avea unu' o semnatura care mi-a placut maxim. Era ceva gen "nu conduce mai repede decat poate zbura ingerul tau pazitor"
Acu' nu dau io p'afara de evlavie, dar incerc pe cat posibil sa nu-mi bat joc de mine
turbodxman
7 Apr 2013, 18:09
Gaura acoperita acum de acel autocolant cu steaua pe el nu era acoperita din fabrica de un capac de plastic?
Poate gasim acel capac la frantuji.
Gaura era acoperita de vinilin cu care-i acoperit bordul. Cu alte cuvinte niste inteligenti au practicat o gaura cu bomfaierul ca sa bage ei ceasul acolo. Bine macar ca nu l-au aruncat
turbodxman
7 Apr 2013, 21:06
Inteleg
Betele de la comanda de faruri si de stergatoare sunt de Supernova sau sunt cele originale?
sorin1983
7 Apr 2013, 23:21
sunt ca la reno 9, 11 etc... nu a inventat dacia nimic
Ala de stergatoare e jaeger, ala de lumini e ceva turcesc. Am bloc de lumini jaeger nou, dar cat merge asta nu-l schimb
Concluzia e ca astia de la Renault au pus pe DSN in anul 2000 manete de stergatoare si de lumini de la o masina din 1980? deci cu 20 de ani mai veche.
cam asa ceva.
Manetele astea au aparut pe 20 in anul 1980 odata cu faza 2. Faza 1 avea manetele similare cu cele de dacia 1300 / renault 12
tunderbird
8 Apr 2013, 18:07
QUOTE(corbex @ 7 Apr 2013, 08:12)
@Thunderbird: se comporta excelent, e Dacia, nu Logan.
De fapt este Renault cu eticheta de Dacia pentru boss-ii comunisti.
QUOTE(Ov @ 7 Apr 2013, 08:20)
Nu l am pornit decât pe loc. Are o electrovalva care se declanseaza odata cu pornirea compresorului (care e comandat prin termostat reglabil din butonul din bord, deci e un fel de climă
) si la relanti compensează efectul compresorului. In plus pornește automat si electroventilatorul.
Trebuie studiat temeinic sistemul asta, pentru o obsesie mai veche de-a mea: Dacia 1310 cu AC.
QUOTE
Azi dupa putina surubareala pe la carburator si-a revenit cu mersul normal.
Vezi sa nu fie vreo bujie sau fisa de bujie mai indaratnica!
azi a aterizat si radiatorul.
[attachmentid=1627881826]
Ca sa zic asa, am dat lovitura. Eu credeam ca-i manufacturat in zilele noastre, dar s-a dovedit a fi radiator Sofica stantat cu anul 81 (asa sunt stantate si toate piesele de pe masina mea).
In seara asta am mai dat o tura de cartier cu dansa, asta dupa ce am refacut toate lipiturile si toate contactele de pe panoul de sigurante/relee. In tura data nu s-a mai aprins niciun bec dubios si toate partile electrice au functionat in parametrii (mai putin A/C-ul care n-a mai vrut sa porneasca
).
corbex
14 Apr 2013, 21:53
S-a ars siguranta becurilor?
AC-ul porneste invers decit RADET-ul. Trebuie sa fie 3 zile consecutive cu +25 de grade.
Markos
14 Apr 2013, 21:57
QUOTE(Ov @ 14 Apr 2013, 21:42)
In seara asta am mai dat o tura de cartier cu dansa, asta dupa ce am refacut toate lipiturile si toate contactele de pe panoul de sigurante/relee. In tura data nu s-a mai aprins niciun bec dubios si toate partile electrice au functionat in parametrii (mai putin A/C-ul care n-a mai vrut sa porneasca
).
Apropo, când și cum te-ai gândit să repari anomaliile astea electrice?
cred ca trebuie s-o duc pe la biserica sa-l scoata pe necuratu' din ea
tunderbird
15 Apr 2013, 14:19
Toarna-i un strop de aghiazma in radiator!
marksman
15 Apr 2013, 14:38
QUOTE(Ov @ 15 Apr 2013, 11:31)
cred ca trebuie s-o duc pe la biserica sa-l scoata pe necuratu' din ea
O fi fantoma tovarasului Nicolae Ceausescu.
Squirrel
16 Apr 2013, 13:09
Nu-i zice cumva tovarășa? O fi Lenuța…
primul eveniment al Tovarasei
corbex
20 Apr 2013, 20:26
Ai rezolvat cu bordul si AC-ul? Ce aveau?
