marian.cristian
11 Oct 2012, 22:16
Salut.
Stiu ca mai sunt topice cu pornirea la rece dar nu am gasit o rezolvare la problema mea.
Deci: Renault Clio 2, 1,4l, 55 kw cu carte de service la zi si 107000 km. De ceva timp (2 - 3 saptamani) a dat semne ca nu prea ar mai vrea sa porneasca cum trebuie. A inceput prin pornire mai tarzie sau deloc (foarte rar) la prima cheie. La a doua porneste perfect. In schimb ieri a pornit bine dimineata, am circula circa 20 km si apoi am mai pornit-o tocmai seara. Aici e problema. La prima cheie nu a pornit. A doua a pornit perfect. Am last-o aproximativ 10 - 20 sec sa mearga si am oprit-o. Am dat cheie inca o data si pana la a patra cheie nu a pornit. A cincea oara a pornit subturata (balbaita) cateva secunde (2 - 3) si apoi a trecut la mersul normal aproape brusc. Mentionez ca la ultima revizie (105000) am schimbat uleiul (de la Elf am trecut la Castrol) bujiile (am pus originale) si bateria. Aveti vreo idee? Mai mentionez ca inainte sa schimb bateria (nu se mai aprindea nici bordul) a venit un mester "destept" cu o baterie dupa el, nu cu masina si a legat bateriile plus la plus si minus la minus. Cand am incercat sa-i dau cheie bordul facea ca un brad de craciun. In fine, daca am vazut asta nu am insistat, am schimbat bateria si a mers perfect cei 2000 km. Credeti ca este posibil sa se fii modificat ceva parametrii pentru pornire, de aici si problemele mele?
Ce ziceti?
vallixx
12 Oct 2012, 07:32
Dupa mine faptul ca mesterul a legat o baterie in paralel cu a ta nu cred ca a avut vreun efect, iar daca bordul tau facea ca instalatia de pom, cred ca nici bateria aluia nu era chiar stralucita.
Ce benzina bagi? Cand a fost schimbat ultima oara filtrul de combustibil? Cand vrei sa pornesti bagi cheia si ii dai direct sau o lasi cu contactul pus 2-3 secunde pana se stinge becul SERV din bord?
Curata captorul de turatie sau tot ce trebuie curatat in conditia in care se incapataneaza.
Cand este mai frig pune contactul de cateva ori sa se stinga becurile inainte de pornire.
http://www.reno.ro/Curatare-Schimbare-capt...ie-t141941.html http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=215555&hl=Postul 20
Zici ca ai cautat pe forum ??? NU ai cautat nimic !!!
marian.cristian
12 Oct 2012, 09:33
Cand dau cheie astept sa se stinga toate beculetele din bord. Inclusiv SERV.
Bag benzina 95 de la petrom si destul de rar 99 tot de la petrom.
Filtrul l-am schimbat la 90000 km.
Multumesc Jas2. O sa ma uit pe linkurile respective si o sa comunic daca rezolva problema.
Azi a pornit bine.
Are frica de doctor...
marian.cristian
16 Oct 2012, 08:30
am mai facut o data probleme la pornire, (a pornit din a 4 a) asa ca m-am dus directsa vad ce-i cu senzorul de la volanta. Dar pana acolo m-am uitat si la cablurile de la bujii.... Primul din stanga cum te uiti spre motor nu era prins pe bujie. Era pus asa... de forma. Cum am pus mana pe el am observat ca se misca foarte tare si a iesit foarte usor. De obicei trebuie sa tragi mai tare si apoi iese. Am desfacut toate cablurile, si le-am prins la loc (au facut click). Sper ca asta sa rezolve problemele... Acum am probleme si cu inchiderea centralizata la porbagaj. Merge cand vrea ea.. Dar am citit deja pe topic asa ca nu-i problema.
Pornea si in trei pistoane...daca era sa porneasca...
azi dimineata s-a intamplat urmatoarea chestie.. nu a pornit la cheie desi invartea .. iar becul de la baterie care clipeste sa o tina calda clipea f repede. Any ideas?
marian.cristian
18 Oct 2012, 08:40
Acela nu este ledul de la baterie ca sa o tina calda. Incearca sa schimbi bateria de la cheie. Practic acel led iti indica faptul ca nu a putu citi cipul de la cheie si prin urmare nu ti-a pornit motorul. Daca gresesc ii rog pe cei mai experimentati sa ma corecteze. Dar cred ca am dreptate.
o sa incerc cu cealalta cheie sa vedem cum se comporta
desi am incercat cu cheia care nu are baterie
sa fie oare de vina cipul ?
marian.cristian
18 Oct 2012, 13:54
Incearca si cu cealalta cheie.
marian.cristian
22 Oct 2012, 13:51
Senzorul de la volanta a fost problema la pornire. Am curatat mufa cu sprei de contact, iar senzorul l-am curat ... cu mana de ceva pilitura... Am vorbit cu cineva di service si mi-a recomandat ca data viitoare sa schimb sensorul. Din cate am vazut eu ala este un magnet. Ce se poate strica la el?
Pana acum a pornit bine. Ramane sa vad daca mai face probleme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.