Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: GPL pe Scenic II 2.0L
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
Pages: 1, 2, 3, 4
miciceii
Salutare camarazi

Vreau sa va spun ca de o saptamana am montat instalatie GPL pe masina si sunt super multumit.Acum circul cu 2.0L cu 30lei/100km,cu un plin de 40.8litri am facut 392km,jumatate in Bucuresti si jumatate afara (viteza in afara 70-150km/h).Butelia este toroidala de 56 litri si s-a montat in locul rotii de rezerva(ma gandesc ca cumpar una din aia mica cu limita de 80km/h).Diferenta in mers intre gaz si benzina nu am sesizat,spunea cineva cu o Skoda RS de 200CP pe GPL,ca dupa ce a chipuit-o a pus-o de 2 ori pe Dyno test iar diferenta intre GPL si benzina era de 4 CP.Instalatia este BRC Sequent 24.11,am ales sa merg pe BRC ,deoarece este mai fiabila decat alte instalatii , componentele mai fin lucrate si mai minione decat la alti producatori,intervale de revizie mai mari decat la altii(prima revizie dupa montaj,este la 30.000km cand se schimba cele 2 filtre)durata de viata a injectoarelor 500.000km!!! si mai sunt si alti factori pe care nu mai stau sa ii enumar .
In final , uitandu-ma in jur,pe zi ce trece vat toti mai multi cunoscuti ca aleg varianta GPL,unii dintre ei cu "rachete"de masini cu motoare peste 3000cc,deci se pare ca nu este o rusine sa umbli cu "abtipilde" de GPL pe geamuri,iar referitor la "miturile" ca :GPL-ul injumatateste viata motoarelor,sau ca umbli cu bomba in spate etc....raman doar mituri si atat.

Mai revin cu pareri despre acest subiect dupa ce mai parcurg niste km,si de ce nu,astept pareri si din partea altor utilizatori de GPL(si nu numai)cu o experienta mai vasta in domeniu.

Bye

danyos
bravo ... felicitari te-ai gandit bine sa sti ca merita investitia cu toate cele cele ale unora , care tot bat campi . apropo de gaz , am avut si eu vreo doua masinute la care am montat instalatie gpl foarte multumit din toate punctele de vedere ..... vrajeala ca nu mai trage motorul , puturoasa sau alte chesti de genu eeeeeeeeeee acu depinde si de masina si bineinteles de instalatia gpl wink.gif
Petrica Iftimie
Felicitari, o alegere buna. Pretul per km iese mai ieftin ca la diesel.. Daca nu-s indiscret, cit a costat totul (probabil si RAR)?
miciceii
Va multumesc pt.aprecieri.
Eu zic in continuare ca este rentabil ca si pret,spre exemplu merg de 2 saptamani zi de zi prin Bucuresti la minus 7-8grade cu GPL de 115Lei/38litri si 2L motorul.Nu se simte nici o diferenta intre benzina si GPL nici macar la temperaturi scazute.
Am insa o mica problema , daca opresc masina in gaz pt.mai multe ore,pornirea este mai greoaie un pic,adica electromotorul invarte mai mult timp pana porneste ,dar am rezolvat altfel,inainte de oprire o trec in benzina o las sa mearga un pic si o opresc.La urmatoarea pornire porneste normal.

