Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme injectoare?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
nikolas_p91
Salut , de curand mi-a cedat turbina si am inlocuit-o.Am crezut ca am rezolvat problema dar se pare ca inca persista o problema in ceea ce priveste rularea motorului.

Masina porneste binisor.Dupa cateva secunde mi se aprinde martorul de "bujie incandescenta" in bord iar motorul parca nu ruleaza cum trebuie.Mecanicul la care am fost mi-a spus ca se comporta exact ca Dacia Papuc Diesel (dar dupa ce opresti motorul si dai iarasi cheie merge perfect) , dar la mine nu se intampla asa. Mi-a spus ca e o problema de natura electrica : ori vreun releu defect ori injectoarele bulite.Cand bag in viteza si incerc sa misc masina fara sa accelerez imi moare motorul,dar accelerand-o se misca...

Cand turbosuflanta a cedat , masina s-a comportat ca in situatia din acest clip : Defectiune turbosuflanta

Are careva vreo idee despre ce ar putea fi ?
Alex Z
cati km are masina,si ce motorizare are euro 2 sau 3?
ady24
In cazul tau ti'as recomanda o diagnoza plus un test de retur la injectoare. Mie sa nu faca probleme regulatorul de presiune de pe pompa, mai ales spui ca a ramas si tuarata in momentul in care ti'a picat turbina.
nonic
Cand pica turbina ajunge uleiul in admisie si de aceea ramane turata...uneori pana goleste baia de ulei daca nu sti sa o opresti.
Este posibil sa iti apara acel martor de bujii si din cauza EGR-ului daca este scurtcircuitat, cel mai bine ii faci o diagnoza.
meggeo81
daca aveai toate injectoarele varza, tot iti pleca de pe loc singura, atita timp cit pompa raspundea cu volum si presiune, conform cerintelor masinii din fiecare fractiune de secunda. e foarte posibil sa ai injectoare duse, sau cel putin unul varza, totusi odata pornit motorul, conform proceselor care se intimpla pentru functionarea motorului, nu are voie sa nu plece singura de pe loc, bineinteles, pe drumorizontal.
dar cind spui ca nu mai pleaca singura de pe loc, atunci problema e numai si numai din pompa.
da-o jos, si verific-o toata, bucata cu bucata, pt ca nici un tester din lumea asta nu-ti spune ce pise ai stricate in pompa. tot ce vezi pe tester e o presiune in rampa, si un robinet daca inchide sau dechide(actuatorul, IMV-ul sau regulatorul de debit. e una si aceeasi piesa) asa ca despre pompa... care e inima... nimic.
nikolas_p91
@Alex Z : Masina este Euro3 si are cam vreo 150 000 km

@ady24 : In general cand turbina o ia pe ulei asa face ...

@nonic : Mie mi-a consumat foarte putin ulei . Baia e aproape plina. Tocmai ii facusem schimbul de ulei

@meggeo81 : Pleaca singura de pe loc dar foarte putin(sau mai bine zis pe distante mici am incercat eu).Trebuie accelerata ca sa mearga ceva distanta. Mecanicul a spus ca e pe parte electrica (vreun releu bulit sau ceva asemanator).A verificat "batraneste" si primele 2 injectoare din partea stanga nu au nici un fel de miscare(ar trebui sa se simta miscarea du-te vino).
meggeo81
n-am inteles partea cu miscarea dute-vino la injectoare. ce miscare? injectoarele trebuie sa fie intepenite,cum adica sa se miste? putin mai detaliat te rog, pt ca mi se pare ca vorbim romaneste si ne intelegem turceste
nonic
Cum a verificat mecanicul cele 2 injectoare? Daca nu functionau 2 injectoare motorul mergea foarte urat... nu mai mergea rotund.
Incearca sa scoti cate o mufa de la injectoare pe rand sa vezi daca motorul isi schimba mersul, daca ii faceai o diagnoza vedeai toti parametrii de injectie.
Ai incercat sa scoti mufa de la EGR?
Iti scoate fum negru? ( amestec bogat si poate fi de la injectoare sau de la lipsa de aer), daca nu ai presiune suficienta de aer nici motorul nu are putere.

