Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Martor STOP + martor temp apa + bujii aprinsi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Dannyel San
Va salut baieti, am deschis acest topic pentru ca nu gasesc ceva concret..1 de ceva timp masina cam tremura la liber, cand plec cu ea de pe loc numai are nici o treaba dar pe liber are niste trepidatii si 2 in mers mai ales la turatii mari mi se aprind martorii STOP BUJII SI TEMPERATURA APEI , acestia stand aprinsi circa 2-3 secunde dupa care se sting mai ales daca nu accelerez..de la ce sa fie? va rog cine ma poate ajuta sa imi raspunda ! CLIO 1.5 dci
crisolro
Eu cred ca doar un test pe calculator iti va da raspunsul exact.
Martorul la care tot ii ziceti voi "bujii", semnaleaza o multime de "defectiuni electronice", plecand de la probleme cu injectoarele si pana la o nenorocita de mufa care nu mai face contactele cum trebuie (sunt patit!).
Aprinzandu-se impreuna cu "APA", putem presupune ca e ceva legat de temperatura (mai ales ca asta creste la turatii mai mari) si automat se aprinde si STOP caci temperatura prea ridicata e defectiune majora care impune oprirea. Posibil un termostat, senzor de temperatura etc. ... dar repet, sunt doar speculatii pana la test. Nu este exclus sa fie un contact imperfect la mufele, cablurile senzorilor care monitorizeaza temperatura. Un coleg care a patit acelasi lucru, iti poate spune ce a fost la el insa nu e musai sa ai aceesi problema.
Succes!
espacern
100% probleme pe partea cu injectia...pentru ca se aprinde la acceleratie+mersul neregulat la relantiu.

@+
luckas_itd
Dupa cum spune "espacern" problema este la partea cu injectia,posibil injectoarele sa aiba supapele uzate si sa dea multa motorina pe retur , scazand presiunea mult in rampa comuna,poate sa fie una din cauze.
Dannyel San
da...ideea e ca ultima oara cand am facut test la injectoare mi.a zis k sunt oky , k unu dintre ele da putin mai multa motorina dar ca nu este o problema majora :-??
ady24
In acest caz poate sa fie vorba de orice, iti recomand sa mergi neaparat la o diagnoza.
Dannyel San
revin cu detalii, astazi am pus testerul pe masina..surpriza , totul OK nici.o problema , nici.o defectiune ... deschizand capota pentru a arunca un ochi pe acolo am observat ca furtunasul "improvizat" in aceasta iarna cand am avut problema cu pornirea si cu para de amorsare avea motorina pe el, amorsand cu ajutorul pompitei am observat k pe la un capat trage aer ( de aici cred ca si bulele de pe traseu) si curge cate putina motorina..baiatul cu testerul mi.a zis sa schimb pompita cu una origina si furtunul complet pentru ca de la asta apare pornirea mai grea si trepidatul la relantiu, in legatura cu becurile aprinse mi.a mai zis ca se poate sa fie de la aceasta problema si sa mai verific si uleiul sa nu cumva sa fie scazut ! stie cineva unde pot gasi futun cu pompa amorsare original? sau sa caut pe la dezmembrari ( la asta ma gandeam ) !
ady24
Daca esti din bucuresti poti gasii in targ la vitan, insa poti scapa mai ieftin prin montarea unei supape unisens pe acel furtun si scapi de toate problemele cu para. Asta ar fi ca ultima instanta , insa daca ai posibilitatea si gasesti schimba para de amorsare cu tot cu acel furtun. Cat despre acel bec de la bujii, imposibil sa nu apara ceva erori in calculatorul de injectie, cu ce tester s'a facut diagnoza ?
Dannyel San
@ ady sincer nu stiu , nu ma pricep , cert este ca a mai pus testerul de fata cu mn unui prieten cu o laguna si lui i.a aratat problemele..
leontin
Salut,
Acum 2 saptamani am cumparat un Renault Symbol 1.5 dci, 50 kw ( oct - 2007) si am observat ca are o problema:
In viteza a 5-a, in jur de 3000 de turatii, se aprinde in bord martorul STOP si cel de la Sistemul de racire, pt cateva secunde. Daca nu reduc turatiile situatia se repeta.
Ma poate ajuta cineva cu o informatie in acest sens, cum pot remedia situatia?
Multumesc !
cj98czh
Nivelul antigelului cum este?

Indicatorul de temperatura cum este?

Da si tu mai multe detalii ..
leontin
Imi cer scuze pt ca nu am dat mai multe informatii.
Nu pierde antigel, iar indicatorul de caldura este ff putin sub jumatate si nu creste nici cand se aprinde martorul.
Masina se comporta normal in celelalte trepte de viteza chiar la turatii de 4000 - 4500!
Doar in treapta a 5-a se intampla sa se aprinda martorul, doar daca ajung la 3000 de ture. Daca merg cu ea la 2500 - 2800 nu este nici o problema
Multumesc
cj98czh
Mergi in prima faza la cineva cu tester renault si vezi ce gasesti .. ceva mufa / contact ... zic eu ... oricum trebuie investigat.
hellcat
Semnele sunt ca ar fi o problema de alimentare pe sistemul de injectie (chiar si de natura electrica).
leontin
Maine sunt programat la Renault pt tester. Am sa revin cu informatii !!!

