Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se opreste motorul in mers...
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
alexgalatzi
Buna ziua! Se opreste in mers la apasarea ambreiajului... dar nu tot timpul. Cand nu se opreste scade turatia aproape de 200-300 de rot(banuiesc) sta 2 secunde asa si revine la normal 750-800. O data ce se "stabilizeaza" turatia sta normal la relanti. Mentionez ca motorul porneste la sfert, problema intervine cand incep sa accelerez, bujiile sunt aprox noi intre 1000-2000km(in caz ca are vreo relevanta). Masina se manifesta la fel si pe gaz si pe benzina...
Ma gandesc la acel motoras care mentine turatia, poate... Pas cu pas parca...
Pareri???

bitsu
Salut, am avut si eu o problema identica, la mine facea asa iarna, cand era sub -5 grade. Bagam benzina de unde nu trebuia si anume de la Lukoil, si am schimbat cu Omv si n-am mai avut probleme.
mihai.td
Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o cat de cat tot schimband benzina (acum pun de la Rompetrol). Cred totusi ca are si o problema pe undeva, probabil motorasul ala, posibil si senzorul de presiune (MAP) - spunea cineva pe aici ca si-a rezolvat problemele de relanti instabil schimband senzorul si furtunul de admisie aer.
cv02gen
Salutare tuturor!

Sper sa nu fiu off topic, dar, ma confrunt si eu cu o problema la un 1.9 dTi megane 2002!
- De dimineata am plecat cu masina, si ruland cu aprox. 100 km/h, mi s-a oprit motorul.
Martori aprinsi au fost:
-STOP+ Martor bujii incandescente (spirala) care era intermitent.
Am oprit, am dat la automat, incerca sa porneasca, dar dadea impreseia ca e ca si cand nu se poate alimenta. In compartimentul motor am verificat butonul rosu care taie alimentarea cu carburant in caz de impact sau defectiune, era declansat, l-am apasat din nou, am dat la pompita de pe filtru de motorina, a pornit, si a stat cam 10 min si din nou s-a oprit.

Un ''mecanic'' imi spune ca e de la cheie, adica de la cip , care nu ar mai fii citit de imobilizator...sau ceva...

am verificat sigurantele de la UCH ALIM, Memo inject ...nu stiu daca au vreo legatura dar nu sunt arse.

cand se opreste motorul si ramane contactul pus, se aude un zgomot ''tacanit'' in zona pompei de injectie ....ce sa fie oare? unde gasesc un tester ok in zona Brasov- Lunca Calnicului?
eviltuning
Pentru astfel de defecte apeleaza cel mai bine la reprezentata.Macar pentru diagnoza, apoi vei stii sigur ce are
radunre
cv02gen, faptul ca butonul rosu era declansat ridica un semn de intrebare. Poate e defect sau declanseaza prea usor de la trepidatii. Poti incerca sa-l elimini temporar cu un shunt.

Treaba cu imobilizatorul e poveste... chip-ul imobilizatorului e folosit doar la pornire, dupa aceea il poti "pune bine" si motorul nu se opreste.

Diverse sunete in compartimentul motor, cand ai contactul pus, sunte perfect normale.

Daca ai bateria sub parbriz, pe dreapta, scoate-o si verifica amanuntit contactele/mufele din cutia cu sigurante de langa baterie.
cv02gen
nu deschide electovalva din pompa de injectie. e moarta....nu trece motorina din pompa in injectoare. astept un tester sa vedem ce se intampla, daca e intrerupt ceva. daca ii dau plus de pe baterie se aude cum lucreaza. dar nu porneste nici cu rugaciuni. am dat la automat pana s-a dus bateria ...
espacern
Eletrovana aia este comandata codat de imobilizator.....ai curent la bornele ei...daca ai e piesa defecta daca nu ai e blocata din imobilizator.
cv02gen
Salut! revin cu rezutatul de la tester...

Am avut si 2 bujii are, le.am schimbat.

Insa, cu toate astea nu am putut porni masina. daca aveti vreme dati un ochi pe pdf, si astept o

rezolutie din partea voastra!


Merci! Have a nice day! smile.gif
CipTal
Probleme de recunoastere a cheii; verifica mufele de conexiune sa nu ai pini oxidati (a patruns apa pe undeva?).