Iar acum pt.Petrica Iftimiepretul instalatiei cu tot cu modulul de resetare al nivelului de carburant si suportul care tine butelia a fost 3200Ron iar timpul de montaj a fost 6 ore la Vernesti langa Buzau.Am ales sa montez instalatia la Vernesti deoarece baietii sunt "profesori"ca sa zic asa la montajul de GPL,la mine la masina a lucrat o echipa de 4 oameni fiecare facea altceva si tot a durat 6ore,in Bucuresti nu cred ca le ajungea o zi intreaga pt.montaj si nici calitatea nu era aceeasi,am vazut cateva masini facute prin Bucuresti si nu am fost multumit.
Am sa fac cateva poze zilele astea si am sa le postez pe forum.
Petrica Iftimie
Multumesc pt. informatii.
miciceii
Salutare camarazi
Ieri 23.12.2012 a trebuit sa alimentez iar(GPL),am parcurs 300km in Bucuresti pe vremea asta cu 115Lei.Au mai scumit un pic GPL-ul,de la 2.95 cat a fost acum 2 saptamani l-au facut 3.05.
TCosmin
Consumul meu e ceva mai mare, 14 - 15 %. Aceasi instalatie, acelasi motor.
Dar mers exclusiv in Bucuresti, bara la bara.
La Lukoil a intrat 50 litri in butelia de 56 l..! Si poate mai intra dar am oprit.

De unde alimentezi?
miciceii
Salutare
Nu stiu cum de va intra voua atat ca la mine pe toroidala de 56 litri mai mult de 40.8litri la prima incarcare cu GPL nu a intrat??In general 37-38 litri intra la mine.
Alimentez de la o statie mica care are doar o butelie de GPL in curte,gazul zic ei ca ar fi Rompetrol, pe Th.Pallady cum te duci spre Autostrada Soarelui dupa statia RATB Ozana pe dreapta este o benzinarie Lukoil iar dupa ei mai in fata vreo 300mt este nenea cu gazul.Am vazut ca are presiunea de 7 bari la alimemtare pe butelie,eu zic ca este ok,se spune ca daca iti baga gaz la presiune peste 9-10 bari este profit pt.ei si paguba pt tine,te tine foarte putin,are mult aer.
Aaaaa mai e ceva,cand alimentezi de la Luk,pompa nu caraie cand a ajuns la incarcarea maxima????
Aici caraie ca dracii si nenea de la statie o intrerupe repede.
Eu zic sa renunti la Luk si sa cauti sa bagi de la altii,se stie ca Luk au istoric negativ referitor la carburanti.


Sarbatori fericite si sper sa mai vorbim.
TCosmin
Nu am umplut pana sa caraie pompa, deci nu stiu daca face asta.
Va trebui sa mai alimentez si din alta parte, sa vad daca sunt diferente.
Ar fi interesant sa postam poze cu instalatiile pentru a compara montajul. Deocamdata nu am poze dar promit sa fac.
Eu am fost mai zgarcit, si nu am montat la Buzau, desi am citit despre renumele lor.
Montajul l-am facut la Pitesti la lpgexpert si a costat 2750 ron si 100 ron dispozitivul de resetare a indicatorului de benzina de la userul mike12. Sunt curios daca se "vede" diferenta de 350 ron in montaj.
scenicsh
M-am gandit sa postez un update aici, eventual am putea folosi de acum incolo topic-ul acesta pentru discutii legate de GPL pentru Scenic II.

Am un Scenic II, motorizare 2.0 benzina din 2005 si tocmai i-am pus o instalatie GPL tip Marini la Auto GPL (autogpl.com) din Baia Mare.

Pret: 2400 RON
Tip rezervor: toloidal 52l (in locul rotii de rezerva)

E prea devreme sa ma pronunt despre consum, sunt chiar curios ce rezultate vor fi dar dat fiind faptul ca masina mea consuma de rupea (7.5 - 8 extern), economia se va vedea cu siguranta.

De mentionat e ca inainte de a pune instalatia, au pus-o pe tester si le-a dat o eroare la sonda lambda. Pe bord nu apar erori, probabil apar doar daca e "dusa" de tot, deci cel mai probabil sonda resprectiva nu functioneaza in parametri.

Poate asta explica si consumul totusi cam mare pe care l-am sesizat (cam 8 la ultimul drum Baia Mare-Cluj). Mentionez ca inainte de a cumpara masina in toamna, am dus-o la reprezentanta pentru verificare si au pus-o acolo pe tester dar nu s-au observat erori. Or fi aparut intre timp probleme, ce sa-i faci smile.gif

Si inca o chestie legata de modul in care trage motorul.

