Andreyyyy
8 Jun 2012, 23:58
Este posibil sau a incercat cineva sa schimbe sistemul de directie de la clio...si aici ma refer la faptul ca volanul se misca la fel de usor si la 60 km si la 120,o solutie ca directia sa se intareasca in momentul in care viteza creste?
ce vrei tu se numeste servodirectie asistata . de exemplu asistata electric . asa ceva poti studia pe renault megane .
vasilecool
9 Jun 2012, 06:34
fizic ,nu prea e posibil .poate doar cu niste "mestereala" . cel putin nu am auzit pe nimeni sa fi facut asa ceva .
stiu desre ce vorbesti ,exemplu fiatul are doua niveluri ...
totusi ,e sistemul de directie...nu prea e sanatos sa te joci pe acolo !
adapteaza-ti viteza la cat "simti" masina .asta pana va "imprieteniti" .dupa aceea vei vedea ca nu mai are importanta .
cei care nu au servodirectie ,ce sa mai zica...?
QUOTE(Andreyyyy @ 9 Jun 2012, 00:58)
,o solutie ca directia sa se intareasca in momentul in care viteza creste?
Ia-ti Megane
Andreyyyy
9 Jun 2012, 12:35
Stiu ca nu este deloc sanatos sa umblam pe la directie dar credeam ca exista vreo solutie si inca nu m-am acomodat perfect cu masina,am facut doar vreo 2000 km pana acum,VA MULTUMESC MULT PT RASPUNSURI STIAM CA PE MEGANE EXISTA ASA CEVA DAR MA INTERESA DACA SE POATE IMPLEMENTA SI LA CLIO....ASTA E..NASOL MOMENT MISTO COLIVA
geluoradea
9 Jun 2012, 22:22
si clio dCi are directie asistata electric.
Andreyyyy
9 Jun 2012, 23:34
pai si cel pe benzina de ce nu are?
in afara de motorizare ce are in plus clio dci fata de clio pe benzina?
lucianm
9 Jun 2012, 23:54
clio dci are servo hidraulica, doar motorul pompei de servo este actionat electric, cel de la varianta benzina fiind antrenat de cureaua de accesorii.
TheSting
9 Jun 2012, 23:58
I-ati caseta si pompa de pe clio dCI si ti-o muti pe benzinarul tau. Cu ceva ajustaje vei reusi. Sau mai bine vindeti benzinarul si i-ati dCI
vasilecool
10 Jun 2012, 00:19
pai si ce rezolva daca isi pune pompa electrica ? chiar daca ar avea unde ,tot nu ar rezolvaa nimic . la DCI ,s-a ales varianta electrica ,pentru ca nu era loc s-o monteze clasic pe cureaua de accesorii . deci ,in loc sa o invarta motorul ,o invarte un electromotor .adica inca ceva in plus care sa se strice .oricum e foarte greu accesul la pompa de DCI ,fata de una de la benzinar...la fel si cu bidonasul de lichid servo .ca sa vezi nivelul ,trebuie sa demontezi jumatate de fata .
de ce s-ar complica ,pentru ca directia merge tot intr-o singura treapta .plus ca ar avea destul de modificat .
singur a spus ca inca nu s-a acomodat cu masina .cu timpul se va obisnui si isi va da seama ca era doar o fantezie .
TheSting
10 Jun 2012, 00:43
Eu am facut o gluma. Pana la urma se acomodeaza ca doar nu va monta alt sistem de directie.
R19/16v
10 Jun 2012, 01:03
Complicat nu e deloc. Citroen folosea reducerea presiunii pentru a reduce asistarea o data cu cresterea vitezei, furi piesele de pe un XM cu DIRAVI, de exemplu, si treaba e f simpla
Se complica doar cand va trebui s-o setezi: la 120 sau 210 km/h?
Andreyyyy
10 Jun 2012, 03:50
prefer sa ma limitez doar la viteze de pana la 140 cand masina poate sa fie controlata decent decat sa schimb un sistem intreg si sa existe posibilitatea sa nu functioneze corect
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.