Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema indicator combustibil
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
mafio2
Salut am un clio II 1.4 16v din 2002 si am urmatoarea probleme pompa de combustibil imi indica nivelul benzinei, dar nu mi se aprinde martorul din bord care imi indica ca am ajuns pe rosu si ca trebuie sa alimentez. Ce este de facut? Este o treaba foarte nasoala mi s-a intamplat de vreo doua ori sa raman cu masina in drum.
Yan78
Alimenteaza si tu mai des !
BannedHost
Ai putea verifica becul / led-ul din bord, nu prea stiu ce este la modelul tau... Sau poate e intrerupt firul pe traseu
mafio2
becul functioneaza ca am facut acel test pt ceasuri. sifunctioneaza toti martorii din bord in modul test

1 Jul 2012, 19:08:
exista vreo siguranta din cauza careia sa nu mi se aprinda acel martor?
Val3ntin0
nici la mine nu se aprinde vreun bec cand ajung pe rosu, dar cum nu imi place sa vad ca e pe rosu, de obicei cand ajunge acul la rosu merg si alimentez.. nu am cautat sa vad care ar fi problema, ma bucur ca imi indica nivelul la benzina si este mai important zic eu smile.gif
mafio2
pe mine ma deranjeaza acest fapt. inca astept o parere mai avizata
hellcat
QUOTE(mafio2 @ 1 Jul 2012, 16:38)
Este o treaba foarte nasoala mi s-a intamplat de vreo doua ori sa raman cu masina in drum.
*


Sa lamurim din start aspectul...ai ramas in pana de carburant de "vreo" doua ori datorita faptului ca nu s-a aprins becul galben?? Adica ai rulat pana s-a consumat toata cantitatea de carburant din rezervor?

Intreb deoarece, rezumatul acestui topic http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=414...0benzina&st=250 este ca, la clio cel putin, intrarea pe zona galbena se produce foarte tarziu, adica cand acul din bord trece chiar sub marcajul cu rosu (acea gradatie rosie).
Revenind la problema neaprinderii martorului din bord, cel mai probabil e de natura electrica, o problema de masa pe circuitul sondei, spre ex. Astfel de probleme se depisteaza destul de greu, e mult de verificat.
Spre ex. in topicul de mai sus, rezolvarea in cazul unui user a fost un contact imperfect la o mufa din zona pedalei de ambreiaj...
vallixx
QUOTE(mafio2 @ 1 Jul 2012, 15:38)
mi s-a intamplat de vreo doua ori sa raman cu masina in drum.
*


Pai chiar si daca becul galben (din cate retin becul e galben nu rosu) se aprindea, asta se intampla dupa ce liniuta de combustibil cadea sub zona rosie (atentie, nu intra pe rosu ci cadea sub rosu).
Deci si fara sa se aprinda becul galben, era mai mult decat evident ca nu mai ai benzina, ori daca in pofida acestui fapt, tu ramai in pana .........de benzina......imi vine sa cred ca nu masina e vinovata ca ai ramas in drum.
Masina te-a anuntat prin acul de la nivelul de carburant, ac pe care tu ai ales sa-l ignori.
mmgmarius
Masina e dotata si cu acel martor luminos care in mod normal ar trebui sa functioneze. Si pe mine m-ar deranja sa stiu ca martorul ala nu mai functioneaza, indiferent daca acul indicator arata maxim sau minim.
Daca masina e prevazuta cu asa ceva e normal sa il deranjeze ca nu mai functioneaza.
vallixx
Absolut corect si pe mine m-ar deranja.
Insa n-as ramane in pana de benzina din aceasta cauza.
al1n
cand pui contactu poti observa daca becul functioneaza sau nu... cred ca e in limita normalului cand pleci la drum sa stii daca totul functioneaza sau nu. acum in functie de comoditate fiecare face cum stie.
daca functioneaza si daca ai CB cand vezi ca NU iti mai arata cati km mai ai de parcurs cu benzina ramasa si becul nu s-a aprins e clar ca e o problema.
cu indicatorul din bord au zis colegii mai sus.
mafio2
pana si la dacia 1310 se aprinde acest martor, dar in fine, tin sa precizez ca nu cazuse acul sub linia rosie cand am ramas in pana, am ramas surprins deaorece nu mi s-a mai intamplat asa ceva,
hellcat
Se aprinde si la dacia 1310 si la clio, cu conditia sa functioneze in parametrii proiectati. Prima data as verifica buna functionare a litrometrului de pe corpul pompei.
[attachmentid=1627822254]
La ceasurile de bord ai cunostinta daca s-a umblat?...in genul schimbat leduri, scos ace?
al1n
QUOTE(mafio2 @ 6 Jul 2012, 23:04)
tin sa precizez ca nu cazuse acul sub linia rosie cand am ramas in pana
*