Din cate m-am documentat, sunt foarte importante reglajele si experienta mea de acum a confirmat acest lucru.

Initial (fix dupa ce a fost montata instalatia) tremura rau intre 1500 si 2000 de ture in treapta a 3-a, le-am explicat problema celor de la Auto Gpl si au mai modificat din reglaje.

Dupa aceea a mers mult mai bine dar parca trebuia sa ma rog un pic de ea in treptele 3 si 4, asa ca am mentionat si chestia asta. Au mai reglat ceva baietii si acum totul este in regula. Nu am absolut nimic de reprosat motorului in acest moment.

In rest ce sa va mai spun.

Alimentarea se face langa locul pentru benzina.

Am un intrerupator chiar simpatic pe bord si cam atat.

Primul plin l-am facut la o statie GPL care apartine tot a firmei care mi-a montat instalatia, pe butelie scrie Flaga.

Voi reveni cand am mai multe informatii legate de consum.

Ar fi zic eu o idee buna sa folosim topic-ul acesta de acum inainte pentru a discuta despre consum, sfaturi si asa mai departe smile.gif
espacern
Injectoarele de GPL unde s-au "instalat"....pe galeria de admisie cumva?

@+
scenicsh
Din pacate, sunt complet pe langa cand vine vorba de aspecte tehnice asa ca spre rusinea mea, habar nu am. Orice problema mai complicata decat schimbarea lichidului de parbriz ma depaseste smile.gif

Voi intreba la inceputul saptamanii viitoare cand mai trec pe la ei.
catalinutz
salut,am un scenic 2 1.6 16v din 2006 si tocmai i-am pus si eu istalatie gpl.instalatia e de la landi renzo si se numeste evo.dupa 3 saptamani am observat doar ca temperatura motorului nu depaseste 4 linii,nu stiu de ce cu o temperatura externa de 8-10 grade si ca motorul la minim face mai mult zgomot,dupa cate am inteles e de la instalatie.despre consum inca e repede sa ma pronunt
scenicsh
QUOTE(espacern @ 18 Jan 2014, 17:38)
Injectoarele de GPL unde s-au "instalat"....pe galeria de admisie cumva?

@+
*




QUOTE(scenicsh @ 18 Jan 2014, 22:32)
Din pacate, sunt complet pe langa cand vine vorba de aspecte tehnice asa ca spre rusinea mea, habar nu am. Orice problema mai complicata decat schimbarea lichidului de parbriz ma depaseste smile.gif

Voi intreba la inceputul saptamanii viitoare cand mai trec pe la ei.
*



Am mai trecut pe la baietii care mi-au montat instalatia dar din pacate am uitat sa ii intreb, poate ne lamureste unul dintre colegii care au aceeasi motorizare cum sta treaba cu injectoarele.

Intre timp, pot sa va dau si primele informatii legate de consum.

Dupa primul plin, consumul este de 11.25 pe GPL iar in conditii similare (acelasi traseu, 95% extern), consumul pe benzina a fost de 8.

Dupa cum vedeti, consumul extern este mare atat pe benzina cat si pe GPL, probabil si din cauza faptului ca sonda lambda e pe duca.

Din cate am inteles, consumul de GPL va mai scadea in timp.

Chiar si daca nu ar mai scadea, economia este consistenta in cazul meu.

