Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu se aprinde becul de la bujii (sarma) dimineata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Addyd
Problema e in felul urmator:

-dimineata -11 grade pun contactul si martorul de preincalzire nu se aprinde, celelalte se aprind si se sting fara probleme
-daca pun contactul de 3-4 ori pana la urma se aprinde si se stinge dupa vreo 2-3 secunde dau la automat si porneste.

Stie careva ce ar putea sa insemne asta?
La voi cam cate secunde sta aprins becul asta in bord la -11 grade, caci nu prea conteaza cat de frig e ca tot atat sta aprins?
Relu11
Azi a stat cateva secunde bune (5-6), dar au fost -18
BioHazarD
Nici n-am observat daca s-a aprins sau nu. smile.gif
Masina a pornit normal...
Addyd
pai si la mine a pornit dar ce credeti ca are de nu se mai aprinde din prima?
BannedHost
Si daca nu se aprinde acel martor si dai la automat nu porneste ?
alexme24
si la mine a stat cam 4-5 secunde azi pana s-a stins becul, dar a luat-o la sfert.
ady24
QUOTE(Addyd @ 14 Dec 2012, 08:41)
Problema e in felul urmator:

-dimineata -11 grade pun contactul si martorul de preincalzire nu se aprinde, celelalte se aprind si se sting fara probleme
-daca pun contactul de 3-4 ori pana la urma se aprinde si se stinge dupa vreo 2-3 secunde dau la automat si porneste.

Stie careva ce ar putea sa insemne asta?
La voi cam cate secunde sta aprins becul asta in bord la -11 grade, caci nu prea conteaza cat de frig e ca tot atat sta aprins?
*



Trebuie sa verifici daca iti vine curent la fise in momentul in care pui contactul si nu ti se aprind bujiile.
Daca nu vin curent la ele atunci foarte probabil sa fie ceva din releul de bujii.
Addyd
Am pus-o pe DDT si arata urmatoarea eroare:

Vehicle with 1 failures
ECM - DDCR - BEB0 et BEB1 - v3.3 Failures detected

- commande relais principal

Acum care o fi releul asta principal? O fi vorba de releul de la bujii sau altul care il comanda pe asta?

Nu am incercat sa ii dau la automat fara sa se aprinda sarma de la bujii dar o sa incerc si asa sa vad daca porneste!
S4b1n
La sub 0 grade cred ca nu porneste daca nu se incalzeste nicio bujie. Si mie tot cam asa sta de obicei pana sa se stinga, 5 secunde cand sunt sub 0 grade, si e prima pornire din zi. Bujiile le-ai masurat sa vezi daca nu sunt arse? Scoti fisa si masori cu un multimetru rezistenta intre capul bujiei si o masa.. ar trebui sa fie de ordinul catorva ohmi (1-5). Desi daca iti spune ca ai eroare la releu..
Addyd
Le-am masurat cu un bec si sunt bune!
sorinrs
Cine nu se pricepe mai bine nu da info gresite.

Motorul DCI porneste FARA NICIO bujie la prima cheie ( mai lunga ) pina la -8 grade. Mai jos trebuie insistat cu mai multe chei. Am pornit eu, de mai multe ori si la -22 de grade, la a 14-a cheie....baterie sa aveti.
Cu cit sta mai mult arcul aprins, cu atit mai uzate sint bujiile.
Bujiile nu se ard direct, ele se consuma in timp.
Am schimbat alaltaieri toate 4 bujiile...erau arse...azi dimineata, arcul a stat fix 2 sec si am pornit la prima cheie...la -13 grade.
Daca nu se aprinde sirma, ai sigur o buba pe parte electrica-releu-senzori.
vasilecool
corect .si a mea a pornit fara nicio bujie ,acum trei ierni ,pe la -20 .cam la a patra cheie ,mai lunga .
ON :becul de la bujii ,se aprinde oricum ,fie vara ,fie iarna ,odata cu celelalte din bord ,indiferent daca ai una sau mai multe bujii arse .
mihaitosca
Confirm si eu . La mine sunt toate cele 4 bujii arse (verificate acum 2 saptamani la service ,dar din lipsa de fonduri nu le-am schimbat) si becul din bord se aprinde .

De pornit, a pornit in fiecare dimineata la prima cheie ( e adevarat ca a invartit mai mult ca de obicei de cand a venit frigul ,dar a pornit la prima cheie )
LauCalin
Stiu ca topicul este f vechi, dar nelamurirea este de actualitate. smile.gif
Se da un abucata Megane 1.5 dci 2011, care porneste perfect si fara sa se aprinda becul de bujii. Pornirile se fac la cel putin 6,7 grade.
Este o problema sau becul de bujii nu se aprinde la temperaturi ridicate?
Multumesc.
RazvanF
Martorul trebuie sa se aprinda dimineata la pornire. Se aprinde si atunci cand motorul este putin cald, numai ca pentru o secunda sau chiar sub. Motorul trebuie sa fie "prea cald" ca becul sa nu se aprinda, totodata, cand sunt temperaturi ridicate, de exemplu vara, martorul se va aprinde la pornirea motorului, la fel. undeva la o secunda.
La porniri de 6. 7 grade exterioare atunci martorul ar trebui sa stea aprins 2-3 secunde.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.