alnick
15 Aug 2012, 12:54
Buna, am urmatoarea problema: sa exfoliat cureaua de distributie la un clio 1.5dci din 2007 si motorul sa facut praf. Am 110.000 de km. Cureaua am schimbat-o la 60.000 la reprezentanta. De atunci au trecut 2 ani si 6 luni. Stie cineva daca daca se poate face ceva, cureaua mai era in garantie? Masina e pe firma. Multumesc!
espacern
15 Aug 2012, 13:08
Dupa legea romana nu mai este in garantie.
Dar mai bine intreaba acolo unde s-a facut lucrarea si eventual sesizare la ANPC....ca sunt 2 garantii distincte:a pieselor(fabricant) si a lucrarii(service).
@+
crisolro
18 Aug 2012, 13:38
Fiind facuta in service autorizat si cu piesele lor, presupun ca raspund aia de lucrare in ansamblu - deci n-au decat sa se certe ei cu cei de la care au luat piesele
Din pacate, cred ca timpul trecut si km parcursi fac ca garantia sa fie depasita - totusi, trebuie intrebat, incercat; poate macar inteleg aia ce s-a intamplat si iau masuri sa nu o mai pateasca si alt client al lor
SandelBS
20 Aug 2012, 18:45
Mie mi s-a rupt cureaua de la alternator (la 107000 km, dupa 5 luni si 17000 km dupa ce s-a schimbat) - a fost inlocuita pe garantia piesei. Am intrebat ca daca am iesit cu masina din garantie cum e cu garantia la curea , ca mi s-ar parea normal ca daca e s-o inlocuiesc la 4 ani sau 90000 km garantia sa fie aferenta, si mi-a spus cu jumatate de gura ca un an (nu neaparat nr de km) ca daca e sa se intample ceva cu ea se intampla in primul an.
Acum am un exemplu ca nu e chiar asa.
Ar fi bine sa mai ai factura, te certi putin cu ei sa trimita problema la producator si poate ti-o schimba.
PhilipMorris
20 Aug 2012, 22:03
cureaua s-a rupt pur si simplu? Sau a fost o alta cauza acolo? Pen' ca am avzut masini tractate cu curea de distributie in loc de sufa. ele se pot rupe din cauza unei montari defectuoase, gripare vreo piesa pe acolo, sau alte cauze, dar nu prea se pot rupe ca o curea de pantaloni, din senin.
cat priveste garantia, cureaua de distributie nu prea te incalzeste daca ti-o schimba, cand te gandesti la pagubele care aceasta le produce.
hellcat
20 Aug 2012, 22:13
QUOTE(alnick @ 15 Aug 2012, 13:54)
: sa exfoliat cureaua de distributie
El zice ca "s-a exfoliat" cureaua...de fapt s-a franjurat mai corect, dintr-o margine, iar in dinamica momentului bucatile desprinse s-au agatat de alte piese, iar in final s-a produs ruperea acesteia. Dupa mine e un defect al produsului si din cate stiu producatorii unor astfel de curele dau garantie in cazul montarii lor intr-un service autorizat.
Daca mai da userul pe-aici sunt si eu curios de ce demersuri a intreprins si daca a rezolvat ceva.
alnick
10 Sep 2012, 15:10
Se pare ca o roata dintata a avut joc din cauza unei pene. Nu prea am cu cine ma certa. Trebuie sa gasesc un motor second sau sa incerc sa il repar pe asta.
Ce ma sfatuiti?
z_fdd bacau
10 Sep 2012, 16:36
pai depinde la ce pret gasesti un motor sh si in ce stare e, cu toate ca nu prea poti pune baza pe astia cu dezmembrarile...
daca se merita sa-l repari...asta trebuie sa discuti cu un mecanic, sa vezi cam cat te duce reparatia (in functie de cat de grav e). dar nu intreba numai o persoana, intrebi in mai multe parti daca ai cum, ca sa obtii un pret rezonabil.
apoi compari preturile si vezi daca e mai convenabil intr-un fel sau in altul.
eu personal nu prea am incredere in ceea ce se gaseste pe la dezmembrari. una e sa cumperi o portiera sau o bucata de tabla si alta e cu un motor...
alnick
10 Sep 2012, 19:05
trebuie rectificata chiulasa(oare cat e pretul?), 4 pistoane, supape...
z_fdd bacau
11 Sep 2012, 09:49
eu sincer nu cunosc preturile pentru astfel de probleme. dar parca imi aduc aminte ca spunea lumea pe aici ceva de vreo 3000 de lei. cred ca in topicul reviziei de 60000 km erau niste discutii despre distributie si ruperea ei. poti incerca sa cauti si acolo niste raspunsuri...
