Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Accident linia 41
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri > Stiri (Non-Auto)
Pages: 1, 2
romeo_id
Astia nu comunica intre ei in astfel de situatii? Lipsa de vizibilitate, capacitate de franare mult diminuata, etc...
Altis
Adevarul e ca merg in pasajul ala ca niste cretini, nu o data m-a depasit tramvaiul cand eram cu masina.
Ov
Mai, eu inteleg 2 tramvaie sa se loveasca. Ala e accident, dar cand in al 2-lea intra si al 3-lea, ba mai mult si al 4-lea, inseamna ca ori aia sunt toti cretini (plauzibil, dar pana si o maimuta prin repetitie devine priceputa in ceea ce face) ori e o problema de trafic in zona, gen tramvaie supraincarcate (asta stie oricine a mers macar o data cu 41) cu capacitate de franare mult diminuata. Cred ca ar fi mers si un sistem de urmarire al traficului pe linie.
bygy007
QUOTE(Ov @ 10 May 2012, 09:47)
. Cred ca ar fi mers si un sistem de urmarire al traficului pe linie.
*


este prea complicat pentru tramvaie lucrarea asta si investiria prea mare , bine urmarirea se poate face prin sistem GPS dar... stiu ca sit dotate cu statii radio dar cum azi noapte a plouat ceva , si daca sina a fost uda s-a dus sanie chiar daca roata s-a infrinat tot s-a dus ceva mai ales ca era in panta , acum depinde si de viteza , dar nu stiu daca sint dotate cu " cutie neagra"
ssilviu
Dacă trec 2-3 tramvaie, din cauza frecării dintre șine și roți, nu se încâlzesc bine de tot și se evaporă toată apa aia?
bygy007
nu trebuie multa , doar un pic umeda tongue.gif
tatabobu
QUOTE(Ov @ 10 May 2012, 09:47)
Cred ca ar fi mers si un sistem de urmarire al traficului pe linie.
*



Pai ce, nu mai exista? Centrul era in cladirea aia de sub Podul Grant, imediat dupa ce trece asta pe desupra Caii Grivitei.
IRONICK
QUOTE(Altis @ 10 May 2012, 08:44)
Adevarul e ca merg in pasajul ala ca niste cretini, nu o data m-a depasit tramvaiul cand eram cu masina.
*
Pai tu ai Logan cu motor de 1.2, este si normal. radmasa.gif
jaaL
Haz de necaz , ~ 34 de victime ...inconștienți !
hepea
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=232

3 tramvaie implicate, nu 4.
Cocojambo
Lucescu e bine?
Cred ca el e suspectul #1 smile.gif
shake
era haos azi de dimineata , lume cat vedeai cu ochii...mergand pe jos ... probabil vroiau sa ajunga la metrou la crangasi smile.gif
Markos
QUOTE(Altis @ 10 May 2012, 08:44)
Adevarul e ca merg in pasajul ala ca niste cretini, nu o data m-a depasit tramvaiul cand eram cu masina.
*


Dar vai, ce indicator observam în poza? Adica nu-l respecta vatmanii? Nu pot sa creeed... sleep.gif

user posted image


Se poate închide, multumim.
corbex
Te uiti superficial, semnul ala indica ca nu pot trece pe sub pasaj, concomitent, mai mult de 30 de tramvaie.
Markos
QUOTE(Ov @ 10 May 2012, 09:47)
Mai, eu inteleg 2 tramvaie sa se loveasca. Ala e accident, dar cand in al 2-lea intra si al 3-lea, ba mai mult si al 4-lea, inseamna ca ori aia sunt toti cretini
*


Din declaratia "purtatorului de cuvant reatebe", io am înteles ca vatman nambar srii e tatal cretinilor. Mai precis:

- vatman nambar uan a ramas ca prostu-n pana, în pasaj (ghinion)
- vatman nambar tu a reusit sa opreasca la mustata
- vatman nambar srii era probabil în plin proces "Best 41 Lap Time" si a intrat voiniceste în nambar tu, care, conform legilor fizicii, a sarit în nambar uan
- vatman nambar for a reusit sa opreasca la timp
4x4
QUOTE(Altis @ 10 May 2012, 08:24)
4 tramvaie? ph34r.gif
*




Asta confirma ce suspectam de mult. Vatmanii nu stiu sa conduca. Pe langa acest handicap, mai avem si multe relicve de tramvaie, antichitati ce de abia parasesc depoul si se intorc cu piese lipsa.
Mergeti cu mijloace proprii oamenilor! Nu cu transportul in comun!
Markos
Tu ar trebui să susții utilajele pe curent electric.
jaaL
QUOTE(Markos @ 10 May 2012, 13:05)
Tu ar trebui să susții utilajele pe curent electric.
*