Verifica daca ai curent pe firele care alimenteaza electrovalva.
lupo_1.7sdi
După eroare problema este la bobina antidemaraj, ceva scurt pe la fire. Vezi în pdf poziționarea ei.
cv02gen
Nu stiu daca a patruns apa, cert e ca am dat in gropi destul de considerabile incat sa le simt din toate incheieturile...
O sa incep sa verific toate licrurile...multumesc pt informatii!
findgogain
https://www.youtube.com/watch?v=nSKkcPB835w&feature=youtu.be
vara ca vara....dar cum se raceste afara porneste tot mai greu.cateodata se si opreste imediat dupa ce o ia...Masina e pe gaz....pe gaz nu are probleme.
7urbo95
QUOTE(findgogain @ 5 Oct 2017, 11:39)
https://www.youtube.com/watch?v=nSKkcPB835w&feature=youtu.be
vara ca vara....dar cum se raceste afara porneste tot mai greu.cateodata se si opreste imediat dupa ce o ia...Masina e pe gaz....pe gaz nu are probleme.
*



Am avut si eu acest tip de problema la masina mea, dar de cand ii bag benzina de '98 sau carrera 100 de la omv, nu mai am treaba cu "rateul" ăsta
findgogain
Si care e explicatia?infundate injectoatele?ea trebe sa porneasca cu benzina pt care o fost proiectata...ce-i aduce in plus benzina de 98 sau de 100?are vreo importanta pt injectoare ca merg mai mult pe gaz?
espacern
Benzina de 98/100 este proaspata.....asta face sa functioneze bine cand este introdusa!
Masina cu bicarburatie Benzina/GPL trebuie alimentata cu benzina in proportie de 1 plin la 10 plinuri GPL......asa se recomanda de fabricand pentru instalatiile de origine.
findgogain
nu e de origine....gpl ul.l-am pus acum 2 ani...am facut vreo 50 000 cu el.am rezervor mic,adica in locul rotii de rezerva,fac maxim 400 km cu el.deci ar venii un plin benzina la care plinuri gpl?zici sa bag benzina de 100 de acum?
espacern
Consuma toata benzina veche aflata acum in rezervor......prima data.
Benzina se recircula in circuit prin intermediul pompei....si asta are ca final pierderea calitatilor cu efectele care le-ai aflat deja.
Din acest motiv este recomandat sa se ruleze des alternativ....pe GPL si benzina in proportie 90/10.
7urbo95
Daca as putea adauga un exemplu la ce a spus espacern, ar fi in felul urmator: inainte cu ~2-3 km sa ajungi acasa, opreste gazul si mergi pe benzina, pentru a se mai consuma benzina, pentru ca fiind tot timpul "balbotata" in rrezervor, fara a fi evacuata, datorită functionarii instalatiei de gaz, benzina isi pierde cifra octanica, ceea ce duce la o pornire urâtă sau chiar un "dat in nas" la rece.

Ma scuzi espacern daca am gresit cu ceva copiind ideea mai sus indicata de tine, dar asa poate o fi mai de inteles ideea.

Eu am trecut prin asta si cu renault-ul din semnatura si cu loganul
espacern
QUOTE(7urbo95 @ 6 Oct 2017, 21:05)
Daca as putea adauga un exemplu la ce a spus espacern, ar fi in felul urmator: inainte cu ~2-3 km sa ajungi acasa, opreste gazul si mergi pe benzina

