Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: O mica problema cu dezaburirea
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
alexme2490
Salutare. Imi cer scuze ca am deschis alt topic, dar pe cele citite anterior nu prea am gasit o solutie care sa ma lamureasca pe deplin si totodata am vazut ca nu prea mai sunt citite de ceva timp.
De cand a venit frigul si trebuie sa folosesc caldura in masina, incep geamurile sa se abureasca, nu cat sa nu vad, dar se aburesc la baza asa si este destul de deranjant. SIngura solutie pe care am gasit-o este sa merge cu AC pornit mereu, dar problema e ca anul trecut pe aceasi vreme nu se intampla asta. Am spalat geamurile cu hartie din aceea la sul, cu solutie de geamuri, deci varianta cu grasime de la o carpa murdara iese din discutie.
As vrea sa mentionez ca in primavara, se auzea un zgomot de la cutiuta acea din spatele aerotermei, am inteles ca aceasta ar fi responsabila pentru recircularea aerului. I-am scos mufa si am scapat de acel zgomot, dar este posibil sa fi ramas blocata pe recirculare si din cauza asta sa se abureasca geamurile? la mine pentru recirculare dau clapeta in dreapta, nu este cu buton.

E posibil sa fie de la clapeta aceea si sa fie blocata pe recirculare de cand am scos eu mufa? sau sa fie de la filtrul de polen care are cam 7000 km de cand a fost schimbat?

Multumesc anticipat si ma scuzati pentru postul lung.
oanadenisa
1.schimba filtru
2 da drumul la aeroterma la pozitia 4 si intr o parte si in alta si vezi ca zgomotul nu trebuie sa fie la fel
daca e la fel inseamna ca e blocata.
alexme2490
si daca este blocata, cam ce solutie ar fi? sa bag la loc mufa si sa comut pe dezaburire normala? si apoi sa scot iar mufa daca face acel zgomot[desi foarte putine sanse sa nu l faca]. Sau exista vreo metoda manuala de a debloca ?

ca idee, cand am trecut de cateva ori pe langa camioane vechi romanesti, care scoteau tona de fum, inclusiv praf, in masina il simteam ca si cum as fi langa ele, de aici tind eu sa ma gandesc ca e o sansa sa nu fie blocata, dar sa vad, o sa testez cum mi-ai spus. Mersi frumos.
hellcat
QUOTE(alexme2490 @ 19 Nov 2012, 16:33)
Imi cer scuze ca am deschis alt topic, dar pe cele citite anterior nu prea am gasit o solutie care sa ma lamureasca pe deplin
*


Topicul asta sigur nu l-ai citit: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=240528&hl=recirculare
alexme24
am citit hellcat si acel topic, dar nu prea ma incanta ideea cu taiatul firelor de la moto-reductor. Astazi totusi cu chiu cu vai, m-am bagat acolo si am desfacut totul pana la acel moto reductor. Intr-adevar era inchisa clapeta de recirculare. Am pus contactul si motorasul il inchidea, iar la capat de cursa incepea sa caraie. In masina daca dadeam pe mod normal[fara recirculare] nu se mai auzea zgomotul, dar nici clapeta nu o mai ridica, deci practic ramanea blocat pe recirculare. Nereusind sa desfac doua surubele, pentru ca nu am avut cu ce, am incercat toate modalitatile, cred ca doar o surublenita flexibila m-ar ajuta, nu am putut sa defac tot corpul de ventilatie si sa ajung la motoras fara sa tai firele, asa ca am renuntat. Am scos mufa de la motoras, am pus clapeta manual pe deschis si totul e in regula acum[am sacrificat recirculareaa din pacate]. TOtusi as vrea daca ar putea sa ma ajute cineva intr-o zi sa desfac si acele 2 surubele si sa vad din ce cauza nu mai invarte motorasul inapoi clapeta si o lasa blocata[dau o bere biggrin.gif].

Am sa atasez si poze si un mic filmulet, dar momentan nu sunt acasa.

P.S.: ma scuzati ca am deschis topicul cu alt nume, dar intrand de pe alt calculator, am vazut ca imi mergea si acel cont, desi nu stiu cand naiba l-am facut.

P.S.2: va atasez si o poza cu filtrul de polen[am ramas putin uimit de modul in care arata dupa doar 7000 km, cam murdar
hellcat
Suruburile alea le desfaci degeaba...e mult mai complexa interventia de a indeparta partea superioara de plastic.
Si iti mai spun, 99% din cazuri reprezinta distrugerea uneia sau a mai multor rotite (care sunt de plastic) din componenta motorasului.
alexme24
Am inteles. Iti multumesc pentru informatii. Presimt ca singura operatie pe care o mai fac in zona repsectiva este schimbarea filtrului de polen si atat.
luckas_itd
Am citit problema despre sistemul clapetei.Stie careva de cine este temporizat acel motoras?De un montaj separat,sau de uch,si daca este comandat de uch se poate micsora timpul temporizarii din ddt2000?
oanadenisa
acel motoras e comandat din panoul de climatizare :1 buton recirculare
2 buton rotativ aeroterma pe recirculare
luckas_itd
Deci ca inteleg ca electronica din panou face acea temporizare,multumesc de raspuns.
provas
ptr.alexme:
Personal am reusit sa desurubez cele 2 suruburi cu o surubelnita cruce lunga pe care am frecat-o de un magnet (ptr. ca sa ma ajute apoi la montarea lor ) Am tinut surubelnita cu capota deschisa si am introdus-o printre parbriz si capota . Pentru a intelege functionarea motorasului trebuie sa stii ca din comutatoarele de la bord vine o tensiune de 12v in functie de pozitia pe care o alegi transmisa pe un terminal in mufa AMP la motoras . Aici ea este diferentiata de un mic montaj electronic care face ca in functie de ce pozitie alegi dupa ce trece prin acest montaj sa dea motorasului 3v, 5v,8v sauptr. pozitia 4 12v.(Tensiunile prezentate pot diferi in functie de starea bateriei) . Cind vei reusi sa dai jos motorasul vei intelege foarte usor functionarea .
Vezi ca ptr. al da jos mai ai linga parbriz in deasupra lui o chestie de plastic care se trage pur si simplu catre directia volanului ca sa poti sa-l scoti .
Succes!

P.S. Si eu am o problema asemanatoare nu merge in pozitia 4 nici pe refulare nici pe ventilare , iar problema mea se afla pe montajul asta electronic de la motor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.