Eroare de utilizare. Masina a functionat perfect astazi in cei ~200km pe care i-am facut. Ba chiar mi-a ramas si putina benzina dintr-un rezervor aproape plin
Laurentziu83
20 Apr 2013, 20:28
Ai o problema cu carburatorul? Nu-i normal sa nu poti face Bucuresti-Constanta-Mangalia cu un rezervor.
am fost pana la urlati si inapoi.
e 2200 automata, cat ai vrea sa consume?
estimativ a consumat undeva (putin) sub 10, ceea ce e chiar infim fata de ce-o sa ma astepte la IMS
corbex
20 Apr 2013, 20:30
Vrei sa zici dus-intors. Nu cred sa aibe rezervor mai mic de 50.
Pardon, ma scuzats! Am uitat ca e automata.
Laurentziu83
20 Apr 2013, 21:00
10 e ok, consum de aproape un rezervor in 200 de km ar fi insemnat peste 20%, ceea ce era enorm.
eh, am exagerat si eu nitel. Ca daca o laud prea mult se deoache si se strica
cdadan
20 Apr 2013, 22:08
QUOTE(Ov @ 3 Apr 2013, 21:15)
ca ziceam, revin cu noutati si anume masina sotiei. A vrut decapotabila rosie, decapotabila rosie i-am luat*.
Constat ca doamna Ov e o femeie extrem de intelegatoare. Alta-n locul ei te gratula instant c-o tigaie NCAP si cu bagajele la usa.
roby_1300_rap
20 Apr 2013, 23:04
ai si statie pe ea ????
De acord cu cdadan, cred ca ma invinetea jumatatea mea mai buna daca veneam cu decapotabila rosie acasa.
Superbe masinutele, te invidiez sincer pt IMS.
QUOTE(roby_1300_rap @ 21 Apr 2013, 00:04)
ai si statie pe ea ????
A avut statie "pe vremuri". Antena este cea de atunci. Cablul inca este tras pana intre scaunele din fata
O s-o probez cu o statie moderna sa vad daca-i buna de ceva. Antena e fixa pe plafon si n-am vrut sa renunt la asa accesoriu frumos cand am revopsit masina
Vezi cu ce statie probezi, ca s-ar putea s-o arzi cu antena aia.
Laurentziu83
21 Apr 2013, 13:34
Da, e posibil ca antena sa nu se potriveasca cu statiile CB de acum, ca sa nu mai vorbim ca in 30 de ani e posibil sa se fi intrerupt firul pe undeva. Verifica intai antena la un atelier care monteaza statii CB (au scule pentru asta) si vezi apoi daca mai poate fi folosita.
In plus, mufa antenei trebuie sa fie ca in poza ca sa se potriveasca.
Daca statia originala lucra in 27MHz/11m poti folosi antenta aia.
Cel mai bine e sa verifici modelul pe net si sa vezi pt ce gama de frecvente este. Daca nu e pt 27MHz, va trebui sa-ti faca un priceput o adaptare sau cel mai bine demontezi securisto-antena si pui o antena CB normala.
Doar asa empiric, poti pune o statie CB si sa vezi daca recptionezi bine. Daca receptionezi bine te duci la cineva care face acordari sa iti masoare SWR si sa iti faca reglajul. Daca nu receptionezi bine, o schimbi. in orice caz, fara reglaj nu te apuca sa emiti.
roby_1300_rap
21 Apr 2013, 14:30
statia e buna cand mergi cu masina singur ca iti mai tin de urat tiristi
Laurentziu83
21 Apr 2013, 14:47
Si eu as merge pe inlocuirea completa a antenei cu ceva asemanator ce lucreaza in 27 Mhz. Nu de alta, dar incercarea de a o repara/adapta pe existenta s-ar putea sa coste mai mult decat o antena noua.
ydaniel
21 Apr 2013, 16:36
Tov Ov
cj98czh
22 Apr 2013, 21:40
Ov, iti prezint bunicul R20-ului tau
[attachmentid=1627883474]
[attachmentid=1627883475]
Daca nu ma insel este un Renault 4 de prin anii '50 ... si se afla intr-un proces avansat de reconditionare cu tot ce trebuie ... din pacate proprietarul nu a binevoit sa ma lase sa-i fac poze cum am vrut eu ... dar 2 tot am reusit sa fac ..
Caroseria este reconditionata integral, la fel si motorul ... interiorul este aporx. 70% gata ... sper sa mai ajung pe la el cand o sa fie toate puse pe el ...
