Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Romania - Bras Iasi - Review
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
TommyGun
Din ciclul "Si-am incalecat pe-o sa, si-a cazut calul sub ea", vreau sa va spun o povestea despre calitatea exceptionala a serviciilor Renault Romania si Bras Iasi - dealer Renault Iasi. Din pacate calitatea este exceptional de proasta.

Povestea a inceput cu muuuult timp in urma(mai exact 3 luni). In urma unui incident rutier, una din masinile familiei(un Renault Laguna) a avut nevoie de o reparatie la caroserie efectuata pe CASCO. Mentionez ca am tinut mortis sa fac reparatia la Bras, intrucat am facut service-ul la ei de peste 10 ani la ambele masini si pana acum am fost foarte multumit.

Toata reparatia a decurs conform fiselor de intrare, insa am ajuns la nevoia de a schimba un far. Vorbim de o Laguna III, pachetul Bi-Xenon adaptiv - stiu ca nu e singura din tara, asa ca am ales sa comand piesa de la Renault. BIG MISTAKE. Trece 1 saptamana. Apoi 2 saptamani. Farul era pe drum. Au trecut 3 saptamani. Farul nu era nici macar la Constanta si nici in divizia B. Dupa 1 luna si jumatate am ales sa contactez Renault Romania. Aaaaand it was gone.

Mai exact, din acel moment, am inteles ca un client ce are masinile cumparate de la Renault nu prea este important. Apoi, Renault nu are oameni la Livrare Piese Auto. Pentru ca nimeni nu vroia sa imi spuna daca exista un far undeva in Romania, Franta, Timbuktu. Nu. Apoi, Vocea Clientului este chiar Vocea Clientului la Renault. In sensul in care nimeni nu-ti spune nimic. Tu poti sa vorbesti in schimb. O alta caracteristica interesanta a Vocii Clientului este ca ei nu au un termen in care sa-ti raspunda la emailuri. O domnita de acolo mi-a spus, foarte senin, ca raspunsurile se dau "IN MEDIE IN 10 ZILE". biggrin.gif

A trebuit sa renunt la comanda la Renault, deoarece, pana la sfarsitul lunii Octombrie, nu am primit piesa. Adica, de 3 luni, Renault Romania nu a fost capabil sa livreze un far, iar masina sta in service singurica deoarece, normal si de bun-simt, cei de la asigurari nu ma lasa sa scot masina de acolo. Iar masina este pe firma, ca atare nu pot chema OPC-ul ci trebuie sa-i dau in judecata.

Daca ati avut, probleme similare, va rog dati-mi un sfat. Juridic, cum pot aborda situatia? Nu am primit nici macar o masina de service de la Renault, doar un telefon sa-mi propuna sa extindem perioada comenzii(sic!) pana la 9 NOIEMBRIE. E clar ca nu mai pot recomanda Bras nici macar pentru un tricou Renault, iar Renault.. a primit niste bani pentru ca am fost extraordinar de multumit de Megane(inca sunt).. dar.. pe viitor.. nu se stie smile.gif

Astept raspunsuri sau poate cazuri similare - ne putem refula aici, cred. smile.gif

Morala pe care am invatat-o de la Renault poate fi, in cazul meu, urmatoare: "Nu da cu piatra'n geam ca nu e bicicleta ta" smile.gif
horace1971
QUOTE(TommyGun @ 7 Nov 2012, 14:05)
Din ciclul "Si-am incalecat pe-o sa, si-a cazut calul sub ea", vreau sa va spun o povestea despre calitatea exceptionala a serviciilor Renault Romania si Bras Iasi - dealer Renault Iasi. Din pacate calitatea este exceptional de proasta.

Povestea a inceput cu muuuult timp in urma(mai exact 3 luni). In urma unui incident rutier, una din masinile familiei(un Renault Laguna) a avut nevoie de o reparatie la caroserie efectuata pe CASCO. Mentionez ca am tinut mortis sa fac reparatia la Bras, intrucat am facut service-ul la ei de peste 10 ani la ambele masini si pana acum am fost foarte multumit.

