Noroc cu parapetele de pe Autostradă care l-a ajutat să-și mențină direcția de mers !
kikked
30 Dec 2012, 22:02
QUOTE(Markos @ 30 Dec 2012, 21:35)
Ce roată a luat ăla din față
Sper ca a avut airbag lateral si cortina, a avut nevoie.
Merced
30 Dec 2012, 23:37
Sa speram ca n-a avut pasager. Ca cine conducea masina n-a patit mare lucru din fericire. Se vede cum franeaza, chiar din reflexu' tampit, si semnalizeaza inainte sa opreasca. Da' ce traiectorie a luat si roata aia, ca s-a lovit de partea de jos a podului ala inainte sa dea in masina. Ce ghinion si pe ala. Cred ca avea sanse mai mari sa castige la loto.
Pacat de cei care au murit in avion. Pericol maricel cu low-cost-urile, si nu doar pe acolo...
Sper ca nu a avut pasager in masina. Ce fel de camera o fi avut ala in masina? Oricum o sa arate interesant declaratia de la asigurari: Mergeam pe banda mea si m-a pocnit roata avionului. O face pe RCA-ul avionului?
george_slz
31 Dec 2012, 19:32
Totusi e remarcabil, dincolo de gravitatea evenimentului filmat, ca in Rusia s-a standardizat utilizarea camerelor auto, astfel avem parte de o seama de evenimente filmate, nemaivazute pana acum.
Pentru cei interesati de camera cu care a fost filmat accidentul aviatic(sursa de informatii extraordinar de importanta pt anchetatorii accidentului aviatic), aceasta este un model DVR 027 (filmeaza 1280x720p-real) si se gaseste de vanzare NUMAI pe e-bay direct din China, si costa 59 dolari, fiind catalogata un best buy de comunitatea utilizatorilor. Probabil ca dupa "reclama" va costa mai mult!
klaus
1 Jan 2013, 12:29
QUOTE(george_slz @ 31 Dec 2012, 20:32)
in Rusia s-a standardizat utilizarea camerelor auto, astfel avem parte de o seama de evenimente filmate, nemaivazute pana acum
In Rusia e o problema cu dovedirea accidentelor (cam esti de vina daca ai lovit fata ta) si cu cei care cer bani sarind pe masina si apoi zic ca i-ai lovit. Nu e o standardizare prin lege ci o utilizare "de nevoie" a camerelor video.
QUOTE(george_slz @ 31 Dec 2012, 20:32)
camera cu care a fost filmat accidentul [...]aceasta este un model DVR 027 (filmeaza 1280x720p-real) si se gaseste de vanzare NUMAI pe e-bay direct din China,
troll: si voi care credeati ca doar in Romania pot exista accidente avion-masina .. sau invers
Filip
1 Jan 2013, 15:34
QUOTE(klaus @ 1 Jan 2013, 13:29)
In Rusia e o problema cu dovedirea accidentelor (cam esti de vina daca ai lovit fata ta) si cu cei care cer bani sarind pe masina si apoi zic ca i-ai lovit. Nu e o standardizare prin lege ci o utilizare "de nevoie" a camerelor video.
Riscurile meseriei!
T.rac3Er
1 Jan 2013, 20:31
wow...imi aduce aminte de filmul numbers cu nicholas cage cand un avion pica direct pe autostrada. deci rusii au reusit sa sparga topul fazelor filmate chiar in ultimele zile. nici macar filmarea unui headshot in nu stiu ce razboi nu se compara cu prinderea prabusirii unui avion pe o autostrada
kikked
2 Jan 2013, 06:02
QUOTE(dizzy @ 31 Dec 2012, 08:18)
Sper ca nu a avut pasager in masina. Ce fel de camera o fi avut ala in masina? Oricum o sa arate interesant declaratia de la asigurari: Mergeam pe banda mea si m-a pocnit roata avionului. O face pe RCA-ul avionului?
Trecand peste tragismul intamplarii, masinile cine le repara?
crintea1949
2 Jan 2013, 10:10
Dl Markos, e vorba de franarea aerodinamica la coborare, nu franele ca la masina pe disc sau saboti.O scventa dintr-un film american, la o aterizare fortata pe o autostrada daca isi aminteste cineva.Hai la multi ani cu sanatate la toti cei de fata!
corbex
2 Jan 2013, 11:32
S-a auzit, Domnul Markos? Mai puneti mina pe cite un pachet de carti!
betamax
3 Jan 2013, 01:12
Si anume pe ala cu 52 de volume.
klaus
3 Jan 2013, 01:37
QUOTE(crintea1949 @ 2 Jan 2013, 11:10)
Dl Markos, e vorba de franarea aerodinamica la coborare, nu franele ca la masina pe disc sau saboti.
Da' clar inversorul la avion e o franare aerodinamica. Cum te pricepi matale ca un om mare... Acolo avionul nu a franat PE PISTA. Ca sa intri pe pista deja ai folosit franele aerodinamice. Faptul ca a aterizat dovedeste ca viteza a putut fi redusa in zbor de franele aerodinamice, deci alea au functionat. Pe pista mai intra in functiune si alte frane.
Tu si cu nea Nicu, ce va pricepeti la toate...
b76bgaarh
3 Jan 2013, 10:28
marty... unde esti sa explici cat reprezinta in procente frana pe saboti comparativ cu frana aerodinamica?
klaus cam toate iesirile de pe pista, prezentate emisiunile de tip "aircrash investigation", se datoreaza problemelor cu franele aerodinamice.
bafta.
marksman
3 Jan 2013, 11:12
QUOTE(klaus @ 3 Jan 2013, 01:37)
viteza a putut fi redusa in zbor de franele aerodinamice, deci alea au functionat.
Si nu numai de franele aerodinamice. Oricum, ramane in picioare si chestia cu armarea sau nu a spoilerelor (se va vedea dupa continutul FDR).
Markos
3 Jan 2013, 11:22
Posibil sa fie ceva probleme cu modelul asta.
QUOTE
The fatal Vnukovo accident was the second runway overrun incident involving a Red Wings operated Tu-204-100B in nine days following a Moscow Vnukovo to Novosibirsk flight on December 20, 2012 that overran runway 25 at Tolmachevo Airport by 1,150 feet (350 meters) into an open field. Flight data recorder readouts indicate that brake failure as well as engine thrust reverser issues were major contributing causes in both overruns resulting in the issuance of additional airworthiness directives.
Primul a avut bulan cu 350 de metri de camp, al doilea s-a proptit în autostrada.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.