Păi ale noastre tramvaie se mai numesc utilaje ?
l@u
ca sa consume aia tot si sa ramana el fara momeala ?
Markos
Un ranit de la Lujerului ph34r.gif

user posted image
4x4
Genul de oameni care ii gasesti prin transportul public.
skija
vedeti ma cum ii bate Dumnezeu ca circula fara bilete? na...
BioHazarD
QUOTE(Altis @ 10 May 2012, 07:44)
Adevarul e ca merg in pasajul ala ca niste cretini, nu o data m-a depasit tramvaiul cand eram cu masina.
*



Avand in vedere ca in pasaj este mereu coada, e normal. smile.gif
jaaL
Tipic româniei , lanț la gât , tatuaj pe juma' de corp nesemnificativ , tricou cu sclipici și mulat !
Han Solo
juma' mascul feroce, juma' ghei...

nu inteleg nimic, semnalele sunt confuze... sleep.gif
Markos
QUOTE(skija @ 10 May 2012, 14:58)
vedeti ma cum ii bate Dumnezeu ca circula fara bilete? na...
*


Ba cica avea chiar 4 abonamente asupra sa!

In 4 portmonee icon_mrgreen.gif
jaaL
Mascul feroce pe naiba smile.gif)
Han Solo
QUOTE(jaaL @ 10 May 2012, 14:06)
, tatuaj pe juma' de corp nesemnificativ
*



cosmogonia tribului lichi-lichi-baluba si il considera nesemnificativ... dry.gif
b76bgaarh
QUOTE(4x4 @ 10 May 2012, 13:58)
Genul de oameni care ii gasesti prin transportul public.
*



fata de aia cu bmw sh "de bulgaria".....
BioHazarD
Buna asta...

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/o...nit-393394.html
4x4
QUOTE(b76bgaarh @ 10 May 2012, 15:14)
fata de aia cu bmw sh "de bulgaria".....
*



Stii genul bine, stii cum e cu tramvaiul. Stii cum e sa stai in inghesuiala, sa mirosi transpiratia aluia din fata, ce a mancat ala din spate, sa asculti maneaua la comun, sa mori de cald la 40 de grade, cu un geam deschis, te rogi sa ajunga un pic de aer si la tine. Stai tu ca maimuta agatat de o bara in autobuz, stai si asteapta in statie, vezi ce pui in buzunarul de la spate, vezi cum tusesc tebecistii, si mai si esti condus de un taran cu 4 clase in timp ce stai pe scaun langa un betiv.

Nu mersi. Am ajuns la un alt nivel de evolutie. Merg pe jos, cu bicla, cu masina dar nu mai pun piciorul in viata mea intr-un tramvai sau autobuz.
BlaueCorsa
QUOTE(4x4 @ 10 May 2012, 15:43)
si mai si esti condus de un taran cu 4 clase
*



Nici eu nu-s fan al transportului in comun, da' ce-ai vrea, vatman cu studii universitare? tongue.gif
4x4
Nu, vreau sa se comporte politicos, sa nu bruscheze pasagerii cu frane si acceleratii, sa nu inchida usa peste noi. Vreau sa nu forteze semafoarele, vreau sa nu mai puna manele, sa nu vorbeasca in timp ce conduce, sa nu impinga alte masini la o parte cu autobuzul lui, sa respecte limita de viteza, vreau toate chestiile aste normale.

Toti tin minte cursa aia cu taximetristul tigan, care conducea agresiv, sub influenta propriei putori, vorbea la telefon, injura, claxona dupa fete, facea tot felul de comentarii jignitoare, mai spargea o samanta. Nu ati accepta sa mai mergeti odata cu un astfel de taxi, dar in astfel de microbuze va urcati in fiecare saptamana.
corbex
Poa' s'apuca astia sa faca controale la urcare, n-ai tatuaj, nu urci, ramin pe jos si-o sa fiu obligat sa-mi folosesc masina. Pina acum am mers pe burta, am incercat sa seman cu aia pe care-i gasesti in transportul in comun.

Bre 16, in Bucuresti nici daca-i ameninti cu moartea nu ajung la viteza legala.
Vanzatorul de Iluzii
Țin'te bine. Pe alte meleaguri, șoferii și vatmanii chiar dacă nu au studii superioare se comportă și arată ca niște oameni civilizați. Fără să fim cârcotași, mai vedem și pe la noi așa ceva. Puțini încă, sper să se înmulțească.
Plus că studiile superioare nu sunt nici o condiție și nici o garanție a unui anume comportament.
Markos
QUOTE(Vanzatorul de Iluzii @ 10 May 2012, 15:58)
Pe alte meleaguri, șoferii și vatmanii chiar dacă nu au studii superioare se comportă și arată ca niște oameni civilizați.
*


In ton cu calatorii, cum ar veni.
MuciX
Sunteti constienti ca s-ar fi evitat acest accident daca "Tramvaiu srii" ar avut stroboscoape, nu?
BlaueCorsa
QUOTE(Vanzatorul de Iluzii @ 10 May 2012, 15:58)
Țin'te bine. Pe alte meleaguri, șoferii și vatmanii chiar dacă nu au studii superioare se comportă și arată ca niște oameni civilizați.
*



Multumesc, eu chiar nu iesisem niciodata din comuna si nu stiam.
4x4
QUOTE(Vanzatorul de Iluzii @ 10 May 2012, 15:58)
Plus că studiile superioare nu sunt nici o condiție și nici o garanție a unui anume comportament.
*



Tu crezi ca de asta m-am luat de el? Ca in urma unei discutii inteligente ce am purtat-o cu el despre geografie, istorie, matematica, am tras concluzia ca nu are un nivel suficient de educatie ca sa ocupe postul? Nu ma intereseaza nici daca nu poate sa faca o integrama de 3 cuvinte, vreau sa se comporte ca un om crescut printre oameni.

