stimati forum-isti
demontat, curatat, gresat GMV unitate AC, aspirat frunze, pene, gunoaie, etc
montat inapoi, montat si pedalier frana +acceleratie, am vrut initial doar sa pun contactul sa ma "joc" un pic la turatia GMV-ului, sa vad daca mai "zbarnie" si.... surpriza : a pornit motorul (era scoasa din viteza), ma ridic contrariat si vad ca becurile stop frana aprinse.
constatat/verificat contactul de frana perfect functional DAR la revenirea pedalei de frana nu il apasa destul si becurile stau aprinse, masina porneste (BRAKE + START) brake il vede deja apasat si normal dai START si porneste
intrebarea : tija care duce in pompa de frana are reglaj? adica un filet la capat care prin rotire stanga/dreapta se poate regla inaltimea pedalei/cursei ? nu am bagat de seama si nu mi-am notat pozitia cand am demontat, desi, dupa, am invartit de doua ori stanga, apoi de patru ori dreapta si apoi am revenit..... aceiasi treaba
e vorba de doar unu doi milimetri
daca tija are in capat o sfera, deci e fara reglaj, cred ca nu am fixat/lipit de caroserie pedalierul, poate sta un pic in partea de sus departat si atrage dupa sine coborarea pedalei de frana si contactul de frana ramane deschis.
frana am, am testat, e ok
DATI-MI IDEI please