Salut am si eu o problema cand sa plec cu masina mi-a aparut in bord mesajul,, Filtro de particulas a revisar" acum vin cu o intrebare trebuie schimbat?curatat? Mai pot merge cu masina ca nu vreau sa afecteze altceva ? Multumesc si imi cer scuze
espacern
14 Nov 2012, 22:25
De obicei apare mesajul cand trebuie regenerat FAP-ul. Citeste in manual cum se face......mergi constant un nr.de Km cu o viteza anume .......sau alegi calea electronica cu tester. Pe viitor cauta sa anulezi definitiv FAP-ul.....daca nu esti ecologist.
@+
sageata1976
15 Nov 2012, 08:55
Cum ai primit raspuns mai sus,scoate urgent masina afara din localitate si mergi constant cu peste 2500 ture pana masina curata filtrul,daca nu faci asta masina va intra in limitare si nu o mai poti face decat in service,procedura ne recomandata(o incinge de o ia gaia)daca mai ai nevoie de sfaturi da un PM.eu am trecut prin asta si am ajuns pana la urma sa scap de aceasta pacoste de filtru
Mihailean90
15 Nov 2012, 22:01
Gata am rezolvat problema sper am iesit pe autostrada si am mers cu o viteza constanta la 2500 de turatii si mesajul a disparut acum sa vedem daca mai apare.Din ce cauza apare mesajul? Si cum pot anula filtru asta ? Multumesc pentru sfaturi
sageata1976
15 Nov 2012, 23:00
Cauze sunt multe,motorina de proasta calitate sau uzura masinii,aici sunt multe de spus:ca un ex.daca un injector nu este in parametrii e logic ca motorul da ceva fum si filtrul se colmateaza mai repede si multe alte motive,pana la uzura filtrului care este extrem de scump,ca solutie de eliminare:filtrul va trebuii sa fie scos atat fizic cat si din softul masinii (nu o face orcine) Sper sa fie ok si sa nu ai probleme.Cati km.are masina?
Mihailean90
15 Nov 2012, 23:33
E din 2006 si are 116.000 km
sk0rpion
16 Nov 2012, 00:03
Si cam ce efect ar avea scoaterea lui? Pe langa fumul care o sa fie "ca la logan"
k0b3
16 Nov 2012, 00:16
De curiozitate, in mod uzual ca la cati km apare aceasta regenerare? Sau nu este o regula?
sageata1976
16 Nov 2012, 07:22
km par putini pt.2006 avand in vedere ca este o masina din import.... Fum nu scoate daca motorul si tot ce tine de el sunt in parametri si arderea se face cun trebuie,practic acest filtru retine particule de carbon ne arse adica fumul ala negru, cand se incarca de funingine atuci se declanseaza curatarea care consta in dirjarea evacuari pe galerie sa poata arde acele paeticule de carbon din filtru(de aici si mersul constant cu peste 2500ture) Perioada la care apare este strict legata de mersul motorului si stilul de condus,respectiv urban sau extra. Ps.la modelele mai noi cred ca au schimbat ceva ca nu mai sunt atatea batai de cap.
pishky
16 Nov 2012, 07:33
QUOTE(k0b3 @ 16 Nov 2012, 00:16)
De curiozitate, in mod uzual ca la cati km apare aceasta regenerare? Sau nu este o regula?
undeva intre 300 si 800 km (in functie de cat de mult se merge urban / extraurban / regimul de turatii si sarcina al motorului, ea simte singura cand trebui desfundat si face daca mergi constant)
k0b3
16 Nov 2012, 09:48
Procesul de regenerare est marcat cumva in bord (se aprinde un bec) sau pur si simplu se intampla si esti notificat doar daca nu s-au indeplinit conditiile de regenerare?
sageata1976
16 Nov 2012, 12:48
Cum scrie si in primul post,da esti atentionat ca masina vrea sa fie plimbata asa mai turat
pishky
26 Nov 2012, 20:04
QUOTE(k0b3 @ 16 Nov 2012, 09:48)
Procesul de regenerare est marcat cumva in bord (se aprinde un bec) sau pur si simplu se intampla si esti notificat doar daca nu s-au indeplinit conditiile de regenerare?