Poate pe la noi in provincie treaba e mai urata, cand am fost la Brasov, am mers cu autobuzul. Am luat biletul de la un aparat, autobuzul a venit la timp. Am avut loc. Nu trancanea totul. Aerul era respirabil. Nu era fan pe jos.

Se poate si la noi, dar pana atunci nu ma risc.
corbex
Normal ca nu mai gasesti fan in autobuzele din brasov! Consumatorii sau mutat la oras.
Shush
QUOTE(4x4 @ 10 May 2012, 15:06)
Poate pe la noi in provincie treaba e mai urata, cand am fost la Brasov, am mers cu autobuzul. Am luat biletul de la un aparat, autobuzul a venit la timp. Am avut loc. Nu trancanea totul. Aerul era respirabil. Nu era fan pe jos.
*



Brasovenii sunt politicosi si la cinema, dar si in autobuz biggrin.gif
Markos
Io am o mica nelamurire.

QUOTE
Tramvaiele implicate în accidentul de la Lujerului au fost repuse pe linii și scoase din pasaj, polițiștii urmând să verifice șinele de tramvai pentru a vedea dacă există urme de frânare, a declarat, joi, pentru MEDIAFAX purtătorul de cuvânt al Poliției Rutiere, Daniel Piștea.

Potrivit lui Piștea, după ce șinele au fost deliberate, anchetatorii vor căuta urme de frânare, pentru a afla dacă și în ce moment a frânat cel de-al treilea tramvai.


Cum arata urmele de frânare pe calea ferata?
corbex
Cu un spectrometru de masa, aici e vorba de frine suprapuse. tongue.gif
vallixx
QUOTE(bygy007 @ 10 May 2012, 09:18)
si daca sina a fost uda s-a dus sanie chiar daca roata s-a infrinat tot s-a dus ceva mai ales ca era in panta , acum depinde si de viteza , dar nu stiu daca sint dotate cu " cutie neagra"
*


Frana de tramvai nu blocheaza roata. Frana de serviciu este de tip eletrodinamica, adica practic se taie alimentarea motorului, astfel incat el functioneaza in regim de dinam. Este ca o frana de motor.

Frana de urgenta este de tip patina, adica o sa vedeti voi langa roata niste patine care stau foarte aproape de sina. Cand actionezi frana de urgenta, acele patine se imping tare in sina. La greutate unui tramvai si la dimensiunea acelor patine....franare produsa este foarte mare. Treaba atsa cu "tramvaiul" franeaza greu este mit.

Cred ca a fost vorba de viteza mare combinata cu neatentie.
Markos
QUOTE(vallixx @ 10 May 2012, 16:49)
Cred ca a fost vorba de viteza mare combinata cu neatentie.
*


Exact.
QUOTE
Vatmanul care a provocat accidentul de joi din pasajul bucureștean Lujerului și-a recunoscut vina, admițând în fața anchetatorilor că ar fi putut evita coliziunea cu celelalte două tramvaie, dacă ar fi avut o viteză mai mică, au declarat oficialii Brigăzii Rutiere.
"A spus și că regretă cele întâmplate. Din declarațiile lui, a observat târziu tramvaiul oprit pe linie, în fața celui condus de el, a frânat, însă nu a putut evita coliziunea", a declarat purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere, Daniel Piștea.

Vatmanul este cercetat pentru vătămare corporală din culpă, au precizat sursele citate.
iulia_boris
cand vitezomanu' gica a luat-o la vale in tonel si intunericu' l-a 'orbit' s-a produs beliciunea.. radmasa.gif problema este ca statiile nu erau functionale pt a se anunta oprirea tramvaiului defect in tunel..cum si tramvaistii alearga ca turbaciunile cu ramele metalice era o problema de timp ca sa se intample un accident de felu' asta.. sad.gif vorba lu' barbate-meu 'nasol..asta-i accident de munca colectiv'..
jaaL
Am înțeles că cei de la RATB le vor plăti daune morale , așa că din 34 de persoane rănite , acum s'a ajuns la 80 radmasa.gif
Markos
Da, le-au oferit câte un abonament pe un an, pe toate liniile. S-au scos răniții.
jaaL
Știi cum se zice " Prost să fii noroc să ai " , sau " Prost să fii noroc că ești " smile.gif) Da' pun pariu ca 70% dintre ei nu aveau abonament în acel timp happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.