Alex Z
11 Sep 2012, 12:06
Un motor sh cu 60.000 km s-a dat cu 3000 ron,deci nu stiu daca se merita reparatia
alnick
11 Sep 2012, 12:39
Nu am gasit motor sub 1200 de euro. Imi trebuie euro4. Am luat unul si a trebuit sa-l trimit inapoi. Era blocat.
z_fdd bacau
11 Sep 2012, 12:50
1200 euro * 4,5 lei... vreo 5400 de lei. poate ar trebui sa iei in calcul repararea celui vechi...s-ar putea sa scapi mai bine.
Așa ca idee, nu a fost nici un indiciu care să te fi pus pe gânduri sau nu prea ești atent la chestii din astea?
alnick
14 Sep 2012, 06:26
QUOTE(c6t9 @ 13 Sep 2012, 23:23)
Așa ca idee, nu a fost nici un indiciu care să te fi pus pe gânduri sau nu prea ești atent la chestii din astea?
Masina nu a avut probleme niciodata, Reviziile au fost facute la timp si la reprezentanta.
Mă gândeam dacă au fost ceva zgomote sau dacă verifici periodic să vezi ce mai e pe la motor. Eu am rămas cu niște fixuri din astea de pe vremea daciilor și mă uit la intervale oarecum regulate să văd nivelul la diverse lichide, cum mai arată curelele, chestii care se pot observa cât de cât mai ușor.
Știu că e tardiv acum, eram curios pentru mine pentru viitor dacă au fost ceva zgomote sau a cedat dintr-o dată.
alnick
14 Sep 2012, 18:35
Din pacate nu a batut nimic, nici-un zgomot ciudat...
Mă uitam azi la cureaua de la distribuție (motorul cred că e același). Cureaua a fost schimbată după 5 ani și 20k km. Ea arată ca nouă de altfel. Cei din service spuneau că putea fi lăsată pe mașină.
Și mă gândeam la tine. OK, dacă lăsam cureaua și se întâmpla ceva, era totuși vina noastră. Dacă am schimbat-o și peste x km (în limita normală de uzură, deci sub 4 ani și 60k km) se întâmplă ceva, până la urmă Renault nu are nici o vină? Ținând cont că planul s-a respectat, Renault nu trebuia să ofere culantă comercială? La alți producători în situații similare s-a apelat la așa ceva cu succes.
espacern
14 Sep 2012, 20:28
QUOTE(c6t9 @ 14 Sep 2012, 19:52)
Cei din service spuneau că putea fi lăsată pe mașină.
Cere sa-ti elibereze o hartie oficiala......si garantat se schimba discursul.
@+
Alin_harlley
2 Oct 2012, 23:25
cu parere de rau i-ti urez bine ai venit in clubul celor cu motoare cazute
Eu am cumparat un symbol fidji 2006 1.5 dci si dupa 7 km a inceput sa bata motorul.
ma asteapta vibrochen.biela ,cuzineti,segmenti si multe altele. Prietenii de prin diferite firme de piese auto au cautat piesele si ma duce cam la 4600 ron. fara manopera.
Totusi ma gandesc ca un motor facut este mult mai bun decat un motor sh care il iei la risc (nu vei stii cum a fost folosit cati km are si nici cum se prezinta piesele in el).
parerea mea proprie si personala este sa incerci sa-l repari pe ala. dar si u motor sh te duce mai ieftin decat reparatia.
Acum caut piesele si crede-ma ca ma uit si pe la cele aftermarket si pe la dezmembrari (pt piese nu motor).
Stie cineva de piese aftermarket autospeed?
sunt fiabile?
la pret sunt bune
z_fdd bacau
3 Oct 2012, 08:52
eu am avut placute de frana de la autospeed. si-au facut datoria fara probleme. dar ca piese de motor...nu stiu daca sa-ti recomand, nu e aceeasi treaba cu 2 bucati de fier... orienteaza-te si tu spre altceva...
Am rezolvat. L-am reparat pe cel stricat. Am iesit la jumatate de pret.
Alin_harlley
7 Oct 2012, 16:39
ce ai avut stricat si daca poti sa ne dai si cateva preturi te rog
si eu caut piese pt al meu
alnick
10 Oct 2012, 19:56
acum caut factura. revin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.