cred ca era necesar sa precizezi de la inceput acest aspect.
daca nici prima oara nici a doua oara acul nu s-a dus sub linia rosie normal ca becul nu se aprinde, pentru ca tie iti indica ca mai ai benzina in rezervor.
mafio2
de umblat la ceasuri nu s-a umblat, cat despre apins cand pun contactul martorul se aprinde, bine oricum m-am obisnuit cu ideea alimentez mai des si scap de surprize neplacute, bine treaba cu ramasul fara benzina mi s-a intamplat iarna cand erau in jur de -10 grade afara
mmgmarius
Am impresia ca topicul asta e facut sa nu ne ia somnul...
vallixx
Problema: Nivelul carburantului este la o linie peste cea rosie, deci pe la penultima, masina are cel putin 10 l de benzina in ea, merge ok, insa s-a aprins si sta aprins martorul din bord ( ala galben in forma de pompa )....


Idei?
BannedHost
ai alimentat prea putin de cand ai fost pe bec si nu s-a "resetat" senzorul.
Si la mine e la fel daca alimentez de 30 lei. Daca pun de 35 se stinge biggrin.gif
vallixx
Cand a fost alimentata masina nu se aprinsese martorul. Masina n-a fost pe bec.

Ieri seara s-a alimentat cu vreo 10-15 l, azi dimineata pe drumul spre munca totul era OK, la plecarea de la munca s-a aprins becul si a ramas asa.

Testul de comp. de bord arata ca in rezervor mai sunt 10 litri, fapt confirmat de indicatorul de nivel care e la "liniuta" corespunzatoare celor 10 litri. Cu toate astea, masine " e pe bec". smile.gif
ecs17
QUOTE(hellcat @ 4 Jul 2012, 19:16)
Sa lamurim din start aspectul...ai ramas in pana de carburant de "vreo" doua ori datorita faptului ca nu s-a aprins becul galben?? Adica ai rulat pana s-a consumat toata cantitatea de carburant din rezervor?

Intreb deoarece, rezumatul acestui topic http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=414...0benzina&st=250 este ca, la clio cel putin, intrarea pe zona galbena se produce foarte tarziu, adica cand acul din bord trece chiar sub marcajul cu rosu (acea gradatie rosie).
Revenind la problema neaprinderii martorului din bord, cel mai probabil e de natura electrica, o problema de masa pe circuitul sondei, spre ex. Astfel de probleme se depisteaza destul de greu, e mult de verificat.
Spre ex. in topicul de mai sus, rezolvarea in cazul unui user a fost un contact imperfect la o mufa din zona pedalei de ambreiaj...
*



Confirm ceea ce a spus hellcat.
Si eu credeam ca am ceva problema cu becul galben. Cand pun cpntactul becul se aprinde dar apoi se stinge(desigur cand am destula benzina), dar ca sa mi se aprinda si in mers acul indicatorului de benzina trebuie sa fie pe ROSU, chiar sub gradatia cu rosu putin. Asta am observat cand mi-am luat salarul si am mers sa alimentez smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.