Poate pentru motoarele cu consum extern de 6 nu renteaza o instalatie GPL dar la un motor gurmand ca al meu (cu un consum extern de 8 pe benzina) merita.
miciceii
Salutare Natiune!
Haideti sa va povestesc care e treaba cu GPL-ul!
Dupa 1 an de zile de cand il am nu sunt multumit......................................sunt foarte multumit .La acelasi stil de condus si acelasi itinerar cheltuiala este la jumatate in special vara cand mergi mai mult pe gaz si mai putin pe benzina.Asta vara de exemplu am fost plecat in vacanta prin tara 2200km impreuna cu nasul meu de cununie,el cu un Opel Astra H caravan 1.6 benzina iar la intoarcere cand am tras linie la consumul de carburant treaba a fost cam asa:
-Nasul 1000Ron benzina la motor 1.6 iar eu 650Ron gaz cu tot cu benzina la motor 2L iar pe Transalpina il ""impingeam de la spate""ca sa zic asa ca nu prea mai putea.

La GPL este o problema in Romania,GPL de calitate se gaseste numai in orasele mari , in rest GPL-ul este o mizerie,prost si scump.In cei 2000km pe care i-am parcurs de la Bucuresti spre Cazane - Baile Felix si retur prin Tara Motilor,nu stiu daca am bagat GPL de calitate de 3-4 ori in rest o mizerie,erau cazuri la urcare de regula ,cand o treceam in benzina ca nu avea putere GPL-ul.
In Bucuresti bag GPL numai de la o statie Mol care o am langa casa si nu am avut probleme nici o data.
In concluzie, ,cred ca am facut ce-a mai buna investitie in masina asta cu aceasta instalatie de GPL.
espacern
QUOTE(miciceii @ 23 Jan 2014, 22:18)
Asta vara de exemplu am fost plecat in vacanta prin tara 2200km impreuna cu nasul meu de cununie,el cu un Opel Astra H caravan 1.6 benzina iar la intoarcere cand am tras linie la consumul de carburant treaba a fost cam asa:
-Nasul 1000Ron benzina la motor 1.6 iar eu 650Ron gaz cu tot cu benzina la motor 2.0

Chiar daca Nasul pare in dezavantaj el nu a "cheltuit" mii de lei ca sa poata face "economie".....adica instalatia/omologarea/etc.

@+
miciceii
...pai e gata cu "cheltuiala",dupa 1 an de calatorit cu butelia in spate am scos banii pe instalatie,de acum incolo merg pe ""profit"" :smile.gif)
gpl.magazin
Asta pentru ca tu ai facut cam 15000-20000 km intr-un an. Dar sunt oameni care fac 50000-100000 km pe an. Acolo chiar se merita. Clar investitia intr-o instalatie de gpl nu se merita daca faci pana-n 5000 km pe an.
In afara deja se vand bine instalatiile pe CNG (gaz natural comprimat) si GPL pe Diesel, iar la noi nu a prins bine nici gpl-ul pe benzina. Asta in primul rand datorat mentalitatii preconcepute si nepriceperii montatorilor.
Mai e si problema costului initial mare pe care-l cer montatorii la noi si neprofesionalismul multora dintre ei.
Dar per total, daca esti descurcaret si te mai informezi pe ici pe colo, iesi la pretul per km putin sub un diesel. Nu mai vorbesc de cheltuielile de intretinere, care sunt sub.
stanionjan
,,scenicsh ,, ai grija la consumul pe gaz , nu tre sa fie mai mare , maxim un litru de gaz mai mult decit pe benzina , vb cu cei ce ti-au facut reglajul sa mai lucreze la el , numai bine!
balanel
QUOTE(espacern @ 18 Jan 2014, 17:38)
Injectoarele de GPL unde s-au "instalat"....pe galeria de admisie cumva?

@+
*


Salut.

Ne poti indica te rog o firma care monteaza injectoarele de gaz acolo unde trebuie, pe chiulasa?
Am observat ca si tu ai GPL pe masina, si banuiesc ca ti-ai montat instalatia undeva unde se monteaza corect.

