Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tovarasa
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
maho
"- Te duci tu sa vezi daca vine cineva ?
- "..." (nici un raspuns) icon_mrgreen.gif
O fi zis in gandul dumneaei "las' ca vezi tu acasa..."

Frumoasa iesire, da' v-a scuturat bine prin musuroaiele alea. Motorul suna bine, nu pare prea zgomotos.
Ov
Nevasta cica tacea sa nu se "auda pe film", asa ca ma aud eu ca un penibil cum vorbesc singur biggrin.gif
roby_1300_rap
ce super e clipu biggrin.gif , de nu ar fi cat casa impozitu mi-as lua si eu unu smile.gif , pana una alta ma multumesc cu Zecaru smile.gif wub.gif
Ov
E vehicul istoric deci nu platesc impozit. Altfel ar fi fost vreo 900 de lei ca-i benzinar de 2.5 care nu te arde la impozit ci la benzina radmasa.gif. La diesel-ul de 3.2 e vreo 4500 impozitul si nici nu se poate face inca istorica.
espacern
La 244 cu motor de Pijo 2.5 TD cat o costa?.....ca am unul adus/inscris in F!

@+
Ov
Intre 2001 si 2999 variaza (in bucuresti zic, ca un criteriu e si orasul) cam intre 700 si 1000. Exista calculatoare pe net. Eu nici la 243 nici la M n-am platit ca le-am luat deja vehicule istorice. Am platit in schimb la Tovarasa ~790 pe an (2200 cmc) pana s-o istoricesc si pe ea.

sunt 3 mari categorii
pana in 2000 unde e ieftin
intre 2000 si 3000 unde iti mai poti permite
si peste 3000 unde nu se justifica sa platesti pt un aro cu motor de brasov ca pt un Range Rover nou nout


EDIT: rectific, dupa 2600 incepe distractia:
user posted image
b76bgaarh
mai e categoria utilitara, pt peste 3000 cmc.
Ov
teoretic daca scoti bancheta si separi locurile din fata de spatiul ramas in spate poti sa-l faci (dupa o vizita la RAR) utilitara unde intr-adevar impozitele sunt mai mici (dar te arde la rca si vigneta icon_mrgreen.gif)
espacern
Da e clar cu darile ramane tot cu nr.de F....ARO-ul.
Merci!

@+
Ov
[attachmentid=1627939892]
cata50
Nais'

up.gif
Ov
Am terminat de carpit plasticele de la scaune, au iesit binisor, dar tinand cont de faptul ca vor fi cu husa peste chiar nu conteaza icon_mrgreen.gif
[attachmentid=1627941667] [attachmentid=1627941668]

In plus am incarcat si instalatia de AC cu freon (R12). La testul de presiune am aflat ca am o mica scapare pe undeva (a scazut presiunea de la 15.06 bari la 15.03 in ~15 minute), dar macar acum am freon cu substanta sensibila la UV sa vad pe unde scapa. Partea buna e ca nu e o pierdere majora si ca vechiul compresor isi face meseria cu brio cool.gif [attachmentid=1627941669]
R19/16v
Asa zice manualul? La 19le meu, e drept, mai tinerel ceva, zicea 3-4 grade acolo unde masori tu...
Ov
Asa e comandat, in sensul ca temperatura e reglata cam la 10 grade la iesire. In functionare porneste cand ajunge temperatura la ~11 grade si se opreste la ~9. Nu stiu daca asa e normal, dar daca ar merge continuu sigur ar raci mai tare (el merge ~1 minut, sta ~1minut si tot asa).

Instalatia am incarcat-o aici

EDIT: comanda de temperatura se face cu un potentiometru. Problema e ca acolo a umblat cineva, in sensul ca potentiometrul e romanesc icon_mrgreen.gif . Partea proasta e ca n-am gasit nicaieri un senzor de temperatura si nici nu-mi dau seama care e partea electronica de comanda. Manualul pe care-l am si care prezinta instalatia de A/C e de R20 faza 1, unde comanda de temperatura e "mecanica" (cu termostat ca la frigider), pe cand la mine e electronica sad.gif
MuciX
QUOTE(Ov @ 10 Apr 2014, 09:44)
vor fi cu husa peste
*