pur si simplu se intampla, si observi consumul instat ca w porcos de mare pt cat o calci, dar o lasi in pace fiecare se face ca nu observa (unii consumul, unii colmatarea filtrului)
Mihailean90
23 Jan 2013, 22:33
Salut la toata lumea revin cu aceeiasi problema a aparut iar mesaju consumu a crescut brusc acuma problema e ca am iesit cu ea pe autoatrada am mers cu ea ca inainte a disparut mesaju si cand am ajuns acasa iar a aparut s-a dus filtru de tot?? Trebuie schimbat??? Sau se poate rezolva problema ajutatima va rog ca m-am saturat cand nu e una e alta si tot asa
espacern
23 Jan 2013, 22:39
Se anuleaza FAP-ul electronic si fizic si scapi de probleme....si de bani. Daca esti ecologist convins scuze de sfat.
@+
Mihailean90
23 Jan 2013, 22:42
Cred ca asa o sa fac acuma sa caut pe cineva care stie.SAu se poate la orice service???
23 Jan 2013, 22:45: Aaaa si vreau sa te mai intreb ceva cand am iesit am mers cu ea turata si a aparut revisar injction + service si nu mai tragea deloc debea am ajuns acasa si pe urma a disparut are legatura filtru cu chestia asta ??? Ce poate fii si scuze ca deviez un pic de la subiect
espacern
23 Jan 2013, 22:52
Se poate sa fie de la regenerare FAP dar si de la alta problema contexta la asta. O diagnoza computerizata te "lumineaza" 100%. De unde esti ?...sa poate te ajutam local.
@+
Mihailean90
23 Jan 2013, 23:09
Sunt in spania si de asta apelez la forum ca aici sunt scumpi rau mai ales service romanesc de ex o diagnoza 50 euro pt buji mi-au ceru 280 euro acuma o sa ma int cine poate anula Fap si cat ma costa iti multumesc mult pt ajutor
espacern
23 Jan 2013, 23:18
Cauta pe net ca sunt destui si pe acolo. Daca te hotarasti sa faci anularea nu uita ca trebuie anulat fizic si electronic....nu doar unul din ele.
@+
STALEX2004
24 Jan 2013, 13:22
am si eu 2 intrebari: 1.5 dci k9k722 60kw 82cp are acest filtru de particule? ce emisii de CO2 are acest motor?
multumesc
Catalinmodena
24 Jan 2013, 22:44
Nu are.
maytow_airis
26 Jan 2013, 01:06
@STALEX2004 baga degetul pe toba,si daca te murdaresti,de nu se mai ia nici cu apa sambetei,inseamna ca NU ai filtru de particule. Daca scoti degetul curat "cum era",atunci DA! Ai filtru de particule. SAU te bagi sub masina si observi OCHIOMETRIC,daca dupa catalizator,mai ai "o chestie cilindrica"cu un senzor ce iese din el. Emisiile de CO2 le ai de 124 g/km.
Ca sa intelegi mai bine despre FAP/DPF si colmatarea acestuia Urmareste cu atentie:
Drumuri Line.
STALEX2004
26 Jan 2013, 09:49
@maytow_airis: multumesc frumos
Sebastian2020
5 Aug 2019, 20:27
Am si eu o problema cu dpf. A început cu bec aprins dpf, si nu s-au mai făcut regenerarile. S-a putut sterge eroarea cu lipsa regenerari fara a se da regenerare fortata. Acum mai am in bord check injection si pe tester am eroarea df032 circuit comanda releu termoplonjor 1. S-au înlocuit cele 4 bujii de pe circuitul de apa insa eroarea persista. Am inteles ca ar fi vreun releu ce ar mai trebui inlocuit, asa zice mecanicul... Masina e un megane 2 fl 1.9 131 cp Idei?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.