21 Feb 2014, 10:25:
azi am fost la Renault.
Mi-au spus ca trebuie schimbat injector cilindru 4.
Am sa vin cu info dupa ce am sa shimb diuza.
espacern
Daca a iesit defect electronic trebuie schimbat TOT injectorul....nu doar supapa de retur.

@+
leontin
Tipul de la renault a spus ca pot schimba doar supapa, doar ca renault nu schimba asa ceva, ci injectorul cu totul.
Daca nu merge, am sa il schimb.
Am sa revin cu informatii dupa !
Multumesc!
luckas_itd
Reconditioneaza-l intr-un service delphi,este de la 430 -530, si nu mai ai probleme.Iti schimba supapa ,pulverizator si ii genereaza cod.Eu am facut unul la ei , la al 2-lea cand s-a stricat am zis sa fac economie si i-am schimbat supapa de retur.De abia mai pornea si mergea in 3,am pus pana la urma tot supapa veche care merge si acum.Tot la delphi o sa ajung sa il reconditionez.
leontin
Salut,
Azi am schimbat supapa la injectorul indicat de catre cei de la renault si masina nu mai face probleme.
Am mers in treapta a 5-a cu cca 3700 - 4000 de turatii si nu s-a mai aprins martorul de la apa, ceea ce inseaman ca au avut dreptate cei de la renault !!
gabidrideanu
De unde ai cumparat supapa ? si cat a costat?
leontin
Se poate cumpara de la orice magazin de piese auto si costa in jur de 340 lei.
Mare atentie !!
Iti recomand sa mergi impreuna cu un mecanic pt a se uita la ea deoarece pot avea defectiuni din fabrica, adica acea supapa ce se deschide sa fie prea groasa si sa nu permita deschiderea in interiorul injectorului.
Eu am patit asa ceva !
Dar un mecanic care se pricepe isi va da seama imediat !!
Bafta!
luckas_itd
Destul de scumpa,pentru 100 in plus se merita reconditionarea injectorului complet.
gabidrideanu
Aici are dreptate @luckas_itd ... eu am fost azi la Danubia Engineering si am cumparat o supapa de retur la 250 ron ... ce pot sa zic "firma" este defapt doar o camera intr-o alta firma Sorceti expeditii ... supapele erau intr-un sertar nici nu ziceai ca e magazin de piese smile.gif) ... am montat supapa pe injector si pot sa spun ca sunt foarte multumit ... la testul de retur a iesit ok , acum o sa vedem testul kilometrilor tongue.gif o sa va tin la curent daca se intampla ceva smile.gif
csm2007
Salut.Ca sa nu mai deschid un topic, am si eu o problema cu un clio symbol 1.5dci(din 2005), mai exact mi s-a aprins acel martor portocaliu cu sarma aia (de bujii/problema electronica sau ce mai e)...pe langa asta porneste greu la rece(dupa 4-5 chei) si scoate un fum alb, de mentionat ca e a 2-a oara cand apare(a mai aparut acum 1 an si ceva acelasi martor, i-am pus testerul atunci si mi-a zis baiatul de la service ca "pisa" motorina injectorul 2, sau ceva de acest gen, mi-a anulat martorul si ma trimis acasa, dar atunci pornea normal si nu scotea fum), intrebarea este, cat de grav ar putea fi daca conduc in aceste conditii? ..am nevoie neaparat sa conduc cca 100km cu ea si nu dispun inca de bani pentru o reparatie, eventual daca aveti vreo idee de ce porneste greu si scoate mult fum alb. Mersi:)
espacern
Nu este nici o problema daca circuli cu motorul in "avarie".....poate ramane un injector blocat pe deschis(sunt deja varza)si topeste pistonul.
Atunci sa vezi ce "economie" faci....garantat!
Mai bine nu mai mergi cu masina asa si nu o mai chinui cu demarajul greu.....pana nu remediezi defectele.

@+
ady24
QUOTE(csm2007 @ 4 Mar 2014, 20:47)
intrebarea este, cat de grav ar putea fi daca conduc in aceste conditii? ..am nevoie neaparat sa conduc cca 100km cu ea si nu dispun inca de bani pentru o reparatie, eventual daca aveti vreo idee de ce porneste greu si scoate mult fum alb. Mersi:)
*




Pornirea grea poate sa fie de la vre-un injector care da prea multa motorina pe retur. Ti-as recomanda sa mergi neaparat la un centru specializat pe reparatia injectoarelor pentru a remedia problema. Nu este prea bine sa mergi asa cu masina la infinit, sa stai sa dai cu spray de pornire deoarece risti foarte mult. Cel mai mult au de suferit pistoanele deoarece risti sa le topesti daca se da incontinuu cu spray.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.