production sur le Vieux continent est envisagée. Ce modèle à très bas coûts sera encore moins cher qu'une Sandero.

Renault martèle que sa future voiture à très bas coûts est réservée aux pays émergents. Pourtant, en dépit du discours officiel, ce petit véhicule autour de 5.000 euros devrait bel et bien arriver… en Europe. « Il est destiné aux pays émergents comme… l'était initialement la Dacia Logan, rappelez-vous ! », nous explique une source interne du constructeur avec un sourire. « Et que s'est-il passé avec la Logan ?... ». Réponse : elle a finalement été commercialisée en Europe de l'ouest !

Faite en Roumanie ?


Cette voiture à très bas coûts, plus petite et moins chère qu'une actuelle Sandero dont le prix démarre à 7.900 euros (en France), sera-t-elle exportée vers l'Europe à partir de l'Inde où la production doit débuter en 2015 ? Pas sûr du tout. Elle pourrait en effet carrément « être industrialisée en Europe »… C'est-à-dire en Roumanie, patrie des Dacia à bas prix, ou éventuellement dans l'usine marocaine de Renault à Tanger (Maroc). Vendu hors d'Europe sous le label Renault, ce véhicule devrait débarquer sur le Vieux continent sous le logo Dacia, la marque roumaine du constructeur tricolore.

Production au Brésil envisagée

Renault doit dévoiler ce tout nouveau modèle au prochain salon de New Delhi, en février 2014. Cette petite berline sera produite à Chennai (Inde). Elle a été conçue sur une toute nouvelle plate-forme ultra-économique de l'Alliance Renault-Nissan, baptisée « CMF-A ». Carlos Ghosn, PDG de Renault et Nissan, l'a confirmé à la mi-juillet. Cette nouvelle plate-forme permettra de nombreuses variantes au niveau du design et de la motorisation. Cette toute petite voiture devrait être ensuite industrialisée au Brésil, sur le site de Curitiba. Elle permettrait enfin à Renault de disposer d'un véritable « carro popular » (voiture populaire) dans ce pays, où ce segment fiscalement favorisé représente presque la moitié du marché automobile.

Plus d'un million de ventes


En attendant, la gamme « Entry » à bas coûts de Renault se porte bien. « Nous allons dépasser le million de ventes cette année », affirme à latribune.fr Arnaud Deboeuf, responsable de la gamme « Entry » du groupe tricolore, dans le cadre du salon de l'auto de Francfort. L'an dernier, Renault en avait écoulé 953.000 exemplaires. « Sur le premier semestre, nos ventes sont déjà en hausse de 15% dans le monde à 525.000 unités, soit une part de marché de 2,3% ». Elles augmentent même plus vite en Europe (+18% à 143.000) que en-dehors (+14%). Et ce, alors que justement la Logan de 2004 ne devait pas y être commercialisée !

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.