Asa am facut si eu dar nu a avut rezultat in timp....dupa am citit notita explicativa a producatorului masini echipata GPL de origine unde se explica necesitatea de mers exclusiv pe benzina.
ovu12
dupa rezolvarea problemelor cu pornirea,a aparut alta problema...in sensul ca acum porneste la sfert dar nu isi mentine turatia....si cand reuseste sa o mentina uneori scade si trepideaza motorul de parca ar merge in2-3 bujii....bujiile sunt aproape noi,gen 2000-3000 km. motorasul pas cu pas este schimbat....vreo parere,ceva?masina merge o data la sapt , ceva de genu...poate fi senzorul de admisie aer care este langa motorasul pas cu pas?cand e pornita pana se incalzeste,se aude ca trage sau sufla un aer in zona clapetei cred....dar dupa ce se incalzeste si revine la normal sa zicem,merge ca unsa.....treaba asta mi-a facut-o azi pt prima oara de nepornita de sambata trecuta,azi fiind vineri....ceva idei? multumesc
Rectific... Uneori face si in mers cand vreau sa virez... Bag a doua sa fac la stanga sau la dreapta si scade undeva aproape de limita opririi, iar dupa revina la normal pana o apuca pe ea iar sa faca...
espacern
Corpul+garniturile MPP s-au schimbat/curatat?
Senzorul MAP aflat langa MPP poate sa dea simptome ca cele descrise de tine.....dar nu si cel de temperatura aer.
ovu12
Prin corp la ce te referi? Garnituri?stiu ca are doar o garnitura MPP-ul parca... A fost schimbat MPP-ul si garnitura a fost pusa cea care era pe motorasul original ca cea cu care a venit cel nou era prea larga sau prea subtire... Ceva de genu...
Daca te referi la corpul clapeta, nu a fost umblat niciodata acolo... Si nu am umblat pt ca am problema asa doar la pornire si e pt prima data de cand am masina... Treaba cu turatia de scade pe viraj, a aparut de cand am schimbat MPP-ul... Cu motorasul vechi nu facea, dar pe acela l-am schimbat ca turatia la pornire la rece, adica de la - 5 grade sa zic, era foarte mare, gen 3000-4000 ture... Cu motorashul nou, am scapat de turatia excesiva, dar a aparut problema turatie sa scada de nebuna la viraje cand apas ambreajul sa schimb a-2-a...
Senzorul MAP pana la urma ce face? Ce rol are?e acelasi cu temepratura aerului sau doar regleaza ceva anume pt pornire? Multumesc
eugen261
La relanti misca carcasa filtrului de aer, inainte _inapoi, stanga_dreapta si vezi cum se manifesta. In cazul in care se manifesta e ceva pur mecanic. Etansare.
espacern
Corpul MPP are o alta garnitura O-ring aflata pe traseul de legatura.....corpul ala trebuie scos din cele 3 suruburi si curatat bine ca degeaba montezi MPP nou in corp vechi/murdar.
ovu12
a fost curatat si corpul ala din cate imi aduc aminte...ala unde vine bagat MPP-ul....
oricum....sa simplificam lucrurile ca am pornito din nou acum 15 min si a pornit normal....relantiul statea normal....cand s-a incalzit a cazut brusc in turatia normala , dar aici vine problema: daca o turez brusc , balbaie si se tureaza balbaind si imi da rateu pe undeva in zona clapetei de acceleratie....de murit nu mai moare motorul....am scos si mufa de la senzorul de admisie aer si imediat s-a orpit motorul, deci banuiesc ca lucreaza....am scos si senorul de acolo ca am vazut ca e bagat asa fara surub...are doar o garnitura din cauciuc...l-am curatat putin ca avea pe el un pic de murdarie,l-am bagat inapoi si a pornit show-ul cu acceleratia balbaita si cu rateurile.... avand simtomele astea e posibil sa ma sfatuiti mai usor in ce o avea dracia.... sad.gif

https://www.youtube.com/watch?v=CM7z6LHrD5E
dupa incercarile de la pranz de pornit in care pornea si se oprea, la un moment dat exact ca laguna din filmuletul asta imi facea si mie....mergea balbait si se misca tot motorul si se auzea si pe toba ca merge prost si cum balbaie

am atasat poza cu senzorul de am scos mufa si s-a oprit motorul...ala l-am si curatat,iar in spate la MPP , corpul de care ziceai a fost curatat si ala desi era curat inauntru....nu avea murdarie...
xmisterx
Filtru' de benzina a fost schimbat?? Eu as verifica si presiunea de benzina din rampa.
ovu12
Il schimb la fiecare schimb de ulei, chiar daca unii cica merge schimbat din 2 in 2 schimburi de ulei... Oricum masina mergand mai mult la saptamana am mai tras un pic de filtre si ulei in sensul ca am cam 1 an si 2-3 luni si cam 12 mii km.... Si urmeaza sa le schimb, dar sa se mai incalzeasca un pic sa le pot schimba in fata blocului... M-am gandit si eu la filtru de benzina sa aiba apa sau sa fie infundat... Dar masa mare...o sa comand luna viitoare sa-i fac si schimbul sa elimin si treaba cu filtru de benzina...
ovu12
mda....revin cu problema pe care am avut-o....nu i-am facut absolut nimic si acum merge.....nu-mi explic ce a avut de a facut figuri...porneste si nu se mai opreste, turatia sta bine,nu mai balbaie...absolut nimic nu i-am facut....ce a avut doar ea stie....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.