dani_bv
21 Mar 2013, 18:24
Va salut cu respect. Va poveestesc patania mea. Am luat un Renault clio 2 , neimatriculat, masina e adusa de cineva din Germania si e cumparata cu acte in regula de mine. Ieri am fost la rar, bineinteles ,pregatit, si astazi cand trebuia sa iau actele mi-a spus inginerul de acolo ca masina are alt motor. Bineinteles mi-a spus sa ii spal motorul bine si maine sa ma duc la 9 la ei sa catalogheze motorul . Am intrebat daca se rezolva si ca raspuns a fost ceva de genu: " vii maine si vedem, nu stiu'' . Motorul e tot de 1.2,benzina, masina merge ireprosabil.
Va cer un sfat, poate ati mai intalnit cazuri. Se poate inmatricula cu alt motor, sau 2 litri de benzina si foc si rezolv treaba cu ea?
espacern
21 Mar 2013, 18:56
Motorul in ansambul este tot o piesa si se poate schimba separat.
Dar din ratiuni de omologare este obligatoriu ca acesta sa fie identic cu cel montat de origine de fabricant.
Pe piese sunt prezente date care ajuta la identificarea lor fara problema.
Se pot solicita si alte documente de la fabricant-via concesionar.
@+
dani_bv
21 Mar 2013, 19:04
cand spuneti identic va referiti la capacitate nu? banuiesc ca astia de la RAR au vazut alta serie cand au inceput sa analizeze hartiile si pozele. nu corespundeau.
cunoaste cineva procedura de omologare ? am inteles ca am nevoie de o adeverinta de la un service ca motorul e montat la ei si corespunde cerintelor masinii..
espacern
21 Mar 2013, 19:20
Seria este unica poate(sigur) typ-ul este diferit la motorul tau.
In caz ca nu s-a schimbat motorul in reprezentanta si nu se regaseste operatiunea in sistemul informatic sau nu ai factura de lucrare de la service autorizat e problema....la RAR.
@+
mih_mlv
21 Mar 2013, 20:18
Sau inainte de a te duce la RAR asigurate ca ai ceva felii la tine.
espacern
21 Mar 2013, 20:35
Era bine daca se "pregatea" inainte sa mearga RAR....prima data.
@+
mih_mlv
21 Mar 2013, 20:37
Da, dar numai daca baiatul stiia,daca nu ....
luckas_itd
21 Mar 2013, 21:03
Merge trecut si acela in carte,acum 1 luna o operatie asemanatoare a costat in jur de 6 mil.
espacern
21 Mar 2013, 21:06
Nu a zis nimeni ca nu se trece in CIV dar depinde si CA CE se trece.
Ca daca nu ai acte/date inscrise corecte se considera NON Euro.
@+
aleksanders
21 Mar 2013, 21:12
eu tot nu pot intelege cum se cumpara inca masinile in romania - de parca si-ar cumpara sosete - nu verifici si tu seriile din acte, macar sa stii pe ce dai banii sau la ce te inhami
QUOTE
" vii maine si vedem, nu stiu''
E clara invitatia, "se rezolva". Ca la Romania, bineinteles, trebuie "sa fii pregatit".
Daca nu era vorba de "pregateala" ii spunea din start da sau nu. Nu cred ca este primul caz din istoria RAR, iar "pregatitorul" nu stie.
Deci se va rezolva, totul e ca masina sau motorul sa nu fie WANTED in Europa.
dani_bv
22 Mar 2013, 07:47
in sfarsit D-ice , ai citit cu atentie ce am scris. Am fost pregatit !!! de la inceput. marker fluorescent si am notat seriile pe hartie. tin apasat tasta 2 pe telefon si diseara ii vedeti la stiri:D glumesc.
Ma duc la rar, doar de asta m-am trezit la ora asta. va spun ce am facut
22 Mar 2013, 07:48:si da doamne sa fie NON EURO, e taxa 3 euro
espacern
22 Mar 2013, 08:33
Daca pe tine te ajuta sa o scoata NON EURO poti solicita acest lucru la RAR.
Pentru alti postez aici valoarea functie de norma:
E0=353 E
E1=366 E
E2=372 E
E3=235 E
@+
dani_bv
22 Mar 2013, 16:22
aleksanders si cum verifici tu tata o serie la blocul motor pe care abia o vad aia de la Rar cu ajutorul camerei ? pe acte m-am uitat , si ce sa vad? seria corespundea si pe talon si pe carte, ce altceva sa mai verific ? daca mie nu imi iesea seria de la motor ? vorbim sa ne aflam in treaba ...
In fine, s-a rezolvat, am achitat o taxa de 43 lei si au trecut seriile noi in viitoarea carte.
Normal era sa merg la reprezentanta la Renault si sa imi catalogheze ei motorul, sa imi dea o adeverinta dupa care mergeam la rar si achitam 200 lei pt schimbare civ. Aiurea legislatia romaneasca. Multumesc celor care au postat
Victor_17
22 Mar 2013, 16:31
SALUT!
Am crezut ca citesc postul meu,Exact acelasi lucru,aceeasi patanie,am fost trecut a 2 a zi la RAR!Acum depiinde cat de a dracu is aia de la rar din orasul tau.SI eu ma speriasem da nu a fost problema.Fara dinero!!!
dani_bv
22 Mar 2013, 16:36
La nemti sunt piese de schimb,aici e belea mare. toata pregateala a insemnat 150 ,asta inca de la inceput, direct la serii, nu frane, nu noxe nu nimic. Romania e tara tuturor posibilitatilor
La nemti sunt piese de schimb pentru ca la ei nu se pune problema de spaga. La noi iti spune "vedem" ca sa te simti sa dai spaga. Ii ajuta legea "neclara" facuta de cei de la capatul lantului coruptiei.
Daca luam in ras si bascalie problema asta ne meritam soarta de paria Europei.
adrianopolis1978
19 Sep 2019, 15:33
Buna ziua. Vreau sa duc renault-ul meu symbol la RABLA. Dar in CIV apare ca seria motor nu poate fi poansonata. O sa ma probleme? O accepta la RABLA?
cj98czh
19 Sep 2019, 16:27
o baga la tocat .. fara greata ...
adrianopolis1978
19 Sep 2019, 16:58
Dealer-ul a zis ca a incercat sa bage seria motorului, dar a observat mai jos ca scrie ca nu are serie si zice ca nu poate complet la cererea de radiere. A dat documentele catre firma de dezmembrari sa gaseasca o solutie. Eu i-am zis sa gaseasca rapid solutia, pentru ca masina este omologata RAR si inmatriculata. Sper sa nu imi faca probleme sa zica ca nu poate fi bagata la RABLA
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.