Multumesc.
stanionjan
se monteaza cit mai aproape de injectoarele pe benzina , la megane 1 -1,6 -16v , exista macat pe cilasa , locasul unde se monteaza injevtoarele pe gaz , e posibil ca si la scenic sa fie tot la fel.
Alexul
Urmeaza sa mi montez si eu pe laguna 1 cu 1.6 16 valve. Montajul o sa l fac la Andrei...unde are service-ul in Colentina pe strada Bacila parca (in groapa langa lac). Instalatia Landi cu rezervor de 50 + l + modul de resetare a nivelului de carburant ....costa 2500 lei.
Monteaza injectoarele nu mai in chiuloasa jos. Nu sus in galeria de admisie. Am vrut sa mi montez la Vernesti, dar preturile mi se par mari ptr ceea ce ofera. Aceasi intalatia Landi, cu rezervor de 42 L, fara modul de resetare la carburant. Pret 2700 lei + benzina pana acolo...Cu rezervor mai mare se duce in 3000 lei. Vorbesc de rezervoar toroidal.
espacern
QUOTE(balanel @ 21 Mar 2014, 15:33)
Ne poti indica te rog o firma care monteaza injectoarele de gaz acolo unde trebuie, pe chiulasa?
Am observat ca si tu ai GPL pe masina, si banuiesc ca ti-ai montat instalatia undeva unde se monteaza corect.

Trebuie SPECIFICAT la montator ca exista spatiu tehnologic special pentru injectoarele de GPL langa injectoarele de benzina.
Eu am instalatie de origine montata in fabrica Renault.

@+
balanel
Am inteles. Am cerut deja oferta la firma la care face referire colegul mai sus, unde am specificat aspectul legat de locul de montare al injectoarelor pe gaz.

@espacern: poti sa-mi indici te rog, la motorul meu, GM A14XER, unde este locul special de montaj al injectoarelor de gaz? Adica daca ai o poza sau o schema, sa i-o arat montatorului.
espacern
@balanel=Sincer nu stiu....eu faceam referire la motoare Renault cu 16 V despre care se discuta aici pe topic.
Cel mai bine cauta informatii la cineva care are instalatie de origine montata de fabrica(daca exista asa ceva) pentru masina/motorul tau.

@+
puzzle
@scenicsh:
"E prea devreme sa ma pronunt despre consum, sunt chiar curios ce rezultate vor fi dar dat fiind faptul ca masina mea consuma de rupea (7.5 - 8 extern), economia se va vedea cu siguranta."

Cu tot respectul, cred ca masina dvs. are un consum normal. Masini cu motoare pe benzina de 2 litri si consum de 6 nu cred ca sunt in realitate, doar in targuri si pe forumuri sau daca am merge cu 90 KM/h maxim pe E85.
mihai_mike
Salutare tuturor!

Stie cineva daca pot sa montez instalatie GPL pe un Grand Scenic cu 7 locuri?
Mentionez ca nu am roata de rezerva ci kit pentru reparatie pana (din fabrica) deci montarea unui rezervor toroidal este exclusa.

Multumesc!
Mihai
miciceii
Se poate monta rezervor toroidal sub masina si/sau cilindric in portbagaj.De preferat ar fi sub masina pt.ca fiind de 7 locuri nu mai ai loc de nimic in portbagaj.
mihai_mike
Multumesc de raspuns miciceii. Nu exista insa riscul lovirii rezervorului in cazul in care este montat sub masina?

Ma incanta ideea, numai ca pozitionarea rezervorului mi se pare putin cam jos.
miciceii
...avand in vedere ca Scenicul monovolum nu este masina de Off-Road cred ca nu este nici o problema
synergist
Ce instalație GPL să pun pe un Scenic a.k.a Gândacul Verde, născut în 2001, motor 1.6, 79kw, euro 3?
Mă interedează cu rezervor toroidal și să o montez undeva în București..

Mulțumesc
espacern
Pe modelul asta s-a montat de origine GPL fabricat special pentru Renault de AG(AutoGas) intre 1999-2003.....pentru aftermarket neaparat injectoarele montate langa cele de benzina in locul special din port-injector.

