boggybb
12 Jun 2012, 10:45
Salutare,
Am o problema cu pedala de acceleratie in vitezele 1 si 2 - simt o vibratie si apoi o pocnitura scurta in pedala de acceleratie cand accelerez si ridic ambreiajul. Asta nu se intampla tot timpul, nu imi dau seama exact cand dar din ce banuiesc tine de pozitia pedalei de ambreiaj.
Banuiesc ca nu are nicio treaba cu schimbul de distributie dar pana la schimbul de distributie nu se intampla asta.
Aveti idee ce ar putea fi?
din cate stiu pedala de acceleratie nu mai este legata de un cablu ci de o piesa electrica (cred ca ii zice potentiometru) care transmite pozitia pedalei calculatorului care se ocupa cu turarea motorului; deci problema este localizata in sistemul de culisare al pedalei, incearca sa ungi cu putin WD40 sau daca este prea gripat se poate inlocui
boggybb
12 Jun 2012, 12:29
Nu prea ma pricep...imi poti spune te rog unde se afla mai exact acest compartiment de culisare a pedalei?
Si ca sa fiu sigur..schimbarea distributiei nu avea cum sa influenteze,nu? (ceva cabluri, furtunuri neasezate corespunzator)
pedala face corp comun cu aceasta piesa (pedala este infipta
in acesta), incearca sa ungi mecanismul prin partea dreapta (tubul de WD40 are un "pai" sau prelungire care se poate atasa pentru mai multa acuratete)
daca distributia nu a fost montata corespunzator nu ar functiona corect motorul nu pedala
boggybb
12 Jun 2012, 13:40
Merci, deci pe dedesubt pe la pedala, asta vroiam sa stiu
O sa incerc cu WD40 ca am unul cu tot "pai"
De distributie am intrebat ca e curios ca a aparut chiar dupa schimbarea ei si pana atunci nu am simtit nimic.
balanel
12 Jun 2012, 14:13
Eu cred ca la schimbul distributiei nu ti-au decuplat bieleta preluare cuplu. Ea s-a uzat la manevrele de ridicare-coborare a blocului motor.
Daca e ce cred eu, in curand aceste zgomote-vibratii se vor accentua, si le vei simti atat la accelerare, cat si la decelerare.
adiblu
12 Jun 2012, 21:48
Salut, ti-ai raspuns singur la intrebare cateva postari mai sus: ceva cabluri, furtunuri neasezate corespunzator.[U] Este o problema care apare la multe 1,4 16V care sunt niste motoare foarte inghesuite. Incearca sa reasezi totul cum a fost din fabrica. Daca nu-ti reuseste din prima, mai insista si sigur o sa reusesti.
boggybb
13 Jun 2012, 09:19
QUOTE(balanel @ 12 Jun 2012, 14:13)
Eu cred ca la schimbul distributiei nu ti-au decuplat bieleta preluare cuplu. Ea s-a uzat la manevrele de ridicare-coborare a blocului motor.
Daca e ce cred eu, in curand aceste zgomote-vibratii se vor accentua, si le vei simti atat la accelerare, cat si la decelerare.
Se vor accentua doar ca sunet sau exista riscul sa se si defecteze ceva? Se poate fixa sau trebuie schimbata?
QUOTE(adiblu @ 12 Jun 2012, 21:48)
Salut, ti-ai raspuns singur la intrebare cateva postari mai sus:
ceva cabluri, furtunuri neasezate corespunzator.[U] Este o problema care apare la multe 1,4 16V care sunt niste motoare foarte inghesuite. Incearca sa reasezi totul cum a fost din fabrica. Daca nu-ti reuseste din prima, mai insista si sigur o sa reusesti.
Am facut schimbul de distributie la reprezentanta...daca nici aia nu mai stiu? Eu oricum nu ma pricep sa umblu.
bogatu
13 Jun 2012, 09:33
Daca este bieleta preluare cuplu ar fi trebuit sa se simta foarte tare in primele trepte, dar cate putin si in celelalte. Zvacnitul ar fi trebuit sa se simta la motor. Asta am patit eu la o Bora, si nu e deloc placut. Ai impresia ca iti pleaca motorul din masina.
La tine ori e de la pedala, ori de la sistemul electronic de control al acceleratiei, care e posibil sa nu mai functioneze cum trebuie... (nu e o parere avizata)
boggybb
14 Jun 2012, 08:25
La mine se simte doar in vitezele 1 si 2 si nu tot timpul. Cand plec cu demaraj e ok, dar cand tre sa plec mai incet si o tin din ambreaj atunci se simte.
Am incercat ieri varianta cu WD40 si nu simt nicio diferenta. Poate nu am dat eu cum trebuie.
boggybb
18 Jun 2012, 20:17
Citind pe un forum ca cineva a avut o problema asemanatoare la pedala din cauza unei miscari a pozitiei cutiei filtrului de aer din nu stiu ce cauza am zis sa ma uit si eu.
M-am uitat si ce sa vad...cum nu ma pricep...am atasat o poza. Cred ca galeria de aer ii zice...e iesita din tubul care duce la cutia de aer - cred ca e rupt capacelul care le tine prinse.
Acuma vreo 3 luni cand am schimbat uleiul am stat langa mecanic si imi amintesc ca el a conectat totul la loc corect.
Poate fi problema mea din cauza asta? Si daca da..nenea ala de la reprezentanta care mi-a schimbat distributia putea sa nu observe ca era rupt/s-a rupt in timpul operatiunii de schimbare a distributiei?
boggybb
21 Jun 2012, 08:23
Am fost la reprezentanta de au fixat galeria de admisie, au mai facut nu stiu ce reglaje cica si se simte o ameliorarea. Ei zic ca nu este nicio problema dar vibratia inca se mai simte putin.
Cornelius
3 Jun 2019, 10:03
Fix dupa ce am schimbat distributia mi-au aparut si mie acele vibratii la pedala de acceleratie si la pedala de frana. Teoretic nu ar fi nici o legatura intre schimbul distributiei si cele 2 pedale. Cum spunea si balanel cu ceva posturi mai sus ar putea fi de la tamponul antibalans sau bieleta preluare cuplu. La mine stiu sigur ca nu au desfacut aceasta piesa cand au lucrat la distributie. Stiu de asemenea ca era murdara rau cu ulei de motor si chiar planui sa o schimb ca de curand.
Eu ii dau dreptate lui balanel si cred ca este de la tamponul antibalans care nu a fost decuplat la montajul distributiei si care prin urcarea / coborarea motorului a fost compromis. Acea piesa este un consumabil pana la urma, nu costa foarte mult si se poate schimba usor. Pretul ei este undeva la 180 lei originala Renault pe siteurile cu piese.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.