sad.gif
Ov
Da, pentru ca scaunele sunt albastre si ar fi trebuit sa fie bej. Si am facut huse bej (se si vad prin poze)
MuciX
Ziceai ca o tii mai mult in conservare acum, presupun ca la un moment dat va veni si randul retapitarii.
Ov
posibil, desi nici husele tocmai ieftine n-au fost (vreo 600 de lei m-au costat - material + manopera)
b06fcn
Nu era mai bine sa le refaci direct la banii astia? Eu gasisem un magazin la Otopeni care vinde materiale identice cu tapiteriile OEM. Iar tiparele se pot face plecand de la tapiteria existenta.
Ov
Ii știu pe cei din Otopeni. Tot huse fac și ei doar ca dublu fata de cât am dat eu. Și husele mele respecta desenul și cusăturile celor originale. În seara asta le am și pus:
b06fcn
Arata bine. Si cele OEM tot huse sunt, de fapt, ai incercat sa le scoti pe cele bleu si sa le pui pe astea beige direct pe burete?
Ov
Nu am încercat. Oricum cele oem se prind altfel în spate folosind masca de plastic, pe când ale mele au spatele dintr o bucată. În orice caz eu mă declar mulțumit și gata sa trec mai departe, deși am o vaga impresie că până la iarnă când probabil o s o aduc iar la garaj în București nu o sa mai fac mare lucru la ea. După întâlnirea din mai am de gând să aduc ims ul în București ca mi e dor tare de el smile.gif
cdadan
QUOTE(b06fcn @ 10 Apr 2014, 22:47)
Arata bine.
*


Cu scuzele de rigoare, dar eu sunt de alta parere. Nu comentez materialul, din poze nu pare cel mai potrivit, dat la croit si cusut se putea mult mai bine, cu siguranta.
Ov
cam asa arata un interior original [attachmentid=1627941786] [attachmentid=1627941787]

Povestea cu interiorul e asa: masina mea avea scaune si banchete de citroen xm. Cum n-am sperat ca voi gasi vreodata scaune originale am tocmit un nene, am cautat material cat mai apropiat de cel original (conform pozelor) si am facut huse pe dimensiunea scaunelor, dar cu desenul cusaturilor identic cu interiorul original (copiat tot din poze).

Apoi intamplarea face sa gasesc scaune/banchete originale (nu toate R20-urile au acelasi model de scaune wink.gif ), dar alta culoare (masinile deschise aveau interior inchis si masinile inchise aveau interior deschis). Am pus scaunele si husele, dar acestea nu veneau chiar bine. Am cautat material sa fac alte huse dar nu am mai gasit. Ce gasisem prima oara fusese dintr-un stoc vechi intr-un magazin din Targoviste si nu mai aveau. E aiurea sentimentul sa stii ca ai dat cu mai putin de un an in urma 600 de lei pe ceva care acum trebuie aruncat la gunoi. Prin urmare am modificat husele - partea din fata a scaunelor fata, lateralele scaunelor fata si partea de sus a banchetei spate, in plus a trebuit sa imbrac cele 4 tetiere care erau mai mari decat cele initiale. Pentru tetierele din fata mi-a ajuns materialul, dar cele din spate sunt facute din mai multe bucati.

Repet, atat mi-am permis financiar sa fac. Nici cu timpul nu stau grozav si trebuie sa recunosc ca sunt o fire grabita, asta dintr-un singur motiv - nu-mi place sa tin masinile in garaj si sa ma uit la ele ci vreau sa ma plimb. Pasiunea asta e modul meu de a ma relaxa si a ma detasa de problemele cotidiene si e formata parte din surubareala si parte din plimbare.

O restaurare ca la carte la o masina de genul asta (si in starea asta) ar sari lejer 10.000 de euro, bani pe care am preferat sa-i dau pe ims, aro si alte lucruri laugh.gif (cam 2500 am mai bagat in masina asta pana acum)

Masini de genul celor facute de Danut n-o sa vedeti la mine, eu am alt stil icon_mrgreen.gif

Am spus intreaga poveste pentru ca sunt constient ca vazute de pe margine lucrurile par usoare. Am facut sute de km pt scaunele astea, am facut altele doar ca sa gasesc ornamentele din spate asa proaste cum au fost. Si pe langa sutele astea am facut altele alergand dupa cai verzi pe pereti sperand sa gasesc ce cautam. Am mai alergat si vreo 2 luni sa gasesc material cat de cat. Toate astea se traduc in timp (si evident $$$). Nu ma plang, le-am facut si le voi face in continuare cu placere - asta e pasiunea mea icon_mrgreen.gif
Rob3rto
Pentru cine nu a vazut masina, e absolut superba! Interiorul arata foarte bine iar culoarea e bestiala wub.gif
Ovidiu, organizatorul din Ploiesti mi-a spus ca la Urlati e o "petrecere" restransa cu numar limitat de locuri doar pentru membrii. Am urcat pana sus pentru ca nu aveam pe unde iesi de spectatori biggrin.gif
Def Jam
Frumoasa si rara.
Ov
QUOTE(Rob3rto @ 12 Apr 2014, 16:13)
  Ovidiu, organizatorul din Ploiesti mi-a spus ca la Urlati e o "petrecere" restransa cu numar limitat de locuri doar pentru membrii.
*


Prost eu ca nu am insistat sa vii pana acolo sad.gif N-a fost nici macar o singura dacie in afara de a mea sad.gif si vorba aia, a mea nu e reprezentativa pentru ce a insemnat marca dacia. Data viitoare mai mult tupeu! Ai o masina foarte frumoasa, sincer imi pare foarte rau ca n-ai venit pana la conac.

