Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema vitezometru, kilometraj, inchidere centra
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
tomitaeze
Salutare tuturor!
am rasfoit scrierile voastre despre problemele mele dar nu am gasit nici una care sa trateze ceea ce voi descrie...
Am un Renault Symbol din 2006 1,5 DCI 80 cp.
De curand am facut o ghidusie...am alimentat cu benzina in loc de motorina. Nu va spun prin ce am trecut. Am rezolvat problema (daca vreti sa stiti cum va spun ulterior) problema mea acum este alta.
Am cam 101000 km la bord si am observat zilele acestea ca nu mai indica acul de la vitezometru si nici kilometrajul nu mai inregistreaza, ce sa mai spun de tahometru! ati ghicit, nici el nu mai vrea sa faca servici.
In plus, nu mai merge inchiderea centralizata si nici ...nu stiu cum sa spun...cred ca regulatorul de acceleratie sau ceva asemanator, cu alte cuvinte atunci cand accelerez se bruscheaza masina, cand decelerez, la fel.
Toate astea apar si dispar, adica pornesc marina dimineata...toate bune, functioneaza toate, merg 10 min, sau 2 min, sau 30 min si PAC se intampla cele relatate. Mentionez ca nu am schimbat casetofon, nu am umblat la nimic.
MA POATE AJUTA CINEVA SA INTELEG DESPRE CE ESTE VORBA?
Multumesc anticipat.
Yan78
Spune cum ai rezolvat problema dupa ghidusie pentru ca este important sa avem tot tabloul in fata !
andr3i84
Inchiderea centralizata se armeaza la o anumita viteza 5-10km/h, asa ca daca nu iti merge kilometrajul nu merge nici inchiderea.
zambiee99
kilometrajul merge pana ce faci o accelerare mai brusca?
tomitaeze
Salutare din nou!
Vitezometrul nu isi revine nici daca accelerez brusc. Nu mai spun ca daca accelerez brusc, brusc inseamna chear brusc, adica daca mai stiti voi daciile vechi si avea cateva rateuri si te prindea cu piciorul pe pedala de aceeleratie, pai yvacnea masina. Grija mea este tocmai sa nu o bruschez ca ma doare sufletul cand face asa.
zambiee99
vad ca ai inteles gresit intrebarea mea. Am vrut sa intreb daca mergi incet fara accelerari bruste atuncea functioneaza?
tomitaeze
Sa va spun cum am rezolvat "ghidusia" cu benzina in loc de motorina!
Pai nici nu mi-am dat seama ca am pus benzina, abia dupa ce nu a mai pornit (in prealabil am facut vre-o 35 km) am chemat un mecanic si ala imi spune: "tu ai bagat benzina?" si eu ii raspund: "frate, asta merge cu motorina nu cu benzina" dar in timp ce spuneam asta am inceput sa ma indoiesc pt ca faceam legatura cu unele chestii de finete care lu le-am luat in seama imediat dupa ce am alimentat si anume masina nu mai avea aceeasi putere dar am dat vina pe faptul ca am aschimbat benzinaria si chear i-am injurat ca au pus apa in motorina. dar sa revenim. Am cautat bonul de le benzinarie si cand citesc ce credeti ca scria? Ati ghicit...benzina. Deci dupa ce am alimentat cu 14 l de benzina, si dupa ce am mers cam 35 km cu ea, a venit mecanicul si mi-a spus ca am alimentat benzina. Am scos benzina pe la "basica" (in prealabil am urcat masina cu spatele pe o bordura) si am alimentat inca 14 l de data asta de MOTORINA. Si mecanicul meu a tot insistat sa o porneasca ca trebuie sa mearga si i-a tot dat cu sprey pe galeria de admisie ca pana la urma a pornit dar scotea frate un fum de jurai ca este locomotiva pe carbuni. A mers cu ea de la Biblioteca Nationala (de la teapa cu cartof) pana la Cismigiu si pe undeva pe la jumatatea strazii l-a lasat atunci cand a inceput sa urce panta. Am tot incercat sa o pornim dar masinuta s-a incapatanat si nu a mai vrut. Atunci al luat-o cu platforma si am dus-o la un alt mecanic la Branesti unde omul are un atelier dotat cu detoate. A scos toate injectoarele pe rand, le-a curatat si le-a montat, a amorsat si dai cheie. O lua la o cheie mai lunga, uneori ajutat cu sprey (am uitat sa spun ca am inlocuit imediat filtrul de motorina cu unul nou) la relanty mergea frumos dar daca accelerai rapaia si se oprea. In afara de asta era mult aer pe conductele de alimentare cu motorina. Am depistat ulterior de unde provenea asta - nu montase corect senzorul de apa din filtru de motorina si pe acolo prindea aer fals, asta am depistat eu dupa cateva zile. Ma rog, trec peste unele chestii si contraziceri, a demonta pompa de inalte si mi-a spu ca este dusa. Am uitat sa spun ca injectoarele se blocau mereu cu pilitura si am desfacut rezervorul, am curatat sorbul care era plin de pilitura, am curatat injectoarele din nou a 5-a sau a 6-a oara, am inlocuit pompa cu una mai veche pe care o avea meseriasul si...surpriza, mergea masina mea parca mai bine ca inainte, torcea motorul de nu-mi venea sa cred. Acum sa va spun de preturi...Cand am aflat ca este pompa de inalte mi-am pus mainile in cap dupa ce am dat cateva telefoane la firme specializate...imi cerea sa repare pompa si injectoarele cu conditia montajului in service-ul lor , in jur de 4000-5000 lei. La Omuletul asta despre care va vorbesc, din Branesti, m-a costat 850 lei toata afacerea, cu pompa lui. E adevarat ca pompa mea nu am mai luat-o de la el dar in cateva cuvinte asta s-a intamplat. Acum masinuta mea porneste un pic mai greu, adica porneste la prima cheie dar tinut mai lung, mai are si acum aer pe instalatia de alimentare cu motorina dar foarte putin si nu imi dau seama de unde, nu mai are forta pe care o avea inainte dar merge. Dupa doua luni de la acest incident mi-a aparut problemele despre care v-am vorbit in topic, asa ca daca cineva ma poate ajuta, va rog sa o faceti pt ca bani sa merg cu masina in service si sa faca aia experimente cu masina mea si pe banii mei...bani pe care nu-i am...nu prea imi vine simplu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.