Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: VERIFICAREA RELEULUI DE BUJII
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
jon.man32
problema e:cum il pot verifica?
R19/16v
Ia vezi la un releu de logan, am banuiala ca e fix acelasi reper.
jon.man32
Am un renault megane 1,5 dci si nu mai porneste cand e rece.Am dus masina la un meserias,a verificat-o,a pus-o la tester si mi-a zis ca probl e releul de bujii.
As cumpara releul dar daca nu este el de vina?Stie cineva schema releului si cum se verifica acesta?
CatalinBI
daca nu ma insel releu este practic o siguranta care este la fel cu cea de la GMV. daca am dreptate schimbati "siguratele" intre ele si vedeti daca asa porneste masina. daca nu am dreptate imi cer scuze pentru off topic.
radunre
Un dCi trebuie sa porneasca fara probleme la -5 - -10 grade celsius cu sistemul de preincalzire defect.
Eu sunt convins ca acolo este alta problema.

Ca sa raspund intrebarii tale, am atasat un .pdf cu schema de pe masina mea, daca releul tau are aceeasi mufa, e f. probabil sa arate asa [attachmentid=1627862236]
Duci releul la un electronist si cu schema el ar trebui sa stie cum sa il testeze, nu l-am demontat pe al meu inca sa vad ce are-n maruntaie.
- pin 01 - bujia 3
- pin 02 - bujia 4
- pin 03 - alimentare +12V
- pin 04 - NC
- pin 05 - NC
- pin 06 - bujia 1
- pin 07 - bujia 2
- pin 08 - comanda ECU 1
- pin 09 - comanda ECU 2
- carcasa - masa masinii -12V
aqua
releele de origine sunt de la nagares din cate stiu
eu am unul de vanzare daca e ce cauti, NAGARES BDL/7-12 12v 9640469680
mai este inca un model nagares BED/7-12 12v, diferenta e ca sunt inversati 2 sau 3 pini fata de modelul BDL
vezi exact ce model iti trebuie
jon.man32
Am verificat releul si e ok,asa ca am mers la reprezentanta sa vad ce are.S-a pus testerul si a iesit totul ok.Am intrebat care e totusi probl ptr ca nu-mi porneste masina in anumite situatii si mecanicul l-a chemat pe inginer care a inceput sa o scalde dupa ce a stat 5 min si a privit testerul,spunandu-mi,in final ca e posibil nu am presiune la pornire si sa fie pompa de inalta,recomandandu-mi sa vin a doua zi in service si sa-mi puna o solutie care sa-mi curete pompa(costa 250 lei) dar nu garanteaza ca se rezolva.Daca schimb pompa si o schimb degeaba (cum era sa fac cu releul de bujii),mai ales ca ac costa,doar reconditionata 2000 lei.Am platit testerul(50 lei neoficial si cred ca degeaba) si ma tot gandesc :daca nici la reprezentanta nu stie nimeni ce are at unde tb sa mai merg?Pur si simplu nu stiu ce sa mai fac.
alexme24
Salut. Scuze ca ma bag si eu in discutie. Nu cumva e posibil sa ai aceasi problema pe care o au cei de pe 1.5 dci logan? adica la pompa. citisem un topic pe daciaclub, si tot asa ca tine , nu pornea cand era rece si solutia era sa loveasca usor in pompa cand dadea la automat. Daca o sa gasesc topicul o sa ti-l postez sa citesti si pe acolo, cine stie poate poate.
jon.man32
alexme24:Cred ca asta e si la mine ptr ca motoarele sunt identice.Am cautat si eu topicul dar nu l-am gasit;M-as bucura daca ai putea sa mi-l trimiti.Multumesc mult!
CatalinBI
cu pompa se mai poate verifica daca ai pilitura in filtru de combustibil. daca da "e groasa" pot fia fectate si injectoarele, este destul de greu sa spalat tot sistemul de alimentare - ca sa scapi de pilitura... dar daca cei de la service au zis ca-i pompa de ce nu au cautat in filtru daca ai sau nu pilitura?
alexme24
@jon.man nu stiu ce naiba am facut, am cautat in toata istoria browserului. Nu mai gasesc link-ul. Stiu ca respectivul tot asa a avut probleme, cum scadea sub o temperatura nu mai pornea nici de-a dracu. A facut chiar si o curatare cred ca se numeste la reprezentanta in sensul ca a pus un bidonas special cu nu stiu ce solutie, si a fost lasat motorul 40 de minute sa mearga la relanti doar pe acea solutie pana se oprea ca se termina solutia. La el nu a dat rezultate si a ajuns sa schimbe pompa cu totul si asa s-a rezolvat.
Ti-am facut un rezumat cu ce mi aduc aminte de pe forum.
meggeo81
poate ajuta forumul logan, la motorizarea de 70 de cai, la pompa de in jectie-regulatorul de debit.
Ionut truta
Bună ziua băieti,imi cer scuze ca postez aici,sunt detinătorul unui megane2 1,5dci 2003 si am o trebare poate imi raspunde cineva,senzorul de temperatură a lichidului de. Racire are vreo legatură cu releul de bujii incandescente? O zi faina sa avetii.
relax007
Are,recunoaște temperatura din antigel și da semnal calculatorului care acționează releul să incălzească bujiile sau nu,de exemplu:la mine se stricase și rămăsese blocată temperatura la 120 grade și nu încălzea deloc bujiile
M2Aurel
La mine a altfel. Nu porneste la cald. Martorul de bujii incandescente din bord ba se aprinde si se stinge instant, ba nu se aprinde deloc dar daca astepti cateva secunde se aprinde si el. Cate o data porneste dupa 10 incercari de dat la cheie, mai nou cu mufa de contact la releul de bujii scoasa. Pana nu demult pornea doar cu acceleratia la fund ca la benzinare. Pe tester nu s-a gasit decat ceva la injectorul 2 dar daca asta ar fi cauza nu ar avea acest comportament ciudat. Cred ca niste senzori dau calculatorul peste cap dar nu stiu care.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.