@+
maryus_maryusss
Brc ar fi mai indicata pt motorul tau cunosc 2 masini care au montate pe ele brc si merge super ,o laguna 1 faza 2 si logan ambele motor de 1,6 16 v exact ca al tau.Cel cu loganul lucreaza la fabrica la mioveni si chiar a cautat o instalatie mai buna si potrivita pt masina.Se incadreaza bine si la consum .Este doar o parere poate au alti colegi altele mai bune. Numai bine.
synergist
BRC am auzit că fac lucruri bune, o să am în vedere asta, dar o să merg la autogas să vb cu ei prima data

Credți că pătratul ăla care arată pe ce merge mașina gpl/benzină și cât gpl mai ai, se poate prinde cu bandă dublu adezivă pe bord undeva, nu aș vrea să găuresc bordul...
miciceii
Salutare
Eu recomand BRC pt."muritorul de rand" stii e vorba aia: -Sunt prea sarac sa ma carpesc,dar daca exista buget suficient(aprox.6000Ron!!!)mai exista si Prins care este o instalatie GPL de top cu electronica Bosch ,injectoare japoneze etc.Prins am auzit ca sunt rivalii celor de la BRC si ca sunt cam la fel ca fiabilitate insa pretul face diferenta.
Referitor la butonul acela de comutare gaz/benzina merge lipit cu banda adeziva dar nu tine,se va dezlipi dar nu vad de ce te-ar deranja sa dai o gaura pt.ca oricum nu mai da nimeni inst.GPL jos de pe masina.Iti alegi un loc unde sa il montezi sa fie cat mai vizibil si usor de accesat si asta este.
synergist
am ajuns la "fratelli"

are cineva o astfel de instalatie? cum se comporta..? pareri?

multumesc frumos
stanionjan
" fratelli" ........ nu cred , poate este Milano , de productie turceasca , este buna , eu am de peste opt ani (170000 km) , acum depinde si ce pret are , dar s
i cine o monteaza, numai bine!
synergist
2200 pretul si mi s-a spus ca rezervorul toroidal de interior il decidem la fata locului cati litrii sa aiba, in functie de inaltimea lui sa intre acolo
adica daca se potriveste unu de "100"litrii, din ala imi pun!
*sper sa se potriveasca ala de 52l sa am ceva autonomie! biggrin.gif

ramforsarea locului se face pe sub masina, nu? in ce consta?
stanionjan
suportul rezervorului este din teava rectangulara ( patrata), foarte solid si se fixeaza de caroserie , nu trebuie sa-ti faci pb din aceasta cauza.


28 Oct 2014, 13:04:
la scenic 1 nu exista roata de rezerva? , la mine pe megn rezervorul este montat in locasul rotii de rezerva(52 l)
R19/16v
Exista.
synergist
ba da, exista roata de rezerva, in interiorul portbagajului
scenic rx4 are roata in exterior

am avut problema asta cu multi pe care i am sunat sa ii intreb de gpl..toti credeau ca roata de rezerva la scenic 1 e PE usa de la portbagaj...
R19/16v
No problem! Pui pe acoperis, ca la autobuze wink.gif
stanionjan
R19/16v esti in afara subiectului , .......synergist vb cu cei care-ti monteaza instalatia si le ceri , sa- ti monteze rezervorul in locasul rotii de rezerva , iar roata la cit spatiu ai in portbagaj nu ai nici o problema , numai bine!
..
espacern
QUOTE(stanionjan @ 28 Oct 2014, 15:16)
le ceri , sa- ti monteze rezervorul in locasul rotii de rezerva , iar roata la cit spatiu ai in portbagaj nu ai nici o problema


