Din ciclul "Si-am incalecat pe-o sa, si-a cazut calul sub ea", vreau sa va spun o povestea despre calitatea exceptionala a serviciilor Renault Romania si Bras Iasi - dealer Renault Iasi. Din pacate calitatea este exceptional de proasta.
Povestea a inceput cu muuuult timp in urma(mai exact 3 luni). In urma unui incident rutier, una din masinile familiei(un Renault Laguna) a avut nevoie de o reparatie la caroserie efectuata pe CASCO. Mentionez ca am tinut mortis sa fac reparatia la Bras, intrucat am facut service-ul la ei de peste 10 ani la ambele masini si pana acum am fost foarte multumit.
Toata reparatia a decurs conform fiselor de intrare, insa am ajuns la nevoia de a schimba un far. Vorbim de o Laguna III, pachetul Bi-Xenon adaptiv - stiu ca nu e singura din tara, asa ca am ales sa comand piesa de la Renault. BIG MISTAKE. Trece 1 saptamana. Apoi 2 saptamani. Farul era pe drum. Au trecut 3 saptamani. Farul nu era nici macar la Constanta si nici in divizia B. Dupa 1 luna si jumatate am ales sa contactez Renault Romania. Aaaaand it was gone.
Mai exact, din acel moment, am inteles ca un client ce are masinile cumparate de la Renault nu prea este important. Apoi, Renault nu are oameni la Livrare Piese Auto. Pentru ca nimeni nu vroia sa imi spuna daca exista un far undeva in Romania, Franta, Timbuktu. Nu. Apoi, Vocea Clientului este chiar Vocea Clientului la Renault. In sensul in care nimeni nu-ti spune nimic. Tu poti sa vorbesti in schimb. O alta caracteristica interesanta a Vocii Clientului este ca ei nu au un termen in care sa-ti raspunda la emailuri. O domnita de acolo mi-a spus, foarte senin, ca raspunsurile se dau "IN MEDIE IN 10 ZILE".
A trebuit sa renunt la comanda la Renault, deoarece, pana la sfarsitul lunii Octombrie, nu am primit piesa. Adica, de 3 luni, Renault Romania nu a fost capabil sa livreze un far, iar masina sta in service singurica deoarece, normal si de bun-simt, cei de la asigurari nu ma lasa sa scot masina de acolo. Iar masina este pe firma, ca atare nu pot chema OPC-ul ci trebuie sa-i dau in judecata.
Daca ati avut, probleme similare, va rog dati-mi un sfat. Juridic, cum pot aborda situatia? Nu am primit nici macar o masina de service de la Renault, doar un telefon sa-mi propuna sa extindem perioada comenzii(sic!) pana la 9 NOIEMBRIE. E clar ca nu mai pot recomanda Bras nici macar pentru un tricou Renault, iar Renault.. a primit niste bani pentru ca am fost extraordinar de multumit de Megane(inca sunt).. dar.. pe viitor.. nu se stie
Astept raspunsuri sau poate cazuri similare - ne putem refula aici, cred.
Morala pe care am invatat-o de la Renault poate fi, in cazul meu, urmatoare: "Nu da cu piatra'n geam ca nu e bicicleta ta"