Sper sa nu te superi ca am postat aici, dar stiu ca esti pasionat de asa ceva.
iulica89
22 Apr 2013, 22:32
Salut!
Felicitari pentru masina-arata superb!
Am vazut una mai demult de vanzare pe un site "vecin" si ma gandeam sa'ti arat - poate iti mai trebuie una-alta...
http://classiccar.3xforum.ro/post/522/101/...eagurile_tarii/
@cj98czh: Horatiu Popa (horace1971) mai are una la fel.
@iulica89: Stiu masina,e aproape total diferita de a mea. La prima vedere pot parea identice, dar nu ma pot folosi de aproape nimic de pe ea.
In orice caz, prin bunavointa colegului de forum
R20, ieri am intrat in posesia a ceva fiare (articulatii, directie, o janta, niste ornamente, faruri) pt care-i multumesc mult!
marksman
23 Apr 2013, 10:52
QUOTE(dizzy @ 21 Apr 2013, 13:39)
Daca statia originala lucra in 27MHz/11m poti folosi antenta aia.
Cel mai bine e sa verifici modelul pe net si sa vezi pt ce gama de frecvente este. Daca nu e pt 27MHz, va trebui sa-ti faca un priceput o adaptare sau cel mai bine demontezi securisto-antena si pui o antena CB normala.
Doar asa empiric, poti pune o statie CB si sa vezi daca recptionezi bine. Daca receptionezi bine te duci la cineva care face acordari sa iti masoare SWR si sa iti faca reglajul. Daca nu receptionezi bine, o schimbi. in orice caz, fara reglaj nu te apuca sa emiti.
Daca-mi amintesc bine, statiile militienilor (probabil si ale securistilor) lucrau pe la vreo 115-135 MHz.
eh, in cazul asta nu-mi mai bat capul sa incerc o statie si o las doar de decor
Da di shie nu faci cum sugerau colegii? Adicatelea sa tragi o antena pentru 27 MHz pe traseul preinstalat.
E pacat sa nu fie si functionala, treaba.
Pentru ca la cat si cum merg cu masina n-am nevoie de statie. E mai de valoare antena "originala" decat o alta antena care sa fie si functionala.
In weekend am mai aflat ceva interesant despre culoarea masinii. Eu cand am demontat aeroterma si apoi bordul am dat de vopseaua originala cu care a iesit din fabrica masina, vopsea identica cu ce e acum pe masina. Partea absolut interesanta e ca in paleta oficiala de culori cu care a iesit R20 pe poarta fabricii n-a existat culoarea respectiva
si ca se faceau culori "speciale" din fabrica pentru destinatii "speciale"
Era oarecum de asteptat.
Sper sa iti placa sa te lauzi, poate asa o sa am si eu ocazia sa o vad odata pe viu, mi-a placut mult modelul asta de reno.
Plus ca asta e putin deosebita de restul exemplarelor.
bucatzel
23 Apr 2013, 13:07
QUOTE(Ov @ 23 Apr 2013, 12:47)
Pentru ca la cat si cum merg cu masina n-am nevoie de statie. E mai de valoare antena "originala" decat o alta antena care sa fie si functionala.
Daca nu ma insel, statiile alea se faceau prin Timi la AEM (fosta FAEM p-atunci). Daca nu uit, pot da si eu o intrebare.
Si erau dotate cu asemenea statii si cam toate asistentele tehnice de prin SMT-uri, deci n-ar trebui sa fie chiar asa greu de gasit una.
corbex
23 Apr 2013, 14:20
Militienii inca au o jena sa opreasca o Dacia 2000. Au ramas marcati.
Domnu Ovidiu, sunt curios daca tovarasu' secretar general a stat 100% in masina asta, pentru ca ai zis ca au fost 3-4.
Din pacate nu am de unde sa stiu asta. Am incercat la politie sa aflu ce numar avea masina inainte de noua numerotatie cu cifre si litere si se pare ca nu se poate. In film cu ceva munca se pot deslusi 2 numere (deci probabil 2 masini diferite) de inmatriculare asa ca mi-ar fi util sa stiu ce numar a avut masina mea (asta presupunand ca numerele nu erau puse la misto sau schimbate dupa cheful soferilor).
Markos
24 Apr 2013, 10:45
QUOTE(argon @ 24 Apr 2013, 10:07)
Domnu Ovidiu, sunt curios daca tovarasu' secretar general a stat 100% in masina asta
l-ar fi visat noaptea
Squirrel
24 Apr 2013, 12:38
Poate un drum la Târgoviște ajută. Sau poate că nu…
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.