Martorul de "bujie incandescenta" iti apare datorita unei defectiuni la sistemul electric sau electronic.
Alex Z
La dci uri sti ca mai era probelma ca pompa incepe sa faca pilitura, in special Delphi si termina si injectoarele.Probelemele cam la KM astia apar, am un prieten care a avut defect asemanator cu al tau iar o reparatie la pompa + injectoare a costat 2300 ron fara factura.
pfarcutiu
Am si eu o intrebare legata de injektoare.La ultima revizie in cadrul garantiei a fost inlocuit und Injektor si ceva componenta electrica care regleaza relantiul deoarece aveam fluctuatii de relantii.Dupa reparatie toate bune si frumoase in afara de un sunet ca de avans care apare doar in sarcina la accelerari puternice de peste 2500rpm.Turat motorul pe loc sau progresiv pana in protectie nu tacana.Cand ridic piciorul de pe acceleratie in timp ce tacane se mai aude parca un `tacī mai puternic si masina parca zvcneste. Reparatia a fost facuta acum 7000km masina merge in rest bine.In calculator nu sunt memorate erori.
Are cineva idee de ce tacana sau la ce sa ma astept pe viitor????????
ady24
Sa inteleg ca ti s'a schimbat un injector si regulatorul de presiune de pe pompa. Dupa ce s'au facut aceste operatiuni, mai sunt probleme cu fluctuatii la relantii ? Apoi ti s'a pus testerul sa se vada parametrii live de la motor? Ma gandesc sa nu fi ramas egr'ul blocat. In sarcina da cu fum negru ?
nikolas_p91
@nonic : Da apare fum dupa ce martorul de bujie incandesenta mi se aprinde in bord.Pana sa apara , totul merge bine.
pfarcutiu
Fluctuatiile au disparut,masina nu scoate fum doar acel tacanit de la 2500Rpm in sus.
pfarcutiu
Nu mai are nimeni nici o idee??????
meggeo81
QUOTE
nu scoate fum doar acel tacanit de la 2500Rpm in sus.

uita-te noaptea, in retrovizoare, cind ai o masina in spate,bineinteles sa fi in mers, si calc-o puternic. o sa vezi ca iti scoate fum.
tacanitul il ai din cauza cuiului din duza de pulverizare care nu mai tine etans perfect si scapa motorina, aceasta aprinzindu-se inainte de a ajunge pistonul la punctul maxim superior.
REMEDIU: scoate toate injectoarele si poliseaza-le cuiele, mai exact virfurile cuielor, din duzele de pulverizare, cu o perie de pisla, fara nici un fel de pasta sau alte unguente. doar pisla simpla. nu e o rezolvare 1000%,dar sansele sa-ti dispara tacanitul sunt foarte mari. matematic nu e rezolvata problema, dar practic, cam 90%.
bafta!
pfarcutiu
Mersi mult de raspuns.Am o intrebare totusi ce se poate intampla daca merg asa mai departe?????? Se poate topi pistonul sau ma va lasa la un moment dat in drum??????????????
meggeo81
si eu merg cu tacanelile respective de 30 000km si nu am nimic la motor. dar la mine se aud doar daca sunt singur pe asfalt si cu geamul deschis. deci...nu sunt pregnante. si nu numai atit. conduc cu viteza mare 150-170 la ora, dar nu conduc spotiv si e si pe electric. poate toate astea conteaza...
pfarcutiu
????????????
cj98czh
QUOTE(meggeo81 @ 3 Aug 2012, 23:12)
uita-te noaptea, in retrovizoare,  cind ai o masina in spate,bineinteles sa fi in mers, si calc-o puternic. o sa vezi ca iti scoate fum.
*




Da, si ai sa vezi ca nu exista diesel indiferent ca este cu FAP sau nu la care sa nu se vada in conditiile scrise de tine mai sus .... nu mai da sfaturi din astea biggrin.gif

Si apropo se prea poate ca aceeasi masina turata ziua sa nu vezi gram de fum ...
meggeo81
aceeasi masina turata ziua,se comporata la fel si noaptea. sau ziua nu-i ca noaptea cum nici iarna nu-i ca vara? biggrin.gif
in schimb ziua e mai putin vizibil, sau ar trebui sa mearga cineva in spatele lui sa urmareasca fenomenul. ai dreptate ca orice diesel scoate putin fum cind o calci, diferenta e sa stii daca acel fum e normal sau nu si in ce moment. iar asta iti poti da seama doar daca te-ai "lovit" de problemele astea. asa...generalist vorbind, e simplu sa postam doar ca sa ne aflam in treaba, sau sa mai intepam pe unul sau pe altul, din prisma pozitiei de moderator.
vezi ca cei cu probleme posibil sa ia de bun si ce spui tu, si s-ar putea sa recurga la niste cheltuieli sau decizii gresite, dar se pare ca tu nu postezi ceva sa ajute, ci doar sa te iei aiurea de oameni.
deci, daca nu esti in domeniu, lasa-i pe altii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.