cristiandoru2000
23 Nov 2012, 20:31
Salut, ma intereseaza cum se scoate ansamblul : telescop, arc. Vreau sa dau jos de pe masina telescopul cu arc ca sa schimb acea bucsa groasa ca imi cam bate telescopul in tablarie, dedesubt si am observat ca se si misca in acel locas. Mentionez ca am incercat cu o inelara de 21 si un imbus de 6, nu am reusit sa il desfac. Am dat si cu spray pentru suruburi ruginite si tot nimic. Nu misca deloc. Ce as putea sa fac sa pot sa desfac acea piulita? Multumesc anticipat.
Din pacate trebuie insistat. Eventual folosesti o lampa cu gaz pentru "a determina piulita" sa se porneasca.
silvers
24 Nov 2012, 02:12
Mergi la o vulcanizare cu o cheie tubulara de 21 sau 22 in mina, si il rogi pe cel de acolo sa iti destringa piulita de la telescopcu un pistol pneumatic. Nu trebuie decit sa o porneasca, pe urma mergi acasa, cu ea destrinsa, (nu se intimpla nimic) ridici masina pe cric, scoti roata, desfaci cele 2 suruburi de la fuzeta ,destringi de tot piulita de sus,dai jos telescopul, comprimi arcul cu pesa de arcuri si pe urma desfaci piulita de 17 ca sa scoti flansa ,rulmentul si reazemul superior al arculuidaca e nevoie. Daca ai rulmentul de origine acolo si inca este bun, atentie sa nu intre mizerie la el, pt ca cei care se gasesc la magazine sunt de proasta calitate. Pui totul la loc si ,gata. Bafta !
cristiandoru2000
24 Nov 2012, 10:51
mersi fain.
adrian2011
24 Nov 2012, 13:49
QUOTE(silvers @ 24 Nov 2012, 03:12)
Nu trebuie decit sa o porneasca, pe urma mergi acasa, cu ea destrinsa, (nu se intimpla nimic)
serios? si atunci de ce le starnge asa tare din fabrica?
BannedHost
24 Nov 2012, 14:28
Pentru ca faci mii de kilometrii cu ea asa ?
Pana acasa nu se intampla nimic, pentru ca e vorba de cativa kilometrii...
DracusorulViolet
24 Nov 2012, 18:16
Subscriu si eu la faza cu mersul la vulcanizare. Cand am fost sa schimb gumele a venit un domn si l-a rugat pe cel de la vulcanizare sa ii slabeasca putin surubul, omul a venit, jap-jap si a rezolvat. Deci nu e ceva anormal
!
cristiandoru2000
24 Nov 2012, 19:37
La piulita de pe dreapta nu a putut sa o deblocheze cu pistolul de la vulcanizare, am incercat si ciocanitul cu o dalta , nu a mers. Am polizat palnia cea de sus pe cea care era sudata piulita si am reusit sa dau jos telescopul cu tot. Beleaua mare este ca telescopul curge rau si mai este rupta si o spira de la arc (felia am gasit-o pe palnia de jos de la arc). A ramas sa cumpar un telescop si un arc.
Ceva preturi stiti? Si la una si la alta. Mersi fain.
BannedHost
24 Nov 2012, 23:42
De preferat cand schimb un arc / amortizor e bine sa le schimbi pe amandoua.....
De fapt asa e regula nu ca asa e bine ..
Amortizor:
Monroe : 280 lei
Sachs: 330
Optimal: 300 lei
Arc:
ROC: 275 lei
Monroe: 280 lei
set arcuri sport ROC: 1500 lei (coboara garda cu 40 mm)
cristiandoru2000
25 Nov 2012, 09:19
mersi de preturi
silvers
25 Nov 2012, 13:30
QUOTE(DracusorulViolet @ 24 Nov 2012, 18:16)
Subscriu si eu la faza cu mersul la vulcanizare. Cand am fost sa schimb gumele a venit un domn si l-a rugat pe cel de la vulcanizare sa ii slabeasca putin surubul, omul a venit, jap-jap si a rezolvat. Deci nu e ceva anormal
!
Poate eram chiar eu
25 Nov 2012, 13:32:QUOTE(BannedHost @ 24 Nov 2012, 23:42)
De preferat cand schimb un arc / amortizor e bine sa le schimbi pe amandoua.....
De fapt asa e regula nu ca asa e bine ..
Confirm .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.