Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Renault Clio 1.4 8V 2004
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
tazar
Salutare. Astazi am intampinat aceasta problema cu incalzitul si opritul. Am mers prin oras aproximativ 2 ore cu A.C-ul pornit, si la un moment dat a inceput sa se opreasca motorul in relanti la semafor sau pur si simplu cand opream la o intersectie. Daca tineam motorul accelerat era totul bine si frumos. Dupa ce am constatat ca nu inceta din oprit, am oprit AC-ul si am continuat sa merg, aceleasi probleme, motorul se oprea in schimb o noua problema temperatura apei sa ridicat mult mai mult decat de obicei, tin sa precizez ca nu se aprindea nici un martor la bord ( cel de temperatura sau stop ) pur si simplu se oprea cand luam piciorul de pe acceleratie. Am ajuns acasa am ridicat capota si am avut o mica surpriza desi motorul era destul de incins, ventilatorul nu pornea.

Am pus mana pe telefon si am sunat cativa cunoscatori care miau zis ca daca am probleme cu ventilatorul (termostat/termocupla) motorul este dotat cu un sistem de protectie care il opreste daca ajunge la o anumita temperatura.

A mai patit cineva asa cva? Aveti vro idee ce ar putea cauza ?

Revin cu noi specificatii ale problemei.

Am facut un test simplu:
-am lasat masina sa se raceasca
-am pornito si lasato in relanti sa mearga
-am pus un senzor de temperatura pe radiator
-am asteptat sa vad cum se comporta

In urma testului am constat ca termostatul deschide si inchide corect apa fierbinte ajungand astfel in radiator pentru a activa termocupla. Cand temperetatura a ajuns pe termometru la 99 grade a pornit ventilatorul care se invartea destul de incet ( zic eu ca aia era prima treapta nu sunt sigur de asta ) pe bord temperatura aperi cand a pornit venitilatorul era aproape de prima liniuta groasa ( destul de mult ) de obicei ventilatorul pornea pe la liniuta 5-6. Tin sa precizez ca motorul avea temperatura destul de ridicata ( aproape de prima liniuta groasa ), lam oprit iar ventilatorul nu a continuat sa functioneze cum facea de obicei.
Trag eu concluzia ca ori este ventilatorul defectuos ori termocupla ori vrun senzor de temperatura care indica gresit catre calculator ?

As fii foarte recunoscator daca ar putea cineva sa ma sfatuiasca cum as putea remedia problema
theodor2004
cam aceiasi problema am avut si eu, la 1.4l, 8v. Era vorba de senzorul de temperatura a apei, care, asa cum ai spus, trimitea mesaje eronate spre calculator, care la randul lui oprea motorul.
Problema s-a rezolvat prin schimbarea sensorului respectiv.
Mentionez ca masina este din 2003, deci ar putea fi aceiasi problema si la tine. Se depisteaza prin diagnoza pe calculator.
tazar
Din pacate nu este acel senzor am fost sa fac diagnoza, in urma caruia nu am nici un raspuns concret de la ce sa intamplat.

Problema temperaturei sa remediat miraculos nu a mai crescut desi am tot forjat si fara ac pornit ca sa nu mearga ventilatoru, dar problema cu relantiul in scadere pana la oprirea motorului tot persista.

Nu are nimeni nici o idee? eu leam folosit pe ale mele fara nici un rezultat.
thorr94
QUOTE(theodor2004 @ 24 Aug 2012, 15:47)
cam aceiasi problema am avut si eu, la 1.4l, 8v. Era vorba de senzorul de temperatura a apei, care, asa cum ai spus, trimitea mesaje eronate spre calculator, care la randul lui oprea motorul.
Problema s-a rezolvat prin schimbarea sensorului respectiv.
Mentionez ca masina este din 2003, deci ar putea fi aceiasi problema si la tine. Se depisteaza prin diagnoza pe calculator.
*





cum se numeste acel senzor si unde este amplasat ? multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.