b06fcn
Ma mir ca nu a fost nici o Dacie la Urlati, am trecut sambata dimineata pe la 9 si ceva pe acolo in drum spre Bucuresti si am vazut vreo trei Dacii 1300 in statia de gaz/benzina de la intrare si mi-am amintit ca e ziua retroparadei. Daca nu aveam treaba la Bucuresti ramaneam la mosie si veneam si eu sa vad parada, mai ales ca de la mine pana la Urlati fac fix cinci minute mergand legal.
Ov
si cateva poze de la evenimentele din weekend-ul acesta:

[attachmentid=1627942120] [attachmentid=1627942121] [attachmentid=1627942122] [attachmentid=1627942123] [attachmentid=1627942124]

si rolleyes.gif [attachmentid=1627942125]


mai multe aici
Rob3rto
QUOTE(Ov @ 12 Apr 2014, 22:05)
Prost eu ca nu am insistat sa vii pana acolo sad.gif N-a fost nici macar o singura dacie in afara de a mea sad.gif si vorba aia, a mea nu e reprezentativa pentru ce a insemnat marca dacia. Data viitoare mai mult tupeu! Ai o masina foarte frumoasa, sincer imi pare foarte rau ca n-ai venit pana la conac.
*



Cred ca m-as fi simtit putin aiurea sa o bag intre atatea masini atestate. Data viitoare, cand ii pun si rotile originale cu capace. Oricum ne vedem in mai, la Brasov! Sper sa vii cu Purcica biggrin.gif
Ov
Tot cu 2000-ul o sa vin. La cat am prestat iarna asta la ea macar sa-mi scot parleala la plimbare smile.gif
Oricum dupa intalnirea Dacia o duc la tara si aduc IMS-ul biggrin.gif
Ov
La asta am mesterit eu azi:

[attachmentid=1627942810] [attachmentid=1627942811]

Am luat o boxa pasiva care culmea e facuta chiar din pal, si camerele stanga/dreapta sunt separate; in plus chestiile de pe margini chiar sunt tweeter-e. Avea niste led-uri albastre in difuzoare (led-uri care au zburat). Am mesterit in ea un aplificator cu dragul meu circuit TDA1557Q si am transformat-o astfel din boxa pasiva in boxa activa. I-am trantit 2 RCA-uri de intrare in spate si alimentarea am lasat-o p'aia de la led-uri.

Scopul: pun muzica de pe telefon cand ma dau cu ims-ul sau cu aro-ul smile.gif

In plus am mai luat inca una identica si-am lasat-o pasiva. Am aruncat-o in portbagaj la tovarasa de unde am renuntat la boxele de pe polita, aceasta din urma urmand a fi reimbracata.

Costuri: "boombox"-ul 63 de lei la reducere in baumax si amplificatorul vreo 10 lei (7 lei tda-ul, vreo 2 lei rca-urile si de un leu 4 condensatoare). Radiatorul l-am recuperat dintr-o sursa defecta de PC.

Nu ma astept nici pe departe la calitate HI-FI, dar macar o sa am ceva care sa acopere la drum lung zgomotele (motor, rulare, vant, truse de scule, s.a.) din masina icon_mrgreen.gif
espacern
QUOTE(Ov @ 18 Apr 2014, 19:28)
Scopul: pun muzica de pe telefon cand ma dau cu ims-ul sau cu aro-ul smile.gif

Inseamna sa este silentios...Aro-ul tau.
La al meu 244 cu motor TD de Pijo dupa 2000 de ture doar cu fanfara se aude ceva muzica la interior....cass-ul e de decor!

@+
Ov
avantaj benzina smile.gif
M207-le e incredibil de linistit, dar nici cu L25-ul nu mi-e rusine. Sa nu uitam ca Ceausescu pe aro-urile lui iubite avea L25-uri smile.gif
Ov
Sărbători fericite tovarăși
cdadan
Acu' doua minute ti-am vazut masina la pro.
Diac
Si nu te-au aratat la tv sleep.gif
Ov
urmariti duminica promotor wink.gif
Ov
[attachmentid=1627945298] cu plinul făcut, așa Cum se poarta pe aici
b76bgaarh
cu ce te duci la brasov?
Liviu-Florin
Felicitari Ov pentru reportajul de azi de la ProMotor!
Squirrel


O altă prezentare
sorin1983
pacat de filmare...
Markos
Frumos și articolul de pe 0-100.
cezarmad
Felicitari, super reportajul Promotor, l-am aratat si colegilor, majoritatea auzisera de masina de la stiri smile.gif
diesel_power
Link ?
iustin_uap
Niste poze sau vreo filmare ati apucat sa faceti la intalnire? smile.gif
maho
La plecarea de la hotel spre Piata Sfatului, a filmat coloana din mers "copilotul" (sau copiloata ?) colegului din fata mea, o buna parte din drum. Nu mai retin exact, parca era o dacie galbena...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.