alexumf
12 May 2012, 23:46
Astăzi am schimbat bujiile și am observat capul bujiei 4 (ultima din dr, eu fiind în față mașinii) pătat de ulei....
Am 75k nu creed ca poate fi vorba de segmentare...
cristian_nechita
13 May 2012, 02:49
La prima vedere pot fi cateva cauze:
-Segmenti
-Ghidul supapei
-Garnitura culbutori daca are ulei si in exteriorul bujiei
-Supapa PCV
Eu pariez pe supapa PCV, si pur si simplu as ignora problema.
moreinffo
13 May 2012, 07:07
si eu am la fel; cred ca e boala comuna.eu unul nu ma impacientez atata timp cat nu se da la ulei, dar cred ca cel mai repede este de la saiba de sub bujie-la mine scapa ulei pe sus si se scurge (sau s-a scurs pana sa schimb bujiile vechi) pe langa chiuloasa si corpul bujiei, ce de ceva vreme i-am spalat motorul si nu mai am pete de ulei la vedere.cel mai bine ar fi s-o mai urmaresti peste vreo 2-3000 de km sa vezi daca mai face
alexumf
13 May 2012, 10:24
Mulțumesc frumos...
Dat fiind faptul ca ulei nu mănâncă, fum albastru, nici vorbă, motorul merge ca în prima zi, rămâne să țin fenomenul sub observație fără sa mă mai agit pe tema asta...
doraliv
23 Jun 2020, 13:52
cum pot sa ajung la valva pcv ... cum desfac capacul incercuit din poza
... ajutor va rog ... sunt si eu la ananghie ...
punisher00
24 Jun 2020, 09:03
Ce ananghie?
Valva pcv e "integrata" in capac.
Din poza e 1.5 dci 78kw..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.