La Scenic cu montaj GPL din fabrica rezervorul este in spatiul roata rezerva....dar mocheta normala din portbagaj este inlocuita de un "carenaj" din material plastic dur cu rol de protectie butelie/instalatie.
Alexul
bara la bara, 70 % din drum prin bucuresti...mai precis colentina, unirii. Am inceput sa merg cu 40 l, in jur de 340 km maxim. Am fost unde am instalat gazul...sau uitat pe la masina, reglari etc...dar nimic concret cu consumul mare.
Imi da eroare pe leptop..sonda aval, dar nimic in bord. Laguna 1.6 16 v. Intalatia este stag 4, Q-box, si am in jur cu ea 40000 km din martie.
synergist
am fost la un service si mi-a spus ca ma costa 2300 lei instalatie landi renzo SAU stag200
sau 2400 lei stag4, la ambele imi pune rezervor de 52L
*s-a uitat la lacasul rotii de rezerva si a zis ca este din tabla si ca nu se mai face acea ramforsare exterioara si instalarea ar trebui sa dureze maxim 4 ore cu reglaje cu tot

am intrebat care este diferenta intre stag4 si landi+200, ce face in plus stag4 in plus pentru masina mea si a zis ca nimic, deoarece stag200 su landi citesc toate datele din calculator si ca degeaba stag4 e mai destept daca nu are alte date in plus de citit si ca dau banii degeaba pentru stag4 (intrebasem de el, pentru ca 100 lei diferenta nu e o suma mare pentru o instalatie mai buna)

cand o sa merg la ei sa puna instalatia, o sa cumpar o husa pentru roata de rezerva ca sa o tin in portbagaj. loc este foarte mult pentru bagaj cand plec undeva
undeva in viitor, o sa cumpar o roata din aia ingusta sa am de rezerva

pana saptamana viitoare cand o sa fac montajul, oscilez intre stag200 si landi renzo
puteti sa imi spuneti pareri despre ele?

multumesc frumos

*espacern: cumva la tine e rezervorul mai mare? vad ca e usor saltata pasla aia din portbajaj
espacern
Sincer ma indoiesc ca in 4 H se face montaj aftermarket corect cu pozitionare injectoare in spatiul dedicat.
Rezervorul la montaj de fabrica este protejat de o carcasa din plastic dur....si pe asta se lipeste mocheta!
Poti sa sari cu picioarele pe ea si nu se deformeaza asa tare este.
Rezervorul are vreo 55 L...mai mult de 48 L nu am reusit sa bag.
synergist
ce e aia 4H?

*am vorbit cu ei si au spus ca injectoarele vor fi montate in locul special lasat de producator, daca acesta exista
in orice caz, voi fi si eu la service atunci si o sa pun 1000 de intrebari legate de acel loc si pana nu mi l arata "ca nu exista" nu ii las sa monteze injectoarele in alta parte

presupun ca rezervorul de 55L e mai inalt, de aia e plasticul ala asa saltat

mda, intra 80% din capacitate

am o dilema: am citit undeva ca plinul de GPL se face DOAR dupa ce ai terminat gpl ul curent
adica daca mai ai gpl de la ultima alimentare mergi cu el pana trece singura pe benzina ca sa poti face plinul de gpl iar---ceva legat de presiunea din rezervorul gpl
adevarat sau fals?

multumesc
espacern
Aici este locul unde se monteaza injectoarele GPL la un 16V...langa cele de benzina!

Rezervorul meu nu este mai inalt dar este lasat un mic spatiu intre rezervor si placa care-l acopera....sunt niste norme speciale la GPL!
synergist
deci cum stai cu fata spre masina, or sa demonteze chestia aia mare de aluminiu din fata si poza e facuta sub ea...ok got it!
voi avea cu mine poza asta

ops, nu stiam ca se lasa loc, credeam ca se poate pune rezervor de inaltime maxima si placa aia se lasa pe el biggrin.gif

*am inceput sa merg cam mult cu masina datorita turelor, abia astept sa intru in randul GPL-istilor!

multumesc frumos

edit: referitor la treaba cu alimentarea daca mai ai GPL in rezervor cum e? mai poti alimenta, sau astepti sa treaca pe benzina?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.