Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: filtru habitaclu L3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Tutoriale
ariciul76
Unelte necesare :

Set torxuri.
De fapt nu va trebuie decit unul dar nu am notat dimensiunea, asa ca mai bine luati un set.
Oricum, de 3-4 mm diametru.

Surubelnita dreapta destul de subtire.

Tija : este buna una din cele 2 tije care sustin lamela stergatorului, este folosita pentru motarea celui de al doilea filtru. Nu este neaparat necesara (eu am reusit fara ajutorul ei) dar mai bine sa fie.

Timp: cca 30 min daca nu apar incidente

Procedura:

 Se scoate capacul din dreapta (cel pe care este butonul de air bag2). Capacul este fixat cu cleme, deci pentru scoaterea lui se foloseste surubelnita dreapta.
Cu grija, sa nu zgariati.
De asemenea se scoate mufa din intrerupatorul de air bag.
 Se desurubeaza cele 2 suruburi ascunse sub capacul pe care tocmai l-ati scos (vezi poza)
 Se desurubeaza si celelalte 2 suruburi situate in partea de sus, sub capacul torpedoului.(vezi poza)
 Se trage de tot torpedoul in fata (o sa iasa destul de usor)
 Acum aveti acces la furtunul de aer conditionat torpedo, mufa ventilator, tub plastic directionare aer la picioare.
 Se scote mufa ventilator (vezi poza)
 Se scoate furtunul aer cond torpedo (este sustinut de 2 cleme). De fapt furtunul nu se scoate efectiv, doar se scoate din cele 2 cleme ca sa poata fi redirectionat.
 Se demonteaza capacul de jos al torpedoului (vezi poza), este prins in 2 cleme, se foloseste surubelnita dreapta.
 Se scoate tubul de plastic (conducta) care directioneaza aerul la picioare.

In acest moment avem ‘’full’’ acces la filtrul de aer.
Se scoate capacul protector.Acesta are in constructie o clema in partea de jos, deci nu tragem de el ca taranii. (vezi poza).
 Acum se scoate primul filtru, ajutindu ne de extensia lui deasupra.
Urmeaza filtrul 2.

 Filtrele vin unul peste altul dar nu este spatiu de introdus decit unul, in partea de jos
Se introduce primul filtru (nou).
ATENTIE: filtrele au pe ele un marcaj (in partea de sus) care arata directia de curgere a aerului!

Folosindu ne de tija, sau cu cealalta mana (la mine a mers), impingem filtrul introdus sus de tot si il bagam pe al doilea.
 Punem capacul la filtre si restul, in ordine inversa demontarii.

ATENTIE:
Poate ca va ginditi sa porniti ventilatorul dupa ce ati scos filtrele uzate, ca sa curatati tubulatura de frunza si alte gunoaie
NU UITATI CA MAI INTI SA CONECTATI MUFA VENTILATORULUI

Eu nu am facut-o, si m-am trezit ca nu mai pornea ventilatorul (dupa ce l-am conectat, evident), chiar daca TOTUL mergea (apareau martorii ventilator, bord, etc).
Nu s-a ars nici o siguranta.

Sa rezolvat prin scoaterea tuturor sigurantelor si reinroducerea lor (ma gindesc ca trebuia resetata doar unitatea UCH, dar fiind speriat le-am scos pe toate).
dydycom
Multam,
Am tot lucrat pe acolo dar nu am reusit sa imi dau seama care e capacul
fmcosmin
F bun ghidul! De-abia astept sa il folosesc! Multumesc frumos!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.