Toata reparatia a decurs conform fiselor de intrare, insa am ajuns la nevoia de a schimba un far. Vorbim de o Laguna III, pachetul Bi-Xenon adaptiv - stiu ca nu e singura din tara, asa ca am ales sa comand piesa de la Renault. BIG MISTAKE. Trece 1 saptamana. Apoi 2 saptamani. Farul era pe drum. Au trecut 3 saptamani. Farul nu era nici macar la Constanta si nici in divizia B. Dupa 1 luna si jumatate am ales sa contactez Renault Romania. Aaaaand it was gone.

Mai exact, din acel moment, am inteles ca un client ce are masinile cumparate de la Renault nu prea este important. Apoi, Renault nu are oameni la Livrare Piese Auto. Pentru ca nimeni nu vroia sa imi spuna daca exista un far undeva in Romania, Franta, Timbuktu. Nu. Apoi, Vocea Clientului este chiar Vocea Clientului la Renault. In sensul in care nimeni nu-ti spune nimic. Tu poti sa vorbesti in schimb. O alta caracteristica interesanta a Vocii Clientului este ca ei nu au un termen in care sa-ti raspunda la emailuri. O domnita de acolo mi-a spus, foarte senin, ca raspunsurile se dau "IN MEDIE IN 10 ZILE".  biggrin.gif

A trebuit sa renunt la comanda la Renault, deoarece, pana la sfarsitul lunii Octombrie, nu am primit piesa. Adica, de 3 luni, Renault Romania nu a fost capabil sa livreze un far, iar masina sta in service singurica deoarece, normal si de bun-simt, cei de la asigurari nu ma lasa sa scot masina de acolo. Iar masina este pe firma, ca atare nu pot chema OPC-ul ci trebuie sa-i dau in judecata.

Daca ati avut, probleme similare, va rog dati-mi un sfat. Juridic, cum pot aborda situatia?  Nu am primit nici macar o masina de service de la Renault, doar un telefon sa-mi propuna sa extindem perioada comenzii(sic!) pana la 9 NOIEMBRIE. E clar ca nu mai pot recomanda Bras nici macar pentru un tricou Renault, iar Renault.. a primit niste bani pentru ca am fost extraordinar de multumit de Megane(inca sunt).. dar.. pe viitor.. nu se stie smile.gif

Astept raspunsuri sau poate cazuri similare - ne putem refula aici, cred. smile.gif

Morala pe care am invatat-o de la Renault poate fi, in cazul meu, urmatoare: "Nu da cu piatra'n geam ca nu e bicicleta ta" smile.gif
*


Salutare,

Am si eu pe cineva in Bv cu aceeasi problema!Far deapta adaptativ care nu mai vine...
Problema oricum nu este la dealer.Suna la vocea clientului 0212038858
Succes
Stephloda
Macar atunci cand ai reparat masina la ei ti-au dat-o la timp? Eu am mers la ei sa-mi indrepte o portiera si pragul de sub ea + revopsire. Foarte hotarat si sigur pe el omul imi zice ca in 3 zile e gata. Am lasat-o Miercuri, trebuia sa o iau Vineri. Sun joi sa vad cum decurg lucrurile si imi zice ca e gata a doua zi. Atunci ii zic ca vineri merg sa iau masina, dar zice ca mai bine ma suna el, nu cumva sa intervina ceva, poate se strica cabina. Serios?! mad.gif Chiar atat de des se strica echipamentele la BRAS ca nu pot oferi un termen de "livrare"? Sau sunt programate sa se "strice" ? Ce siguranta sa mai am acum ca lucrarea va fi buna?
Astept vineri sa primesc telefon, nimic.
Hai sa sun si sambata daca tot au program pana la 12, sa-mi incerc norocul. Ti-ai gasit, nici macar nu au vopsit-o, ca a ramas sa o vopseasca luni.
Ceea ce nu inteleg e de ce mi-au zis ca e gata in 3 zile daca nu se pot tine de cuvant? Prefer sa mi se spuna ca e gata in 7 si sa mi-o dea in 5, si atunci as fi mult mai multumit decat sa fiu mintit pe fata.

Nesimtirea in Romania e mare ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.